Ineens 48,5% prijsverhoging????!!!

Ik heb voor 2 jaar vooruitbetaald bij Fit for Free (fff) €262,50 = €10,94/maand. In de door mij ondertekende algemene voorwaarden staat dat er alleen geïndexeerd mag worden qua prijzen. Nu krijg ik een brief waarin staat dat de prijzen per 1 februari 2020 verhoogd worden. - er moet per 4 weken afgerekend worden, dus 1 termijn per jaar meer. - de prijs wordt verhoogd naar €14,99/4 weken. - per 1 februari 2020 verrekenen zij het restant per automatisch incasso omdat ik voor vooruitbetaling gekozen heb. Mag dit? -eenzijdig de algemene voorwaarden wijzigen -ik had al betaald, en dan maar zeggen het wordt duurder; stikken of slikken; we incasseren het duurdere. - de nieuwe prijs bij 2 jaar wordt (14,99*26) €389,74; dit is een prijsverhoging van 48,5%!!! Ja ik weet dat ze nog steeds onder aan het segment zitten qua prijs, maar...... je kiest er bewust voor. Ik sport alleen 's morgens vroeg, Gebruik geen groepslessen oud (wil ik ook niet) Maak geen gebruik van persoonlijke begeleiding Maak alleen gebruik van heel eenvoudige apparaten. Na/tijdens de reorganisatie alleen maar gedoe met ongemotiveerd personeel dat bang is. Iemand die heel hard roept de nieuwe vestigingsmanager te worden, maar werkelijk overal nog hulp bij nodig heeft (hij is al langer in dienst).

• Club: Fit For Free Geleen

Rommeltje zonder advies in Hengelo

Mij wordt het dragen van een petje verboden, geen probleem maar wees hier bij andere sporters dan wel consequent in. Echt fris is het er niet. Lampen onder spinnenrag en stof. Zelfs open en bloot kapotte stopcontacten aan plafond. Een stofbrand ontstaat sneller dan je denkt. Uit mijn professie kan ik aangeven dat het lichtplan dramatisch is. Crosstrainers staan feitelijk in het donker. Je kan gerust een andere layout maken wat betreft de toestellen maar daarbij is men de juiste positionering van de verlichting vergeten. Verder zie je veel sporters de toestellen verkeerd gebruiken of kansloze oefeningen doen. Als men daar in zou adviseren dan zal dat de kans op blessures verminderen. Dan snijdt het mes van 2 kanten hé. Maar er loopt niemand rond. Het vrouwelijk personeel zegt je nog wel gedag bij binnenkomst of vertrek maar voor de heren is deze klantvriendelijkheid vreemd.

• Club: Fit For Free Hengelo

Contributie weer omhoog

In twee jaar tijd gaat mijn contributie van €9,95 p/m naar Jan 2020 €14,95 per 4 wkn met als enige voordeel dat ik nu altijd kan sporten en niet meer tot 17.00 uur. Deze trend zie ik bij alle sportscholen dat je nu altijd kan sporten maar wel per 4 wkn. gaat betalen

• Club: Fit For Free Capelle aan den IJssel

Goede sportschool

Mijn abonnement is maar liefst met 50% gestegen vind ik niet normaal.

• Club: Fit For Free Eindhoven Mecklenburgstraat

Top sportschool

Fijne moderne fitnessapparaten, leuke sfeer en veel ruimte. Ook lange openingstijden (doordeweeks tot 11 uur) wat ik erg fijn vindt. Personeel is altijd vriendelijk en wil graag helpen bij vragen. Daarnaast is de Yanga sportdrank ook erg lekker. :) Conclusie: Erg fijne sportschool!

• Club: Fit For Free Zwolle

Zeer slecht

Onze zoon van 16jr wilde voor 1 maand sporten. Dat kon allemaal aan de balie geregeld worden. Er werd hem niet verteld dat hij dan direct via internet zijn pas moest stopzetten. Daar kwamen we pas later achter. Dus wij als ouders toch nog maar 2 mnd betaald. Vervolgens wordt er weer geld van zijn rekening afgehaald omdat Fit for Free niet het complete bedrag had doorgegeven!!! Uiteraard niet bereikbaar en geen reactie om mijn heel vriendelijke mail. Kortom, geef complete informatie zeker aan minderjarige sportieve mensen. Doen jullie niet en daardoor is de klant financieel altijd de dupe. Niet ok.

• Club: Fit For Free Amsterdam Linnaeushof

leuk!spontaan!behulpzame!Corry!!!!Bravo!!!

ik wil bij deze zeg ik sport bij sportschool Leids rein in Utrecht,ik moet ik ben erg enthousiast van de behulpzame medewerker Corry!!!mijn complimenten hoor!!!ga zo door Corry danken voor je hulp!

