Rot bedrijf

Abonnement opgezegd en nog steeds geld er van afgetrokken, schandalig oplichters!!! Basic fit 10 keer beter ben inmiddels al bij basic fit!

• Club: N.v.t.

Onpersoonlijk, niet flexibel, niet klantvriendelijk

Dinsdag 4 februari zag ik dat er € 50.39 van mijn rekening was afgeschreven door Fit For Free. Ik wist dat er een verrekening zou komen, maar schrok van het bedrag. In de toegestuurde mail heb ik gelezen dat de verandering de periodieke betaling zou zijn, namelijk 4 weken in plaats van een maand. Ook las ik dat het bedrag € 14,99 per 4 weken zou worden. Ik betaalde dit ongeveer per maand, dus vond het goed. Natuurlijk zag ik staan speciale actie voor jou, maar ik ben tevreden met wat ik heb en dacht dat de verandering alleen de periodieke betaling zou zijn, dus stopte met lezen en nam verder geen actie. Dinsdag heb ik gelijk gebeld, want in mijn Fit For Free was voor mij niet duidelijk wat ik nu voor abonnement had en waarom de verhoging zo veel was. De medewerkster vond het allemaal ook vervelend en stelde voor het contract te beëindigen. Voordat ik dat zou doen wilde ik eerst weten wat ik nu precies voor abonnent had gekregen. Woensdag, nadat ik de mail over de wijziging geheel had gelezen werd het een en ander mij duidelijk. Wederom heb ik gebeld, want ik snapte niet waarom in mijn Fit For Free niet het abonnement was aangepast in Fit Smart, zoals in de aanbieding stond. Ik had mijn abonnement zelf moeten wijzigen, nu had ik mijn oude abonnement, zonder de voordelen van de Fit Smart abonnement, maar wel tegen een hogere prijs, namelijk € 276 in plaats van € €260 voor een Fit Smart abonnement, tegenover € 190 voor mijn oude abonnement. Ik vroeg of dat niet alsnog gewijzigd kon worden en het antwoord was nee. De actie is voorbij. Ik vind het bijzonder teleurstellend dat dit niet kan, en een prijsstijging van meer dan 45% is belachelijk. Een klein beetje flexibiliteit van Fit For Free zou ik op zijn plaats hebben gevonden. Ook Fit For Free heeft hierin niet zijn best gedaan, een mailtje vlak voor het verstrijken van de actieperiode had aangezet tot het opnieuw lezen van het bericht en teleurstellingen en onbegrip voorkomen.

• Club: Fit For Free Rotterdam De Kuip

Zeer matig!

Matig! Niet schoon, Savonds te druk nauwelijks meer groepslessen geen gratis buikspierkwartier meer materialen soms incompleet matjes vies

• Club: Fit For Free Leiden Lammenschans

Zeer slechte communicatie

Zonder berichtgeving veranderd FFF de voorwaarden. Mijn dochter en ik zijn al jaren lid en betaalde een daluren tarief van de € 107,- en €98,-(omdat ik haar als lid heb aangebracht) per jaar. Het wordt nu pas € 19,99per 4 weken. Wat een grote verschil! Nu zou ik 2xe46 euro moeten bijbetalen omdat de voorwaarden veranderd zijn, terwijl ik al betaald heb tot juli! Zonder enig berichtgeving vooraf, veranderen zij de voorwaarden, moet ik midden in het jaar bijbetalen en verdubbelen zij het abonnementsgeld! De crosstrainers deden het regelmatig niet. En de hygiëne liet te wensen over. Veel personeel verloop en vaak niemand achter de balie. De telefonische klantenservice reageert asociaal en per mail heb ik in het verleden geen reactie terug ontvangen. Kortom: zeer slecht.

• Club: Fit For Free Middelburg

Wat een slechte en waardeloze communicatie bij Fit For Free.

Bedenk u voordat u een contract afsluit bij Fit For Free!! Wat mij is overkomen....... Nadat ik mijn contact bij Fit For Free heb moeten opzeggen ben ik altijd netjes mijn fin. verplichten nagekomen, totdat ik mijn contact heb opgezegd. Ik kreeg een aanmaning van € 2,89 ???? wat ik al heel vreemd vond terwijl ik alles al had betaald. Vervolgens heb ik via hun site de vraag gesteld waar deze € 2,89 betrekking op hebben? Ik ben nog steeds het wachten op een schriftelijke reactie? Vervolgens ontvang ik na ca. 1 mond. weer een aanmaning met € 10,- extra kosten er bovenop, maar nog steeds geen reactie ontvangen van Fit For Free over de kosten van € 2,89. Zelf denk dacht ik...... dan maar bellen! Om Fit For Free aan de telefoon te krijgen word je doorverbonden met een Callcenter waar ik na ruim 23 min. een dame aan te lijn kreeg. Zij vertelde mij in nog minder dan 2 min. dat ik het openstaande bedrag van € 12,89 moest betalen en dat ik hier niet onderuit kom. Mijn antwoord op de vraag waar in eerste instantie de € 2,89 betrekking op hadden kon zij mij niet vertellen?? Mijn conclusie was dan ook, sluit geen contract af met Fit For Free, je bespaard je een hele hoop negatieve energie die je beter kunt gebruiken om elders te gaan sporten!

