Vind de Zomerhofstraat ronduit slecht.

Het personeel op de Zomerhofstraat is niet bepaald vriendelijk. Vooral de laatste jaren is de sfeer stukken minder geworden en wordt er met 2 maten gemeten; Mensen met petjes mogen niet naar binnen omdat ze zogezegd niet herkenbaar genoeg in beeld zouden zijn op de beveiligingscamera, maar mensen met bijv rastaharen in zo’n panty of een tulband mogen wél zo naar binnen. Heel apart. Vandaag werd ik bij binnenkomst afgesnauwd door een medewerkster die qua leeftijd m’n dochter had kunnen zijn. Ze vroeg letterlijk... Wat kom je doen? Waarop ik antwoordde....”trainen”. Toen zei ze: die zonnebril moet nu dan wel af waarop ik dus zei: “Hallo... Ik stap net binnen en ben nog niet eens het poortje door” Ik was het ineens zo zat dat ik me omgedraaid heb en zo weg ben gelopen en zo zijn er nog wel meer van die dingen dat ik denk: Klaar nu! Ik ga wel naar de concurrent waar ze nog wel daluren hebben voor slechts €10 per maand bij een contract van 3 jaar. Dat dan weer wel, maar ach... moet toch trainen. Train al sinds 1995. Bij F4F heb ik ook 8 jaar gezeten dus ach... die 3 jaar maak ik toch wel vol. :-) En nog wel meer ook. :-) Even wat nadelen van F4F: - je hebt sinds kort nog maar 1 type abonnement. - je mag alleen stoten op de zak en niet trappen - je mag geen petje op. Belachelijk! - betaald parkeren :-( - toestellen zijn vaak bezet waardoor je moet wachten - assortiment shakes en sportdrank is zeer beperkt. Was voorheen veel beter. - Zonnenbank abonnement gaat eruit als ik het goed heb begrepen. - meeste personeel is niet bepaald vriendelijk. - Zonnenbank is vaak ranzig: sterker nog: vorige zomer zaten er gewoon wespen in de luchtkanalen van de Zonnenbank waardoor er toen meerdere mensen gestoken zijn. En maar beweren dat dat niet kon, maar dat kon dus wel want ik heb er toen zelf 2 doodgeslagen nadat mijn vriendin en ik zelf ook gestoken waren Genoeg is genoeg! De leukste tijd op de Zomerhofstraat was toch wel toen het nog Lifeline was.

• Club: Fit For Free Rotterdam Zomerhofstraat

contact

het verhogen van het abonnement geld zonder enige uitleg of melding per email, en contact alleen maar met 0900 nummer ,en geen enkel personeelslid kan vertellen waarom de verhoging van het abonnement geld

• Algemene indruk
  • Prijs/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Sfeer N.v.t.
  • Club: N.v.t.

We found the gym in Zaandam really nice!

We are twe tourists from Norway who go to the gym in Norway several times a week. The gym Fit for Free in Zaandam had all the equipment we wanted. It was new, clean, and the location was modern and appealing. We were positive surprised that they had flavored cold water for the cutomers and the air condition was great on the days we were there with over 35 degrees celcius outside. The chief was very helpful and positive and gave us all the advise we needed. A great experience!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Afschuwelijk

Afschuwelijke club waarin je als betalende klant letterlijk weg geduwd wordt, omdat plots de ruimte (waar 20 man in past) nodig is. Het afmaken van mijn 30 sec. set was daardoor niet mogelijk. Een zeer onaangename aanvaring met een 'trainer', ongecertificeerd en onprofessioneel. De kleedkamers zijn ontzettend vies en toiletpapier kennen ze niet. De apparaten worden nooit schoon gemaakt en als je er wel gebruik van maakt (of van losse gewichten), zie je het stof overal tussen kruipen. Wil je fit worden? Zorg dan dat je naar een club gaat waar je gezondheid ook op #1 staat bij de club. Hier word je niet, of als imbeciel, geholpen. Daarnaast krijg je nog aanmaningen toegestuurd voor het overmaken van een 'openstaand bedrag', 2 maanden na het schriftelijk inleveren van een opzegformulier.

• Club: Fit For Free Haarlem Spaarneboog

Helemaal top

Fijne medewerkers, leuke sfeer (tussen zowel medewerkers als sporters). Genoeg apparatuur, en fijne apparatuur.

• Club: Fit For Free Alkmaar

TOP !

