Oase van rust en ontspanning

Hele fijne shiatsu massage van Marije! De ervaring was zalig. Zowel voor, tijdens en na de behandeling.

Marije is the best!

Zelden heb ik bij een massage gehad dat ik vanaf de eerste seconde bijna in slaap val en me gewoon de hele massage superrelaxed voel.

Whoei! Helemaal ontspannen en licht!

Ben de laatste tijd stiekem best een beetje gestresst door alles rondom COVID. Heb mezelf dan ook echt verwend met een massage bij Arigato in Weesp. Whoei! Voel alles weer lekker stromen en ik voel me helemaal licht! Had ik echt even nodig! Voel me alsof ik de wereld weer aan kan. In deze bijzondere gekke tijd zijn massages echt nodig! Mijn dank is groot!!!

Aanrader!

Heerlijke zwangerschapsmassage gehad van Zehra. Zo fijn om gewoon op je buik te kunnen liggen, door de speciale behandeltafel. Massage zelf was ook superfijn. Kon aangeven waar ik de meeste aandacht voor wilde. Dus dat was top, zou graag elke week langskomen maar dat wordt dan weer wat prijzig :)

Heerlijke massage

Lekkere massage, niet te zweverig en lekker stevig.

Heerlijk en ontspannen!

Mijn 1e keer Shiatsu massage. Ik droomde af en toe even weg. Vond het meditatief. En toch voelde ik telkens de massage en doorstromingen. Heel fijn. Mijn masseuse was Marloes en was het een zeer prettige ervaring. Ze stelde netjes de vragen om alles te weten te komen vooraf en heeft hier uitstekend naar gehandeld. Zeker een aanrader, zowel de massage an sich alsook Marloes.

Met een stralende huid de deur uit

Ik heb een Japanse Gezichtsmassage ontvangen van Marije, zo fijn! Van mezelf ben ik erg bleek en na de massage had ik een mooie teint. Plus minder spanning in mijn kaak en nek, echt een dubbel cadeau :)

Fijne ervaring!

Hele fijne, goede massage. Vond het all in all een hele fijne ervaring. Ambiance, vriendelijkheid, de massage.

Super vriendelijke medewerkers

Ik had wat spulletjes voor mijn praktijk gekocht en werd zo fijn geholpen! Als het weer kan ga ik snel een massage boeken

Heerlijk

Heerlijk ontspannend behandeling met dank aan shiatsu massage van Marloes.

Niet volledig ontspannen

Mijn behandeling werd verricht door Zehra. Wat is dat een attente en vriendelijke dame! Zij vroeg mij vóór de massage wat mijn aandachtspunten zijn aangezien ik zwanger ben. Daarnaast vroeg zij tijdens de massage door of de temperatuur prima aanvoelde en/of de drukpunten prettig aanvoelde. Helaas halverwege de massage werd de ontspannen sfeer abrupt gestoord door haar mannelijke collega, die nogal met een luide volume stond te praten. Hierdoor kon ik mij niet meer ontspannen en was de massage voorbij voordat ik hier optimaal van had kunnen genieten. Dit vond ik ontzettend jammer, aangezien Zehra heel goed haar werk deed. Achteraf na de massage kreeg ik van Zehra een glas water en gaf zij de tip om voldoende te drinken. Zodra zij wegliep, kwam dezelfde mannelijke collega en die zei op een best wel botte manier dat er nog betaald moest worden (terwijl dit al gebeurd was.) Er werd niet gevraagd hoe ik alles heb ervaren of dat ik tevreden was. Ik had graag gewild dat hij mij op een wat klantvriendelijke manier had benaderd, aangezien ik een klant ben en best veel heb moeten betalen voor een massage bij dit salon, voor een optimale ontspanning tijdens mijn zwangere periode. Ik voelde mij achteraf gezien totaal niet ontspannen meer en verliet teleurgesteld dit salon. Ik kan Arigato op basis van de bovenstaande punten daarom niet aanbevelen.

Fantastic!

Best massage ever - Kasper is amazing! Will be back!

Heel erg fijn en relaxed

Ik gaf aan waar ik behoefte aan had en ik kreeg een beetje van alles wat, maar wel met als doel mijn klachten te verhelpen. Nu ik een paar dagen verder ben, heb ik geen last meer van mijn rugklachten. Kom zeker graag terug en zou Arigato iederen aanraden!