Slechtste klantenservice van Nederland

Ik heb contact gehad met de klantenservice van fit for free, ik ben zeer slecht geholpen. Keer op keer zou er contact met mij opgenomen worden, wat keer op keer niet gebeurd. In het geval van deze kwestie staat Fit for free op basis van de Nederlandse wet niet in hun recht. Vervolgstappen richting de rechter worden momenteel ondernomen.

Ok

Everything is ok, only sauna is missing!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Fit For Free Middelburggaat sinds een paar maanden zwaar achteruit!!!

Wij sporten nu ruim 2 jaar bij Fit For Free tot voor kort altijd prima maar sinds enkele maanden gaat het zeer zwaar achteruit. Vorige week een hele week onacceptabel veel geluids overlast gehad omdat ze boven de sportschool met een jekker(s) de hele week bezig waren en dat je elkaar niet verstaanbaar kon maken dus ruim boven de toegestane decibel. Ook is het niet meer zo schoon als voorheen en ook veel verloop van personeel wat niet ten goede komt Ja het is zelfs zo ik ging s'morgens op de crostainer er staan er 3 naast elkaar en geen van 3 deden het. Heb ik zelf de stekkers er maar in en uit getrokken. En dan de prijs op een smerige manier met bijna 50% verhogen terwijl je in nov. een stilzwijgend 2 jarig contract hebt betaald via automatisch incasso. Ik denk dat we maar eens juridische stappen gaan ondernemen of Trosrader erbij halen.

• Club: Fit For Free Middelburg

Geen service

Out of the blue de brief over de prijsverhoging ontvangen en de mededeling dat mijn daluren abonnement afgeschaft wordt. Ik heb inmiddels 2 mails gestuurd naar de klantenservice bij het hoofdkantoor en op beide geen reactie ontvangen - ronduit slecht. Mijn club in Leeuwarden heeft dan wel een likje verf gekregen en sommige van de apparaten zijn vervangen maar de douches zijn met 50% gereduceerd, de hygiëne laat te wensen over, de spinningfietsen zijn oeroud... niks wat een soortgelijke prijsverhoging goed praat. En de service... daar moet je eigenlijk geld voor krijgen en niet meer betalen. Ik overweeg serieus naar een andere sportschool over te stappen.

• Club: Fit For Free Leeuwarden

Nette club en vriendelijk personeel

De club wordt altijd goed netjes en schoongehouden door het personeel. Het personeel is ook altijd vriendelijk en behulpzaam, waardoor er een gezellige sfeer hangt. De kwaliteit van de groepslessen is super!

• Club: Fit For Free Heerlen

Goede Studio maar weinig apparatuur

Het studio is oke de mederwerkers zijn somehow vriendelijk. De apparatuur is in goede staat maar veel te weinig. Er is een rotary torso maschine voor het hele studio. Soms chillen ook mensen gewoon op de apparatuur zonder te trainen dat maakt het moeilijk een volledig programma af te ronden.

• Club: Fit For Free Amsterdam Karspeldreef

Fijne club, vriendelijk personeel.

Ik sport sinds 2012 bij F4F Rotterdam de Kuip en vind het een hele fijne club. De openingstijden zijn ruim, de sportschool zelf is ook ruim ingericht waardoor je meer dan voldoende toestellen tot je beschikking hebt. Ik ben erg gevoelig voor sfeer en die is bij deze vestiging altijd goed wat al begint met het personeel dat je altijd hartelijk begroet bij binnenkomst. Ben onlangs na een break weer begonnen met sporten en werd goed op weg geholpen door een trainer met een fijn en haalbaar trainingsschema en goede uitleg over de apparaten en hoe deze te gebruiken i.v.m. mijn rugklachten. Wat ik verder heel fijn vind, is dat het personeel ook regelmatig vraagt hoe het sporten gegaan is en altijd openstaan voor een praatje., In vergelijking met de andere vestigingen vind ik het groepslessen aanbod heel divers en tof dat er verschillende danslessen zijn. Deze vestiging wordt goed schoon gehouden, de kleedkamer is ruim met veel kluisjes, 2 toiletten en douches. Ik heb overigens een maandabonnement, dan ben je wat duurder uit maar voor wat je krijgt, vind ik het een prima prijs.

• Club: Fit For Free Rotterdam De Kuip

Hangt een goede energie

Jack Kunkels

• Club: Fit For Free Den Bosch

Abonnement duurder: oke --> Nu de kwaliteit nog!

