leuk!spontaan!behulpzame!Corry!!!!Bravo!!!

ik wil bij deze zeg ik sport bij sportschool Leids rein in Utrecht,ik moet ik ben erg enthousiast van de behulpzame medewerker Corry!!!mijn complimenten hoor!!!ga zo door Corry danken voor je hulp!

• Club: Fit For Free Utrecht Leidsche Rijn

Goede kwaliteit voor relatief weinig geld.

Prima club met alle aparatuur die ik nodig heb. Min punt: geen verwarming in de kleed ruimtes waardoor het s winters ongezond koud is. Je verkrampt. Openingstijden in het weekend zijn ook mager bij deze club - 9 tot 16. Heb je tijd kun je niet trainen.

• Club: Fit For Free Amstelveen

Wachtrij té lang

Wachtrij is veel te lang voor een korte vraag. Het ging erom dat ik mij niet kon aanmelden omdat er 'geen geldige e-mail' in het bestand zat. Eerder ookal online aangevraagd maar kreeg hier alleen een mail terug dat er binnenkort naar gekeken werd.... ook zeer slecht want op dat moment hadden ze mijn e-mail al. Daarnaast is het fitness apparatuur vaak stuk en duurt het eeuwen voordat het gerepareerd wordt. Ook verhogen ze zomaar even het maandelijkse bedrag met 10 euries. Slechte zaak. Overweeg om te switchen naar andere club. Ps; sta inmiddels al een half uur te wachten.

• Club: Fit For Free Utrecht Oudenoord

Drama en onduidelijk

Ik wilde mijn abonnement wijzigen naar 'maandelijks opzeggen'. Dit was een erg gedoe en niet 1,2,3 te fixen. Niet via de klantenservice en niet via de medewerkers bij de balie. Vervolgens wilde ik een half jaar later mijn abonnement opzeggen, maar dit was niet mogelijk. Omdat ik mijn abonnement schijnbaar gewijzigd had naar 'maandelijks betaling'. Kortom slecht advies, verkeerd geholpen, waardoor ik vervolgens nog een heel jaar lang vast zit aan abonnement. Bedankt..

• Club: Fit For Free Zoetermeer Rokkeveen

klantenservice niet te bereiken!

bizar dat je gewoon meer dan een uur in de wachtrij hangt.

Slecht

Komen afspraak niet na zeg je op kost het mijn 12.50 en ze schrijven nog iedere maand af van de bank

• Club: Fit For Free Helmond

Mooie sportschool

Mooie sportschool met veel fitness apparaten. Aardig personeel,een prima sportschool,voor jongnen oud

DRAMA VAN EEN KLANTENSERVICE EN ADMINISTRATIE

Al jaren lid en altijd gewoon netjes automatisch betaald. Uit het niets vallen er aanmaningen en herinneringen binnen. Op het filiaal kunnen ze je hier niet mee helpen dus heb ik de klanten service gebeld... na 62 minuten geholpen.... bizar dit...

• Club: Fit For Free Capelle aan den IJssel

De meest klant onvriendelijk bedrijf van Nederland

Dramatisch emails worden niet beantwoord telefonisch is helemaal een ramp 4x geprobeerd bellen in totaal 240 minuten in de wacht gestaan Wordt hier geen Lid van want als er een probleem is wordt het niet opgelost !!!!!!

• Club: Fit For Free Zeist

FIT FOR FREE SLECHTE KLANTENSERVICE

Ik heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad met een klantenservice. Ik probeer al dagen contact op te nemen over een rekening die volgens hun niet betaald is. Maar helaas duurt het minimaal 10 minuten voordat je een plek opschuift in de wachtrij. Ik ben in 60 minuten van positie 18 naar positie 12. Alsjeblieft fit for free doe hier wat aan! Niet iedereen heeft de tijd om 2 uur lang in de wachtrij te staan.

• Club: Fit For Free Amsterdam Karspeldreef

Sportschool voldoet, zolang je lid blijft.....

Tijdens mijn lidmaatschap heb ik geen klachten gehad. Heb lekker gesport zoals het hoort bij FFF in Ridderkerk. Echter lidmaatschap beëindigd omdat ik geen zin meer had om alleen te sporten. Netjes email ontvangen van beëindiging en laatste termijn ook betaald. Daarna stopt de automatische incasso. Tot zover nog geen klachten. Maar een week na de eind datum begint de ellende. Aanmaningen per mail en sms, zogenaamde verhogingen etc. Geen klantenservice te bereiken, geen reactie op mail. Heel slecht dit. Mijn advies, kies voor een andere sportschool.

• Club: Fit For Free Ridderkerk Reyerparc

Zeer slechte klantenservice

Administratie van deze sportschool is een ware puinhoop. Als je bent met de klantenservice dan moet je blij zijn dat je na 3 kwartier geholpen wordt. Begrijp niet dat na zoveel negatieve recensies over de (financiële) administratie de leiding van Fit for Free niets met de feedback doet om verbeteringen door te voeren.

