Weer helemaal bijgeleerd

Een hele fijne cursus waarbij alles weer even goed opgefrist is en ook weer nieuwe dingen geleerd zijn.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Heel duidelijk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Super vriendelijk
  • Waar heeft u de training gevolgd? In Hardenberg

Last min, direct terecht, duidelijk.

Ik heb paar dagen van te voren gemailt en kon direct terecht. De herhaling behandelde het hoognodige en er was genoeg tijd en ruimte voor vragen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Kort maar krachtig
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Deelde eigen ervaring
  • Waar heeft u de training gevolgd? Goirle

Belangrijke kennis en vaardigheden

Bedankt voor een goed, zinvol curriculum. Ook was het belangrijk om de opgedane kennis te oefenen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Belangrijke kennis en vaardigheden
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Aardige ervaren instructeur. Vriendelijke sfeer
  • Waar heeft u de training gevolgd? VIPKids

Deze training heeft een meerwaarde

Ik heb de training als prettig ervaren. Het belang van de verschillende onderdelen werd duidelijk weergegeven en ik heb het gevoel nu meer de leiding te kunnen nemen, door een zekerder gevoel in datgene wat er verwacht wordt.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Prima
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prettig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op locatie De Jonge Ontdekker

Fijne manier van leren

Op leuke en leerzame wijze alle stappen doorlopen en de quiz is ook leuk. Trainer heeft veel ervaring en legt op een goede manier uit.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Nuttig en leerzaam
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed en ervaren
  • Waar heeft u de training gevolgd? De jonge ontdekker

Goede kinder EHBO cursus om de basis kennis te leren

Duidelijke cursus om te leren welke eerste hulp je kan toepassen bij kinderen. Ik heb er veel van geleerd en het was een prettige instructeur.

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prettig en duidelijk
  • Waar heeft u de training gevolgd? KDV de Paddestoel, Berkel

Zinvol

Zinvol, leerzaam, stoer, oefenen in een veilige omgeving met duikers. Aanrader

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed
  • Waar heeft u de training gevolgd? Hoornsevaart Alkmaar

Fijne en leerzame ochtend/ middag

Fijn om de theorie al thuis gedaan te hebben zodat je nu alleen maar met de praktijk bezig bent! Erg fijn!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Prima en duidelijk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Fijn en duidelijk
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kinderdagverblijf Casa4kidsz!

Fantastische ervaring

Hele leuke en leerzame dag gehad. De instructeurs zijn ook zeer vriendelijk en geduldig. Je moet sowieso niets tijdens de cursus, je kan elke keer zelf aangeven wat je wel of niet wilt doen en hoe ver je wilt gaan. Enige wat ik jammer vind is dat er geen GoPro oid in de auto zat. Dat zouden fantastische beelden zijn en een leuke herinnering.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Zeer vriendelijk en geduldig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Alkmaar

Een hele ervaring rijker!

We zijn begonnen met het theoretische deel. Dat gaf een heleboel no-brainers, maar toch wel leuk om ze te horen en daarmee je vertouwen te verhogen. Veel dingen doe je desondanks dat je weet dat er zeker risico's aan hangen en je denkt toch altijd, dat gebeurt alleen bij anderen :) Na de theorie zijn we met de praktijk begonnen. Voor ons groepje van zes, werd dit het ijs ongeval. Ben blij dat we daar zijn begonnen omdat ik dit achter gezien wel de meest heftigste vond. Je brengt hier relatief veel tijd door onderwater. Daarna zijn we met de auto te water doorgegaan, de eerste keer lijk je zo weinig tijd te hebben.. maar de keren daarop wordt het al 'normaler' en heb je voor je gevoel veel meer tijd. Dit is natuurlijk subjectief, je hebt meer tijd omdat je minder door paniek gedreven wordt. En als laatste hebben we de cabine gedaan, daarbij hebben we een persoon en kind uit een auto te water gehaald. Dit onderdeel was ook best leuk en leerzaam. Na zoveel tijd in het water doorgebracht te hebben was ik blij dat ik een extra handdoek had meegenomen. De kou van het water gaat je in dit geval wel in de (natte)kleren zitten. De instructeurs en duikers waren stuk voor stuk erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben een leuke en leerzame middag gehad.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed, het ijs ongeval vond ik heftiger dan ik dacht.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Vriendelijk en behulpzaam.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Alkmaar

Spannende maar leuke leer ervaring

Het idee om onverwacht te water te (moeten) komen is spannend. Zeker wanneer je dergelijke verhalen geregeld in buurt hoort. Hoe mooi is het dan dat je dit in een veilige omgeving kunt aangaan en daarmee ook nog een leuke, leerzame dag kunt hebben. Voor ons een dag geweest waarin we angsten overwonnen hebben, maar vooral een leuke dag hebben gehad.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Duidelijke presentatie en voorbereiding. Door herhalingen kun je wennen aan verschillende situaties.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prettige stuiterbal, duidelijk en geruststellend.

