Uitnodigend, en oprechte trainer!

Zie boven

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Positief, humor, integer
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kidspalace

Prima training

Goede praktijk gerichte opdrachten. Niet saai!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed op.locatie afgestemd
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? OK
  • Waar heeft u de training gevolgd? Zwembad

Duidelijke fijne uitleg

Ontspannen sfeer, duidelijke en fijne uitleg. Heel leerzame gezellige avond gehad

• Wat vond u van de inhoud van de training? Zeer leerzaam
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Vriendelijk
  • Waar heeft u de training gevolgd? Werk

Alles wordt heel duidelijk uitgelegd en tijd voor genomen

Heel goed! Goede uitleg en leuke cursus.

• Wat vond u van de inhoud van de training? helder en duidelijk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Vriendelijk en leerzaam
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kantoor van ons pand en stukje buiten op de plaats

Vernieuwende informatie, enthousiast les gegeven en up to date en op maat.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Vernieuwend
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prettig en enthousiast
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op locatie kdv “Spelenderwijs”

Informatief én interessant

Opnieuw een fijne, informatieve en interessante EHBO/BHV training gehad! Met serieuze en ook vernieuwde informatie, maar ook met af en toe een grapje en geintje tussendoor. Elwin blijft zichzelf ontwikkelen in de manier waarop hij de training vormgeeft. Dat maakt dat je niet precies weet wat je te wachten staat en je dus alerter blijft.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Zeer goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Zeer goed
  • Waar heeft u de training gevolgd? Eigen locatie

Fijne gezellige cursus

Een leuke leerzame en gezellige cursus die door de speelse en variabele manier van geven goed blijft hangen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Heel goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Gezellig, fijne manier van praten. Duidelijke manier van behandelen onderwerpen.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op locatie

Hele leuke dag gahad en veel geleerd

Ik heb een leuke gezellige dag gehad waar ik weer veel geleerd heb. Met als extra plus punt de nep wonden. Past goed in de cursus je kan zo goed zien wat voor wond het is en hoe je die moet verbinden. De ontruiming was weer goed in elkaar gezet.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Heel duidelijk en makkelijk te volgen
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Elwin is een top instructeur. Legt goed uit en helpt waar nodig is.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op het werk bij spelenderwijs

Leuke werkvormen bij EHAK en BHV

Leuke werkvormen zorgen ervoor dat je geboeid blijft over diverse onderwerpen bij EHAK. Het actief bezig zijn en in verschillende situaties oefenen zorgt ervoor dat het echt goed blijft hangen. De ontruimingsoefening ook zeer leerzaam!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Interessant, fijn dat het toch ieder jaar herhaalt wordt. Je gaat steeds meer onthouden
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Heel goed! Boeiende manier van werken, Kon goed antwoord geven op de vragen. Goed dat hij zichzelf ook blijft ontwikkeling door bijvoorbeeld het schminken van diverse wonden.
  • Waar heeft u de training gevolgd? KDV Spelenderwijs in Goirle

Wederom goede uitleg, leerzame avond!

Leerzame avond met weer nieuwe leermomenten!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed en leerzaam
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Rustig en weet wat hij zegt.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kdv de paddestoel

Ik ben weer helemaal opgefrist.

Ik vond het zeer interessant en dat het goed uitgelegd werd, daarnaast werd er nieuwe informatie verteld.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Zeer interessant
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Voelde op mijn gemak, erg professioneel
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kdv Bommes, Mathennesserlaan Rotterdam

Tijdens het leer proces is er genoeg tijd voor lol wat het totaal plaatje heel lekker verloopt

Leuke manier om te leren

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Geweldig
  • Waar heeft u de training gevolgd? KDV Bommes

Duidelijk en niet saai!!