• Club: Fit For Free Den Haag De Uithof

slecht onderhoud

1. De toestellen worden onvoldoende onderhouden. Zo is er al maanden een bidonhouder kapot en meerdere malen gemeld. maar (nog) niet verholpen. Zo zijn er meerdere dingen. 2. Veel verloop van personeel.

• Club: Fit For Free Nijmegen

Unreachable

I transferred my membership over to a friend on the 30th Sept at the Looiersgracht gym. I was told there would be no more charges to my bank account and that membership fees would now only be withdrawn from the new member from now on. On the 16th Oct, a month’s membership fee was withdrawn from my account. I called 0900 3483673733 on the day but was met with a 30min + wait time. As I work through the day, I couldn’t just wait on hold for that long. I sent an email that day as well (16th Oct) – I still have not received a response (that is 2 weeks to the day). I have tried calling on the 18th, 23rd and 25th Oct as well. Every time there was a 30min + wait time. On the 25th I even tried waiting it out and was on hold for 40min before I gave up. I went into the Looiersgracht gym on the evening of 28th Oct to see if they could help me. I was very unhelpfully and rudely told I had to come back to that specific gym between 9-5pm so he could call the same number I had been trying to call for the last two weeks. I explained due to work that was difficult for me (I work 9-5:30 and am a 30min cycle from the Looiersgracht location), and if there was any alternative to help resolve this. Let’s just say I was met with a very disappointing response to that question (just a thought - maybe you could have taken my details and followed this up for me through the day? Seeing as I am apparently still a paying customer). I’m just hoping to have someone reach out at this point as I have no idea how to get in touch with the head office of this gym to discuss this issue. But in general, after this experience I wouldn’t recommend this gym.

• Club: Fit For Free Amsterdam Looiersgracht

slecht

Klantenservice is ontzettend slecht en klantonvriendelijk

• Club: Fit For Free Den Haag Mariahoeve

Administratie is een chaos

Kan alleen commentaar van Rijck, Zoetermeer onderstrepen! Sportfacilliteit is goed, maar financieel administratie onder alle maat!! Maanden mee gestrubbeld. Abonnementsgeld afboeking van rekening werkt niet. Herinneringen zijn dan niet per e-mail, maar per brief en ZONDER referentie voor WELKE PERIODE. Twee weken later volgt dreiging met incassobureau hoewel nog steeds geen tijdstip genoemd is mbvd aanmaning! Zoiets kan toch niet in deze tijd van dataverwerking! Telefonisch heel slecht bereikbaar. Sportfaciliteiten zijn goed en personeel ter plekke heel vriendelijk en competent, maar ik heb mijn abonnement beëindigd, om van het om van het gedoe met deze administratie af te komen. Kost gewoon veel te veel tijd en moeite.

• Club: Fit For Free Bergen op Zoom

Dusty floor, disaster toilet.

the receptionists need a job training.

• Club: Fit For Free Amsterdam HHT

Administratie is een chaos

In juni op de voorgeschreven wijze twee abbonnementen beeindigd. Per e-mail voor beide abbonnementen bevestigingen ontvangen. De financiele administratie wordt echter niet bijgewerkt Gezeur om achterstallig abbonnementsgeld, betaling van incassokosten etc. Door middel van sms berichten en e-mails blijven maar door gaan. Er wordt niet gereageerd op door mij verstuurde e-mails en contact berichten. Bedrijf is telefonisch slecht bereikbaar. Zeer lange wachttijden. Uiteindelijk Na 6 pogingen is het na 20 minuten wachten gelukt. Veel excuses voor gemaakte administratieve fouten en wachttijd. Abbonnementen per 1 september alsnog beëindigd. Aan alle betalingen werd voldaan. Vanaf 1 oktober begon het gezeur om betalingen opnieuw. Sportfacilliteit is goed. De rest is zeer onder de maat.

Prima gym!

Groot en luxe. Aardig personeel en goede lessen.

• Club: Fit For Free Amsterdam Looiersgracht

Heel er goed

Ik ben hier een aantal keren geweest inmiddels. Goede service, aardige mensen en een goede sfeer. Zeker aan te raden.

nooit meer fit for free

Zeer slechte klantenservice.. na lange tijd gewacht te hebben voor telefonisch contact ben ik uiteindelijk niet meer geholpen.. douchen is betaald bij de meeste accomodaties. betaal al 4 maanden voor saus omdat opzeggen niet mogelijk is..

• Club: Fit For Free Breda Haagse Beemden

Fitforfree is de slechtste club ooit.

