Zeer teleurgesteld in de service van Spectral

Wij hebben via meubelzaak gekozen voor Spectral om onze Samsung Serif te laten installeren. Afspraak was gemaakt op vrijdag, de dag voor onze verhuizing. Men belde omdat men in de buurt was met verzoek of dat donderdag middag ervoor kon. Dat was ok, dus men kwam om kwart voor 5 de TV neerzetten (2 nette jongemannen). Omdat het dag eerder was, was ziggosignaal nog niet op locatie, dus binnen 10 minuten was men weg met opmerking dat installatie TV voor zich spreekt. Op zich niet erg, maar vrijdag lukte het niet de TV te installeren waarop ik met Spectral gebeld heb voor hulp, eventueel telefonische hulp of dat men alsnog zou komen om de TV uit te leggen/helpen installeren. Aan telefoon werd ik zeer klantonvriendelijk benaderd, omdat het onze eigen fout was dat er geen ziggo signaal was (afspraak was op Spectral's verzoek vervroegd). Na lang onaangenaam gesprek zou men monteur vragen om terug te bellen en assisteren, dat is niet gebeurd, alleen een mail gekregen dat we ziggo maar moesten bellen.... Service: 0 komma 0, en zeer onvriendelijk aan telefoon

Zeer teleurgesteld in de service van Spectral

Mega professionele installatie en vriendelijke monteurs !!!

Super netjes geïnstalleerd door twee uiterlijk vriendelijke monteurs. Uitleg was perfect en ik ben meer dan tevreden over mijn aankoop. Zeker aan te bevelen

Mega professionele installatie en vriendelijke monteurs !!!

Mooie TV kast, alle netjes geïnstalleerd en uitgelegd

De monteurs hebben de TV kast volgens onze wensen geïnstalleerd en netjes uitgelegd hoe een en ander werkt. Ook onze (bestaande) TV is netjes op de kast gemonteerd.

geweldig mooie meubels en top ,onteursmonteurs

professioneel personeel, schitterend meubel wat geplaatst is je moet er even opwachten maar dan heb je ook wat in huis

Vakkundig en snel gemonteerd

Vriendelijke en behulpzame mannen met nuttige adviezen eventuele betreffende glasvezel. Zeer snel het meubel en de nieuwe Samsung tv gemonteerd, aangesloten en in goede werking uitgelegd en achtergelaten.

Snel, correct en prettig

Conform afspraak, snel, correct en prettig

Goed geplaatst , goede monteurs en meubel echt af

Fantastisch product en fantastische monteurs!

Leuke aardige monteurs met kennis van zaken en natuurlijk een heel mooi product!

Alles ordelijk, strak en netjes gemonteerd

Alles ordelijk, strak en netjes gemonteerd. Ben erg blij met het meubel!

Overweldigend!

Prachtig meubel en installatie! Alleen spijtig dat ik een Sonos-probleem maar zelf moest uitzoeken op de website van Sonos, want waarschijnlijk was mijn wifi niet zo stabiel... Gelukkig had ik een idee waaraan het kon liggen en was het probleem dan ook vlug opgelost! En... het lag niet aan mijn wifi of aan mijn eigen installatie! ;-)

Zeer klantvriendelijk

Meedenkende monteurs en alles geïnstalleerd. Moet mij er zelf nog wel even in verdiepen omdat er wel veel mogelijkheden zijn dus hopen dat het blijft werken.

Kwaliteitmeubel,net vakkundig personeel.

,Prijskwaliteit verhouding goed. Personeel spectral en van de vries uitstekend,vakmensen. Echtgenote wil foto sturen.

Perfect!

Het meubel is vakkundig geïnstalleerd. Zeer ervaren en handige installateurs. En ook nog zeer behulpzaam en informatief. Dank.

Vakkundig

Wel 3 opmerkingen: contactdoos spectral is niet meegeleverd. Ik heb zelf 2 contactdozen met aan- uitschakelaar geleverd Wandcontactdoos met 3 contacten slechts 1 te gebruiken, andere 2 kun je niet bij. Reden de wandstellage zit ervoor. 1 contactdoos is gemonteerd onder de lowboard waar wij slecht bij kunnen. Gaan proberen deze doos in de kast onder te brengen, waar je er makkelijker bij kan

Beste meneer Everaard, Vervelend te lezen dat u niet helemaal tevreden bent, wij hebben met u in overleg het meubel gemonteerd. U heeft uw elektricien de stopcontacten 10 cm hoger in de muur te laten monteren dan de hoogte welke u is geadviseerd, daardoor komen deze deels achter het meubel. Wij hebben stekkerdozen bij ons, alleen deze zijn zonder aan/uit schakelaar. U wilde met schakelaar, vandaar dat wij die van u hebben gebruikt. Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent, maar wij hebben met u in overleg de montage zo goed mogelijk verzorgd. Desondanks veel plezier van uw Spectral Air meubel. Met vriendelijke groeten, Monteurs: Jordy en William Spectral Smart Furniture

Aardige knullen die keurig werk afleverden en de tijd namen om ons alles uit te leggen!

Een aanrader

efficient, vriendelijk, netjes

zie boven

Goed personeel

De kast is keurig opgehangen, aardige jongens.

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij jouw Spectral meubel op maat samenstellen? Kom gerust langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral smart furniture