Gezellige sportschool, goede sfeer, schone spullen en voor vragen kan je altijd bij de medewerkers terecht. Goede apparatuur en word indien nodig zo snel mogelijk gemaakt.

• Club: Fit For Free Hoorn

Relaxed

Ruim opgezet, veel apparatuur waardoor geen wachttijden, ruime openingstijden en vooral een relaxte sfeer..

• Club: Fit For Free Wateringen

Slechte Fit for Free

Oplichters! voor niks moet ik 32,69 euro betalen,

• Club: Fit For Free Rotterdam Blijdorp

Niet lezen afspraken.

Afspraken uit het kontrakt zijn niet nagekomen, Begin en einddatum waren vermeld met één bedrag. Kort lopend abonnement voor de plm 5 weken. De administratie leest het kontrakt niet, en schrift oneigenlijk af.

• Locatie
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Club: Fit For Free Roermond

Vriendelijk maar huisregels worden niet uitgevoerd

Op een zaterdag zit het personeel meestal hun slaap in te halen. Er wordt veel zonder handdoek gesport, iedereen belt, gewichten slingeren over tussen de apparaten door. Petjes worden alleen gecontroleerd als het niet hun vriendjes betreffen of andere bekenden zijn. Deze klacht reeds diverse malen door gegeven. Ze staan erbij en kijken ernaar. Muziek staat ook regelmatig keihard. En er is één WC voor alle mannenlijke sporters. Die ook nooit wordt schoon gemaakt. Kortom het kost niet veel, maar je moet er ook niks van verwachten.

• Club: Fit For Free Rotterdam De Kuip

Fijne sportschool

Goede sportschool met voldoende apparatuur om fijn te trainen. De sfeer en de hygiëne zijn zonder meer goed. Enkele weken geleden is er een nieuwe menager in dienst gekomen en sindsdien wordt er niet meer op getreden tegen het dragen van petjes, hoody's en andere hoofddeksels die tegen de huisregelementen ingaan. ook zie ik steeds meer mensen rechtstreeks op hun sportschoenen van buiten gaan sporten. IK hoop dat de huisregels in het vervolg weer gehandhaafd zullen worden en dat deze teloorgang gestopt zal worden.

• Club: Fit For Free Amsterdam Buikslotermeerplein

Meestal vriendelijk personeel en prijsvechter

De ervaring wisselt nogal per locatie - Amsterdam Zuid: volgestouwd met apparaten die nogal eens onvoldoende werken; aftandse lockers en strenge regels. Matige hygiene. Verder goed bezocht en vriendelijke mensen. Bergen op Zoom: plezierige locatie. Veenendaal (meest bezocht) aardig personeel wat verouderde toestellen (overal) en niet voldoende ruimte geven aan sommige apparaten zoals het rugtoestel. Goede hygiene. Zeist: goede locatie (dicht bij de snelweg) vriendelijk personeel en top vanwege het initiatief van de gratis douches. Had ook tijdenlang een aanbevelingen en tips bakje staan! Ik heb een voordeel uren abonnement en dat trekt alles recht. Het is een prijsvechter onder alle fitness organisaties.

• Locatie N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Club: N.v.t.

Moderne apparatuur, heel schoon,goede sfeer en vriendelijke personeel.

Goede ervaring.

• Club: Fit For Free Amsterdam Osdorp

Dramatische sportschool

Na 9 (!) euro te hebben betaald om een keer te kijken of deze sportschool, die dichterbij huis is, voldoet aan de verwachtingen troffen wij een weinig bijzondere ruimte. Klap op de vuurpijl was het apart moeten betalen voor een warme douche. Hier komen wij nooit meer.

• Club: Fit For Free Ridderkerk Reyerparc

Grote variëteit van sporters

Wat mij het meeste opvalt (en wat ik zelf het leukste vind), is de grote variëteit van mensen die er bij Fit for Free komen sporten. Van fanatieke jonge sporters tot wat oudere mensen die even voor de dagelijkse beweging komen. Een heerlijke mix dus! Daarbij is het personeel super vriendelijk, is er een ruime openingstijd, de apparatuur perfect, de kleedruimtes e.d. schoon en abonnement betaalbaar. Wat wil je nog meer?! Het enige minpuntje wat ik zou kunnen verzinnen is dat je soms wel advies zou willen over de werking van een apparaat en dat er niet echt veel personeel aanwezig is

• Club: Fit For Free Leiden Lammenschans

Uitstekend!!!!

