Competente, begripvolle instructeur

Zeer aardige, begripvolle instructeur die goed en helder uit kon leggen.

Heel veel geleerd, super kundige trainer en veel plezier gehad

Veel oefening en herhaling waardoor je de handelingen echt in de vingers krijgt. Heel goede trainer, brengt veel voorbeelden, interactie en laat jezelf nadenken. Veel lol gehad ook, goeie sfeer in de groep

Je kwam heel enthousiast over en je bracht alles duidelijk over.

Goed en duidelijk

Hele leuke leerzame les gehad. Alle belangrijke dingen zijn aan bod gekomen. Leuke vrouw die goed en duidelijk spreekt en weet waar zij het over heeft.

Ik vond het super duidelijk allemaal

Ik vond het allemaal heel duidelijk uitgelegd en voor gedaan. Ben ook blij dat ik deze mogelijkheid kreeg. Ik hoop het niet te hoeven te gebruiken

Goede en leuke BHV herhaling die goed was afgestemd op onze situatie

De BHV-herhaling was goed toegespitst op wat wij als praktijk nodig hebben. Leuke instructeur die goede en duidelijke uitleg gaf, antwoord gaf op onze vragen en de groep goed aanvoelde.

prettige les

Denk dat alles beter blijft hangen door de ontspannen sfeer tijdens de les, wel veel in programma, stof, quiz en examen.

Zeer tevreden, professionele training!

Mijn ervaring met let us train you is positief , ik had een hele dag EHBO cursus en het was een geslaagde dag.

Goede jaarlijkse herhaling

Je weet het allemaal, maar zeker goed om in de groep jaarlijks te herhalen en ervaringen uit te wisselen. De antwoorden uit de toets niet altijd oke

Was zeer leerzaam

Niet te veel theorie heel veel praktijk daar hou ik van is veel leerzamer

Leerzaam op een leuke manier

Een serieuze cursus op een vlotte en leuke manier gegeven. Hierdoor blijft de informatie makkelijk te begrijpen. Door de interactieve manier van lesgeven blijft de informatie ook beter hangen. De cursusleider betrekt de omgeving bij het lesmateriaal

Leerzaam

De stof wordt op een leuke manier behandeld, doormiddel van de quiz. Daarnaast wordt er ook goed op de vragen die gesteld wordt ingespeeld.

Super, heel kundig

Het waren twee fijne lessen. Veel van geleerd

Prima, volledig en duidelijk.

Fijn kunne trainene, heldere uitleg en voldoende ruimte voor vragen. Prettige instructeur!

Fred is een leuke instructeur, legt alles duidelijk uit.

Door de afwisseling in het programma, is een dag BHV/EHBO zo voorbij

Vlotte, praktische cursus.

Cursus werd op een fijne, duidelijke manier gegeven. Volop mogelijkheden tot oefenen en vragen stellen.

Veel geleerd!

Dit was mijn eerste deelname. Ik heb heel veel geleerd. Het was ook erg leuk door de afwisseling van theorie en activiteiten.

Zeer goed!

Nelleke vertelde lekker vlot, was geduldig en gezellig in de omgang, en het belangrijkste: inhoudelijk helemaal op de hoogte! Ik heb dingen geleerd die ik nog niet eerder had gehoord.

Duidelijke uitleg

Vond t een prettige cursus alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Ruimte genoeg voor vragen. Ze legde t zo uit dat het ook bleef hangen. Heel fijn

Afwisselde leuke training

Heel prettig dat je begint met het opfrissen van je geheugen door een quiz. Daarna een stukje theorie uitleg met tussendoor een stukje praktijk, waardoor ik zelf altijd veel beter bij de les blijf dan alleen maar te moeten luisteren.

Rustige duidelijke uitleg met herhaling erin

Het was een klein groepje op zaterdagmiddag. Dus lekker veel kunnen doornemen en oefenen

Leerzame training

Een hele zinvolle, leerzame herhalingstraining gehad waarin de meest belangrijke onderwerpen binnen de EHBK zijn behandeld én beoefend.

Duidelijke beknopte EHBK training gehad

Fijne trainster, duidelijke uitleg, beknopt.

Leuke trainig

Veel duidelijke uitleg. Leuke manier van les geven en een leuke spontane opgewekte trainer.

Een geweldig brdrijf met zeer bekwame instructeurs

Zeer fijn bedrijf. Goede balans tussen theorie en praktijk. Fred is een zeer rustige bekwame instructeur die veel praktijk ervaring heeft en dit dus mooi kan gebruiken in zijn lessen. Joost en Fred weer bedankt voor een super BHV les op maat gemaakt voor ons bedrijf.