Top sportschool ! Train hier al jaren

Fijne sportschool ‼️

Schandalig

Als je komt om je lichamelijke conditie te verbeteren omdat je wat blessures heb moet je zeker niet hierheen gaan onkundig personeel ,smerig ze willen hier alleen maar aan je verdienen schaamteloze sportschool

• Algemene indruk N.v.t.
  • Openingstijden N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Sfeer N.v.t.
  • Vestiging: SportCity Woerden

Slecht behandelen van mensen

Wegens omstandigheden moest verhuizen, en abbonement nog verder moeten betalen, terwijl er in die buurt niet zo een sportschool is en ver ervoor moet reizen. Zeer triest om zo om te gaan met mensen. Zo niet menselijk! Je kan nooit in iemand zijn leven kijken..

Rotsfeer!

Er lopen een paar mode poppen rond die geen instructies geven. Ze geven geen geld terug als je door hun arrogante houding hardstikke geblesseerd bent geraakt. Men is er zo gericht op het uiterlijk dat men denkt dat alleen een mooi uiterlijk het doel is van sport. Klagen helpt niet want dan kijken ze je hooghartig aan. Wat een rotsfeer! Ik heb me uit geschreven al moet ik nog 10 maanden contributie betalen!

• Vestiging: N.v.t.

Slechte begeleiding en geen instructeur op de vloer

Ik weet niet hoe veel ongelukken en hart aanvallen er nog moeten plaatsvinden voor het management van sportcity begrijpt dat er ALTIJD een fitnessinstructeur op de fitness vloer aanwezig zou moeten zijn! Dit mag überhaupt geen discussie onderwerp zijn! Op bepaalde tijden is het meer standaard dan uitzondering dat de instructeur lekker in het restaurant aan het kletsen of een krant aan het lezen is want er is toch niets te doen. (buiten de lunchetijden) en zomaar een uur tot anderhalf uur niet op de vloer is. Blijkbaar is er geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel. Locatie sportcity soest!

Slecht

Mijn inschrijving ging al chaotisch. Ik ben toch een jaarcontract aangegaan. Voor de de groepslessen Kwamen verschillende instructeurs. Voor de spinning Is de planning beperkt vanwege tekort aan instructeurs. In de zomer is het bloedheet. Weinig ventilators ipv airco’s. Voor het opzeggen van het contract is een opzegtermijn van een maand. De einddatum van je contract wordt niet gezien als beëindiging. Absurd. Hierover gemaild en gebeld naar de ledenadministratie maar zou binnen drie werkdagen reactie ontvangen. Tot de dag van heden heb ik geen reactie ontvangen. Wel wordt er voor twee weken €30 geïncasseerd. Administratie is zeker een puinhoop. Sportcity Leiderdorp kan niets voor je betekenen als je belt over je klacht en verwijzen je naar de ledenadministratie maar inschrijven kunnen ze wel.

• Vestiging: SportCity Leiderdorp

Onoplettend en laks personeel en niet functionerende apparaten

Ik weet niet hoe veel ongelukken en hart aanvallen er nog moeten plaatsvinden voor het management van sportcity begrijpt dat er ALTIJD een fitnessinstructeur op de fitness vloer aanwezig zou moeten zijn! Dit mag überhaupt geen discussie onderwerp zijn! Op bepaalde tijden is het meer standaard dan uitzondering dat de instructeur lekker in het restaurant aan het kletsen of een krant aan het lezen is want er is toch niets te doen. (buiten de lunchetijden) en zomaar een uur tot anderhalf uur niet op de vloer is. Blijkbaar is er geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel. Verder: Misschien is het een idee dat de instructeurs (want er is toch niets te doen, of toch wel)een lap pakken en eens de apparaten gaan schoonmaken want die zijn ronduit smerig te noemen.  Onderhoud van apparatuur is slecht en sommige al 8 weken stuk.  En... lukt het misschien dit jaar om de airconditioning in de kleine zalen boven te repareren? De zomer komt er weer aan en ze werken al een jaar of 4 of 5 NIET. Voel je goed! Schaam je rot! NB. Deze waardering is aangepast omdat negatieve waardering wordt gecensureerd!

Geweldige sportschool

Mooie sportschool met veel faciliteiten en een zeer uitgebreid aanbod aan lessen. Uitgebreide intake, goede begeleiding. Fijn dat er veel buikspier en bootykwartieren zijn.

• Vestiging: SportCity Rijswijk

Personeel++

Nette sportschool met vriendelijk en behulpzaam personeel. Zit in een oude kerk dus mooi hoog plafond. Mooie machines en goede begeleiding daarbij. Wel omdat het een kleine locatie is rond de piekuren te druk. Vooral bij de fietsen is vrij vaak alles bezet. Pluspunten: - Personeel - Koffie thee en sportdrank Verbeterpunten: - Roeimachines afgeleefd en slecht onderhouden. - Te druk op piekmomenten. - Weekend alleen van 09:00 - 17:00 open.

