Top team !!!!!

Contact ivm levering top ! Plaatsing heel verzorgd tot in de puntjes...kortom alles in de puntjes van A tot Z

Alles heel goed afgewerkt en opgeruimd Alles goed aangesloten

Kwaliteit en service zeer goed.

Komen de gemaakte afspraken na en bellen van te voren als ze onderweg zijn. Zeer vriendelijke monteurs die netjes werk hebben afgeleverd en daarna alle verpakkingen gelukkig weer hebben meegenomen (wat tegenwoordig niet meer vanzelf sprekend is).

Top monteurs

Duidelijke afspraken vooraf. Doen wat beloofd wordt. Niets is te veel. Jorn en David bedankt! Leveren vakwerk af.

Prijs kwaliteit verhouding goed / prima service / betrouwbaar

Vier jaar geleden de showroom in Harderwijk bezocht omdat we op zoek waren naar een nieuw TV meubel. De ontvangst was hartelijk en de voorlichting prima. We zijn geslaagd voor de voor het TV meubel Next met BRA soundbar Inclusief wandverlichting waardoor het meubel mooi uitlicht. Had ik een vraag of een probleem was de service uitstekend. Wij zijn tot op heden nog steeds happy met onze aankoop bij Spectral.

Keurig afgelverd, ook de installatie weer aangesloten.

Prima geïnstalleerd. Enige minpuntje: de communicatie tussen DMG en Spectral kan beter. Ik heb niet van tevoren een bericht gekregen over hoe laat ongeveer men zou komen. Werd wel halfuur van tevoren gebeld, dat was dan wel weer goed.

Duidelijk, punctueel en klantgericht.

Zeer duidelijk en klantgericht in de communicatie vooraf. Wat kan en wat kan niet. Keurige installatie en afwerking

Super nette ervaring

Geleverde meubel van top kwaliteit . De 2 heren die het hebben geplaatst waren zeer kundig en netjes . Dit voelde erg goed . Het meubel hangt naar volle tevredenheid . Zou ze blind weer een order geven , want ook de planning was op tijd en komt na wat ze beloven . Kortom top bedrijf en zeer aan te raden . Heren ga zo door .

Het is een prima oplossing voor het wegwerken van kabels, ontvangers en nevenapparatuur

TV meubel is correct geïnstalleerd. Monteurs zijn vriendelijk en komen heel kundig over.

Keurig, beleefd en op afgesproken tijd

De heren waren snel en accurate. Gaven correct en duidelijk antwoord en advies

Mooie tv meubel

Een super ervaring

Alle lof voor de levering en plaatsing van onze kast, wij mochten getuige zijn van een super team die vakkundig de kast plaatsten en onze tv, chapeau. Wij zijn enorm blij met ons meubel en zullen zeker reclame maken.

Mooie kast, uitstekende service

Ik ben erg blij met mijn Ameno-meubel. Het meubel is solide en mooi. De montageservice van Ameno is uitstekend. De mannen hebben niet alleen het meubel netjes opgehangen, maar hebben ook geholpen de TV en de soundbar goed te installeren. Ik ben zeer tevreden.

Ziet er absoluut top uit!

Eerst de showroom in Harderwijk bezocht en rondgekeken. Vriendelijk geholpen door de heer Aldenkamp. Na een aantal bezoeken terug aan de showroom voor het doornemen van vragen en metingen hebben wij uiteindelijk besloten voor de Scala met BRP1 Cantonspeakers. Na de bestelling geplaatst te hebben was het wel 4 maanden wachten tot de levering. Maar toen werd onze Spectral Scala kast dan ook op de afgesproken datum keurig netjes en snel gemonteerd. Alles klopte. Afval en verpakkingsmateriaal werd keurig mee terug genomen. Zeer net en vriendelijk personeel. Zou ik er weer kopen? Ik denk het wel. We zitten nog verlegen om een nieuw dressoir dus wie weet?