Al jaren sport ik bij Fit for free. Het abonnementsgeld is niet veel en dan mag je ook niet te veel hoge eisen stellen. Toestellen die al geruime tijd niet werken, stofwolken op de vloeren, mensen die met buitenschoenen naar binnen lopen, apparaten waarvan de TV zenders of het geluid gestoord wordt, enz. zijn er voorbeelden van. Nu de abonnementsprijs verhoogd wordt, wordt het tijd dat ze eens ook een oog gaan krijgen voor de kwaliteit. Dus aandacht hebben voor bovengenoemde zaken en ook het serieus aanpakken ervan. Met alleen opschrijven bij de balie verhelp je het niet. Fit for free zegt zelf continu te investeren. Dat is waarschijnlijk alleen in uitbreiding van locaties.

• Club: Fit For Free Arnhem Noord

Leugenaars en oplichters pur sang

Ik ben al jaren lid met een daluren-abonnement.. Dat pakken ze gewoon af met als reden, ik citeer; ...'We investeren daarom continu in het optimaliseren van ons aanbod en onze clubs'... Zeg gewoon eerlijk dat het daluren-abonnement niet meer uit kan en daarom de (forse) prijsstijging doorzetten. Ik hoef nl geen ander aanbod dan alleen sporten in de daluren... De heren/ dames beleidsmakers zijn ij mijn ogen dus leugenaars! Ik overweeg uit principe een andere sportschool en moedig anderen dit ook te gaan doen.. Ik ga van ca 32 euro per 3 maand naar 14,90 per 4 weken, dus reken maar uit...

• Club: N.v.t.

Goede ervaring met de FitForFree ondersteuningsdesk

Ik sport nu ruim een maand bij FitForFree in Leidschenveen Den Haag. Prima ervaringen aldaar. Goede apparatuur en ondersteuning van de staf. Echter een proeftijd mbt gebruik Yangawater is abusievelijk niet goed gegaan. Ik zie na mijn proefperiode af van deze aanvulling en heb dat aangegeven. Echter er is toch iets administratief gezien verkeerd gegaan want bij de 1e betaling werd er €3.99 extra ingehouden. Ik heb meteen bij mijn vestiging bezwaar gemaakt en werd meteen goed geholpen. Mails werden gemaakt naar het hoofdkantoor en gebeld om eea te rectificeren. Echter tot vandaag stond het vinkje bij de Yanga-aanvulling nog steeds op “AAN”. Zojuist gebeld met JUSTIN van het hoofdkantoor en werd door hem uitstekend geholpen. Buiten dat ik vriendelijk en correct werd geholpen, kreeg ik een uitgebreide uitleg waar het verkeerd gegaan zou kunnen zijn. Bovendien heeft hij eea meteen opgelost en administratief gecorrigeerd. Justin; goed gedaan en nogmaals bedankt! Grt Wim Groeneveld

• Club: Fit For Free Den Haag Leidschenveen

Slecht personeel

Personeel is echt heel slecht. Heb zelf sportopleiding gedaan. Als zie hoe “instructeurs” oefeningen laten uitvoeren (alleen vrouwen krijgen de aandacht) dan is dit vragen om blessures. Ook kan er niet eens normaal gegroet worden (vrouwen daarentegen worden uitermate goed begroet. Zwolle heeft heel veel potentie maar wordt door specht personeel en zeker mis management, de nek omgedraaid.

• Club: Fit For Free Zwolle

Zeer teleurgesteld!!

Vandaag heb ik geprobeerd om Fit For Free te bellen via het algemeen nummer. Ik stond in de wacht als beller nummer 6 en na precies 1 uur en 20 minuten werd de verbinding verbroken. Werkelijk schandalig dit! Ik ben echt zeer teleurgesteld in deze uiterst slechte service! Hopelijk kunnen jullie hier iets aan doen :)

Sportschool goed

De prijsverhoging ben ik het niet mee eens Dat het met een paar procent omhoog gaat oke maar 48 Snel rijk worden denk ik

• Club: Fit For Free Amsterdam RAI

Zeer slecht

Is Fit 4 free in financiële problemen? Per februari 2020 moet iedereen met een 'oud' abonnement van € 9,99 overstappen op een abonnement van € 14,99. Het is graag of niet. Men zegt dat dit in de voorwaarden omschreven staat maar dat is niet correct. Je gaat zowel meer betalen als per 4 weken en niet meer per maand. Daarbij verandert je abonnement in een ander abonnement. Het is een eenzijdige beslissing. Er is geen overleg mogelijk. Gaan we hiermee naar de rechter dan vrees ik dat Fit 4 Free aan het kortste eind trekt. Maar men rekent erop dat niemand die moeite neemt en dat het met een sisser afloopt. De dames aan de balie en bij het call centre zijn allemaal zo geïnstrueerd dat ze je laten praten en vervolgens zeggen dat ze er niets aan kunnen doen. Doorsturen naar een verantwoordelijke persoon wordt ook niet gedaan. Zeer slechte manier van communicatie naar de klanten toe. En heel on-klant-vriendelijk om mensen zo voor het blok te zetten!

