Aanrader

Gezellige bootcamp training van een ervaren en stimulerende trainer die iedereen persoonlijke aandacht geeft!

Leuk lessen en fijne begeleiding!

Kortgeleden begonnen met bootcamp bij Bootcamp team in Noordwijkerhout. Mijn ervaring is: fijne begeleiding, geïnteresseerde instructrice, training (bijna alles) op eigen niveau aan te passen. Heerlijk sporten in de buitenlucht. Aanrader!

Fijne start

Na een lange tijd niet gesport te hebben was de bootcamp les een fijne (wel pittige) begin om weer in beweging te komen. De instructrice was heel enthousiast en had een gevarieerd programma bedacht. Daarbij werd ik op een positieve manier gestimuleerd om hard aan de slag te gaan op mijn niveau maar niet zo dat ik over mijn grenzen ging. Kortom top!

Heerlijk pittige training in een leuke groep

Inmiddels enkele maanden actief via Bootcamp Team in Rotterdam. Altijd een nieuwe uitdagende training. Leuke trainers en groep. Locatie ook top!

Super training met Marco!

Ik volg training bij Marco Rodrigues. Vind het erg afwisselend en leerrijk. Marco staat me bij als ik een oefening niet 100% goed uitvoer. De trainingen zijn successief opbouwend. Mijn motoriek en techniek worden verbeterd. Mijn vriendin had me deze bootcampteam-trainingen aanbevolen en daarmee ben ik heel blij mee. Dirk Erik

Enthousiaste training door kundige Tessa

Na een periode niet gesport te hebben, heb ik recent de draad weer opgepakt bij bootcamp team. Ideaal om de trainingen lekker buiten, op verschillende plekken te kunnen volgen. De training werd gegeven door Tessa die door haar achtergrond als fysio goed rekening hield met mijn fysieke beperkingen. Kan deze enthousiaste club zeker aanraden!

Heerlijk om buiten te sporten en super fijne pittige lessen

Laagdrempelig, motiverend en lekker buiten

Superfijn sporten in de buitenlucht. Laagdrempelig in deelname en enthousiaste trainer bij rijswijkse bos. Ook n goedwerkende app, top!

Ik was heerlijk gesloopt

Heerlijk trainen in de buitenlucht. Veel persoonlijke aandacht en een stevige workout.

Super om fit(ter) te worden

Mijn ervaring met Bootcamp Team is heel goed. De trainers zijn ervaren en enthousiast en verzorgen afwisselende trainingen. Ze hebben oog voor de persoon en letten op of oefeningen op de juiste manier worden uitgevoerd. Daarbij train je altijd in de buitenlucht op genoeg tijden en plekken waardoor er altijd wel een training voor je bij zit.

Een heerlijke manier om buiten te ontspannen door inspanning

Bootcamp is een heerlijke manier om in de buitenlucht te sporten. De instructeur neemt je mee in een ontspannen sfeer van niets moet, maar alles mag, Het hele lichaam wordt getraind en de training geeft "gegarandeerd" een ( beetje veel) spierpijn :) Zeker een aanrader voor iedereen die van buitensport houdt.

Bootcampen is leuk!

De trainingen zijn elke keer anders dat vind ik erg leuk! De trainer is erg enthousiast dat is fijn zo wordt je nog meer gemotiveerd! Ik wilde graag in de buitenlucht trainen, maar alleen doe ik minder en in een groep heb je altijd beetje ‘groepsdruk’, waardoor je maximaal uit jezelf wilt halen! Ik zag via facebook deze bootcamps voorbij komen dus wilde het graag proberen en het bevalt erg goed! Via de app kan ik me makkelijk inschrijven voor de bootcamps!

Hele prettige, naar eigen niveau aangepaste trainingen.

Hele prettige trainingen, makkelijk aan te passen naar eigen niveau. Altijd een gezellig groepje en een trainer/ trainster die helpt als je iets lastig vindt of bijv. een blessure hebt. Inschrijven altijd handig via de app, zodat je altijd weet dat er plek is. Tijdens zwangerschap helaas moeten stoppen, maar nu gelijk weer beginnen, erg fijn.

