Super fijn. Kasper is ontzettend goed en ik kom graag elke keer weer terug. Dit is zeker mijn massage plek!

Monica is topppppp

Zeer vakkundig en ervaren, Monica Graci mille

Dit was wat ik nodig had

Ik had enorm last van mijn nek en schouders en Merisa heeft het super goed gemasseerd, niet te hard maar zeer doeltreffend, ik ga zeker nog een keer

Geweldig!

Marloes weet precies wat ze doet en welke spieren ze aan moet pakken. Ze is ontzettend goed en professioneel. Ik kom graag terug!

Super fijne, ontspannende zwangerschapsmassage!

Een kleine, maar fijne massage salon. Mooie kamers, heerlijke muziek, serene sfeer en goede afstemming van wensen voorafgaand maakte het tot een heel ontspannen en goed uitgevoerde massage.

Ontzettend genoten en opgeknapt van mijn massage bij Arigato! Kasper is mijn favoriete masseur - ik heb veel hoofdpijn en schouder- en nekklachten en hij weet die vaak met één sessie al weg te nemen. Hij heeft een fijne, rustige energie waardoor ik me helemaal kon ontspannen en de druk was perfect, krachtig maar niet te pijnlijk. Ik raad hem van harte aan!

• Behandeling

aantal keer nu mijn zwangerschaps massage gekregen van jullie en elke keer is het echt weer een fantastische ervaring. ik geniet er elke keer weer onwijs van.
  • Behandeling

Hele fijne massage bij Mirese en prettige sfeer!
  • Behandeling

Sport/deeptissue massage gedaan bij Kasper. Echt súper goed en fijn! Onder de indruk. Kom zeker terug. Hele lijf gemasseerd en mijn knelpunten extra.
  • Behandeling

I have a very big problem at my upper back after breastcancer surgery. Today i came for the first time for a massage at Monica. Really she is amazing...she helped me so good and gave me the best deep tissuemassage i ever had in my life!
  • Behandeling

Marloes heeft me echt een hele goede massage gegeven . Precies de juiste balans tussen een stevige massage die wel erg ontspannen is. Ik beveel Arigato en Marloes zeker aan!
  • Behandeling

De Shiatsu massage was echt een ware beleving! Ik kan niet wachten tot de volgende keer.
  • Behandeling

Fijne plek, fjine mensen en een heel goede behandeling! Het was precies wat ik nodig had om weer ruimte in mijn lijf te krijgen. Met als bijkomend resultaat meer rust in mijn emoties en meer helderheid in mijn hoofd.
  • Behandeling

Great pregnancy massage, good communication, nice atmosphere. The only think is that time went to fast:) I would definitely book another time, then for example to try the (normal) Shiatsu massage after my pregnancy. Thank you a lot!
  • Behandeling

Vandaag weer een heerlijke massage gehad. Het tempo, de aandacht, de druk, het vinden en het losmasseren van knopen, in schouders, nek en rug, was een ware belevenis. Nu veel water drinken en snel weer een nieuwe afspraak plannen.
  • Behandeling

Hele fijne massage, niet te slapjes (ik was bang dat een zwangerschapsmassage enkel aaien zou zijn), fijne tafel en muziek.
  • Behandeling

Geweldige zwangerschapsmassage, echt ontzettend van genoten!
  • Behandeling

Heerlijk!!! Ik heb lang niet zo'n fijne ontspanningsmassage gehad. Nadia weet precies wat ze doet (echt kennis van zaken) en is ook erg vriendelijk. Ik kan het iedereen aanraden om een "momentje voor jezelf" te boeken bij Arigato.
  • Behandeling

Onlangs heb ik een zwangerschapsmassage gehad van Nadia. Mijn complimenten, met veel aandacht werd ik gemasseerd. Een hele goede combinatie van ontspanning maar ook bepaalde punten die het nodig hadden veel aandacht geven. Ik zou deze massage aan alle zwangere dames aanraden, een heerlijk moment voor jezelf.
  • Behandeling

Super fijne zwangerschapsmassage gehad bij Nadia. Ondanks best laat in de zwangerschap (week 40) nog steeds een heerlijk stevige massage waarbij alles wordt meegenomen (als je dat wil) en er echt wordt ingegaan op punten waar je het extra kan gebruiken - hierdoor ben je daarna weer helemaal één met je lichaam en helemaal ontspannen. Verder is de sfeer in de kamer echt heel fijn en is het gewoon echt een cadeautje uit liefde voor jezelf! Ik zou het iedereen aanraden en dan echt niet alleen als je zwanger bent!
  • Behandeling

Afgelopen zaterdag heb ik bij Arigato een zwangerschaps massage gehad van masseuse Nadia Schernhuizen en dit was ontzettend fijn. Dit was de eerste keer dat ik een behandeling heb genomen bij Arigato en zeker voor herhaling vatbaar. Het einde van mijn zwangerschap is wat stressvoller i.v.m. complicaties en tijdens de massage kon ik heel erg ontspannen en kwam compleet tot rust, na de behandeling ook overigens. Nadia wist precies te masseren op de plekken die wat gevoeliger zijn en hier hoefde ik zelf geen guidance in te geven. Ze heeft zelf een hele fijne energie wat ze tijdens de behandeling ook overdroeg op mij, waardoor ik nog meer ontspande. Het voelt of ze tijdens de behandeling alleen gefocust op mij en dit heb ik bij andere salons wel eens anders ervaren. De bedden bij Arigato zijn ook erg fijn ingericht met gaten voor de buik en borsten. Goeie sfeer in de kamers, fijne muziek alle factoren om helemaal weg te kunnen dromen. Ik zou elke zwangere vrouw dit aanraden zichzelf kado te doen!! Dank voor de goede zorgen dames!
  • Behandeling

Nadia heeft zo’n heerlijke zachte uitstraling en stem dat ik mij direct kon overgeven aan haar fijne aanrakingen. Hele fijne massage ontvangen, ga zeker nog een keer terug komen. De ruimte is lekker rustig en goed bereikbaar.
  • Behandeling

Ik kwam gehaast binnen bij Arigato en zat erg in m’n hoofd. Niet handig als je 34 weken zwanger bent... de massage bij Nadia was echt fantastisch, na een fijn ontvangst kreeg ik een uur lang een super ontspannende massage. De druk was perfect! Wat heel fijn voor me was is dat Nadia zich ook focust op ademhaling en zo ging ik van een hoge ademhaling naar een ontspannen relaxte mood. Ik had hiervoor nog geen zwangerschapsmassagetafel ervaren en ook dat beviel goed, heerlijk om even van de zwaartekracht te genieten. Baby vond dat ook want er werd flink getrappeld. Een echte aanrader hoor!
  • Behandeling

Hele fijne zwangerschapsmassage van Nadia mogen ontvangen in prettige nieuwe ruimte. Ik voelde me echt gezien en Nadia tunede feilloos in op wat ik nodig had. Ook de massagetafel met gat waar mijn dikke buik in paste was een pluspunt!