Hangt een goede energie

Jack Kunkels

• Club: Fit For Free Den Bosch

Abonnement duurder: oke --> Nu de kwaliteit nog!

Al jaren sport ik bij Fit for free. Het abonnementsgeld is niet veel en dan mag je ook niet te veel hoge eisen stellen. Toestellen die al geruime tijd niet werken, stofwolken op de vloeren, mensen die met buitenschoenen naar binnen lopen, apparaten waarvan de TV zenders of het geluid gestoord wordt, enz. zijn er voorbeelden van. Nu de abonnementsprijs verhoogd wordt, wordt het tijd dat ze eens ook een oog gaan krijgen voor de kwaliteit. Dus aandacht hebben voor bovengenoemde zaken en ook het serieus aanpakken ervan. Met alleen opschrijven bij de balie verhelp je het niet. Fit for free zegt zelf continu te investeren. Dat is waarschijnlijk alleen in uitbreiding van locaties.

• Club: Fit For Free Arnhem Noord

Leugenaars en oplichters pur sang

Ik ben al jaren lid met een daluren-abonnement.. Dat pakken ze gewoon af met als reden, ik citeer; ...'We investeren daarom continu in het optimaliseren van ons aanbod en onze clubs'... Zeg gewoon eerlijk dat het daluren-abonnement niet meer uit kan en daarom de (forse) prijsstijging doorzetten. Ik hoef nl geen ander aanbod dan alleen sporten in de daluren... De heren/ dames beleidsmakers zijn ij mijn ogen dus leugenaars! Ik overweeg uit principe een andere sportschool en moedig anderen dit ook te gaan doen.. Ik ga van ca 32 euro per 3 maand naar 14,90 per 4 weken, dus reken maar uit...

• Club: N.v.t.

Goede ervaring met de FitForFree ondersteuningsdesk

Ik sport nu ruim een maand bij FitForFree in Leidschenveen Den Haag. Prima ervaringen aldaar. Goede apparatuur en ondersteuning van de staf. Echter een proeftijd mbt gebruik Yangawater is abusievelijk niet goed gegaan. Ik zie na mijn proefperiode af van deze aanvulling en heb dat aangegeven. Echter er is toch iets administratief gezien verkeerd gegaan want bij de 1e betaling werd er €3.99 extra ingehouden. Ik heb meteen bij mijn vestiging bezwaar gemaakt en werd meteen goed geholpen. Mails werden gemaakt naar het hoofdkantoor en gebeld om eea te rectificeren. Echter tot vandaag stond het vinkje bij de Yanga-aanvulling nog steeds op “AAN”. Zojuist gebeld met JUSTIN van het hoofdkantoor en werd door hem uitstekend geholpen. Buiten dat ik vriendelijk en correct werd geholpen, kreeg ik een uitgebreide uitleg waar het verkeerd gegaan zou kunnen zijn. Bovendien heeft hij eea meteen opgelost en administratief gecorrigeerd. Justin; goed gedaan en nogmaals bedankt! Grt Wim Groeneveld

• Club: Fit For Free Den Haag Leidschenveen

Slecht personeel

Personeel is echt heel slecht. Heb zelf sportopleiding gedaan. Als zie hoe “instructeurs” oefeningen laten uitvoeren (alleen vrouwen krijgen de aandacht) dan is dit vragen om blessures. Ook kan er niet eens normaal gegroet worden (vrouwen daarentegen worden uitermate goed begroet. Zwolle heeft heel veel potentie maar wordt door specht personeel en zeker mis management, de nek omgedraaid.

• Club: Fit For Free Zwolle

Zeer teleurgesteld!!

Vandaag heb ik geprobeerd om Fit For Free te bellen via het algemeen nummer. Ik stond in de wacht als beller nummer 6 en na precies 1 uur en 20 minuten werd de verbinding verbroken. Werkelijk schandalig dit! Ik ben echt zeer teleurgesteld in deze uiterst slechte service! Hopelijk kunnen jullie hier iets aan doen :)

Sportschool goed

De prijsverhoging ben ik het niet mee eens Dat het met een paar procent omhoog gaat oke maar 48 Snel rijk worden denk ik

• Club: Fit For Free Amsterdam RAI

Zeer slecht

Is Fit 4 free in financiële problemen? Per februari 2020 moet iedereen met een 'oud' abonnement van € 9,99 overstappen op een abonnement van € 14,99. Het is graag of niet. Men zegt dat dit in de voorwaarden omschreven staat maar dat is niet correct. Je gaat zowel meer betalen als per 4 weken en niet meer per maand. Daarbij verandert je abonnement in een ander abonnement. Het is een eenzijdige beslissing. Er is geen overleg mogelijk. Gaan we hiermee naar de rechter dan vrees ik dat Fit 4 Free aan het kortste eind trekt. Maar men rekent erop dat niemand die moeite neemt en dat het met een sisser afloopt. De dames aan de balie en bij het call centre zijn allemaal zo geïnstrueerd dat ze je laten praten en vervolgens zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Doorsturen naar een verantwoordelijke persoon wordt ook niet gedaan. Zeer slechte manier van communicatie naar de klanten toe. En heel on-klant-vriendelijk om mensen zo voor het blok te zetten!

