Zojuist een super fijne massage gehad bij Arigato. Echt een aanrader!

Midden in de stad maar een oase van rust. Heerlijke behandeling gehad. Fijne lieve mensen en zeer deskundig.

Een geweldige massage gehad, precies wat ik nodig had.

Ik had al tijden heel veel last van m’n nek en bovenrug en werd ‘s morgens steeds wakker met hoofdpijn. Na een superfijne en doeltreffende massage bij Arigato werd ik vanmorgen wakker zonder hoofdpijn en wat een verschil vandaag... m’n schouders voelen zoveel meer ontspannen. Dit was precies wat ik nodig had. In de salon voel je je ook meteen op je gemak. Ik ga zeker snel weer terug.

Precies wat mijn lijf nodig had!

Mijn zwangerschapsmassage bij Monica was precies wat mijn lijf nodig had! Je voelt de ervaring van Monica die ook nog eens heel lief is! Ik heb direct weer een nieuwe afspraak gemaakt!

Ultiem ontspannend

De zwangerschapsmassage was heerlijk, omdat ik lekker op mijn buik kon liggen, superfijn werd ontvangen en Miresr echt fantastisch masseert en een hele fijn energie heeft. Ik vind ontspannen altijd best moeilijk heheheheh maar was echt totaaal relaxed daarna em mijn lichaam voelde goed!

Overtijd behandeling zwangerschap en diezelfde nacht is mijn baby geboren

Ik heb om 14.00 uur 's middags een overtijdbehandeling/zwangerschapsmassage gehad van Barbara. Diezelfde avond braken 's avonds mijn vliezen en een paar uur later had ik mijn zoontje in mijn armen. Hij had net even dat zetje nodig om geboren te worden. Ben heel blij en dankbaar!

Great duo-massage

We had a great relaxing time at Arigato. Rie and Marloes are very kind, highly skilled masseuses.

Super fijn. Kasper is ontzettend goed en ik kom graag elke keer weer terug. Dit is zeker mijn massage plek!

Monica is topppppp

Zeer vakkundig en ervaren, Monica Graci mille

Dit was wat ik nodig had

Ik had enorm last van mijn nek en schouders en Merisa heeft het super goed gemasseerd, niet te hard maar zeer doeltreffend, ik ga zeker nog een keer

Geweldig!

Marloes weet precies wat ze doet en welke spieren ze aan moet pakken. Ze is ontzettend goed en professioneel. Ik kom graag terug!

Super fijne, ontspannende zwangerschapsmassage!

Een kleine, maar fijne massage salon. Mooie kamers, heerlijke muziek, serene sfeer en goede afstemming van wensen voorafgaand maakte het tot een heel ontspannen en goed uitgevoerde massage.

Ontzettend genoten en opgeknapt van mijn massage bij Arigato! Kasper is mijn favoriete masseur - ik heb veel hoofdpijn en schouder- en nekklachten en hij weet die vaak met één sessie al weg te nemen. Hij heeft een fijne, rustige energie waardoor ik me helemaal kon ontspannen en de druk was perfect, krachtig maar niet te pijnlijk. Ik raad hem van harte aan!

• Behandeling

aantal keer nu mijn zwangerschaps massage gekregen van jullie en elke keer is het echt weer een fantastische ervaring. ik geniet er elke keer weer onwijs van.

• Behandeling

Hele fijne massage bij Mirese en prettige sfeer!

• Behandeling

Sport/deeptissue massage gedaan bij Kasper. Echt súper goed en fijn! Onder de indruk. Kom zeker terug. Hele lijf gemasseerd en mijn knelpunten extra.

• Behandeling

I have a very big problem at my upper back after breastcancer surgery. Today i came for the first time for a massage at Monica. Really she is amazing...she helped me so good and gave me the best deep tissuemassage i ever had in my life!

• Behandeling

Marloes heeft me echt een hele goede massage gegeven . Precies de juiste balans tussen een stevige massage die wel erg ontspannen is. Ik beveel Arigato en Marloes zeker aan!

• Behandeling

De Shiatsu massage was echt een ware beleving! Ik kan niet wachten tot de volgende keer.

• Behandeling

Fijne plek, fjine mensen en een heel goede behandeling! Het was precies wat ik nodig had om weer ruimte in mijn lijf te krijgen. Met als bijkomend resultaat meer rust in mijn emoties en meer helderheid in mijn hoofd.

• Behandeling

Great pregnancy massage, good communication, nice atmosphere. The only think is that time went to fast:) I would definitely book another time, then for example to try the (normal) Shiatsu massage after my pregnancy. Thank you a lot!

• Behandeling

Vandaag weer een heerlijke massage gehad. Het tempo, de aandacht, de druk, het vinden en het losmasseren van knopen, in schouders, nek en rug, was een ware belevenis. Nu veel water drinken en snel weer een nieuwe afspraak plannen.

• Behandeling

Hele fijne massage, niet te slapjes (ik was bang dat een zwangerschapsmassage enkel aaien zou zijn), fijne tafel en muziek.

• Behandeling

Geweldige zwangerschapsmassage, echt ontzettend van genoten!

• Behandeling

Heerlijk!!! Ik heb lang niet zo'n fijne ontspanningsmassage gehad. Nadia weet precies wat ze doet (echt kennis van zaken) en is ook erg vriendelijk. Ik kan het iedereen aanraden om een "momentje voor jezelf" te boeken bij Arigato.

Over Arigato.nl

Bij Arigato ben je van harte welkom voor massages op maat. Iedere massage is helemaal op jou aangepast. Kies uit Shiatsu, Deep Tissue of ontspanning.. Een aparte categorie zijn natuurijk de Zwangerschapsmassages, ook daarin is Arigato al meer dan 10 jaar gespecialiseerd. De aanpak bij Arigato is integraal, Dat wil zeggen dat waar nodig technieken uit zowel de westerse als de oosterse massagekunst gebruikt worden voor een optimaal resultaat. Blijf niet rondlopen met klachten en/of stress, maar boek vandaag nog een behandeling. You won't regret it. Onze masseurs zijn zeer ervaren en gepassioneerd over hun vak zodat je altijd in goede handen bent.