Er was onduidelijkheid over het ophalen van de photobooth. Dat was vooral voor de locatie en onze ceremoniemeesters vervelend. Voor die tijd meerdere keren de email gekregen met de inlogcode. Niemand aanwezig bij de photobooth gedurende de avond

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Hi Jeanette, dank je wel voor je feedback! Jammer om te horen dat er onduidelijkheid was over het ophalen van de booth. Ik heb dit namelijk zelf vooraf afgestemd met de locatie, zoals we dat altijd doen. Het klopt dat er niemand aanwezig is bij de booth, hier is onze prijs ook op gebaseerd en het bedienen van de booth spreekt voor zich. Wij zijn echter altijd bereikbaar tijdens het event voor ondersteuning! Met vriendelijke groet Jongens van de Photobooth

De jongens van de Photo Booth zijn communicatief erg sterk en zijn super fijn om mee te werken! Wij huren ze zeker opnieuw in!

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Fijn om te horen Laurel! Tot snel op jullie volgende event ;-)

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Dank je wel voor deze mooie cijfers en dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven Janna!

Uitstekende ervaring gehad. De booth was zeer snel opgebouwd. Tijdens de avond was er een probleem met de booth, dit werd binnen 2 minuten opgelost, waardoor de gasten niet eens gemerkt hebben dat er iets aan de hand was.

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Dank je wel voor deze mooie cijfers Richard!

Top! Hartstikke bedankt!

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Dank je wel voor de mooie cijfers Brigit!

Ik ben zo tevreden met de Jongens van de Photobooth dat ik ze zeker nogmaals gaan bellen voor een feestje die we in oktober gaan plannen! Een kleine tent van 3x3 zou ook wel handig zijn voor de photobooth zelf om buiten de kunnen plaatsen!

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Wat gaaf om te horen Vivian! We zijn er natuurlijk weer graag bij een volgende keer ;-)

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Dank je wel voor deze mooie cijfers en dat je de moeite hebt genomen ons feedback te geven Marjolein!

De fotozuil was een groot succes tijdens de avond! De service van de Jongens van de Photobooth was uitstekend. Absolute aanrader. En zeker voor herhaling vatbaar! Dank.

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Tof om te horen Gaby, dank je wel!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Communiceren niet. Booth werkt niet en vergeten de helft van de spullen.

• Uitstraling van de photobooth N.v.t.
  • Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Hoi Appie, Erg jammer dat je ons op deze manier probeert zwart te maken. Je bent tijdens het werk dat je voor ons gedaan hebt zelf zeer nalatig geweest. Ik vind het vervelend dat ik via dit medium moet pareren. Jij maakt grove fouten/komt beloftes niet na en je gaat vervolgens eisen stellen aan het hoe en wanneer van de communicatie. Dat klopt niet en dat je vervolgens naar dit paardenmiddel grijpt zegt ook genoeg over hoe je in de wedstrijd zit. Je maakt het komen tot een oplossing niet makkelijker op deze manier. Groeten, Alexander

2 sterren: slechter dan verwacht

Erg slechte communicatie. Ik miste de backdrop bij onze fotozuil. Na 9 dagen nog steeds geen foto's ontvangen via de mail. Voor evenement langzame reacties op mails, na evenement GEEN reactie op mails.. Nee, ik beveel jullie niet aan.

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Hoi Gillian, Je hebt gelijk. We zijn niet scherp geweest op je emails en we hebben te laat gereageerd. De uitleg over de foto's en de achtergrond heb ik je telefonisch en via de mail gegeven. We zullen in de toekomst deze dingen beter aangeven vooraf zodat er geen onuidelijkheid meer ontstaat. Hopelijk ben je tevreden met de foto's en de compensatie. Groeten, Alexander

Wat hebben jullie onze bruiloft nog leuker gemaakt! Onze gasten gingen uit hun dak. De fotobooth is geen minuut leeg geweest en facebook ontploft op dit moment van alle leuke foto's van jullie die gepost worden! Wat was het leuk!!! En ook Sjoerd was geweldig! Bedankt!!!

Dank je wel!

Een mooie en tastbare herinnering aan onze dag! Hoe later op de avond hoe gekker de foto’s!

