Aardige knullen die keurig werk afleverden en de tijd namen om ons alles uit te leggen!

Een aanrader

efficient, vriendelijk, netjes

zie boven

Goed personeel

De kast is keurig opgehangen, aardige jongens.

Vlekkeloos

Probleemloze montage van het Spectralmeubel. Zeer tevreden met het meubel, de speakers en service!

Uitstekend!

Zeer vriendelijke monteurs, heel tevreden hoe de kabels weggewerkt zijn. Erg fijn hoe de installatie en gebruik van de Sonos app/ tv is uitgelegd. Afval netjes opgeruimd en meegenomen. Top gedaan, zeer tevreden!

De monteur waren keurig op tijd en werkte precies en schoon. Alles perfect voorbereid met allerlei mallen. Alles werd na het monteren weer keurig opgeruimd. dus al bij al zeer goede service en zeer mooie kasten. Alle sonos apparatuur en samsung televisie werd helemaal geinstalleerd en afgesteld. Super service.

Uitstekende mensen die het gemonteerd hebben en alles netjes hebben aangesloten en achtergelaten.

Schitterend resultaat

Plaatsers waren uitermate vriendelijk en punctueel, na het plaatsen alles keurig opgeruimd. TV en toebehoren zoals Sonos werden opnieuw ingesteld, bedrading mooi weggewerkt. De lange wachttijd voor wat betreft de wachttijd was een minpuntje en de communicatie van verkoper naar klant kan misschien wel beter. Al bij al een tevreden klant.

Duidelijk afspraken en efficiënt ingevulde plaatsing van meubel.

Alhoewel we verbaasd waren van de aankondiging van mogelijkheid tot plaatsen (pak hem beet een maand eerder dan bij bestellen aangegeven), is vanaf de melding alles soepel en voorspoedig verlopen. Het was makkelijk om de dag af te spreken, we werden op de dag gebeld voor de specifieke tijdstip en dat was ook moment dat de monteurs aankwamen. Het meubel is zeer netjes en zorgvuldig uitgepakt, gemonteerd en opgesteld. Alle apparatuur (TV, Game station, Soundbar, Ziggo-selector) werden aangesloten en werkend getest. De monteurs hadden extra benodigde kabels en stekkerdoos bij zich om het af monteren ook volledig te maken. kortom bijzonder tevreden met de aflevering.

Geweldig bedrijf!

Vorige week dinsdag vakkundig te woord gestaan in Harderwijk door Jeroen. Gisteren , nog geen week later, het Spectral meubel met een Samsung televisie , Ziggo Next box en een Sonos soundbar keurig en vakkundig geïnstalleerd door Michel en Dennis. Gezellige en keurige mannen. Zijn aan het genieten van het prachtige beeld op de televisie , mooi geluid! Zeker een aanrader. Ga zo door. Groet Fred en Anita Hoen

Top kwaliteit

De organisatie achter dit merk is in alles top, vanaf het tekenen en afstemmen, het lever moment ( gewoon op de 4 maanden geleden afgesproken datum), en het plaatsen door Dennis en Dennis. Een schitterend meubel van een klasse bedrijf!

Uitmuntende service

Monteurs kwamen op tijd en hadden alles bij zich om schoon en snel te werken. Uitstekend overleg over waar het meubel kon hangen. Alles was bespreekbaar. Kabels en snoeren werden keurig weggewerkt. Alles gemonteerd en ingesteld. Uiteraard was het geluid prachtig. Super werk! Chapeau.

Top montage en service

Het team dat kwam monteren was ervaren, netjes en hebben na montage ook alles werkend (Sonos en TV) achtergelaten. Top kwaliteit meubel.

Perfecte service

Ons zwevend tv-meubel werd keurig netjes gemonteerd. Alle apparatuur werd aangesloten en verpakkingsmateriaal opgeruimd. Kwaliteit!

Top firma en top technieker, zeer tevreden.

Fantastisch mooi tv meubel met geluidsinstallatie geplaatst door 2 zeer vriendelijke medewerkers. Top gewerkt, zeer tevreden.

Top mannen , snel en netjes gewerkt . Dachten mee . Ik kan niet anders zeggen dan top

Perfect!

Plaatsing tv meubel en installatie apparatuur door 2 vriendelijke en goede monteurs.

Vriendelijk, professioneel en netjes werken

Zeer vriendelijke medewerkers, die netjes en schoon werken en niet eerder weg gaan, voordat alles is uit gelegd. Echt TOP!

Alle afspraken nagekomen

We zijn in Harderwijk goed. Geholpen en voorgelicht. Tijdig geleverd en gebruiksklaar gemonteerd en geïnstalleerd. Alles voldoet aan de verwachting.

Ondanks de wel erg lange levertijd geen spijt van de aanschaf van een Spectral zwevend tv-meubel.

De levering en montage alsmede het instellen van de tv verliepen prima door een 2 terzake kundige jongelui.

Super service!

Attente service, aanhoudende inspanningen, succes is van jou!

Kwaliteit materiaal en kundige monteurs

Alles volgens afspraak verlopen. Monteurs waren betrokken en enthousiast over het product.

Prachtig tv meubel met uitstekende montage service

Zeer mooi tv meubel (Spectral Next van 360 cm) met LED verlichting. Mooie kwaliteit. Mooie ruimte voor de apparatuur met een speaker doek. Zeer vriendelijke monteurs die het tv meubel opgehangen hebben en alle apparatuur hebben aangesloten. De totale prijs is wel fors, maar er is verder niets op aan te merken.

Mooie TV wand Meubel, door vakkundige monteurs geïnstalleerd

Gisteren een TV wandmeubel bij mij geïnstalleerd, keurig netjes gedaan, door erg vriendelijke medewerkers

Nobelstraat 29

3846CE Harderwijk

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij jouw Spectral meubel op maat samenstellen? Kom gerust langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral smart furniture