• Vestiging: SportCity Leiden Steenschuur

Prima apparatuur, begeleiding en utstekende lokatie in EIndhoven

Begonnen als "newbie" met fitness, ingeschreven bij Sportcity. Meteen onder de indruk van de apparatuur. De intake en begeleiding is prima op orde. Ook na de 12 "weken-sessie" wordt je begeleid in het opstellen van een maatwerk fitness/kracht programma. Fijne medewerkers die voldoende aandacht geven, je wordt altijd begroet bij binnenkomst en vertrek. Rustige omgeving, meer dan voldoende apparatuur. Ruime mogelijkheden groepslessen (doe ik nog niet aan mee). Ieder uur de vraag voor buikspier oefeningen. Vestiging: Eindhoven (staat niet in het keuzemenu voor vestiging)!

Goede totaalervaring!

Als "beginnend" sporter, kwam ik met de de nodige negatieve ervaringen uit het verleden, bij Sportcity terecht. Al mijn vooroordelen over sportscholen waren direct verdwenen. Mooie ruimte, mooie ruime kleedkamers met alle faciliteiten, zeer mooie sportruimte met de nieuwste apparatuur, en niet te vergeten, het voor mij belangrijkste, deskundig personeel dat de tijd voor je neemt om je te begeleiden. Ik ben heel blij dat ik hier terecht ben gekomen en zal hier nog met veel plezier sporten!

• Vestiging: SportCity Leiden Vlietlijn

Fantastische locatie, goede begeleiding en service

Sport City Vlietlijn heeft ontzettend veel mogelijkheden. Er is een grote ruimte om agility oefeningen te doen. Voor mij was dit de doorslaggevende reden om me hier in te schrijven. Bij het inschrijven hebben de medewerkers mij heel erg geholpen, en al mijn vragen beantwoord. De personal coaches hebben de tijd genomen om voor mijn sport specifieke oefeningen in een schema te zetten, waar ook voldoende variatie in zit. Leuk om nieuwe dingen te leren! De sfeer is daarnaast erg goed, en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Ik ben heel blij met mijn keuze!

Slechte zaak

Na veel verzoeken van mijn zoontje om een keer mee te gaan naar sportcity had ik beloofd dat we samen gaan om te kijken, wij mochten niet naar binnen! Omdat in de voorwaarden staat niks over kinderen van 9 jaar oud! In de voorwaarden staat vanaf 12 jaar hebben wij speciale abonnementen! van een trouwe klant die nooit een achterstand heeft gehad of wat dan ook ben ik er uitgegaan als de vervelendste klant die er voor hun geweest tot nu toe. Aanbevelen zeker niet het personeel die op de dag zelf daar aanwezig was, was zeer onervaren.

• Vestiging: SportCity Den Haag

Blij dat ik hier kan sporten

Luxe, goede begeleiding en gezellige sfeer. Leuke groepslessen en alle apparatuur die je kunt wensen. Voor mij is het een complete sportschool.

• Vestiging: SportCity Woerden

Mwah

Je wordt in het begin goed geholpen door de mensen die er werken. In de koudere maanden doen ze boven de verwarming aan, waardoor je echt niet op je gemak aan het sporten bent. Ik ga altijd in de ochtend, omdat het dan 'rustig' is. Maar de apparaten zijn bijna altijd bezet door personal trainers of mensen die op hun telefoon bezig zijn. Ook zijn er geen spiegels, waardoor je niet naar je eigen houding kunt kijken. Tenslotte komt het vaak voor dat de sportschool overspoelt is met studenten, omdat die dan een ochtend sporten met de klas in Sportcity. Ik heb spijt van m'n lidmaatschap.

• Vestiging: SportCity Dordrecht

In deze omgeving wil ik mijn spieren en conditie op pijl houden

Ik heb bij meerdere gyms gesport maar zoals sportcity den haag eruit zag was nieuw voor mij. Prachtige ruimte, geen zweet lucht door de goede ventilatie, geen gedrang bij de apparatuur die er in overvloed is, goede scheiding van de verschillende sporters zodat ze elkaar niet irriteren (Dames, Beginners, Duursport atleten, Ouderen, Yogas, Body Pumpen, Boxers en kickbocksers, Fietsers, Roeiers etc etc). Zeer vriendelijk staff en uitstekende begeleiders die overal aanwezig waren en meteen behulpzaam waren bij verzoek tot advies. Mooie verlichting Verder viel het me op dat iedereen zijn eigen (soms merkwaardige) routine volgde zonder remming. Mooie kleedkamers lokkers en goede douches, sauna en steamroom. Het kan niet beter

• Vestiging: SportCity Den Haag

Erg prijzig voor kwaliteit en hygiene die wordt aangeboden

Veel faciliteiten erg smerig (o.a. douche, zonnebank, kleedkamer). Prijs aan de hoge kant voor het masale karakter van de sportschool.