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Over het algemeen een hele positieve ervaring. Het heeft een hoop leuke foto's opgeleverd, en het draagt zeker bij aan de feestvreugde. De communicatie rondom het evenement kan iets beter. Wij moesten zelf contact opnemen voor het ontwerp, ondanks dat we op de website hadden aangegeven dat jullie het ontwerp zouden maken. Ook moesten we achteraf vragen om de digitale versie van de foto's te ontvangen. Daarnaast bleek de opbouwtijd van de booth op de avond zelf ca. 1 uur te bedragen. Hier hadden we geen rekening mee gehouden, waardoor de photobooth op de dansvloer kwam te staanin plaats van op de oorspronkelijk bedachte plek in het draaiboek (waar wij op het moment van opbouwen nog zaten te eten). Dit had met een betere communicatie vooraf ook opgemerkt kunnen worden, zodat we hier een oplossing voor hadden kunnen bedenken.

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Hoi Bas & Karin, Ik ben een tijdje uit de roulatie geweest en daarom de late reactie. Je hebt gelijk. We hadden dit beter aan kunnen vliegen. Sinds jullie hebben geboekt hebben we wijzigingen aangebracht in ons klantenportaal waardoor je kan zien wanneer we komen opbouwen. Daarbij hebben we onze "algemene voorwaarden a la creme" opgesteld, waarin ook meer duidelijkheid en uitleg wordt gegeven over het reilen en zeilen vooraf. Gelukkig is het overall resultaat voldoende. Groeten, Alexander

Enige puntje zijn de meiden die bij de Photobooth staan op de avond zelf. Zij weten namelijk niet hoe het werkt .. Misschien handig om samen met hun even van tevoren de handleiding o.i.d. door te nemen?

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Hey Emilie, Wat laat, maar dank je wel voor de reactie. We hebben de dames wel geinstrueerd, maar tegen sommige dingen zoals het over het hoofd zien van een stekker die niet in het stopcontact zit, valt niet op te instrueren. Ik denk dat ze een beetje scherpte mistte deze avond.

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

De Jongens van de Photobooth waren een aanwinst voor ons feestje! Communicatie was helder. Prettig dat er iemand aanwezig bleef bij de booth tijdens het feest. Ook fijn dat we ons geen zorgen hoefden te maken over de op- en afbouw.

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

In een woord GEWELDIG! Mede dankzij jullie was onze trouwdag helemaal fantastisch. Super mooie photobooth, hele aardige jongens waar we ontzettend mee gelachen hebben. Dus DANK JULLIE WEL!!

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Hoi Kelly, Enigszins laat, maar daarom niet minder gemeend. Dank je wel. Binnenkort staan ook jullie foto's in je eigen klantengallerij.

Wij en onze gasten vonden het een fatastisch idee en er werd veel gebruik van gemaakt daarom heeft iedereen ook nog een herinnering aan het feest. Ook Steven deed erg leuk met onze gasten.

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Na een uitgebreide zoektocht op internet gekozen voor de classy photobooth van jongens van de photobooth. Zowel vanwege de uitstraling van deze booth als vanwege de eerste snelle en enthousiaste reactie op mijn aanvraag (het lijkt ons tof om er bij te zijn) door Pim. Na boeking via telefonisch contact, moeten vragen om een schriftelijke bevestiging. De communicatie over het ontwerp van de strip verliep niet zo snel, maar er was tijd genoeg en de achtergrond was meteen al leuk en passend bij mijn uitnodiging en aanpassing van de tekst werd op mijn verzoek geduldig gedaan. Op de dag van mijn feest zelf belde ik voor de zekerheid nog even met de jongens over de tijd. Toen bleek er al bijna iemand onderweg te zijn en werd gevraagd naar de locatie ivm parkeren, er was niet onthouden dat het in een woonwijk was. Een uur eerder dan afgesproken stond er al iemand voor de deur. Stefan? Hij was verrast dat de locatie gewoon bij mij thuis was en wist ook niet wat de gelegenheid was (mijn 40e verjaardag), ook de aanvang en eindtijd had hij anders bedacht dan was afgesproken. Dit maakte allemaal een wat ongeïnteresseerde indruk van het bedrijf uit. Uiteindelijk was het extra uur echt nodig, want er waren een aantal uitdagingen met de opbouw van de booth, waaronder een missend onderdeel. Het was (voor mij) spannend of het op tijd zou lukken, maar dat was gelukkig zo. De volgende dag zagen we dat de muur een beschadiging heeft opgelopen van (het opzetten van) de booth. De verkleedkoffer viel erg tegen, zat vol met afgehakte ledematen, schijnbaar nog van een halloweenfeest ofzo. Dit vond ik niet zorgvuldig en paste bij eigenlijk niet weten wat het 'evenement' was. Ik heb zelf de koffer aangevuld met eigen spullen. De booth was een gave aanvulling op mijn feest, in het echt zag hij er ook prachtig uit. Een zwart gordijn zou nog mooier zijn, maar is persoonlijk denk ik. De begeleider was erg aardig en relaxed, maar deed niet zijn best om mensen de booth in te trekken. Dat heb ik m ook niet gevraagd, maar had ik wel verwacht en zou leuk zijn geweest. Ik denk dat er veel meer gebruik van gemaakt had kunnen worden. De fotostrips zijn niet superscherp, maar wel superleuk. Al met al zou ik de jongens van de photobooth en vooral de classy booth wel aanraden, maar zou ik van tevoren hele duidelijke afspraken maken over tijden en inhoud verkleedkoffer en dat kort van tevoren nog checken. Ondanks de kritiekpunten bedankt voor de bijdrage aan een leuke avond!