Heel leuk

De les werd erg enthousiast gegeven en er werd rekening gehouden met het feit dat het hardlopen nog wat moeizaam gaat. Er werden andere oefeningen voor ingezet, zodoende was je toch steeds bezig. Ik had na afloop van de les een voldaan gevoel en nieuwe energie opgedaan. Ik ga door!!!!

Prachtig aanbod en goede trainers!

Na een lange pauze van 2 jaar ben ik sindskort weer begonnen aan bootcamp lessen bij Bootcamp Team. Bij mijn eerste les kwam ik terecht in een volle klas (zondagochtend Dakpark) vol enthousiaste leden. Trainster Marjolein Baan maakte er een super leuk interactief en sportief uurtje van, kracht training op een speelse manier, de tijd vloog voorbij en wat heb ik van de les genoten.

Leuke boatcamp les

Voor het eerst heb ik een bootcamp les gehad van Jason . De training vondt ik erg leuk en goed te doen voor iemabd die al maanden nidt gesport heeft. De trainer heeft voor iedereen tijd en motiveer ook iedereen. De website is heel handig. Je kan ook een sneltoets op je mob installeren en zo zien waar en wanneer er lessen zijn. En dan zo reserveren. Ik ben heel blij dat ik bij bootcampteam terecht ben gekomen.

Fijne uitdagende buitenles

Ik heb nu een aantal bootcamplessen gevolgd bij verschillende trainers, vooral in de Paleistuin. Elke les was fijn en uitdagend. De trainers zijn vriendelijk en drijven je tot het uiterste. Wanneer je door pijntjes een bepaalde oefening niet kan doen, helpen zij je graag bij het zoeken van een alternatieve oefening. Na een uur ga je met een voldaan gevoel naar huis.

Leuke en uitdagende bootcamps, heerlijk in de buitenlucht

Ik vond de trainingen leuk, afwisselend, zwaar en intensief. Ben nu 7 keer geweest en merk dat ik steeds meer energie en kracht krijg. Enige verbeterpunt vind ik dat er soms wel iets beter op techniek gelet mag worden zodat je een bepaalde oefening ook op de juiste manier uit voert maar verder erg tevreden. Ook het trainen in groepsverband maakt het leuker en motiveert meer. Bootcamp team heeft ook een goede App, erg handig en overzichtelijk. Makkelijk om je o.a. af- en aan te melden voor trainingen.

zeer positieve eerste ervaring

Het was mijn eerste ervaring met bootcamp. Ik vond het een leuke afwisselende training. De trainer hielp mij goed en had ook voor de training contact met mij opgenomen en hield rekening met de blessure die ik heb. Wat ik ook een voordeel vind is dat je veel keuze hebt in locatie's en verschillende abonnementen. Ik heb voor nu dan ook gelijk een strippenkaart aangeschaft

Een goede, zware, creatieve en leuke training.

Zeer goede ervaring met mijn eerste training. Ik vond de training zwaar maar leuk. Variërende en creatieve oefeningen gedaan. En een leuke motiverende manier van lesgeven. De trainer heb ik ervaren als een betrokken trainer. Ik vond het heel netjes dat De trainer mij van te voren belde om te informeren of ik al bekend was met bootcamp en me te informeren wat ik kon verwachten. Verder tijdens de training gaf hij goed uitleg over de oefeningen.

Enthousiast

Heerlijke bootcamp trainingen, waarbij rekening wordt gehouden met alle niveaus!

Leuke lessen, met goede begeleiding.

Professioneel, enthousiast en na de les een voldaan gevoel!

Leuke pittige bootcamples

Ik sport al ruim 4 jaar met veel plezier bij Bootcampteam omdat de lessen leuk en tegelijkertijd best zwaar zijn. Bovendien ben je met een strippenkaart en tal van locaties en tijden heel flexibel om te sporten wanneer je wilt en wanneer het je uitkomt. Heel fijn!

Super! Motiverend en professioneel

Super leuke en afwisselende training. Die allesomvattend is, dus veel delen van het lichaam komen aanbod. Mix van kracht en cardio. Motiverende trainer. Zou het iedereen aanraden😃

Heerlijk buiten sporten in een leuk team!

Uitdagende en afwisselende workout onder deskundige begeleiding.