Eng, leuk en leerzaam.

Goede uitleg en vriendelijke trainers, het was best spannend maar na de vuurdoop was het erg leerzaam.

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed en vriendelijk

Geweldige ervaring

Erg nuttige training hoe te reageren als je met je auto te water raakt, onder begeleiding van deskundige instructeurs ervaren hoe te handelen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Nuttig
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prettig

Verhelderend

Leerzaam door de verschillende casussen en handelingen die je in tweetallen doet. Blijft sneller hangen ipv alleem maar informatie.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Leerzaam, opheldering en kort.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Vlot, spontaan en kort/bondig

Leerzaam

De les was erg leerzaam en gezellig. Elwin maakt grapjes tussendoor en hierdoor onthoud je het ook beter! Dit is mijn derde jaar bij Elwin en elke EHBO les is weer anders!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Duidelijk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Top
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kidslodge

Altijd goed

Altijd goed en duidelijk! Fijn om opgeleid te worden door Elwin

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kidslodge

Het was een leuke interactieve training.

Elwin is een enthousiaste instructeur. Alles lag netjes klaar en zijn uitleg was duidelijk.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed. Fijn om ook de nieuwste ontwikkelingen mee te krijgen
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Zeer prettig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kids Lodge

Duidelijke cursus op een leuke manier…….

Fijn om alles weer na 1 jaar te herhalen. Cursus is duidelijk en op een leuke manier gegeven.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Duidelijk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Fijn, duidelijk en op een leuke manier
  • Waar heeft u de training gevolgd? Goirle

Het was echt heel interessant en leerzaam

Ik vond het een hele fijne en leerzame avond!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Rustig en heel duidelijk
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op locatie

Leerzaam op leuke manier

Goed in elkaar gezette opleiding Vooral goed kunnen oefenen op de praktijk avond is zeer leerzaam en het interactief bezig zijn is fijn.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Voldoende
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Zeer ervaren en fijne uitleg
  • Waar heeft u de training gevolgd? Hardenberg

Leuk en leerzaam

Ik vond het leuk dat het een andere manier was dan andere. Door middel van de foto's een oordeel geven spreekt mij keer aan. Dit is makkelijker terug te pakken in de praktijk

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed. Voor een herhaling precies genoeg
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Vriendelijk en behulpzaam

Actieve training

Leuke actieve training. Niet alleen maar zitten en luisteren naar vooral doen. Tussendoor vragen kunnen stellen en extra kunnen oefenen

• Wat vond u van de inhoud van de training? Top! Van alles wat
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Fijn, geen droge saaie stof
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op eigen locatie in Houten

Heel erg leerzaam

Gisteren heb ik deelgenomen aan ehbo/bhv en vond het erg leerzaam. Deze meneer legde goed uit en deed veel voor.

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Spontaan en enthousiast
  • Waar heeft u de training gevolgd? Korte spruit, let us train you

Al 25 jaar ehbo-er, dus regelmatig herhalingslessen gevolgd. Het EHBO gedeelte, incl rea/AED, was weer een prima oefening. Het BHV gedeelte vond ik erg theoretisch. Dit was voor voor mij grotendeels nieuw. Had dus graag een brandblusser in handen gehad. Het feit dat er een prijs te winnen was, maakte de quiz ook leuk.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Prima
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? ter zake kundig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Novalis College Eindhoven

Leerzaam en goed om de praktijk te herhalen

Leuke training met veel interactie waardoor je ook echt weer even een beeld hebt hoe het moet. De plaatsjes kwamen soms niet overeen met het beste voorbeeld. Dus bijvoorbeeld welke kant zou het allerbeste zijn om te reanimeren en dan zaten ze op beide plaatjes aan de rechterkant. Zijn kleine details. Verder heel duidelijk en leuk de quiz er achteraan.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed hij gaf handige tips en aanvullingen
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op locatie van het werk Kids Lodge

Hoogstraat 69