How a massage should be!!

I had a Deep Tissue massage by Rie and it was one of the best massages I've received. Rie has the knowledge of the body and how to treat it. :)

Geweldig!

Met 35 weken zwangerschap heerlijk kunnen ontspannen op m’n buik! M’n rug was een stuk minder pijnlijk na de massage, heel fijn. Geweldige massage van Monica!

Beste zwangerschapsmassage die ik ooit heb gehad

En dat met 38 weken zwanger. Ik kon me totaal ontspannen en heb ultiem van de heerlijke massage genoten. Alsof ik even geen baby in mijn buik had, zo heerlijk!

Genieten!

Ik heb een zwangerschapsmassage van Rie gehad. Door de inkeping in de tafel kun je op je buik liggen en genieten van de massage. Ik heb zo ontzettend genoten dat ik een vervolg afspraak heb ingepland.

hemels

arigato is een heerlijke stille mooie ruimte met natuurlijke materialen. de massage van mirese was zo ontspannen en hemels dat ik me meer dan 24 uur later nog steeds intens tevreden als een spinnende kat voel.

Heerlijke zwangerschapsmassage!

Fijne massage. Vooral ook omdat ik lekker op mn buik kon liggen. Ik kom snel weer terug!

Helemaal ontspannen

Ik kwam voor een zwangerschapsmassage en heb echt een hele fijne ervaring gehad. Ontvangst is goed, kamer is fijn en bed is fijn, met een gat voor je buik en borsten, zodat je lekker op je buik kunt liggen. Ik viel bijna in slaap tijdens de massage. Enige minpunt vind ik dat ook op enig moment mijn hoofd werd gemasseerd (was op zich lekker) met handen vol olie, waardoor ik met baggervette haren weer naar buiten ging. Had ik dat van tevoren geweten, dan had ik niet de ochtend van de massage mijn haren gewassen...

Heerlijke zwangerschapsmassage

Heerlijke zwangerschapsmassage gehad bij Mirese. Voel een enorme verlichting! Dankjewel!

Genoten van deze fijne ervaring :)

Vanochtend wat spanning uit mijn nek en rug laten masseren, wat een genot. Ik was er achteraf rozig van. De deep tissue massage was precies wat ik nodig had. Tot binnenkort :)

Volledige aandacht voor jouw klachten én ontspanning

Indra heeft de kennis, kunde en vaardigheid om specifieke klachten aan te pakken. Door de juiste vragen te stellen en interesse te tonen in jou als persoon krijgt ze een goed beeld van je klachten en hoe deze verholpen kunnen worden. Mix van shiatsu en deep tissue wanneer dat nodig is. Zeker een aanrader!

Zeer professioneel!

Altijd een feestje als wij zijn geweest!

Erg fijne zwangerschapsmassage

Professionele goede massage

Helemaal goed. Zeer fijn!

De massage was heel fijn. Wat ik ook erg prettig vond is dat de behandeling plaatsvind in een mooie aparte ruimte. Al met al vond ik het een zeer prettige ervaring.

Superfijne massage.

Eindelijke weer eens op mijn buik kunnen liggen. Heerlijk ontspannen. Masseurs zijn zeer professioneel en hebben echt aandacht voor je.

Zojuist een super fijne massage gehad bij Arigato. Echt een aanrader!

Midden in de stad maar een oase van rust. Heerlijke behandeling gehad. Fijne lieve mensen en zeer deskundig.

Een geweldige massage gehad, precies wat ik nodig had.

Ik had al tijden heel veel last van m’n nek en bovenrug en werd ‘s morgens steeds wakker met hoofdpijn. Na een superfijne en doeltreffende massage bij Arigato werd ik vanmorgen wakker zonder hoofdpijn en wat een verschil vandaag... m’n schouders voelen zoveel meer ontspannen. Dit was precies wat ik nodig had. In de salon voel je je ook meteen op je gemak. Ik ga zeker snel weer terug.

Precies wat mijn lijf nodig had!

Mijn zwangerschapsmassage bij Monica was precies wat mijn lijf nodig had! Je voelt de ervaring van Monica die ook nog eens heel lief is! Ik heb direct weer een nieuwe afspraak gemaakt!

Ultiem ontspannend

De zwangerschapsmassage was heerlijk, omdat ik lekker op mijn buik kon liggen, superfijn werd ontvangen en Miresr echt fantastisch masseert en een hele fijn energie heeft. Ik vind ontspannen altijd best moeilijk heheheheh maar was echt totaaal relaxed daarna em mijn lichaam voelde goed!

Overtijd behandeling zwangerschap en diezelfde nacht is mijn baby geboren

Ik heb om 14.00 uur 's middags een overtijdbehandeling/zwangerschapsmassage gehad van Barbara. Diezelfde avond braken 's avonds mijn vliezen en een paar uur later had ik mijn zoontje in mijn armen. Hij had net even dat zetje nodig om geboren te worden. Ben heel blij en dankbaar!

Great duo-massage

We had a great relaxing time at Arigato. Rie and Marloes are very kind, highly skilled masseuses.

Super fijn. Kasper is ontzettend goed en ik kom graag elke keer weer terug. Dit is zeker mijn massage plek!

Monica is topppppp

Zeer vakkundig en ervaren, Monica Graci mille

Dit was wat ik nodig had

Ik had enorm last van mijn nek en schouders en Merisa heeft het super goed gemasseerd, niet te hard maar zeer doeltreffend, ik ga zeker nog een keer

Geweldig!

Marloes weet precies wat ze doet en welke spieren ze aan moet pakken. Ze is ontzettend goed en professioneel. Ik kom graag terug!

Super fijne, ontspannende zwangerschapsmassage!

Een kleine, maar fijne massage salon. Mooie kamers, heerlijke muziek, serene sfeer en goede afstemming van wensen voorafgaand maakte het tot een heel ontspannen en goed uitgevoerde massage.

Over Arigato.nl

Bij Arigato ben je van harte welkom voor massages op maat. Iedere massage is helemaal op jou aangepast. Kies uit Shiatsu, Deep Tissue of ontspanning.. Een aparte categorie zijn natuurijk de Zwangerschapsmassages, ook daarin is Arigato al meer dan 10 jaar gespecialiseerd. De aanpak bij Arigato is integraal, Dat wil zeggen dat waar nodig technieken uit zowel de westerse als de oosterse massagekunst gebruikt worden voor een optimaal resultaat. Blijf niet rondlopen met klachten en/of stress, maar boek vandaag nog een behandeling. You won't regret it. Onze masseurs zijn zeer ervaren en gepassioneerd over hun vak zodat je altijd in goede handen bent.