Hele fijne atmosfeer en professionele masseuses

Hele fijne massage, flexibele benadering en herboren naar buiten :)

Heerlijk, ontspannend en genieten

Eerste massage bij Arigato was een geweldige ervaring, heerlijk en ontspannen met lieve en vakkundige masseuse. Fijne rustgevende ruimte, zachte handdoeken en fijne massage olie. Ik ben zeker van plan om weer te komen.

Nieuwschierig, spannend, niet verwacht, ontspannen,.....rust in mijn lijf. GEWELDIG! Tot volgende keer!!

Heerlijk ontspannend

Mijn shiatsu massage bij Rie Kobayashi was zeer ontspannend. Rie is superlief en kundig. In vergelijking met een normale massage zou je (als leek) misschien zeggen dat je minder effect verwacht, aangezien er meer met drukpunten wordt gewerkt en niet veel weefsel echt wordt 'gekneed'. Maar het tegendeel is waar. Ik viel bijna in slaap (nooit gehad bij een normale massage) en heb nu 2 dagen later ook spierpijn (had ik toch wat meer water moeten drinken). Maar dit geeft ook aan dat het echt wat doet met je. Kortom, ik werd fijn ontvangen, ontspande totaal in de massage, voelde me daarna zeer relaxed en de spierpijn drink ik wel weg! Zeker voor herhaling vatbaar. PS parkeren kon ik vrij makkelijk op de nabijgelegen Noordermarkt (wel prijzig), met OV ook supermakkelijk te bereiken.

Super massage, precies waar ik op hoopte

Ik kwam voor de zwangerschapsmassage en ik heb 50. minuten lang erg genoten. Ik vergat bijna mijn dikke buik, wat een groot compliment is.

Zeer plezierig onder handen genomen

Aangename energie in het gebouw met een plezierige ontvangst door Rie. Een zeer kundige deep tissue massage waarbij feilloos de trigger points werden gevonden en met de juiste aandacht en pressie behandeld. Na een uur volledig ontspannen de deur uit. Dank!

Heerlijk!

Hele fijne deep tissue massage gehad van Rie. Alles weer lekker los gemasseerd.

Ik kom zeker nog terug!

Heerlijke ontspannen sfeer en zeer professioneel gemasseerd! Ik had zwangerschap massage, heb al meerdere gehad, maar deze was echt het beste! Masseur weet precies wat die doet en hoe de spieren lopen. Ik was al helemaal zen en toen kwam er warme doek over mijn voeten en ik ben helemaal weg gesmolten op de tafel! Heerlijk!

Fantastic

Such capable and caring people. Can highly recommend it.

Heerlijk, ontspannen, vakkundig

Zojuist een zwangerschapsmassage gehad van Mirese. Zo enorm genoten van de massage en wat een mooi mens. Ik kom zeker nog eens terug ❤️

Heel erg fijn!

Echt een super fijne massage gehad! Het is heel erg fijn dat ze je met meedenken (vragen of de druk van de massage goed is, of je nog iets gemist had tijdens de massage). Ik zou zeker nog een keer terugkomen. De vrouw was van zichzelf heel lief en ontspannen en voelde me erg op mijn gemak. Zou het iedereen aanraden ook al heb je geen last van lichamelijke klachten.

How a massage should be!!

I had a Deep Tissue massage by Rie and it was one of the best massages I've received. Rie has the knowledge of the body and how to treat it. :)

Over Arigato.nl

Bij Arigato ben je van harte welkom voor massages op maat. Iedere massage is helemaal op jou aangepast. Kies uit Shiatsu, Deep Tissue of ontspanning.. Een aparte categorie zijn natuurijk de Zwangerschapsmassages, ook daarin is Arigato al meer dan 10 jaar gespecialiseerd. De aanpak bij Arigato is integraal, Dat wil zeggen dat waar nodig technieken uit zowel de westerse als de oosterse massagekunst gebruikt worden voor een optimaal resultaat. Blijf niet rondlopen met klachten en/of stress, maar boek vandaag nog een behandeling. You won't regret it. Onze masseurs zijn zeer ervaren en gepassioneerd over hun vak zodat je altijd in goede handen bent.