Mooie gebruiksvriendelijke booth

Altijd weer een groot feest als de jongens van de photobooth er zijn geweest. Uren vermaak voor jong en oud. Fijn contact van te voren en op het event zelf is de photobooth echt een eye catcher. Dank weer heren.

Het was geweldig

Prima service: Keurig op tijd aanwezig en ook weer netjes op tijd opgehaald. Duidelijke uitleg en leuke foto's. Een aanwinst op ons wijkfeest.

Vriendelijk, meedenkend

+ Super goede activatie voor een evenement + Kwaliteit foto's en mails was heel goed + Fotograaf heel goed in omgang met doelgroep (hier kwamen complimenten over vanuit doelgroep) - Het maken van foto's en invullen van emailadressen duurt relatief lang, voor 8.000 man of meer is 1 fotograaf wel wat weinig.. - Van een afstand zie je als bezoeker niet goed wat er te doen is, een grote voorbeeldfoto naast en boven het scherm zou een welkome aanvulling zijn

Leuke photobooth!

Het was een super leuke photobooth. We hadden wat uitdagingen, maar dat kon gelukkig goed opgelost worden door de telefoon.

Super veel lol

Wat is de photobooth geweldig om bij bijv je bruilofts feest aanwezig te hebben. Zoveel leuke grappige en waardevolle foto's als aandenken van een fantastische dag. Wij vonden het geweldig en onze gasten ook.

Persoonlijk helder flexibel meedenkend

Super service, persoonlijke aanpassingen op hun service, heel chill, heldere uitleg, fijne communicatie, top top top top

Bijzonder leuke act op ons feestje, zeer geslaagd

Makkelijk en soepel geregeld, goede uitleg van Alexander. Ik heb wel een paar gasten wat instructie gegeven en die helpen dan weer andere gasten. Bijv stond er "Druk op rode knop" terwijl je het scherm moest aanraken. En mensen hebben de neiging om naar het scherm te kijken ipv naar de lens (net als op smartphone). In dit geval was de lens een donker gat met eromheen fel verlichte schermen boven en onder, dus wisten mensen niet goed waar naar te kijken.

Onvergetelijk

Wat was de foto zuil een succes op onze bruiloft. Echt, hilarisch en onvergetelijke foto's! Wij raden het iedereen aan om dit te doen. Een bruiloft of feestje. Echt top! En alles goed geregeld door de jongens. Groetjes fam de Jong

Goede foto's en organisatie!

Voor ons huwelijk hebben we dit gepland, door alle gasten bijzonder goed ontvangen. Kleine tip, geef beter aan waar de lens van de kamer zit en zet voor de kinderen er een krukje bij

Echt leuk voor je feestje

Helaas liep het niet geheel vlekkeloos maar alles werd snel opgelost En ik vind het jammer dat het gedeelte video/foto steeds omgezet moet worden

Het was geweldig!!!

Wat een mooie fotobooth!! Iedereen was laaiend enthousiast en hij draaide op volle toeren. Echt een groot succes. Fijn dat ik de foto's digitaal krijg. :) Als we met 3 op de foto gingen schoot ik er vaak bij in. Het zijn mooie foto's, een leuke herinnering voor later. Voor de avond misschien nog een lamp zodat ze dan iets lichter zijn. Nu deden we vaak het lampje van de telefoon aan. Goede service van jullie en makkelijk en snel contact!! Dat doen jullie goed!

Toppers!

Erg goede ervaring, mooie photos, absoluut geen problem met op- en afbouwen en een super vriendelijke medewerker!

Alles top geregeld en super service!!

Geweldig!

Deze jongens weten wat snel schakelen en service is. Booth was top! Service kon niet beter. Mannen en wellicht ook dames bedankt namens team Karaat! Tot een volgend evenement!

Hele toffe gasten! Zeer hulpvaardig!

Deze mensen maken net het verschil en doen heel veel voor je feest, van een standaard booth tot customized echt top! Ze denken ook echt met je mee!

Goede Service

De PhotoBooth was een super leuke toevoeging aan ons evenement. Zeer tevreden met de Service!

Goede, snelle service met een lach

Ik heb de samenwerking met 'de Jongens' als zeer prettig ervaren. Tijdens het eerste telefoongesprek al veel gelachen, de verdere communicatie liep soepel en de communicatie tussen de Jongens en de locatie al helemaal. Daar heb ik als ceremoniemeester geen omkijken naar gehad. Op de avond zelf waren de Jongens ruim op tijd, de camera is in overleg perfect afgesteld en er was zelfs een telefoonnummer voor calamiteiten. De photobooth zelf was een groot succes op het feest. Het is ook erg leuk dat de Jongens de foto's al snel na je evenement toesturen, heb bij het terugkijken weer enorm gelachen. Tot slot hebben we veel complimenten gekregen over de fotostrip die door de Jongens helemaal gepersonaliseerd was. Kortom: een aanrader!

vanaf het eerste contact is alles prima verlopen. Fijn ook dat er begeleiding bij was. Nogmaals bedankt Eddie Heerings Loop door Houten

Erg goede service en heeel vriendelijk personeel

We zijn erg goed geholpen in de voorbereidingen van ons event, via mail goed bereikbaar en hulp geboden bij het uitkiezen. Verder bij de voorbereiding op het event was ik zeer tevreden, goed overleg gehad over de locatie van de booth en er waren allerlei items mee gegeven om in te verkleden.

Erg meedenkend, leveren wat ze zeggen te doen0

Zoals hierboven benoemd. Goed stukje maatwerk, netjes op tijd en met een glimlach afgeleverd.

Goede service, alles geregeld, netjes geleverd.

Alles is uit handen genomen en we hebben er zelf niet naar hoeven omkijken. De kwaliteit van de fotostrips is goed (ook een mooi ontwerp genaakt door het team) en de fotopaal werkte makkelijk, simpel in gebruik. De gasten hebben er van genoten, stuk voor stuk. Een echte aanrader, zeker voor deze prijs en kwaliteit!

Prima filmpjes, geluid zou beter moeten kunnen. Microfoon ophangen of automatisch regelen zonder vasthouden van de microfoon.
  • Uitstraling van de photobooth
  • Uitstraling van de jongens N.v.t.
  • Totaal oordeel van de Jongens van de Photobooth

TOP geregeld en leuke foto's!
  • Uitstraling van de jongens

• Uitstraling van de photobooth
  • Uitstraling van de jongens N.v.t.

• Uitstraling van de jongens

Over Jongens van de Photobooth