• Club: Fit For Free Breda Haagse Beemden

Geschrokken van de prijsverhoging

De prijsverhoging van 50% vind ik wel bizar. De hygiëne gaat achteruit.

SCGANDALIGE PRIJSVERHOGING

Volgend jaar 75 EURO NEER BETALEN! Mijn dalurenabonnement wordt 'afgeschaft'. BELACHELIJK!

• Club: Fit For Free Almere Randstad

Prima maar slechte service

Prima sportschool. Meestal schoon, soms wat te druk waardoor je niet kan doen wat je wil doen. Wat wel verschrikkelijk is, is de service. Wij gaan onverwacht verhuizen naar een stad waar geen Fit For Free is. Het abonnement is pas in september afgesloten, en nu zitten we dus nog tot september 2020 vast aan een niet bruikbaar abonnement. Deze mogen we niet vroegtijdig beeindigen, want Fit For Free vindt dat als je binnen een straal van 30 kilometer van een sportschool woont, je hier nog gewoon gebruik van zou moeten kunnen maken. Ook als je geen vervoer hebt. Bizar.

Ineens 48,5% prijsverhoging????!!!

Ik heb voor 2 jaar vooruitbetaald bij Fit for Free (fff) €262,50 = €10,94/maand. In de door mij ondertekende algemene voorwaarden staat dat er alleen geïndexeerd mag worden qua prijzen. Nu krijg ik een brief waarin staat dat de prijzen per 1 februari 2020 verhoogd worden. - er moet per 4 weken afgerekend worden, dus 1 termijn per jaar meer. - de prijs wordt verhoogd naar €14,99/4 weken. - per 1 februari 2020 verrekenen zij het restant per automatisch incasso omdat ik voor vooruitbetaling gekozen heb. Mag dit? -eenzijdig de algemene voorwaarden wijzigen -ik had al betaald, en dan maar zeggen het wordt duurder; stikken of slikken; we incasseren het duurdere. - de nieuwe prijs bij 2 jaar wordt (14,99*26) €389,74; dit is een prijsverhoging van 48,5%!!! Ja ik weet dat ze nog steeds onder aan het segment zitten qua prijs, maar...... je kiest er bewust voor. Ik sport alleen 's morgens vroeg, Gebruik geen groepslessen oud (wil ik ook niet) Maak geen gebruik van persoonlijke begeleiding Maak alleen gebruik van heel eenvoudige apparaten. Na/tijdens de reorganisatie alleen maar gedoe met ongemotiveerd personeel dat bang is. Iemand die heel hard roept de nieuwe vestigingsmanager te worden, maar werkelijk overal nog hulp bij nodig heeft (hij is al langer in dienst).

• Club: Fit For Free Geleen

Rommeltje zonder advies in Hengelo

Mij wordt het dragen van een petje verboden, geen probleem maar wees hier bij andere sporters dan wel consequent in. Echt fris is het er niet. Lampen onder spinnenrag en stof. Zelfs open en bloot kapotte stopcontacten aan plafond. Een stofbrand ontstaat sneller dan je denkt. Uit mijn professie kan ik aangeven dat het lichtplan dramatisch is. Crosstrainers staan feitelijk in het donker. Je kan gerust een andere layout maken wat betreft de toestellen maar daarbij is men de juiste positionering van de verlichting vergeten. Verder zie je veel sporters de toestellen verkeerd gebruiken of kansloze oefeningen doen. Als men daar in zou adviseren dan zal dat de kans op blessures verminderen. Dan snijdt het mes van 2 kanten hé. Maar er loopt niemand rond. Het vrouwelijk personeel zegt je nog wel gedag bij binnenkomst of vertrek maar voor de heren is deze klantvriendelijkheid vreemd.

• Club: Fit For Free Hengelo

Contributie weer omhoog

In twee jaar tijd gaat mijn contributie van €9,95 p/m naar Jan 2020 €14,95 per 4 wkn met als enige voordeel dat ik nu altijd kan sporten en niet meer tot 17.00 uur. Deze trend zie ik bij alle sportscholen dat je nu altijd kan sporten maar wel per 4 wkn. gaat betalen

• Club: Fit For Free Capelle aan den IJssel

Goede sportschool

Mijn abonnement is maar liefst met 50% gestegen vind ik niet normaal.