• Club: Fit For Free Utrecht Leidsche Rijn

Goede kwaliteit voor relatief weinig geld.

Prima club met alle aparatuur die ik nodig heb. Min punt: geen verwarming in de kleed ruimtes waardoor het s winters ongezond koud is. Je verkrampt. Openingstijden in het weekend zijn ook mager bij deze club - 9 tot 16. Heb je tijd kun je niet trainen.

• Club: Fit For Free Amstelveen

Wachtrij té lang

Wachtrij is veel te lang voor een korte vraag. Het ging erom dat ik mij niet kon aanmelden omdat er 'geen geldige e-mail' in het bestand zat. Eerder ookal online aangevraagd maar kreeg hier alleen een mail terug dat er binnenkort naar gekeken werd.... ook zeer slecht want op dat moment hadden ze mijn e-mail al. Daarnaast is het fitness apparatuur vaak stuk en duurt het eeuwen voordat het gerepareerd wordt. Ook verhogen ze zomaar even het maandelijkse bedrag met 10 euries. Slechte zaak. Overweeg om te switchen naar andere club. Ps; sta inmiddels al een half uur te wachten.

• Club: Fit For Free Utrecht Oudenoord

Drama en onduidelijk

Ik wilde mijn abonnement wijzigen naar 'maandelijks opzeggen'. Dit was een erg gedoe en niet 1,2,3 te fixen. Niet via de klantenservice en niet via de medewerkers bij de balie. Vervolgens wilde ik een half jaar later mijn abonnement opzeggen, maar dit was niet mogelijk. Omdat ik mijn abonnement schijnbaar gewijzigd had naar 'maandelijks betaling'. Kortom slecht advies, verkeerd geholpen, waardoor ik vervolgens nog een heel jaar lang vast zit aan abonnement. Bedankt..

• Club: Fit For Free Zoetermeer Rokkeveen

klantenservice niet te bereiken!

bizar dat je gewoon meer dan een uur in de wachtrij hangt.

• Club: N.v.t.

Slecht

Komen afspraak niet na zeg je op kost het mijn 12.50 en ze schrijven nog iedere maand af van de bank

• Club: Fit For Free Helmond

Mooie sportschool

Mooie sportschool met veel fitness apparaten. Aardig personeel,een prima sportschool,voor jongnen oud

• Club: Fit For Free Bergen op Zoom

DRAMA VAN EEN KLANTENSERVICE EN ADMINISTRATIE

Al jaren lid en altijd gewoon netjes automatisch betaald. Uit het niets vallen er aanmaningen en herinneringen binnen. Op het filiaal kunnen ze je hier niet mee helpen dus heb ik de klanten service gebeld... na 62 minuten geholpen.... bizar dit...

• Club: Fit For Free Capelle aan den IJssel

De meest klant onvriendelijk bedrijf van Nederland

Dramatisch emails worden niet beantwoord telefonisch is helemaal een ramp 4x geprobeerd bellen in totaal 240 minuten in de wacht gestaan Wordt hier geen Lid van want als er een probleem is wordt het niet opgelost !!!!!!

• Club: Fit For Free Zeist

FIT FOR FREE SLECHTE KLANTENSERVICE

Ik heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad met een klantenservice. Ik probeer al dagen contact op te nemen over een rekening die volgens hun niet betaald is. Maar helaas duurt het minimaal 10 minuten voordat je een plek opschuift in de wachtrij. Ik ben in 60 minuten van positie 18 naar positie 12. Alsjeblieft fit for free doe hier wat aan! Niet iedereen heeft de tijd om 2 uur lang in de wachtrij te staan.

• Club: Fit For Free Amsterdam Karspeldreef

Sportschool voldoet, zolang je lid blijft.....

Tijdens mijn lidmaatschap heb ik geen klachten gehad. Heb lekker gesport zoals het hoort bij FFF in Ridderkerk. Echter lidmaatschap beëindigd omdat ik geen zin meer had om alleen te sporten. Netjes email ontvangen van beëindiging en laatste termijn ook betaald. Daarna stopt de automatische incasso. Tot zover nog geen klachten. Maar een week na de eind datum begint de ellende. Aanmaningen per mail en sms, zogenaamde verhogingen etc. Geen klantenservice te bereiken, geen reactie op mail. Heel slecht dit. Mijn advies, kies voor een andere sportschool.

• Club: Fit For Free Ridderkerk Reyerparc

Zeer slechte klantenservice

Administratie van deze sportschool is een ware puinhoop. Als je bent met de klantenservice dan moet je blij zijn dat je na 3 kwartier geholpen wordt. Begrijp niet dat na zoveel negatieve recensies over de (financiële) administratie de leiding van Fit for Free niets met de feedback doet om verbeteringen door te voeren.