Elwin brengt t goed/leuk over en weet ons daarmee te motiveren en te boeien. De wisselwerking is leuk. Situaties nadoen maar ook theoretische momenten maakt het niet saai en wat humor tussendoor!!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed, duidelijk en op onze doelgroep gericht
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Altijd gezellig met Elwin en hij brengt t op een leuke manier. Probeert ook nieuwe dingen toe te voegen bv nepwonden dmv grimeren! Leuk!!!
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kdv Bommes te R'dam

Heel positief, heel leerzaam

Wat was het weer een leuke cursusdag. Voor mij wel een hele andere ervaring ivm dat het in een kinderdagverblijf gegeven werd. Maar toch ook weer heel leerzaam.

• Wat vond u van de inhoud van de training? goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? heel duidelijk
  • Waar heeft u de training gevolgd? Rotterdam in een kinderdagopvang

Leerzaam

Ieder jaar leer ik weer nieuwe dingen en fris ik mijn kennis op!

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Gezellig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kdv Bommes

Duidelijk

De training was duidelijk en ook afwisselend. Grimeren, ontruiming etc.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Prima
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Duidelijk en boeiend
  • Waar heeft u de training gevolgd? In Bunnik

Elvin doet het altijd erg leuk en met veel praktijk!

Elvin de trainer doet het altijd erg leuk! Hij verzint elk jaar weer iets anders, waardoor het heel Leerzaam blijft, maar ook interessant! Hij doet echt z’n best.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed en blijft leerzaam
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Heel erg fijn!
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kids talent Hapert

Wordt op een gevarieerde manier les gegeven.

Elk jaar wordt mijn kennis weer opgefrist en leer je weer wat nieuws.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed gericht op ons werk in de kinderopvang.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Vertrouwd en deskundig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op mijn werk

EHBO Goed en gedetailleerd in een leuke setting

Leuke trainer en goede uitleg over wat er moet gebeuren bij verschillende wonden en situaties De brandoefening had langer mogen duren en vaker geoefend mogen worden Vooral doordat we nu veel nieuwe collega's hebben. Nu hebben we 1 situatie gedaan. Maar herhalen ging door tijdsgebrek niet lukken deze keer. Volgende keer hopelijk wel weer.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Ik was er voor het BHV deel. En omdat de EHBO er uitliep, was er weinig tijd over voor de brandoefening. 1 x geoefend. Ik had het graag een aantal keer gedaan.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed en deskundig en ontspannen
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kinderdagverblijf

leuk en leerzaam

afwisselend, betrokken en leerzaam. Alwin gaat goed in op de behoefte van het bedrijf, elke cursus zit er wel een kleine twist in zodat het niet voorspeelbaar of saai word.

• Wat vond u van de inhoud van de training? goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? erg prettig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Fun4kids

Leerzaam

Dit keer deden we het net even anders als voorgaande jaren. Dat maakt het leuk. Elwin vind ik een leerzame coach die goed weet waar hij het over heeft en de informatie goed kan overbrengen. En er ook veel plezier in heeft als hij iets verteld, waardoor de stof goed blijft hangen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Leerzaam
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Enthousiast en hij kan goed de informatie overbrengen.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kinderdagverblijf Fun4kids in Schagen

Elwin geeft super les! Altijd maakt hij er iets leuks van. Nooit het zelfde lespakket.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Heel goed, leert er veel van.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Super! Legt alles goed uit. Met veel voorbeelden
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op mijn werk bij fun4kids

Boeiend

Fijne leerzame avond met een prettig persoon die je alles kan vragen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Heel goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Super
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op locatie

Fijne herhaling

Het wad een fijne avond, fijn om een keer een ontruiming te oefenen. Helaas was het een pand die ik persoonlijk niet ken waardoor het voor mij anders is.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Prima
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Top instructeur. Fijn elke keer dezelfde
  • Waar heeft u de training gevolgd? Hapert

Praktisch, actief en aanzet tot zelf denken

De manier waarop de training werd gegeven vond ik erg prettig. Je werd gestimuleerd zelf aan de slag te gaan. De theorie werd op digibord in de vorm van een quiz besproken. Zo kwam er heel veel aan bod. Cursusleider erg vriendelijk en duidelijk.

• Wat vond u van de inhoud van de training? goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? fijn
  • Waar heeft u de training gevolgd? op de eigen school OBS De Kas