Niet tevreden over de behandeling!

Ik voel me opgelicht! Ik moest betalen voor een fout door jullie gemaakt!!! En heb later voor 14 meter betaalt terwijl er maar 12 meter geplaatst is!! maar het ergste vind ik de 277Euro die ik extra moest betalen om dat bij jullie een tekening weg was!!! en wanneer je vraagt om dhr zuidema te spreken dat kan niet die stuurt alleen een mail !! Ik heb wel een mooie schutting maar het gedonder er om heen was heel akelig! Wanneer mensen mij vragen waar ik de schutting weg heb ,zal ik ze aanraden niet met jullie zaken te doen! Heel jammer !

Goed werk geleverd

Monteurs hadden onvoldoende tijd voor de geplande werkzaamheden. Groot project. De twee monteurs waren pas tegen 09.30 aanwezig. Desondanks werk tegen 20.00u opgeleverd. Tevreden met resultaat.

Vriendelijk personeel.en ben er heel blij mee keurig en netjes.En heel veel positieve reacties gehad

Ik vind het heel jammer dat jullie die ene lat niet vervangen die direct al stuk was en wij hebben het meteen doorgegeven ik hoop dat jullie hem nog vervangen. Vriendelijke groet mevr Hoogland.

Onbetrouwbaar en amateuristisch bedrijf die afspraken niet nakomt

Onbetrouwbaar en amateuristisch bedrijf die afspraken niet nakomt. Niet bestellen hier!! Beton tuinhek bestelt, aangegeven dat deze voor datum x geleverd moesten worden (onze stratenmaker kon dan gelijk tuinhek plaatsen tussen de tegels), was geen probleem. Zou goed komen, niet dus. Op de dag zelf wordt ik gebeld door de transporteur dat ie de lading niet mee kon nemen uit Brabant, omdat Zuidema even vergeten was aan te geven dat het om een fors gewicht ging. Zuidema bood aan dat het dan wel 2 weken later met eigen transport kon, geen oplossing dus want dan moesten we meerkosten betalen voor de stratenmaker. Na flink aandringen bij de telefoniste ging ze uiteindelijk een andere transporteur regelen, kon pas 2 dagen later aan einde dag leveren terwijl ik begin van de dag had aangegeven, kon echt niet volgens telefoniste. Ik heb er toen maar zelf achteraan gebeld, kon het (natuurlijk) wel tegen klein bedrag extra. Ik afgestemd met telefoniste van Zuidema dat deze kosten voor hun rekening kwamen. Krijg ik deze week een factuur voor dit bedrag. Zuidema (telefoniste) ontkent alles, dus mag alsnog voor de kosten opdraaien terwijl fout bij zuidema ligt en nota bene hier afspraak over had. Wel mooi hekje trouwens, maar bestel die aub via een ander bedrijf..als u geen gedonder wilt iig

Beste meneer Konneman, Wij betreuren uw ervaring met ons bedrijf. Het transport was inderdaad uitbesteed aan een extern bedrijf waarbij wij de laadmeters moesten opgeven en niet de kilo's. Eenmaal aangekomen heeft de chauffeur laten weten dat hij het niet kon meenemen omdat het te zwaar was. Vervolgens zijn wij direct naar een andere oplossing gaan zoeken en hebben een ander transportbedrijf gevonden die op de donderdag ( uw uiterlijke leveringsdatum) kon leveren. Het tijdsbestek wat wij door kregen was tussen 09:00 en 17:00 en daar nam u geen genoegen mee dus heeft u zelf contact opgenomen met hen. U heeft daarna ons gebeld met de mededeling dat u voor een extra betaling het transport s 'ochtends kon krijgen en daarbij hebben wij nooit besproken dat wij die kosten zouden betalen. Al met al hebben wij het geprobeerd om zo goed mogelijk op te lossen voor u.

2 offertes gekregen met een verschil van 300 Euro

Ik vraag 1 offerte aan, krijg er 2 van verschillende personen. Het prijsverschil is meer dan € 300. En toch kan een ander bedrijf het voor € 250 goedkoper doen dan de goedkoopste van Zuidema Schuttingen. Dacht dat een bedrijf die gespecialiseerd is wel wat scherper kan aanbieden.

Ik raad niemand aan Zuidema schutting

Voordat je schutting koop lees aub eerst goed algemene voorwaarden. Zodra je tekent heb je geen garantie op het plaatsen van de schutting. Ik had een probleem met de geplaatste deur, die kwam tegen de kozijn omdat ze een schroef of bout waren vergeten , toen ik Zuidema op aan sprak moest ik ervoor betalen. Schutting was net 1 maand geplaatst

Slecht

Niet klantvriendelijk. Projs opeens keer 3

zeer slecht!!!