• Club: Fit For Free Den Haag De Uithof

slecht onderhoud

1. De toestellen worden onvoldoende onderhouden. Zo is er al maanden een bidonhouder kapot en meerdere malen gemeld. maar (nog) niet verholpen. Zo zijn er meerdere dingen. 2. Veel verloop van personeel.

• Club: Fit For Free Nijmegen

Unreachable

I transferred my membership over to a friend on the 30th Sept at the Looiersgracht gym. I was told there would be no more charges to my bank account and that membership fees would now only be withdrawn from the new member from now on. On the 16th Oct, a month’s membership fee was withdrawn from my account. I called 0900 3483673733 on the day but was met with a 30min + wait time. As I work through the day, I couldn’t just wait on hold for that long. I sent an email that day as well (16th Oct) – I still have not received a response (that is 2 weeks to the day). I have tried calling on the 18th, 23rd and 25th Oct as well. Every time there was a 30min + wait time. On the 25th I even tried waiting it out and was on hold for 40min before I gave up. I went into the Looiersgracht gym on the evening of 28th Oct to see if they could help me. I was very unhelpfully and rudely told I had to come back to that specific gym between 9-5pm so he could call the same number I had been trying to call for the last two weeks. I explained due to work that was difficult for me (I work 9-5:30 and am a 30min cycle from the Looiersgracht location), and if there was any alternative to help resolve this. Let’s just say I was met with a very disappointing response to that question (just a thought - maybe you could have taken my details and followed this up for me through the day? Seeing as I am apparently still a paying customer). I’m just hoping to have someone reach out at this point as I have no idea how to get in touch with the head office of this gym to discuss this issue. But in general, after this experience I wouldn’t recommend this gym.

• Club: Fit For Free Amsterdam Looiersgracht

slecht

Klantenservice is ontzettend slecht en klantonvriendelijk

• Club: Fit For Free Den Haag Mariahoeve

Administratie is een chaos

Kan alleen commentaar van Rijck, Zoetermeer onderstrepen! Sportfacilliteit is goed, maar financieel administratie onder alle maat!! Maanden mee gestrubbeld. Abonnementsgeld afboeking van rekening werkt niet. Herinneringen zijn dan niet per e-mail, maar per brief en ZONDER referentie voor WELKE PERIODE. Twee weken later volgt dreiging met incassobureau hoewel nog steeds geen tijdstip genoemd is mbvd aanmaning! Zoiets kan toch niet in deze tijd van dataverwerking! Telefonisch heel slecht bereikbaar. Sportfaciliteiten zijn goed en personeel ter plekke heel vriendelijk en competent, maar ik heb mijn abonnement beëindigd, om van het om van het gedoe met deze administratie af te komen. Kost gewoon veel te veel tijd en moeite.

• Club: Fit For Free Bergen op Zoom

Dusty floor, disaster toilet.

the receptionists need a job training.

• Club: Fit For Free Amsterdam HHT

Administratie is een chaos

In juni op de voorgeschreven wijze twee abbonnementen beeindigd. Per e-mail voor beide abbonnementen bevestigingen ontvangen. De financiele administratie wordt echter niet bijgewerkt Gezeur om achterstallig abbonnementsgeld, betaling van incassokosten etc. Door middel van sms berichten en e-mails blijven maar door gaan. Er wordt niet gereageerd op door mij verstuurde e-mails en contact berichten. Bedrijf is telefonisch slecht bereikbaar. Zeer lange wachttijden. Uiteindelijk Na 6 pogingen is het na 20 minuten wachten gelukt. Veel excuses voor gemaakte administratieve fouten en wachttijd. Abbonnementen per 1 september alsnog beëindigd. Aan alle betalingen werd voldaan. Vanaf 1 oktober begon het gezeur om betalingen opnieuw. Sportfacilliteit is goed. De rest is zeer onder de maat.

• Club: N.v.t.

Prima gym!

Groot en luxe. Aardig personeel en goede lessen.

• Club: Fit For Free Amsterdam Looiersgracht

Over Fit For Free

Bij Fit For Free geloven we in een gezonde leefstijl voor iedereen. We begrijpen goed dat je wilt sporten op de manier die bij jou past en daarom vinden we het belangrijk om een sportschool te zijn waar iedereen zich thuis kan voelen. Zowel tijdens het sporten, als na het sporten. Loop dus gerust eens binnen in een van onze clubs en ervaar het zelf. ** De enquête is zuiver bedoeld om de klanttevredenheid te meten. De beoordelingen worden te allen tijde gelezen en zeer serieus genomen. Indien nodig wordt jouw beoordeling doorgestuurd en opgepakt door de betreffende afdeling/club **