Niet voor body&mind

Het ligt eraan met welk doel je wilt gaan. Op hun website promoten ze uitgebreid met 'Het grootste yoga-aanbod van Nederland'. Hilarisch, want in mijn woonplaats (Zeist) geven ze alleen op maandag en dinsdag en 1x op zaterdagochtend yoga. De proefles die ik heb gevolgd was fijn, ik wilde absoluut graag een abonnement. Maar er waren geen mogelijkheden om de lessen uit te smeren over de week of toe te voegen (gevraagd). Ik zeg, promoot jezelf dan met iets dat wél je pluspunt is.. hiervoor bij de concurrent kon ik dagelijks yoga doen en uit meerdere vormen kiezen. Echt onzin dus deze tekst :-) máár, als je voor iets anders komt dan is het vast een fijne sportschool, in ieder geval wel vriendelijke mensen. Voor mij als yoga liefhebber is het een nee.

• Vestiging: N.v.t.

Een mooie sportschool.

Ben blij dat ik lid geworden van Sportcity, mooie sportschool, ruim opgezet, mooie douches en fijne sauna's. Wat ik wel jammer vind dat er niet zoveel groepslessen zijn, zeker met dit mooie weer zou het fijn zijn als er buiten wat georganiseerd werd, bijvoorbeeld hardlopen of bootcamp. Weet zeker dat je hierdoor meer klanten aantrekt, zodat ze niet dubbel hoeven te betalen voor de sportschool en bij een ander voor de buitenactiviteiten. Ik kom hier niet vandaan maar alleen in de sportschool krijg je ook niet veel contact met anderen dan als je met een groepsles mee zou doen.

• Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Heel leuk om te doen.

Het is er heel netjes en de mensen die daar werken helpen je goed met dingen die je nog niet zo goed kan. Ook zijn er gewoon genoeg dingen om te doen.

• Vestiging: SportCity Dordrecht

Het blijft saai !!

Ik vind het jammer dat er geen trainers rondlopen die eens even een praatje maken of een suggestie doen om op een andere manier dezelfde spiergroepen te trainen.

• Vestiging: SportCity Haarlem

Goede machines die prima in te stellen zijn.

• Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

Vriendelijk,schoon en behulpzaam

Al weigerd de pas bij het naar binnen gaan Altijd een lach en mag ik daarna op de apparaten staan

• Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Goede begeleiding, goede apparatuur en een fijne sfeer.

Ik ben net begonnen en kreeg gelijk een goede introductie. Heel vriendelijk personeel komt steeds kijken hoe het gaat. Nu heb ik eerst zelf een beetje opgewarmd en nu krijg ik een persoonlijk programma. Ben benieuwd.

• Vestiging: SportCity Leiderdorp

Fijne sfeer en vriendelijk personeel

Ik ben al eerder lid geweest van sportcity en bewust terug gekomen door de fijne service. Ik heb een hele fijne begeleider tijdens de metingen (Jet bij Wibautstraat). Ook de lessen vind ik erg prettig en de sfeer in de sportschool

• Vestiging: SportCity Amsterdam Wibautstraat

SportCity Woerden

Vaak zij de apparaten vies en er is slechte begeleiding. Je ziet veel mensen oefeningen verkeerd uitvoeren en ben hier zelf ook schuldig aan. Maar niemand van het personeel helpt je veder uit zich zelf en legt de oefeningen goed uit. Ook als je dingen wil vragen zie je bijna nooit personeel in de zaal of ze zijn bezig met groepslessen, intake gesprek of ze zij bezig met een afspraak. Voor het maandbedrag is het zeker onder de maat.

• Kinderopvang
  • Vestiging: SportCity Woerden

Prima sportschool met veel faciliteiten.

Prima sportschool met veel faciliteiten.

• Vestiging: SportCity Woerden

Vriendelijk personeel, staan open voor vragen en helpen je prima.

Zeer grote sportschool in de zin van de hoogte.. geeft een ruime sfeer. Wel jammer dat het met te mooi weer bloed en bloed heet is. Ventilatoren staan van sommige verkeerd. Hiermee bedoel ik dat ze eigenlijk geen functie hebben als ze in een hoek blazen. Zie dit als een positieve tip. Verder vind ik het een prima sportschool.

• Vestiging: SportCity Gouda

Goede gezellige sportschool, waar je je direct comfortabel voelt om hard te sporten.

Deze sportschool zorgt ervoor dat je weer zin hebt om te sporten. Het gaat ook echt om de sport, iedereen is hard bezig. Er heerst geen macho cultuur, waardoor je zelf om lekker los durft te gaan en nieuwe dingen uit probeert. En lukt het je niet? Altijd wel een medewerker in de buurt om je te helpen.