Ik heb bij de balie een abonement afgesloten die maandelijks opzegbaar is. Kom ik erachter dat ze de verkeerde heeft gedaan en ik nu vast zit voor een jaar. Totaal geen klantenservice en gewoon lekker een boete uitdelen aan mij. Ik ben klaar met jullie.

• Club: N.v.t.

terugbetaling komen ze niet na

Na paar keren gebeld te hebben over teruggave van beeindigings aboonnementgeld komen ze afspraken niet na ze zijn heel moeilijk te bereiken en soms lange tijd te wachten en dan ineens de verbinding verbroken word. dus weer terug gebeld dan zeggen ze we hebben het overgemaakt maar kan 4 a 5 werkdagen duren mits de bank het niet vasthoud wat een gelul is dat en nog steeds na 4 dagen niet op rekening is het zo.moeilijk om een bedrag over te maken of word ik gewoon besodemieterd maar wacht nog even af en als ik het nog niet heb dan gaan we gewoon naar Kassa of Radar en kan het op facebook zetten. vind diet gewoon een walgelijke club sorry

• Club: N.v.t.

Slechte sportschool en slechte administratie

Muziek keihard .... als je wilt sporten en ook nog een beetje wilt kletsen met je mede-sporter kun je beter niet naar deze sportschool gaan. Dat ik nog geen gehoorbeschadiging heb opgelopen is een wonder. Na opzegging, twee jaar geleden, krijg ik nog steeds een incassobureau achter me aan omdat ze beweren dat ze nog een bedrag tegoed hebben. Maar heb al bij de andere reviews gelezen dat het dus geen uitzondering is ..... Heel slecht, administratief is het in ieder geval niet op orde daar met alle gevolgen van dien.

• Club: Fit For Free Zoetermeer Meerzicht

Heb slechte ervaringen met F4F op de Zomerhofstraat

Ben echt niet te spreken over F4F. Het personeel op de Zomerhofstraat is niet bepaald vriendelijk. Vooral de laatste jaren is de sfeer stukken minder geworden en wordt er met 2 maten gemeten; Mensen met petjes mogen niet naar binnen omdat ze zogezegd niet herkenbaar genoeg in beeld zouden zijn op de beveiligingscamera, maar mensen met bijv rastaharen in zo’n panty of een tulband mogen wél zo naar binnen. Heel apart. Vandaag werd ik bij binnenkomst afgesnauwd door een medewerkster die qua leeftijd m’n dochter had kunnen zijn. Ze vroeg letterlijk... Wat kom je doen? Waarop ik antwoordde....”trainen”. Toen zei ze: die zonnebril moet nu dan wel af waarop ik dus zei: “Hallo... Ik stap net binnen en ben nog niet eens het poortje door” Ik was het ineens zo zat dat ik me omgedraaid heb en zo weg ben gelopen en zo zijn er nog wel meer van die dingen dat ik denk: Klaar nu! Ik ga wel naar de concurrent waar ze nog wel daluren hebben voor slechts €10 per maand bij een contract van 3 jaar. Dat dan weer wel, maar ach... moet toch trainen. Train al sinds 1995. Bij F4F heb ik ook 8 jaar gezeten dus ach... die 3 jaar maak ik toch wel vol. :-) En nog wel meer ook. :-) Even wat nadelen van F4F: - je hebt sinds kort nog maar 1 type abonnement. - je mag alleen stoten op de zak en niet trappen - je mag geen petje op. Belachelijk! - betaald parkeren :-( - toestellen zijn vaak bezet waardoor je moet wachten - assortiment shakes en sportdrank is zeer beperkt. Was voorheen veel beter. - Zonnenbank abonnement gaat eruit als ik het goed heb begrepen. - meeste personeel is niet bepaald vriendelijk. - Zonnenbank is vaak ranzig: sterker nog: vorige zomer zaten er gewoon wespen in de luchtkanalen van de Zonnenbank waardoor er toen meerdere mensen gestoken zijn. En maar beweren dat dat niet kon, maar dat kon dus wel want ik heb er toen zelf 2 doodgeslagen nadat mijn vriendin en ik zelf ook gestoken

• Club: Fit For Free Rotterdam Zomerhofstraat

Over Fit For Free

Bij Fit For Free geloven we in een gezonde leefstijl voor iedereen. We begrijpen goed dat je wilt sporten op de manier die bij jou past en daarom vinden we het belangrijk om een sportschool te zijn waar iedereen zich thuis kan voelen. Zowel tijdens het sporten, als na het sporten. Loop dus gerust eens binnen in een van onze clubs en ervaar het zelf. ** De enquête is zuiver bedoeld om de klanttevredenheid te meten. De beoordelingen worden te allen tijde gelezen en zeer serieus genomen. Indien nodig wordt jouw beoordeling doorgestuurd en opgepakt door de betreffende afdeling/club **