Ik vond het leerzaam en fijn goede uitleg

Hey was duidelijk en als je iets wilde vragen kon dat ook

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prima
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op de campus breda libreon

Matige opfris cursus

Door het theorie gedeelte online te doen ben je er weer een uur of twee intensief mee bezig. Dat haalt alle informatie wel weer boven. Je slaagt echter altijd want je kan alles snel opzoeken. Dat laat onverlet dat je alle informatie weer eens opfrist. Het praktijk gedeelte stelde echt niks voor. Op locatie? Welk voordeel? Zodra je specifieke vragen stelt over de locatie is het antwoord: dat nemen we mee. Bij aanbevelen moet ik een keuze maken. Zou dat liever niet doen. Wellicht dat het voor het bedrijfsleven prima is. Voor een school ligt het net even anders. Ik kies dus voor ja, maar niet op school

• Wat vond u van de inhoud van de training? Mwah!!!!
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prima jongen
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op locatie

Trainer prima, methode onvoldoende (zie toelichting

**** is zeer flexibele trainer en zorgt voor prettige sfeer en heeft expertise.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Combi van theorie en praktijk. Herhaling middels "carrousel". Vlot en to the point weer opgefrist
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prima
  • Waar heeft u de training gevolgd? Sport en Bewegen ROC Tilburg

Leuke leraar legt alles duidelijk uit heeft zijn spullen op orde is op tijd geeft overal duidelijk antwoord op

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Top
  • Waar heeft u de training gevolgd? Swimmpy

We zijn uiterst deskundig begeleid door onze trainer

Zowel in theorie als praktijk hebben we alles met elkaar doorgenomen en zijn we uitstekend voorbereid op het examen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Zeer uitgebreid, duidelijk omschreven in de online omgeving.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prettig, duidelijk en inlevend
  • Waar heeft u de training gevolgd? Tilburg in T-Kwadraat

Zeer zinvol

Elwin is een positief stimulerende cursusleider. Daarnaast is het fijn dat er zoveel oefenmateriaal aanwezig is om veel praktisch bezig te kunnen zijn. 1 per jaar de kennis opfrissen is, voor mij in ieder geval, noodzakelijk.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Zie bovenstaande
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Zie bovenstaande
  • Waar heeft u de training gevolgd? Wijkgebouw, afgehuurd door De Stampertjes

Heel erg beeldend

Veel doen dan leer je toch het meeste van!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Heel goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Heel duidelijk in Haarlem
  • Waar heeft u de training gevolgd? In Haarlem Muiderslotweg in een gebouw bij een speeltuin

Veel geleerd op leuke manier

Hele leuke leerzame ochtend met veel “ praktijk” waardoor dingen sneller blijven hangen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Fantastisch
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Geweldig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Bloemendaal/haarlem

Leuke en leerzame EHBO cursus

Goede en duidelijke uitleg met genoeg materialen om te oefenen. Deze keer ook met portofoon wat een leuke afwisseling gaf. Spontane leraar die de tijd neemt iets goed en duidelijk uit te leggen maar ook wel van een grapje houdt. Wij hadden EHBO en BHV achter elkaar wat dan wel een lange zit is 3,5 uur. Leerzame cursus, iedere keer weer.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed en afwisselend.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Spontaan en serieus
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op het werk in Almere

Prettige effectieve werkvormen

Een prettige, kritische trainer. Vaart in de avond en voldoende ruimte om adequaat te oefenen en kennis op te halen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? 8
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? 10
  • Waar heeft u de training gevolgd? zwembad het Mineraal

Veel ehbo/bhv gehad, deze ervaar ik zeker als de prettigste. Ik vond alleen het laatste onderdeel (informatie overbrengen via portofoon) wat overbodig op het einde van een lange werkdag. Zou een super leuk onderdeel zijn voor een teambuilding maar duurde lang en haalde hier geen cruciale informatie uit.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Informatief en fijn overgebracht
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Top! Luisterd goed, prettige uitleg.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Het Mineraal, Almere.

Leuke en gezellige training

Zeer goede uitleg, neemt tijd ervoor voor vragen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Uitstekend
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Kundig persoon
  • Waar heeft u de training gevolgd? Het mineraal almere

Modern en inter actief

Enthousiaste instructeur. Leuke interactieve activiteiten en opdrachten. Goede online omgeving voor het theoretische deel. Kortom een hele gezellige training

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed en duidelijk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Hele fijne, jonge en energieke instructeur.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Het mineraal

Opleiding Vriendelijk, humoristisch, ruimte voor inbreng en respectvol.