Goed en netjes, super meubel, strak

Zeker bij de verkoop adres van Kempen te Oude Tongen , daar staan alle tv kasten en een super gemotiveerde verkoper. Help je van alle kanten en geeft veel ruimte om na te denken . Kast gekocht en de kast wordt door Spectral zelf geplaatst, ook dit ging geweldig. De mannen wisten precies wat en hoe het gehangen moet worden , en zonder een chaos of rommel te maken. Alles wordt gestofzuigd en schoon achter gelaten. Voor mij een perfecte aankoop en plaatsing.

Professioneel en keurige monteurs

TV meubel geleverd en geïnstalleerd door Spectral servicedienst. Keurige monteurs die erg netjes werken en alles keurig opruimen. Uitleg gehad hoe alles werkt. Super blij mee

Prachtig, degelijk en strak

Na een zeer informatief bezoek aan de toonzaal in Harderwijk en een uitgebreide samenstelling van het dressoir via de computer tot koop besloten. Alleen 4 maanden wachten is wat lang. De firma Smits in Delft had binnen het uur het meubel in elkaar. Nu het dressoir in onze kamer staat is het nog mooier dan in de showroom

Fantastische meubels met kwalitatief hoge uitstraling

Wij zijn uiterst tevreden met onze kast en televisiekast. Geweldig strakke en hoogwaardige uitstraling. Ook over de montage niets dan lof. De televisie netjes gemonteerd op de televisiekast. Maar ook de versterker, cd spelen, switch en netwerkkastje aangesloten met alle bijbehorende bekabeling.

Montage service is uitstekend

2 monteurs hebben onze kast zeer zorgvuldig en deskundig gemonteerd. Apparatuur geplaatst en aangesloten.

Mooie en strakke meubel met mooie afwerking

Afgelopen november hebben we een "simpele" (3 segmenten met klepjes en een tv standaard) Spectral meubel besteld. Deze zou in maart geleverd worden. Begin februari kregen we onverwachts een telefoontje dat de meubel klaar was en geïnstalleerd kon worden. Inmiddels staat de meubel in onze woonkamer en om eerlijk te zijn lijkt de meubel in eerste instantie duur betaald. Maar als je gaat kijken naar de detail van afwerking en het gemak waarmee de apparatuur en kabels weg gewerkt kunnen worden, vinden we het geld helemaal waard. De tv-meubel en setup zorgt voor rust in het huis en maakt de tv minder prominent aanwezig in de huiskamer. We raden Spectral aan voor mensen die van mooie design meubels houden en (laten we eerlijk zijn) wel wat geld te besteden hebben.

Super service

Nette installatie, vriendelijke en vakkundig personeel. Meubel is uiteraard ook top, ziet en voelt degelijk aan. Installateurs denken mee over de te plaatsten randapparatuur en zorgen dat alles netjes aangesloten wordt en werkt voor ze klaar zijn. Kortom, zeer aan te bevelen…..

De monteurs belden volgens afspraak een kwartier voordat ze eraan kwamen. Alles werd voorzichtig uitgepakt en zorgvuldig in elkaar gezet. De apparatuur werd weer aangesloten en gecontroleerd. Tot slot werd alle verpakkingsmateriaal afgevoerd. Verder wil ik nog opmerken dat beide monteurs correct en prettig in de omgang waren. Wij genieten nu van ons nieuwe tv-meubel.

PRACHTIG product, GOED advies en TOP installatieservice

Vandaag is ons SPECTRAL AMENO meubel geleverd, compleet met SONOS systeem. We hebben ons bij aankoop door Jeroen laten adviseren, Jeroen neemt alle tijd voor je en denkt goed mee over afmetingen en kleur. De installatieservice is ook goed, komen op tijd, denken mee, werken netjes en leggen alles duidelijk uit. Ook onze nieuwe TV is door de mannen netjes gemonteerd en ingesteld.

100 punten bedrijf!

Puur vakmanschap van Jordy, William en Mike

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij jouw Spectral meubel op maat samenstellen? Kom gerust langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral smart furniture