Ik heb onze klachten ( onder ander tuinpoort klemt en een scheur)uitgebreid aan u voorgelegd en u geeft maar 24 uur garantie heeft u gecommuniceerd en eventueel reparatie/ herstel tegen betaling. Dus van services is geen sprake !!!

Slecht

Meer dan 1.5 uur te laat en onverzorgde mensen die ook nog eens staan te roken als ze de maten komen opnemen !

Waardeloos

Fraimpoort krom. De deur te hoog geplaatst. Het slot werd na gestuurd omdat deze stuk was en moest hem er zelf maar even inzetten. De plastic zakken van het beton bij het plaatsen van de palen in grond gegooid. Een paal te min geleverd. Bij het melden van dit geheel is gezegd meneer u hebt getekend en bent hiermee accoord gegaan. Service van 0 en gene waarde

eindresultaat vrijwel goed

Lof voor de bouwers ziet er mooi. Snelle plaatsing. Voortraject chaotisch o.a. door afspraken niet of niet goed na te komen, verkeerde materialen geleverd, bouwers verouderde tekening bij zich, dus moesten nog een keer terugkomen. Klachten te simpel afgedaan met de opmerking dat we de bouwers dan maar hadden moeten terugsturen. Laatste probleem gemeld (beschadiging kop paal), als reactie dat onderzocht zal worden hoe dit op te lossen en, beetje symptomatisch, nooit meer reactie ontvangen. Zelfs niet even korte mededeling dat er geen oplossing voor handen is. Zoek nu zelf oplossing, die er overigens wel is. Gezien bovenstaande problemen in voortraject zal ik Zuidema helaas niet aanbevelen bij anderen. Aantal sterren bij score is dus uitsluitend behaald door de bouwploeg en uiterlijk schutting.

Goed werk en overleg

Tevreden

Mooi resultaat, alles volgens afspraak geleverd en geplaatst.

Mooi stukje werk afgeleverd. Ik heb weliswaar zelf de rotzooi moeten opruimen die de mannen gemaakt hadden, maar dat was niet zo'n groot probleem. Alles bij ekaar een mooie schutting, strak geplaatst.

zeer slecht!

Ontzettend klantonvriendelijk. Komen hun afspraken niet na. Zouden tussen 8 en 9 uur komen, waren er al om 7.00 en gingen voor 8.45 weg. Ik wist het niet, stond niets vermoedend en in de veronderstelling dat ik nog zat tijd had onder de douche, was om 7.45 beneden. Maar weg waren ze. Wat daarna gebeurde! Het was mijn schuld!. Ze hadden, ivm met de hitte eerdere afspraken al op het laatste nippertje afgezegd. Vreselijke telefoongesprekken met de baas en telefoniste, die onredelijk waren en niet wilde luisteren naar mijn argumenten dat ik eiste dat die schutting dezelfde dag nog geplaatst moest worden. het had me al 3 onnodige vrije dagen gekost!

Afspraak nagekomen

Vriendelijk en profecioneel geholpen. Goede prijs kwaliteit van producten.

Top bedrijf!

Snelle reacties! Makkelijk te bereiken! Eerlijke adviezen en snelle service! Onze schutting is vakkundig neergezet en staat als een huis!

FAN-TAS-TISCH

Na bijna vier jaar rekenen en ellende kwam Zuidema met de mogelijkheid om in delen te betalen.... En dus....eindelijk....

Netjes geplaatst

Ze moeten de lege doosjes van sloten enz ook opruimen, is een beetje slordig

Kwaliteit van het geleverde is uitstekend, planning was lastig

Schutting is snel en goed geplaatst

Goede schutting voor een concurrerende prijs

Helemaal top!

Vriendelijke mensen waar je goed afspraken met kunt maken en het werk en materiaal wat geleverd werd was dik voor elkaar!

Gewoon prima geregeld.

Op zondag mijn vraag gesteld via de mail, en ook op zondag beantwoord. perfect.

goede service en goed en vakkundig personeel

was topen werken snel en heel netjes gedaan en afgewerkt klasse

Vlot gewerkt en goed afgewerkt.

Ondanks de vervelende privé omstandigheden onzerzijds, heeft de firma Zuidema ons prima te woord gestaan en konden we voor de bouwvak 2018 nog van onze mooie schutting genieten.

Leveren een stukje vakwerk.

De offerte en communicatie verloopt vlot. Plaatsen gaat erg snel en vakkundig. Top!