GEWELDIG!

Heerlijk dagje gevaren vriendelijk personeel schone sanitaire voorzieningen en duidelijke uitleg over boot en veiligheid en makkelijk voor onderweg de infomap.Fijne sloep om mee te varen en om in te zitten met goede kussens en natuurlijk de fantastische omgeving van de Loosdrechtseplassen. Absolute aanrader!!!!!!

Super easy, goed geregeld

In de ochtend gemeld, na de betaling en een kleine uitleg over de boot meteen de boot mee gekregen. Allemaal vlot verlopen en vriendelijke mensen

Huize hoge golven straffe wind maar erg genoten ook van het roeien op kortenhoefsche plas met veel wind

• Ervaring met: Verhuur

Vriendelijk personeel boot voldeed aan verwachtingen

• Sfeer en beleving

Mijn broer en ik gaan elk jaar een dagje vissen op De Wijde Blik. Hiervoor huren we een motorvlet bij Jachthaven Kortenhoef. Omdat we 'old school' vissers zijn, willen we graag vóór zonsopgang op onze stek zitten. Dat is bij Jachthaven Kortenhoef geen enkel probleem: De motorvlet wordt 's avonds vooraf klaargelegd met de visvergunningen er in, zodat wij kunnen uitvaren wanneer we willen. Ik vind de medewerkers van Jachthaven Kortenhoef bijzonder servicegericht en ik ervaar dat ze net dat ene stapje extra doen om het de klant naar de zin te maken. Complimenten hiervoor!

• Ervaring met: Verhuur

Wat een geweldige ervaring. Eerste keer een boot gehuurd en je word hier vriendelijk geholpen. Boten zijn mooi en schoon en de omgeving prachtig!

Erg leuk en gezellig

• Ervaring met: Verhuur

Een zeer goede en leuke dag gehad bij jachthaven kortenhoef!!!. Top service iedereen is vriendelijk, en een top bootje!. We komen zeker en snel nog een keer terug!!

• Ervaring met: Verhuur

Is het eindelijk heerlijk weer in in het weekend, bedenk je natuurlijk veel te laat dat het misschien wel leuk is om een bootje te huren. Uiteraard waren wij niet de enige met dit idee, 4 telefoontjes verder bijna de moed opgegeven en toen toch een sprankje hoop. We konden lekker op het terras een drankje doen om vervolgens met de eerste boot die terug kwam nog een heerlijke avond sessie tegemoet te gaan op het water. Avondzon, een wijntje en een biertje al met al een perfecte afsluiter van het weekend! Jachthaven Kortenhoef bedankt voor de flexibele houding en in het bijzonder Milou voor het meedenken. Wij komen zeker nog een keer terug!

• Ervaring met: Verhuur

Wat een heerlijke dag! Hier kom ik zeker terug!!!!!

• Ervaring met: Verhuur

Fantastische ervaring afgelopen zaterdag geholpen door de meiden achter de balie, in 1 woord GEWELDIG top service en super gastvrij en meedenkend! Met zulke drukte zo aan het werk te zijn echt bewondering voor jullie daar! Had niks gereserveerd maar toch geweldig een bootje kunnen bemachtigen ik mijn vrouw en kinderen komen gauw terug! Succes verder met jullie organisatie, groetjes kamal

• Ervaring met: Verhuur

Hele mooie omgeving, het voelde alsof we op vakantie waren, wat is Nederland mooi! De sloep was schoon en het personeel vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar!

• Ervaring met: Verhuur

We hebben een topdag gehad! We waren om kwart over 4 bij de jachthaven en zijn om kwart voor 5 uitgevaren naar het grootste eilandje op de plas. Om half 6 ging de eerste lijn het water in. We hebben tot half 8 op die stek gelegen en maar liefst 25 vissen gevangen, waaronder een paar mooie voorns van meer dan 20 cm en 3 brasems, waarvan de grootste 45 cm (zie foto - beetje onderbelicht maar het was toen nog aan het schemeren ...). Daarna hebben we 3 andere stekken geprobeerd, waar de vangst een stuk minder was: totaal 1 vis. Rond half 1 zijn we halverwege de vaart tussen de plas en de jachthaven gaan liggen en daar was het weer volop prijs: Toen we uiteindelijk rond half 3 stopten, hadden we op die stek 38 vissen gevangen, waaronder een paar windes en ook nog een brasem. Daarmee kwam onze totale vangst op 63 vissen, dat is vele malen meer dan we vooraf hadden gehoopt! Wat ons betreft kunnen er een paar fabeltjes de prullenbak in, namelijk dat je bij oostenwind en bij warm weer niks vangt! De boot was keurig in orde en heeft het prima gedaan! Het is ons zo goed bevallen dat we meteen hebben afgesproken om hier een jaarlijkse traditie van te maken. Dus ik hoop dat we de komende jaren volgens dezelfde formule (vooraf langskomen, reserveren en betalen) weer een boot bij jullie kunnen huren.

• Ervaring met: Verhuur

We hebben een sloep gehuurt bij jachthaven kortehoef en het is zoo goed bevallen dat de volgende uitje al weer gepland word ! Echt een dikke aanrader !!

• Ervaring met: Jachthaven

Na enig speurwerk op internet uitgekomen bij Kortenhoef vanwege de prijs en lokatie. De communicatie verliep prettig en vriendelijk. We hebben een sloep gehuurd voor 10-16 personen ivm een kinderfeestje. De sloep die we hadden gereserveerd was niet beschikbaar maar er was snel een nieuwe sloep geregeld. We hebben heerlijk gevaren en er wrd ook niet moeilijk gedaan over de tijd. Mochten we weer eens een slope huren, dan hebben we ons adresje gevonden.

• Faciliteiten
  • Sfeer en beleving N.v.t.

justin was geweldig! !!

Zeer prettig

• Ervaring met: Verhuur

Goed ontvangst, erg leuke dag gehad. Mooie en goed verzorgde boot meegekregen.

• Ervaring met: Verhuur

Fijne mensen, mooie haven, schone boten. Wij komen zeker vaker terug.

Goed.

• Ervaring met: Verhuur

Heerlijke dag op het water gehad, prachtige omgeving, vriendelijk personeel.

• Ervaring met: Verhuur

Leuke dag gehad met mn vrienden, goed opweg geholpen door een van de werknemers, het was onze eerste keer varen, en ze namen goed de tijd om alles uit te leggen. Bedankt!

• Ervaring met: Verhuur

Gezellige en schone haven. Heerlijk restaurant op jachthaven aanwezig waar we na het varen een hapje hebben gegeten. Wij komen vaker terug deze zomer!

• Sfeer en beleving

Heerlijke goed verzorgde dag gehad met collega's. De service was top en personeel is heel vriendelijk· Ons volgende evenement is zeker weer bij Jachthaven Kortenhoef· Bedankt!

• Ervaring met: Evenementen

Vriendelijk geholpen, het personeel neemt de tijd om alles uit te leggen. Heerlijke dag op het water gehad in een mooie sloep!