• Vestiging: SportCity Leiden A. Fokkerweg

Aardig personeel. Schone sportschool

• Vestiging: SportCity Bilthoven

Relaxede sfeer

Top sportschool, leuk personeel en veel apparaten

Vriendelijk personeel, veel aanbod

Ik doe alleen yoga. De reden dat ik kies voor Sportcity is dat je voor een redelijk bedrag heel veel aanbod krijgt. Ik deed twee keer per week yoga en ga nu naar drie keer. De website is ook prima, het is heel eenvoudig om mijn lessen te plannen, te annuleren als dat moet en weer op een andere tijd in te plannen.

• Fitnessapparatuur N.v.t.
  • Vestiging: SportCity Amsterdam Waterlooplein

Sportcity helpt je bij opbouw.

Intake , belangstelling , groepslessen , helpen je daarbij.

• Sfeer N.v.t.
  • Vestiging: N.v.t.

Een super sportschool met goede instructeurs

We worden super begeleid, een fijne sportschool met een goede sfeer. de oefeningen zijn goed te doen en we hebben er echt plezier in, ik merk dat mijn conditie al verbetert is en ook t gebruik van de sauna na de training is heerlijk kortom ik ben tevreden.

• Vestiging: SportCity Echt

zie hieronder

Mijn ervaring bij Sportcity is over het algemeen positief, er is één maar: Bv. vandaag - 21 juni - stond de muziek in de zaal zo kneiterhard dat zelfs één van jullie medewerksters hem uit eigen beweging zachter zette. Eén van de redenen dat ik naar Sportcity ben gekomen was dat iemand mij had verteld dat de muziek gelukkig niet te hard stond, maar dat is soms wel degelijk het geval. Wellicht kunnen jullie hiervoor redelijke normen aanhouden. Met een groet, Cees Kranenburg.

Meer begeleiding.

Er is nu meer begeleiding dan voorgaande jaren. Er is bij binnenkomst in de sporthal nu een balie waar je je vragen kan stellen en meestal dus ook iemand staat. Je kan ook op afspraak je doelen opstellen of dingen bespreken. Voorheen was dit niet zo actief aanwezig maar nu wel en ik maak er graag gebruik van omdat ik het sporten door lange afwezigheid en operatie weer langzaam op moet bouwen. Ik heb daar een goed schema voor gekregen.

• Vestiging: SportCity Gouda

voldoende

Wat mij opvalt is dat in deze hele maand geen enkele werknemer aan mij heeft gevraagd hoe het bij jullie bevalt. De yogalessen zijn prima al vind ik de ruimte nog steeds te klein met de volle lessen. Op de kleedkamerdeur kun je zien dat jullie drie keer per dag de kleedkamers en sauna etc. moeten onderhouden. Verschillende keren heb ik gezien dat dit niet wordt gedaan. Soms is het ook niet schoon in de kleedkamers/douches. Tot twee keer toe zag jongemannen in onderbroek de sauna's benutten. In jullie reglement staat dat dit niet mag, waarom geen controle? Voor de rest zijn de toestellen prima en ik krijg altijd goede antwoorden op mijn vragen.

• Vestiging: SportCity Huizen

Nette sportschool met goede sfeer

Netheid in orde Open en ruim. Moderne apparatuur

• Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Personeel altijd vrolijk

Altijd vrolijk personeel en goede begeleiding

• Vestiging: SportCity Dordrecht

Sporten is eindelijk leuk!

Heel fijn. Netflix kijken tijdens cardio is echt geweldig omdat ik nu naar de sportschool ga om series te kijken in plaats van op de bank te blijven zitten.

• Vestiging: SportCity Haarlem

Goede service en vriendelijk personeel!

Een echt goede sportschool. Ik ga graag naar de groepslessen en vind het leuk om daarna nog een koffie te drinken. Ik heb niets negatiefs te zeggen.

• Vestiging: SportCity Leiden Steenschuur

Perfect alleen te druk

Over SportCity

SportCity is een moderne health- en fitnessketen met 21 vestigingen in Midden- en West Nederland, waarbij het gebruik van alle faciliteiten inbegrepen is, waaronder fitness, groepslessen, saunafaciliteiten, zonnecabines en kinderopvang. De sporters zijn geen spierbundels in strakke hemdjes, maar mensen die op zoek zijn naar kwaliteit en willen sporten in een comfortabele omgeving met een diversiteit aan faciliteiten. De gezelligste club om fit te worden!