Veilige sport omgeving

Als nieuweling in een fitness school, hiervoor alleen in verenigingsverband gesport, had ik allerlei vooroordelen over fitness scholen. Grootste vooroordeel was dat er opgepompte mannen en vrouwen rondlopen die nieuwkomers zonder goed gevormde lichaam de apparaten niet gunnen. Niets is minder waar op locatie Zeist. Er is genoeg mogelijkheid om alleen aan de alleen aan de slag te gaan, de staf helpt je op weg als je uitleg vraagt over een oefening. Als je meer gezelligheid of in groepsverband wilt trainen, er is bijna elke uur wel een groepsactiviteit, los van alle lessen. Het kan allemaal en je wordt gewoon met rust gelaten als je daar behoefte aan hebt. Verder vind ik het, met name bij de apparaten, schoon. Tip: als je groepslessen zoekt, kijk op hun site om te zien wat hun aanbod is en wanneer ze dat geven. Het verschilt per locatie. Verbeterpunt: de krachthonk achterin, daar een andere kleur vloer leggen. Het oogt daar donker door de grijze kleur.

• Vestiging: SportCity Zeist

Slechte service. Denk na voor je een contract tekent

Sportcity doet alsof ze je graag als lid toelaten. Dat beperkt zich tot het tekenen van het contract zodat ze je geld maandelijks kunnen afboeken. Als het gaat om de tegenprestatie, het bieden van instructie en sportfaciliteiten, geven ze niet thuis. Afspraak over instructie komen ze niet na, ze laten je wachten. Instructeur is niet beschikbaar. Op verzoeken tot contact voor een nieuwe afspraak wordt niet gereageerd. Als je je contract dan wil opzeggen moet je toch de eerste maand komen. (Terwijl ze geen instructie geven).

• Sfeer N.v.t.

Very bad.

Is never open. The subscriptions all have small prints which you should read. A total ripoff.

• Vestiging: SportCity Leidsche Rijn

Niet voor body&mind

Het ligt eraan met welk doel je wilt gaan. Op hun website promoten ze uitgebreid met 'Het grootste yoga-aanbod van Nederland'. Hilarisch, want in mijn woonplaats (Zeist) geven ze alleen op maandag en dinsdag en 1x op zaterdagochtend yoga. De proefles die ik heb gevolgd was fijn, ik wilde absoluut graag een abonnement. Maar er waren geen mogelijkheden om de lessen uit te smeren over de week of toe te voegen (gevraagd). Ik zeg, promoot jezelf dan met iets dat wél je pluspunt is.. hiervoor bij de concurrent kon ik dagelijks yoga doen en uit meerdere vormen kiezen. Echt onzin dus deze tekst :-) máár, als je voor iets anders komt dan is het vast een fijne sportschool, in ieder geval wel vriendelijke mensen. Voor mij als yoga liefhebber is het een nee.

Een mooie sportschool.

Ben blij dat ik lid geworden van Sportcity, mooie sportschool, ruim opgezet, mooie douches en fijne sauna's. Wat ik wel jammer vind dat er niet zoveel groepslessen zijn, zeker met dit mooie weer zou het fijn zijn als er buiten wat georganiseerd werd, bijvoorbeeld hardlopen of bootcamp. Weet zeker dat je hierdoor meer klanten aantrekt, zodat ze niet dubbel hoeven te betalen voor de sportschool en bij een ander voor de buitenactiviteiten. Ik kom hier niet vandaan maar alleen in de sportschool krijg je ook niet veel contact met anderen dan als je met een groepsles mee zou doen.

Heel leuk om te doen.

Het is er heel netjes en de mensen die daar werken helpen je goed met dingen die je nog niet zo goed kan. Ook zijn er gewoon genoeg dingen om te doen.

• Vestiging: SportCity Dordrecht

Het blijft saai !!

Ik vind het jammer dat er geen trainers rondlopen die eens even een praatje maken of een suggestie doen om op een andere manier dezelfde spiergroepen te trainen.

• Vestiging: SportCity Haarlem

Goede machines die prima in te stellen zijn.

Over SportCity

SportCity is een moderne health- en fitnessketen met 21 vestigingen in Midden- en West Nederland, waarbij het gebruik van alle faciliteiten inbegrepen is, waaronder fitness, groepslessen, saunafaciliteiten, zonnecabines en kinderopvang. De sporters zijn geen spierbundels in strakke hemdjes, maar mensen die op zoek zijn naar kwaliteit en willen sporten in een comfortabele omgeving met een diversiteit aan faciliteiten. De gezelligste club om fit te worden!