Super aanvulling voor ons event!

Perfect communicatie met De Jongens! Een super leuke aanvulling voor ons event! Wij houden dit zeker in gedachte voor in de toekomst.

TOP!

Fantastische flexibele service. Persoonlijke benadering, nee is geen antwoord. Echt een aanwinst op elk event!

Het was een hit!

Op onze kerstborrel was de photobooth een hit. De leukste en grappigste foto's zijn gemaakt door iedereen!

Sfeervolle photobooth

Mooie foto's, de booth paste goed bij ons feestje. Leuk om een keer iets anders te hebben gehad dan zo'n standaard booth.

super klantgericht en probleemoplossend

onze lift ging kapot en daar stond opeens Floris van Photobooth. Geen probleem, dan draag ik hem naar boven, zo tof! Uiteraard geholpen, maar hier geen probleem van maken maar direct proberen op te lossen. Super kwaliteit foto’s en heel gemakkelijk in gebruik. Echt heel fijn om met hun in zee te gaan, afspraken ook op tijd, echt top.

Goeie service, communicatie had iets beter gekund

Ik wist van tevoren niet of de booth nu snachts of de volgende ochtend werd opgehaald. De opbouwer had de gif-stand vergeten, hiervoor nog moet na-bellen en uiteindelijk is dit op afstand, later nog gelukt.

Een geweldige toevoeging aan ons bedrijfsfeest!

Voor ons eindejaarsfeest hebben we een photobooth gehuurd bij de jongens, en dit was heel erg leuk! Veel lol mee gehad en achteraf alle foto's bekijken was hilarisch. Absoluut een aanrader voor op je (bedrijfs)feest!

Mooi product, zeer matige communicatie en afhandeling

In de communicatie voorafgaand aan de bruiloft ging er al veel mis rondom de factuur. Op de dag van de bruiloft bleek de videofunctie niet geinstalleerd, waardoor de grootste hoeveelheid van onze gasten de door ons bedachte 'video-gastenboek' niet hebben kunnen inspreken. Iets wat we ontzettend jammer vinden, want we gingen juist voor de combinatie van foto + video en kwamen daardoor bij jullie terecht. Tegen de tijd dat de videofunctie het wel deed, bleek het geluid het niet te doen. Positief is dat hiervoor op de avond door jullie aandacht voor was, om op het evenement langs te komen. De foto's zijn leuk geworden en de gasten hadden plezier in de booth zelf. Ook vinden we door jullie ontworpen design van de fotostrip erg tof. Zoals in de korte zin al gezegd: het is een mooi product, maar we zijn zeer ontevreden over de slechte communicatie en het niet volledig werken van het bestelde product (namelijk foto én video). Dit heeft onze ceremoniemeesters ook op de avond zelf onnodig veel tijd gekost.

Hoi Evy, Vervelend dat jullie het zo ervaren hebben. Het is niet helemaal gegaan zoals jij het hier nu schetst, maar perception is reality en aan die ervaring kunnen we dus niks meer veranderen. Ik zal je persoonlijk contact met je opnemen zodat we hopelijk de lucht kunnen klaren. Groeten, Alexander

geweldig

Het was een groot succes en een echt aanvulling op onze bruiloft

Prima en heel snel geregeld

Wij hadden op korte termijn een photobooth nodig voor de viering van de Nationale Kirngloopdag. De Jongens hebben dit snel en zorgvuldig voor ons kunnen regelen. Onze medewerkers en klanten vonden het super leuk! Ook vonden wij de kosten t.o.v. andere aanbieders enorm mee vallen.

Super goed!

De communicatie met de Jongens van de Photobooth verliep vlekkeloos. De booth was 's ochtends al opgebouwd wat er leuk uit zag toen we uit kwamen! Ze zijn flexibel en denken mee.

Soepele samenwerking met geweldige kiekjes als uitkomst!

De samenwerking verliep soepel en het design voor de foto's was snel ontworpen. Zeer tevreden!

prima verzorgd

prima verzorgd

Die Jongens van de Photobooth hebben het helemaal begrepen

Professioneel, vriendelijk, komen afspraken na en denken mee. Helemaal top!

Goede kwaliteit foto, relaxte gasten

Kwaliteit vd foto's & video's erg goed. Klantcontact is fijn, relaxed en duidelijk. Topbruiloft mede door de jongensvandebooth.

Product top, net als de service!

Goed geholpen, op voorhand en op het moment dat de booth stond. Bereikbaar, denken mee. Echt heel tevreden!

Een onwijs gave toevoeging op onze bruiloft

De photobooth was een enorm succes. Vooraf contact was ook goed. Ze waren erg behulpzaam en makkelijk te bereiken vooral via de telefoon. Vooraf goed contact met de locatie was echt super. Vrijdagfeest - maandag al alle foto’s in de drive super!

Super leuk

Voor een bedrijfsfeestje hadden wij de fotobooth gehuurd. Dit is echt een aanvulling op de avond, alles was goed geregeld. Het neerzetten en ophalen van de fotobooth. De emails vooraf ook erg duidelijk voor de lay-out van de fotostrip. Was zeer geslaagd

Geweldig!

Contact vooraf was goed, duidelijke uitleg over de gang van zaken, prima hulp met de lay-out van de fotostrip en op de avond zelf, kortom, top! Zal het iedereen aanraden!

Prima en vriendelijk geholpen

Helemaal goed geregeld

Fantastic service!

We hired the photo booth last minute for a company event and it was great, especially the customised photo strips which looked super thanks to the graphics team. The props were really fun and Alexander arranged for the booth to be set up and taken down no problem. I definitely recommned if you're looking for some fun momentos for a party!

Erg leuke aanvulling tijdens ons evenement

De jongens zijn zeer servicegericht. Plaatsing en ophalen van de photobooth verliep vrijwel onzichtbaar en ruim op tijd.

Vond het heel erg geslaagd

Telefonisch contact was prettig. Complimenten voor Eve, ontwerp paste mooi bij het geheel. Heel fijn dat het gebracht, geïnstalleerd en gehaald werd. Het enige kleine minpuntje was, dat de tekst iets vetter gedrukt had mogen worden. Voor de rest is alles dik in orde.

Een hele gezellige toevoeging voor iedereen leuk!!

De communicatie voorafgaand aan onze bruiloft verliep vlot, ontspannen en eenvoudig. Meedenken over het design van de strip of fotozuil kon snel en voelde vertrouwd. De fotozuil op onze bruiloft was een nog groter succes dat vooraf bedacht. Mooie kwaliteit en superleuke resultaten!