Onvergetelijk

Wat was de foto zuil een succes op onze bruiloft. Echt, hilarisch en onvergetelijke foto's! Wij raden het iedereen aan om dit te doen. Een bruiloft of feestje. Echt top! En alles goed geregeld door de jongens. Groetjes fam de Jong

Goede foto's en organisatie!

Voor ons huwelijk hebben we dit gepland, door alle gasten bijzonder goed ontvangen. Kleine tip, geef beter aan waar de lens van de kamer zit en zet voor de kinderen er een krukje bij

Echt leuk voor je feestje

Helaas liep het niet geheel vlekkeloos maar alles werd snel opgelost En ik vind het jammer dat het gedeelte video/foto steeds omgezet moet worden

Hoi Sandy, Dank je voor je feedback. Als het goed is heb je alle filmpjes binnen. Ik he je op de dag van deze beoordeling de filmpjes en de foto's gestuurd. Verder is als het goed is in de voorwaarden aangegeven dat we de foto's en filmpjes in de week na het event online zetten en je event was 29 juni. Misschien moeten we dit duidelijker aangeven vooraf zodat je daar geen vervelend gevoel aan overhoudt. Groeten, Alexander

Het was geweldig!!!

Wat een mooie fotobooth!! Iedereen was laaiend enthousiast en hij draaide op volle toeren. Echt een groot succes. Fijn dat ik de foto's digitaal krijg. :) Als we met 3 op de foto gingen schoot ik er vaak bij in. Het zijn mooie foto's, een leuke herinnering voor later. Voor de avond misschien nog een lamp zodat ze dan iets lichter zijn. Nu deden we vaak het lampje van de telefoon aan. Goede service van jullie en makkelijk en snel contact!! Dat doen jullie goed!

Toppers!

Erg goede ervaring, mooie photos, absoluut geen problem met op- en afbouwen en een super vriendelijke medewerker!

Alles top geregeld en super service!!

Deze jongens weten wat snel schakelen en service is. Booth was top! Service kon niet beter. Mannen en wellicht ook dames bedankt namens team Karaat! Tot een volgend evenement!

Hele toffe gasten! Zeer hulpvaardig!

Deze mensen maken net het verschil en doen heel veel voor je feest, van een standaard booth tot customized echt top! Ze denken ook echt met je mee!

Goede Service

De PhotoBooth was een super leuke toevoeging aan ons evenement. Zeer tevreden met de Service!

Goede, snelle service met een lach

Ik heb de samenwerking met 'de Jongens' als zeer prettig ervaren. Tijdens het eerste telefoongesprek al veel gelachen, de verdere communicatie liep soepel en de communicatie tussen de Jongens en de locatie al helemaal. Daar heb ik als ceremoniemeester geen omkijken naar gehad. Op de avond zelf waren de Jongens ruim op tijd, de camera is in overleg perfect afgesteld en er was zelfs een telefoonnummer voor calamiteiten. De photobooth zelf was een groot succes op het feest. Het is ook erg leuk dat de Jongens de foto's al snel na je evenement toesturen, heb bij het terugkijken weer enorm gelachen. Tot slot hebben we veel complimenten gekregen over de fotostrip die door de Jongens helemaal gepersonaliseerd was. Kortom: een aanrader!

vanaf het eerste contact is alles prima verlopen. Fijn ook dat er begeleiding bij was. Nogmaals bedankt Eddie Heerings Loop door Houten

Erg goede service en heeel vriendelijk personeel

We zijn erg goed geholpen in de voorbereidingen van ons event, via mail goed bereikbaar en hulp geboden bij het uitkiezen. Verder bij de voorbereiding op het event was ik zeer tevreden, goed overleg gehad over de locatie van de booth en er waren allerlei items mee gegeven om in te verkleden.

Erg meedenkend, leveren wat ze zeggen te doen0

Zoals hierboven benoemd. Goed stukje maatwerk, netjes op tijd en met een glimlach afgeleverd.

Goede service, alles geregeld, netjes geleverd.

Alles is uit handen genomen en we hebben er zelf niet naar hoeven omkijken. De kwaliteit van de fotostrips is goed (ook een mooi ontwerp genaakt door het team) en de fotopaal werkte makkelijk, simpel in gebruik. De gasten hebben er van genoten, stuk voor stuk. Een echte aanrader, zeker voor deze prijs en kwaliteit!

Prima filmpjes, geluid zou beter moeten kunnen. Microfoon ophangen of automatisch regelen zonder vasthouden van de microfoon.

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

TOP geregeld en leuke foto's!

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

De Photobooth is écht de kers op de taart van ons evenement geweest! Wij zijn heel tevreden.

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Voor de 2e keer bij jullie de booth gehuurd, omdat de 1e keer mij heel goed beviel. Jullie bereiden je goed voor, ook met de communicatie gaat alles perfect, jullie komen je afspraken na en zijn flexibel. Alles wat er moet zijn is er ook wanneer het nodig is. Foto qualiteit is super; beter dan ik die van anderen op feestjes en bruiloften heb gezien. De digitale bestanden ontvangen is de kers op de taart! Was weer helemaal top! Bedankt!

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Super! Alles perfect geregeld & een must-have voor elk feest. Soepele communicatie en alles netjes volgens afspraak.

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Heldere communicatie, fijn dat jullie zo flexibel zijn wat betreft op- en afbouw en last but not least: mooie foto's (fijn filtertje ;) )

• Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

Prima ervaring, fijn dat we op korte termijn toch nog een photobooth hebben kunnen regelen via de jongens van de photobooth. We hadden jaren 20 thema en de vintage booth pastte perfect bij het thema! Enige nadeel aan de booth zelf is dat het merendeel van de fotostrips niet in de houder terecht kwamen maar uit de photobooth "vlogen" en van de grond geraapt moesten worden. Ook kon ik niet alle gewenste informatie toevoegen aan de persoonlijke omgeving voorafgaand aan het event. Uiteindelijk gebeld en bepaalde dingen moet ik wel via de online omgeving aanleveren, ander e dingen weer via email en naar diverse email adressen. Beetje verwarrend en de man die ik op een gegeven moment aan de telefoon had was volgens mij nogal geïrriteerd door de vragen en reageerde vrij onbeleefd. Foto kwaliteit kan iets beter. Ook heb ik het idee dat lang niet alle foto's van die avond in de persoonlijke fotogalerij staan, maar misschien is dat een loading issue. Morgen nog een keer proberen. Al met al prima tevreden, verder gewoon goede service, het persoonlijke design van de strips is top en de bezoekers vonden het een leuke toevoeging aan onze kerstborrel.