• Club: Fit For Free Eindhoven Mecklenburgstraat

Top sportschool

Fijne moderne fitnessapparaten, leuke sfeer en veel ruimte. Ook lange openingstijden (doordeweeks tot 11 uur) wat ik erg fijn vindt. Personeel is altijd vriendelijk en wil graag helpen bij vragen. Daarnaast is de Yanga sportdrank ook erg lekker. :) Conclusie: Erg fijne sportschool!

• Club: Fit For Free Zwolle

Zeer slecht

Onze zoon van 16jr wilde voor 1 maand sporten. Dat kon allemaal aan de balie geregeld worden. Er werd hem niet verteld dat hij dan direct via internet zijn pas moest stopzetten. Daar kwamen we pas later achter. Dus wij als ouders toch nog maar 2 mnd betaald. Vervolgens wordt er weer geld van zijn rekening afgehaald omdat Fit for Free niet het complete bedrag had doorgegeven!!! Uiteraard niet bereikbaar en geen reactie om mijn heel vriendelijke mail. Kortom, geef complete informatie zeker aan minderjarige sportieve mensen. Doen jullie niet en daardoor is de klant financieel altijd de dupe. Niet ok.

• Club: Fit For Free Amsterdam Linnaeushof

leuk!spontaan!behulpzame!Corry!!!!Bravo!!!

ik wil bij deze zeg ik sport bij sportschool Leids rein in Utrecht,ik moet ik ben erg enthousiast van de behulpzame medewerker Corry!!!mijn complimenten hoor!!!ga zo door Corry danken voor je hulp!

• Club: Fit For Free Utrecht Leidsche Rijn

Goede kwaliteit voor relatief weinig geld.

Prima club met alle aparatuur die ik nodig heb. Min punt: geen verwarming in de kleed ruimtes waardoor het s winters ongezond koud is. Je verkrampt. Openingstijden in het weekend zijn ook mager bij deze club - 9 tot 16. Heb je tijd kun je niet trainen.

• Club: Fit For Free Amstelveen

Wachtrij té lang

Wachtrij is veel te lang voor een korte vraag. Het ging erom dat ik mij niet kon aanmelden omdat er 'geen geldige e-mail' in het bestand zat. Eerder ookal online aangevraagd maar kreeg hier alleen een mail terug dat er binnenkort naar gekeken werd.... ook zeer slecht want op dat moment hadden ze mijn e-mail al. Daarnaast is het fitness apparatuur vaak stuk en duurt het eeuwen voordat het gerepareerd wordt. Ook verhogen ze zomaar even het maandelijkse bedrag met 10 euries. Slechte zaak. Overweeg om te switchen naar andere club. Ps; sta inmiddels al een half uur te wachten.

• Club: Fit For Free Utrecht Oudenoord

Drama en onduidelijk

Ik wilde mijn abonnement wijzigen naar 'maandelijks opzeggen'. Dit was een erg gedoe en niet 1,2,3 te fixen. Niet via de klantenservice en niet via de medewerkers bij de balie. Vervolgens wilde ik een half jaar later mijn abonnement opzeggen, maar dit was niet mogelijk. Omdat ik mijn abonnement schijnbaar gewijzigd had naar 'maandelijks betaling'. Kortom slecht advies, verkeerd geholpen, waardoor ik vervolgens nog een heel jaar lang vast zit aan abonnement. Bedankt..

• Club: Fit For Free Zoetermeer Rokkeveen

klantenservice niet te bereiken!

bizar dat je gewoon meer dan een uur in de wachtrij hangt.

Slecht

Komen afspraak niet na zeg je op kost het mijn 12.50 en ze schrijven nog iedere maand af van de bank

• Club: Fit For Free Helmond

Mooie sportschool

Mooie sportschool met veel fitness apparaten. Aardig personeel,een prima sportschool,voor jongnen oud

• Club: Fit For Free Bergen op Zoom

DRAMA VAN EEN KLANTENSERVICE EN ADMINISTRATIE

Al jaren lid en altijd gewoon netjes automatisch betaald. Uit het niets vallen er aanmaningen en herinneringen binnen. Op het filiaal kunnen ze je hier niet mee helpen dus heb ik de klanten service gebeld... na 62 minuten geholpen.... bizar dit...

• Club: Fit For Free Capelle aan den IJssel

Over Fit For Free

Bij Fit For Free geloven we in een gezonde leefstijl voor iedereen. We begrijpen goed dat je wilt sporten op de manier die bij jou past en daarom vinden we het belangrijk om een sportschool te zijn waar iedereen zich thuis kan voelen. Zowel tijdens het sporten, als na het sporten. Loop dus gerust eens binnen in een van onze clubs en ervaar het zelf. ** De enquête is zuiver bedoeld om de klanttevredenheid te meten. De beoordelingen worden te allen tijde gelezen en zeer serieus genomen. Indien nodig wordt jouw beoordeling doorgestuurd en opgepakt door de betreffende afdeling/club **