Topschutting!

Snel geplaatst en ook erg stevig.

Mooi strak werk

Mooi strak werk.

Zéér tevreden!

Schutting geplaatst,snel gedaan,ziet er tóp uit,klásse!

Snelle, goede service voor een scherpe prijs

Offertes waren scherp geprijsd, snel binnen en transparant over de prijsopbouw. Planning van de werkzaamheden was flexibel en er werd daarbij rekening gehouden met onze wensen. Zeer tevreden over de uitvoering, klantvriendelijkheid van de medewerkers en kwaliteit van de schutting.

Goed en snel vakwerk afgeleverd.

Klantvriendelijke monteurs. Snel en vakkundig. Mooi resultaat.

Goede schutting

Goede schutting snel geplaatst. 1 balk was niet goed gemonteerd. 2 dagen later vervangen voor een nieuwe. Top

Zeker een aanrader.

Uitstekende, vaklui, zowel op kantoor als bij de montage, rekening gehouden met onze specifieke wensen, geweldig

Deskundig

Deskundig vriendelijk snelle levering goede prijs kwaliteitverhouding

Top bedrijf

Goede service, snelle antwoorden, nette prijzen en prima producten

Ik kan Zuidema van harte aanbevelen. Het contact was prettig voorafgaand aan de plaatsing. Plaatsen kon snel en middenin de bouwvak. De mannen die de schutting hebben gezet, hebben hun werk goed gedaan. Erg blij met het eindresultaat.

Degelijke schutting voor een scherpe prijs

Degelijke schutting voor een scherpe prijs. De jongens van Zuidema hebben goed werk geleverd.

Goed werk geleverd. Wil ik graag waarderen met 8.5.

Wij zijn meer dan tevreden met het geleverde werk. De opdracht is geheel naar verwachting uitgevoerd. Wij ontvangen veel complimenten van de buren. Sympathieke uitvoerder. Enige minpunt is contact met de administratie, afspraak die niet op tijd werd afgezegd, de afmetingen die niet juist waren doorgegeven.

Nette service, goed contact en het resultaat mag er zijn. Mooi en netjes geworden. Eindelijk een duurzame schutting.

Op een professionele wijze een super mooie schutting geplaatst. Vriendelijke mensen, zowel bij het bestellen als tijdens het plaatsen en goed en mooi werk afgeleverd.

Goede kwaliteit prijs verhouding, prettig bedrijf om mee te communiceren

- Goede kwaliteit prijs verhouding - Prettige communicatie met het bedrijf Enige verbeterpunt is de website, deze kan wel iets beter.

Correct, snel en uitstekend werk geleverd.

Zowel de aanvraag offerte als de uitvoering van de werkzaamheden zijn snel en zeer correct uitgevoerd. Ondanks de hitte, 31 graden, hebben de mannen onverstoorbaar hun werkzaamheden verricht, klasse.

Zeer vakkundig.

Met veel passie en kennis van zaken zijn de schuttingen geplaats. Harde werkers. Klus wordt afgerond. Op moment van schrijven zijn de mannen nog volop aan het werk. Kwalitatief zeer goed.

Plaatsen prima schuttingen maar overleggen niet

Deze firma plaatst prima schuttingen. De communicatie laat wel te wensen over. Zonder overlag worden plaatsing datums en tijden aangepast. Daarnaast kregen wij zonder vooraankondiging per mail een extra rekening voor arbeid omdat ze terug moesten komen. Niet erg netjes op zo'n groot bedrag om dan zo'n kleine na factuur te versturen zonder overleg.

Top geregeld van begin tot het eind.

Zeer professioneel van advies tot en met de levering. Zeer tevreden.

Helemaal tevreden

Onze ervaring met Zuidema schuttingen is heel positief. heel strak en mooi geplaatst. Personeel heel vriendelijk en vakkundig, al met al wij zijn super tevreden over Zuidema en onze nieuwe schutting.

Snel, vakkundig en niet moeilijk

Luxe hout/beton schutting geplaatst met poort. Mannen werkte snel en nauwkeurig. Goede advies gebruik van poort in de eerste dagen i.v.m. uitharden betonmortel.

Poorten waren iets te breed, moeten worden aangepast

Snel en vakkundig geplaatst door aardige jongens

Offerte-aanvraag zeer snel behandeld, dit is bij andere leveranciers wel anders(bv geen reactie) Binnen korte tijd(2 tot 4 weken) een datum voor plaatsing. Resultaat is erg mooi, laatste stukje(10 a 15 centimeters) vakkundig opgelost

Goede snelle service, flexibele medewerkers.

Schutting werd snel en vakkundig geplaatst. Tijdens het plaatsen werd er meegedacht over andere of betere opties. Erg vriendelijke mensen.

Over Zuidema Schuttingen