• Club: Fit For Free Breda Haagse Beemden

Geschrokken van de prijsverhoging

De prijsverhoging van 50% vind ik wel bizar. De hygiëne gaat achteruit.

SCGANDALIGE PRIJSVERHOGING

Volgend jaar 75 EURO NEER BETALEN! Mijn dalurenabonnement wordt 'afgeschaft'. BELACHELIJK!

• Club: Fit For Free Almere Randstad

Prima maar slechte service

Prima sportschool. Meestal schoon, soms wat te druk waardoor je niet kan doen wat je wil doen. Wat wel verschrikkelijk is, is de service. Wij gaan onverwacht verhuizen naar een stad waar geen Fit For Free is. Het abonnement is pas in september afgesloten, en nu zitten we dus nog tot september 2020 vast aan een niet bruikbaar abonnement. Deze mogen we niet vroegtijdig beeindigen, want Fit For Free vindt dat als je binnen een straal van 30 kilometer van een sportschool woont, je hier nog gewoon gebruik van zou moeten kunnen maken. Ook als je geen vervoer hebt. Bizar.

Ineens 48,5% prijsverhoging????!!!

Ik heb voor 2 jaar vooruitbetaald bij Fit for Free (fff) €262,50 = €10,94/maand. In de door mij ondertekende algemene voorwaarden staat dat er alleen geïndexeerd mag worden qua prijzen. Nu krijg ik een brief waarin staat dat de prijzen per 1 februari 2020 verhoogd worden. - er moet per 4 weken afgerekend worden, dus 1 termijn per jaar meer. - de prijs wordt verhoogd naar €14,99/4 weken. - per 1 februari 2020 verrekenen zij het restant per automatisch incasso omdat ik voor vooruitbetaling gekozen heb. Mag dit? -eenzijdig de algemene voorwaarden wijzigen -ik had al betaald, en dan maar zeggen het wordt duurder; stikken of slikken; we incasseren het duurdere. - de nieuwe prijs bij 2 jaar wordt (14,99*26) €389,74; dit is een prijsverhoging van 48,5%!!! Ja ik weet dat ze nog steeds onder aan het segment zitten qua prijs, maar...... je kiest er bewust voor. Ik sport alleen 's morgens vroeg, Gebruik geen groepslessen oud (wil ik ook niet) Maak geen gebruik van persoonlijke begeleiding Maak alleen gebruik van heel eenvoudige apparaten. Na/tijdens de reorganisatie alleen maar gedoe met ongemotiveerd personeel dat bang is. Iemand die heel hard roept de nieuwe vestigingsmanager te worden, maar werkelijk overal nog hulp bij nodig heeft (hij is al langer in dienst).

• Club: Fit For Free Geleen

Rommeltje zonder advies in Hengelo

Mij wordt het dragen van een petje verboden, geen probleem maar wees hier bij andere sporters dan wel consequent in. Echt fris is het er niet. Lampen onder spinnenrag en stof. Zelfs open en bloot kapotte stopcontacten aan plafond. Een stofbrand ontstaat sneller dan je denkt. Uit mijn professie kan ik aangeven dat het lichtplan dramatisch is. Crosstrainers staan feitelijk in het donker. Je kan gerust een andere layout maken wat betreft de toestellen maar daarbij is men de juiste positionering van de verlichting vergeten. Verder zie je veel sporters de toestellen verkeerd gebruiken of kansloze oefeningen doen. Als men daar in zou adviseren dan zal dat de kans op blessures verminderen. Dan snijdt het mes van 2 kanten hé. Maar er loopt niemand rond. Het vrouwelijk personeel zegt je nog wel gedag bij binnenkomst of vertrek maar voor de heren is deze klantvriendelijkheid vreemd.

• Club: Fit For Free Hengelo

Over Fit For Free

Bij Fit For Free geloven we in een gezonde leefstijl voor iedereen. We begrijpen goed dat je wilt sporten op de manier die bij jou past en daarom vinden we het belangrijk om een sportschool te zijn waar iedereen zich thuis kan voelen. Zowel tijdens het sporten, als na het sporten. Loop dus gerust eens binnen in een van onze clubs en ervaar het zelf. ** De enquête is zuiver bedoeld om de klanttevredenheid te meten. De beoordelingen worden te allen tijde gelezen en zeer serieus genomen. Indien nodig wordt jouw beoordeling doorgestuurd en opgepakt door de betreffende afdeling/club **