Zie boven. Leuke training, goede trainer, vriendelijk geeft ruimte voor inbreng en eigen ervaringen, respectvol. Ik heb de training als zeer nuttig ervaren.

• Wat vond u van de inhoud van de training? goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? top
  • Waar heeft u de training gevolgd? Siemons Almere (Het Mineraal)

Interessant

Goede uitleg en veel ruimte voor vragen

• Wat vond u van de inhoud van de training? Interessant en informatief
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prettig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op eigen locatie bij Tot Vanavond!

Op een fijne manier een niet altijd onderwerp geleerd gekregen.

Kinder EHBO is niet altijd een luchtig ontwerp maar door de docent tijdens de cursus op een fijne manier alle belangrijke informatie opgeslagen en een stuk meer vertrouwen in mijn eigen kunnen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Allesomvattend en voldoende toegespitst.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Heel prettig! Aanrader
  • Waar heeft u de training gevolgd? KDV de Paddenstoel

Super leerzaam

Erg leerzaam en fijn om meer te weten over hoe je moet handelen bij grote en kleinere ongevallen met kinderen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Erg goed, veel casussen besproken waardoor er veel meer informatie bij kwam over bepaalde situaties
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Erg enthousiast
  • Waar heeft u de training gevolgd? KDV de Paddestoel

Veel relevante informatie

Het was mijn eerste keer dat ik deze cursus of een soortgelijke cursus heb gevolgd. De informatie was ontzettend nuttig en alle tijd werd goed gebruikt. Omdat dit mijn eerste keer was, was de informatie wat overweldigend (veel verschillende onderwerpen met veel handelingen). Bij deel 2 van de cursus merkte ik dat ik toch weer een hoop vergeten was van de week daarvoor. Ik denk dat de informatie beter blijft hangen als er voor aanvang van het eerste deel al theorie-voorbereidingen vanuit huis gedaan konden worden, daarna de 2 cursusdelen en tot slot nog wat naslagwerk meekrijgen voor thuis. Hoe dan ook en erg waardevolle cursus.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Zeer waardevol
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Kundig, activerend.
  • Waar heeft u de training gevolgd? De Paddestoel - Berkel en Rodenrijs

Leerzaam en interactief

Een hele fijne manier om na een lange werkdag nog een bhv avond te hebben. Doordat het interactief is, blijf je ook betrokken.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Fijn, eerst theorie daarna praktijk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Zeer goed. Vriendelijk, heeft duidelijk veel kennis en is ook realistisch.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op het werk

Top, ervaring

De bhv praktijk oefening, was super. Op je eigen werk locatie!!! Je ervaart wat je doet en hoe je reageert. Afwisseling: praktijk, opdrachtkaarten, groepjes werken, quiz.

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Positief
  • Waar heeft u de training gevolgd? Etten-Leur

Super bhv en kinder ehbo gehad

Top bedrijf, maar Credits naar Elwin!. Hij heeft ons op deze dag behoorlijk wat inzichten laten zien. Ons adrenaline gehalte is van 0 naar 100 gegaan wat echt goed is! Dit is hoe het hoort te zijn, spanning,adrenaline krijgen als het brand alarm afgaat. scenario's die bij ons kunnen gebeuren.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Top
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Duidelijk, eerlijk en gezellig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Bij ons op locatie

Praktijk gerichte oefeningen en ruimte voor reflectie.

Oefeningen zijn gebaseerd op ervaringen en casussen uit het veld zoals die beleefd zijn. Daarbij is er voldoende ruimte om dit te reflecteren naar de andere kandidaten toe om tot een goede praktijk gerichte oplossing te komen met dito uitkomst volgens "het boekje".

• Wat vond u van de inhoud van de training? Ruim toereikend.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed en ervaren.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op het werk.

Duidelijk, goed voorbereid

Fijn dat we steeds dezelfde trainer hebben. Hij kent het team en het pand ondertussen goed. Daardoor is de coaching goed op maat en helemaal afgestemd om op onze behoeften. Hij brengt het bovendien op een leuke manier, dat maakt zo'n training na een lange werkdag wel zo prettig.

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Zeer goed
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op eigen locatie

Reminder

Goede reminder voor dingen wat al weer vervaagd was.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed, zinvol
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Super
  • Waar heeft u de training gevolgd? Hardenberg

Weer helemaal bijgeleerd

Een hele fijne cursus waarbij alles weer even goed opgefrist is en ook weer nieuwe dingen geleerd zijn.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Heel duidelijk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Super vriendelijk
  • Waar heeft u de training gevolgd? In Hardenberg