Prachtige locatie, service zoals je het verwacht. Echt een heerlijke dag gehad. Petje af voor de organisatie en personeel. Echt een aanrader voor iedereen.
  • Ervaring met: Evenementen

Keurige nette,schone,rustige haven.Mooie groenstrook met barbecue.Personeel is uiterst hulpvaardig. Klinkt allemaal lovend maar kan niets negatiefs bedenken. Hulde Edward Kok (boot xeno)
  • Ervaring met: Jachthaven

Zeer mooie jachthaven met geweldige service. Faciliteiten zijn zeer goed en goed onderhouden. Wij komen elke keer met veel plezier naar Kortenhoef van uit Venlo 😀
  • Ervaring met: Jachthaven

Ik kom zelf uit de omgeving van Kortenhoef en maak al jaren gebruik van de verhuurservice bij Jachthaven Kortenhoef. Van motorboten tot sloepen, er is genoeg keuze. Tijdens de vaartocht krijg je een mooie map mee waar alles in staat, genoeg informatie voor de hele dag. Al met al, top locatie!
  • Ervaring met: Verhuur

Correct, plezierig, altijd vrolijk, het lijkt erop alsof het altijd vakantie is!
  • Ervaring met: Jachthaven

Goede service, mooie boten.
  • Ervaring met: Verhuur

Geweldige sfeer! Op de jachthaven maar ook zijn de plassen daar heerlijk om een dag door te brengen. Ontzettend behulpzame mensen werken er op de haven en persoonlijk vind ik de prijzen ook prima voor een mooie dag varen. Ik raad dit iedereen aan!!
  • Ervaring met: Verhuur

Mooie schone haven met vriendelijk personeel, ik heb hier afgelopen zomer een paar keer een boot gehuurd. De app voor de telefoon is echt een uitkomst; zeker als je niet bekend bent in de omgeving! De boten waren altijd schoon en volgetankt. Makkelijk te reserveren dus ik blijf terug komen. Tot volgend jaar!