Fit for free Zoetermeer Rokkeveen de beste fit for free die er is!!! Vriendelijke werknemers, altijd schone apparaten en zeer goede apparaten!

• Club: Fit For Free Zoetermeer Rokkeveen

De regels zijn dat abonnement op vaste datum word afgeschreven bij mij word er onregelmatige datums afgeschreven soms de 27e soms de 1e soms de 7e dat is nogal irritant moet ik zegen ,Over de sportschool zelf geef ik een 9, hygiëne zeer goed/fitnessapparatuur heel goed bijhoudend zoals de gigantische ruime sportschool word goed onderhouden ,

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte Fit for Free, heel vaak zijn toestellen stuk het is er erg vies wordt niet goed schoon gemaakt er zijn niet genoeg gewichtsplakken en stangen. Maar er ligt wel nieuw tapijt dat wel

• Sfeer

Wij hebben jaren bij Basic Fit in Deventer gesport en zijn nu een jaar bij Fit for Free (wij zijn mijn vrouw en ik, 60 jaar). We zijn zeer tevreden! Vooral vanwege het personeel en de sfeer. Personeel is vriendelijk, ze kennen ons, zitten nooit op hun telefoon te kijken, sfeer in de ruimte is prettig. Muziek staat niet te hard. In vergelijking met Basic Fit een verademing. Apparatuur is wel wat gedateerd, de ruimtes zijn niet echt zo mooi als bij Basic Fit maar bejegening en sfeer zijn veel en veel beter.

• Sfeer

Prettige sportschool. Ga meermaals per week sporten en wordt ook altijd vriendelijk begroet en geholpen zou ik daarom vragen.

• Sfeer

Veel azijnzeikers hierro, Ik heb er goede ervaring mee. Jammer dat mensen onder mij wat negatief zijn. Als ze denken dat ze perfect willen geholpen worden met een big smile, moet je maar naar een hotel gaan. Niet de sportschool. Anyway, goede service, apparatuur etc. Van mij krijgen jullie wel een 10.

2 sterren: slechter dan verwacht

Wij hadden een 2-jarig contract afgesloten en besloten eerder te stoppen. Wij kregen netjes een mail met het terugbetalen van de genoten korting. Kort hierna bleven de dreig- sms'jes en mails komen , maar na een telefoontje met F4F werd ons verzekerd dat wij deze konden negeren. Dit hebben wij gedaan op 12 mei 2018 totdat wij dreigmails begonnen te krijgen van Flanderijn namens F4F of wij even 70 euro de man konden lappen. Het mooie was dat de bedragen in de dreigbrieven zo willekeurig als wat waren. De ene keer moesten we 50 euro betalen, andere keer 30. Echt te hilarisch voor woorden! Ik schrijf nu deze recensie nadat wij WEER een mail hebben ontvangen van Flanderijn waarin vermeldt wordt dat wij voor 11 maart 2019 moeten betalen, en anders er een rechtzaak komt. Net contact gehad met Flanderijn en ook zij snappen niks van de openstaande schuld en nemen voor de zoveelste keer contact op met F4F. Even afwachten dus, maar even voor de duidelijkheid, dit loopt al vanaf 12 mei 2018 tot 8 maart 2019. Ik heb wel iets beters in mijn weekend te doen dan opgelicht te worden door dit 'bedrijf'. Ik raad niemand aan om ook maar een contract af te sluiten bij Fit4Free. Wanneer je er sport is het allemaal leuk en aardig, totdat je er klaar mee bent door wat voor reden dan ook. Dan komt het gezeik en de dreigementen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik begrijp niet waarom ze me bedriegen, ik zal altijd negatieve beoordelingen achterlaten over je fitnessclub. geschikte beoordelingen zullen overal worden achtergelaten.

Over Fit For Free

Bij Fit For Free geloven we in een gezonde leefstijl voor iedereen. We begrijpen goed dat je wilt sporten op de manier die bij jou past en daarom vinden we het belangrijk om een sportschool te zijn waar iedereen zich thuis kan voelen. Zowel tijdens het sporten, als na het sporten. Loop dus gerust eens binnen in een van onze clubs en ervaar het zelf. ** De enquête is zuiver bedoeld om de klanttevredenheid te meten. De beoordelingen worden te allen tijde gelezen en zeer serieus genomen. Indien nodig wordt jouw beoordeling doorgestuurd en opgepakt door de betreffende afdeling/club **