Heerlijk, ontspannend en genieten

Eerste massage bij Arigato was een geweldige ervaring, heerlijk en ontspannen met lieve en vakkundige masseuse. Fijne rustgevende ruimte, zachte handdoeken en fijne massage olie. Ik ben zeker van plan om weer te komen.

Nieuwschierig, spannend, niet verwacht, ontspannen,.....rust in mijn lijf. GEWELDIG! Tot volgende keer!!

Heerlijk ontspannend

Mijn shiatsu massage bij Rie Kobayashi was zeer ontspannend. Rie is superlief en kundig. In vergelijking met een normale massage zou je (als leek) misschien zeggen dat je minder effect verwacht, aangezien er meer met drukpunten wordt gewerkt en niet veel weefsel echt wordt 'gekneed'. Maar het tegendeel is waar. Ik viel bijna in slaap (nooit gehad bij een normale massage) en heb nu 2 dagen later ook spierpijn (had ik toch wat meer water moeten drinken). Maar dit geeft ook aan dat het echt wat doet met je. Kortom, ik werd fijn ontvangen, ontspande totaal in de massage, voelde me daarna zeer relaxed en de spierpijn drink ik wel weg! Zeker voor herhaling vatbaar. PS parkeren kon ik vrij makkelijk op de nabijgelegen Noordermarkt (wel prijzig), met OV ook supermakkelijk te bereiken.

Super massage, precies waar ik op hoopte

Ik kwam voor de zwangerschapsmassage en ik heb 50. minuten lang erg genoten. Ik vergat bijna mijn dikke buik, wat een groot compliment is.

Zeer plezierig onder handen genomen

Aangename energie in het gebouw met een plezierige ontvangst door Rie. Een zeer kundige deep tissue massage waarbij feilloos de trigger points werden gevonden en met de juiste aandacht en pressie behandeld. Na een uur volledig ontspannen de deur uit. Dank!

Heerlijk!

Hele fijne deep tissue massage gehad van Rie. Alles weer lekker los gemasseerd.

Ik kom zeker nog terug!

Heerlijke ontspannen sfeer en zeer professioneel gemasseerd! Ik had zwangerschap massage, heb al meerdere gehad, maar deze was echt het beste! Masseur weet precies wat die doet en hoe de spieren lopen. Ik was al helemaal zen en toen kwam er warme doek over mijn voeten en ik ben helemaal weg gesmolten op de tafel! Heerlijk!

Fantastic

Such capable and caring people. Can highly recommend it.

Heerlijk, ontspannen, vakkundig

Zojuist een zwangerschapsmassage gehad van Mirese. Zo enorm genoten van de massage en wat een mooi mens. Ik kom zeker nog eens terug ❤️

Heel erg fijn!

Echt een super fijne massage gehad! Het is heel erg fijn dat ze je met meedenken (vragen of de druk van de massage goed is, of je nog iets gemist had tijdens de massage). Ik zou zeker nog een keer terugkomen. De vrouw was van zichzelf heel lief en ontspannen en voelde me erg op mijn gemak. Zou het iedereen aanraden ook al heb je geen last van lichamelijke klachten.

How a massage should be!!

I had a Deep Tissue massage by Rie and it was one of the best massages I've received. Rie has the knowledge of the body and how to treat it. :)

Geweldig!

Met 35 weken zwangerschap heerlijk kunnen ontspannen op m’n buik! M’n rug was een stuk minder pijnlijk na de massage, heel fijn. Geweldige massage van Monica!

Beste zwangerschapsmassage die ik ooit heb gehad

En dat met 38 weken zwanger. Ik kon me totaal ontspannen en heb ultiem van de heerlijke massage genoten. Alsof ik even geen baby in mijn buik had, zo heerlijk!

Genieten!

Ik heb een zwangerschapsmassage van Rie gehad. Door de inkeping in de tafel kun je op je buik liggen en genieten van de massage. Ik heb zo ontzettend genoten dat ik een vervolg afspraak heb ingepland.

hemels

arigato is een heerlijke stille mooie ruimte met natuurlijke materialen. de massage van mirese was zo ontspannen en hemels dat ik me meer dan 24 uur later nog steeds intens tevreden als een spinnende kat voel.

Heerlijke zwangerschapsmassage!

Fijne massage. Vooral ook omdat ik lekker op mn buik kon liggen. Ik kom snel weer terug!

Helemaal ontspannen

Ik kwam voor een zwangerschapsmassage en heb echt een hele fijne ervaring gehad. Ontvangst is goed, kamer is fijn en bed is fijn, met een gat voor je buik en borsten, zodat je lekker op je buik kunt liggen. Ik viel bijna in slaap tijdens de massage. Enige minpunt vind ik dat ook op enig moment mijn hoofd werd gemasseerd (was op zich lekker) met handen vol olie, waardoor ik met baggervette haren weer naar buiten ging. Had ik dat van tevoren geweten, dan had ik niet de ochtend van de massage mijn haren gewassen...

Heerlijke zwangerschapsmassage

Heerlijke zwangerschapsmassage gehad bij Mirese. Voel een enorme verlichting! Dankjewel!

Genoten van deze fijne ervaring :)

Vanochtend wat spanning uit mijn nek en rug laten masseren, wat een genot. Ik was er achteraf rozig van. De deep tissue massage was precies wat ik nodig had. Tot binnenkort :)

Volledige aandacht voor jouw klachten én ontspanning

Indra heeft de kennis, kunde en vaardigheid om specifieke klachten aan te pakken. Door de juiste vragen te stellen en interesse te tonen in jou als persoon krijgt ze een goed beeld van je klachten en hoe deze verholpen kunnen worden. Mix van shiatsu en deep tissue wanneer dat nodig is. Zeker een aanrader!

Zeer professioneel!

Altijd een feestje als wij zijn geweest!

Erg fijne zwangerschapsmassage

Professionele goede massage

Helemaal goed. Zeer fijn!

De massage was heel fijn. Wat ik ook erg prettig vond is dat de behandeling plaatsvind in een mooie aparte ruimte. Al met al vond ik het een zeer prettige ervaring.

Superfijne massage.

Eindelijke weer eens op mijn buik kunnen liggen. Heerlijk ontspannen. Masseurs zijn zeer professioneel en hebben echt aandacht voor je.

Zojuist een super fijne massage gehad bij Arigato. Echt een aanrader!

Midden in de stad maar een oase van rust. Heerlijke behandeling gehad. Fijne lieve mensen en zeer deskundig.

Over Arigato.nl

Bij Arigato ben je van harte welkom voor massages op maat. Iedere massage is helemaal op jou aangepast. Kies uit Shiatsu, Deep Tissue of ontspanning.. Een aparte categorie zijn natuurijk de Zwangerschapsmassages, ook daarin is Arigato al meer dan 10 jaar gespecialiseerd. De aanpak bij Arigato is integraal, Dat wil zeggen dat waar nodig technieken uit zowel de westerse als de oosterse massagekunst gebruikt worden voor een optimaal resultaat. Blijf niet rondlopen met klachten en/of stress, maar boek vandaag nog een behandeling. You won't regret it. Onze masseurs zijn zeer ervaren en gepassioneerd over hun vak zodat je altijd in goede handen bent.