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Hoi Carola, Dank je wel voor je review. Ik heb je enige tijd geleden een reactie gestuurd op je mail. We willen zo nodig de schade compenseren ook willen we je tegemoet komen waar het de andere ongemakken betreft. Op mijn mail heb ik nog geen reactie van jou ontvangen. Voel je vrij om alsnog contact op te nemen. Groeten, Alexander

De mannen waren op tijd, uitstraling was top, de heren gezellig en de foto's van prima kwaliteit!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een Hollands feest gaf ik voor mijn 35e verjaardag. Ik vier nooit mijn verjaardag en vond het leuk om een keer een groot feest te houden met catering, dj en een Photobooth. Ik heb contact gehad met Alexander over een photobooth per telefoon en heb hem de volgende dag laten weten (per mail) dat ik de Photobooth graag wilde reserveren. Ik kreeg daar maar geen antwoord op en hem uiteindelijk nog een mail gestuurd. Daar kreeg ik mail op terug dat ze problemen met de mail hadden gehad en dat ik bevestiging zou krijgen. Deze heb ik ontvangen (en nogmaals een akkoord op gegeven)en had toen nog een vraag over de prijs waar ik nogmaals telefonisch contact over heb gehad met iemand anders (ik ben zijn naam vergeten) Na al dit contact zou je toch zeggen dat het allemaal geregeld moet zijn! Echter op de dag zelf kwam er niemand opdagen!! Ik ben gelijk gaan bellen met hun want mijn hele feest was rond de Photobooth gepland. Ik had alle gasten verkleed laten komen omdat ik een Photobooth had besteld en er was een ruimte ingericht speciaal voor deze kast. Alle gasten waren verkleed gekomen en ik had een fotomuur gemaakt (met photoshop) waar alle gasten in klederdracht op stonden. Dus ik werd lichtelijk gestrest. Eenmaal iemand aan de telefoon, kreeg ik te horen dat de reservering niet bekend was bij hun en dat ze niks voor mij konden doen!! Mijn feest is aardig in het water gevallen!

• Uitstraling van de photobooth N.v.t.
  • Uitstraling van de jongens N.v.t.
  • Kwaliteit van de foto’s N.v.t.
  • Communicatie voor, tijdens en na evenement
  • Stevigheid van de booth N.v.t.
  • Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Hoi Linda, We vinden het echt heel vervelend dat we deze fout gemaakt hebben. Dat hebben we op de avond zelf al aangegeven. We kunnen de tijd niet terug draaien, maar als dat kon in deze dan hadden we dat gedaan. We hebben je vorige week toen je ons belde aangeboden om een andere keer gratis te komen staan en dat hebben we zondag ook nog een keer herhaald. We begrijpen dat dit mosterd na de maaltijd is en dat je zo kort na deze teleurstelling even niet daaraan wil denken. Misschien dat je er in de toekomst anders over denkt en dan horen we graag als we iets van de teleurstelling kunnen goedmaken. Groeten van de Jongens.

Als je een geweldig feest wil, zijn de jongens echt een aanrader! Vantevoren veel gecommuniceerd over wensen en ontwerp van de foto strip. Verder hebben we Alexander zijn gang laten gaan - en dat was een doorslaand succes!! De discoshow viel op z'n zachtst gezegd behoorlijk in de smaak! We wisten echt niet wat we moesten verwachten, maar dat droeg juist bij aan de feestvreugde!

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Toffe gozers, leuke uitstraling. Past bij ieder feest! Zeker nog eens in te huren voor een volgende keer. Aanrader!

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Prettige samenwerking en er is veel tijd en energie in het eindresultaat gestoken!!

Burmanstraat 5 bis

3515 VS Utrecht