Leuke toevoeging aan een feest

Zo veel leuke reacties gehad dat we de fotozuil-to-go op onze bruiloft hadden staan. Stond in een mooi hoekje opgesteld, maar toch werd het apparaat goed gevonden! Communicatie voorafgaand duidelijk, ontwerp laten maken ging makkelijk en afleveren en ophalen ook prima geregeld! Jammer dat het maar 1 dag was 😂

prima en accuraat, verzorgd en netjes.

Prima jongens, zijn op tijd, van offerte tot de afbouw. Er wordt netjes gewerkt en creatief met de foto's.

Goed product

Uiteindelijk werkte het goed. Begin van de avond paar kleine storingen wat wel irritant was maar voor de rest heeft het product goed gewerkt. Ophalen was last minute maar uiteindelijk wel goed gekomen.

GE-WEL-DIG!

Onze leerlingen en docenten hebben weer genoten van de foto's en hadden het plezier bij het maken!

Flinke aanrader!

Topbedrijf met een behulpzaam team dat echt met je meedenkt. De communicatie verliep vlot en goed. Dankzij de Jongens van de Photobooth hebben wij de aanwezigen op ons evenement mogen verblijden met fotostrips waaraan zij mooie herinneringen zullen overhouden. Ook wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding steken de Jongens er bovenuit. Kortom: regel je photobooth bij de Jongens voor een mooie photobooth en een klasse service.

Prettig, snel en laagdrempelig contact

Fijn en snel contact. Goede kwaliteit van de foto's. Mooi ontwerp van de fotostrips. Het geld echt meer dan waard ! De fotozuil ipv een fotobooth vond ik echt een meerwaarde, omdat het open is. En zo iedereen er van kon mee genieten.

Maakt een bedrijfsfeest net wat losser.

We zijn er blij met de foto's omdat het de sfeer bij een zakelijk feestje nog net wat informeler maakt. Bovendien is het erg leuk om nog wat fotomateriaal te hebben na afloop.

Alles soepel geregeld!

Super grappig item op ons feest!!

Goede service!

Goede uitleg bij alle opties, behulpzaam en meedenkend voor het maken van de juiste keuze, tijdige aanlevering en opbouw, snelle reactie op vragen en erg leuk alle foto's digitaal te ontvangen. Tegen een goede prijs.

Een leuke, grappige activiteit tijdens ons feest!

Voor herhaling vatbaar. Er is veel gebruik van gemaakt.

Heel goed!

Altijd goede ervaring met de Jongens van de Photobooth. Bouwen snel en zelfstandig op, goede spullen en houden zich altijd aan de afgesproken tijden! Top service!

Professioneel, snel, aardig, mooie fotozuilen.

De offerte kwam snel binnen, de afspraken waren daarna snel gemaakt. Het contact verliep prima, zowel via de mail als telefonisch. Het op- en afbouwen ging snel. Zeker een aanrader!

Super aanvulling voor ons event!

Perfect communicatie met De Jongens! Een super leuke aanvulling voor ons event! Wij houden dit zeker in gedachte voor in de toekomst.

TOP!

Fantastische flexibele service. Persoonlijke benadering, nee is geen antwoord. Echt een aanwinst op elk event!

Het was een hit!

Op onze kerstborrel was de photobooth een hit. De leukste en grappigste foto's zijn gemaakt door iedereen!

Sfeervolle photobooth

Mooie foto's, de booth paste goed bij ons feestje. Leuk om een keer iets anders te hebben gehad dan zo'n standaard booth.

super klantgericht en probleemoplossend

onze lift ging kapot en daar stond opeens Floris van Photobooth. Geen probleem, dan draag ik hem naar boven, zo tof! Uiteraard geholpen, maar hier geen probleem van maken maar direct proberen op te lossen. Super kwaliteit foto’s en heel gemakkelijk in gebruik. Echt heel fijn om met hun in zee te gaan, afspraken ook op tijd, echt top.

Goeie service, communicatie had iets beter gekund

Ik wist van tevoren niet of de booth nu snachts of de volgende ochtend werd opgehaald. De opbouwer had de gif-stand vergeten, hiervoor nog moet na-bellen en uiteindelijk is dit op afstand, later nog gelukt.

Een geweldige toevoeging aan ons bedrijfsfeest!

Voor ons eindejaarsfeest hebben we een photobooth gehuurd bij de jongens, en dit was heel erg leuk! Veel lol mee gehad en achteraf alle foto's bekijken was hilarisch. Absoluut een aanrader voor op je (bedrijfs)feest!

Mooi product, zeer matige communicatie en afhandeling

In de communicatie voorafgaand aan de bruiloft ging er al veel mis rondom de factuur. Op de dag van de bruiloft bleek de videofunctie niet geinstalleerd, waardoor de grootste hoeveelheid van onze gasten de door ons bedachte 'video-gastenboek' niet hebben kunnen inspreken. Iets wat we ontzettend jammer vinden, want we gingen juist voor de combinatie van foto + video en kwamen daardoor bij jullie terecht. Tegen de tijd dat de videofunctie het wel deed, bleek het geluid het niet te doen. Positief is dat hiervoor op de avond door jullie aandacht voor was, om op het evenement langs te komen. De foto's zijn leuk geworden en de gasten hadden plezier in de booth zelf. Ook vinden we door jullie ontworpen design van de fotostrip erg tof. Zoals in de korte zin al gezegd: het is een mooi product, maar we zijn zeer ontevreden over de slechte communicatie en het niet volledig werken van het bestelde product (namelijk foto én video). Dit heeft onze ceremoniemeesters ook op de avond zelf onnodig veel tijd gekost.

Hoi Evy, Vervelend dat jullie het zo ervaren hebben. Het is niet helemaal gegaan zoals jij het hier nu schetst, maar perception is reality en aan die ervaring kunnen we dus niks meer veranderen. Ik zal je persoonlijk contact met je opnemen zodat we hopelijk de lucht kunnen klaren. Groeten, Alexander

geweldig

Het was een groot succes en een echt aanvulling op onze bruiloft

Prima en heel snel geregeld

Wij hadden op korte termijn een photobooth nodig voor de viering van de Nationale Kirngloopdag. De Jongens hebben dit snel en zorgvuldig voor ons kunnen regelen. Onze medewerkers en klanten vonden het super leuk! Ook vonden wij de kosten t.o.v. andere aanbieders enorm mee vallen.

Super goed!

De communicatie met de Jongens van de Photobooth verliep vlekkeloos. De booth was 's ochtends al opgebouwd wat er leuk uit zag toen we uit kwamen! Ze zijn flexibel en denken mee.

Soepele samenwerking met geweldige kiekjes als uitkomst!

De samenwerking verliep soepel en het design voor de foto's was snel ontworpen. Zeer tevreden!

prima verzorgd

prima verzorgd