Zeer slecht bij opzeggen wegens gezondheid

Maanden geleden mijn hals in bovenbeen gebroken. Meteen doorgegeven en werd bevroren. Betekent gewoon afschrijven en later als je weer kunt sporten wordt dat vergoed. Ik heb 6 maanden betaald en nu kan ik niet meer sporten. Moet eerst een grote trap op en een grote trap naar beneden naar de kleedkamer. Diverse mails gestuurd , gebeld, ziekenhuisverklaring, ook van de huisarts en formulier dat het bevroren was. Niets helpt. Ze lezen de bijlagen niet . Manager heeft ze gebeld meteen opgezegd. Ze doen niets. Ik heb €72 teruggevraagd, vorige week stond er €1.93 op mijn rekening. Hoe komen ze aan dit bedrag. Geen mail of verklaring erbij. Ik schrik van alle klachten die ik heb gelezen. Het is goed om zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor fit for free. Jammer dat een bedrijf zo met mensen omgaat. Ze vragen wel om ze te steunen vanwege Corona. Hoe durven ze. Sportschool in Utrecht waar ik was zijn heel vriendelijk en gezellig

• Club: Fit For Free Utrecht Leidsche Rijn

Cheape sportschool met een sechte organisatie

Al een tijdje heb ik een abonnement bij Fit for fee, maar ik heb besloten mijn abonnement op te zeggen. De sauna in mijn sportschool is al weken buiten gebruik, en uit niets blijkt dat het management van FFF het repareren van de vloer als prioriteit ziet. Zelfs de WC beneden is al weken defect, en er lijkt niets te gebeuren. Dit gebeurt alleen bij shabby sportscholen, wat FFF kennelijk is.

• Club: Fit For Free Amsterdam Looiersgracht

Onbetrouwbare organisatie

De spelregels veranderen tijdens het spel dat kunnen ze wel bij Fit for free maar vervolgens het e.e.a. netjes afhandelen ho maar. Als je vooruit hebt betaald moet je eindeloos achter de verschuldigde restitutie aan kachelen. Ze beloven van alles maar komen verder geen enkele belofte na. Je zou toch gaan denken dat ze een liquiditeit probleem hebben onderhand. Een 50% verhoging presenteren als een verbetering omdat je dan ook 's avonds mag trainen terwijl je dat nooit doet en er ook niet om hebt gevraagd, je moet het gore lef maar hebben!

• Club: Fit For Free Leeuwarden

Verouderde/ kapotte apparaten Leidschenveen

Apparaten zijn aan vervanging toe alles is oud en vaak kapot

• Club: Fit For Free Den Haag Leidschenveen

Fijne sportschool!

Relaxt, gemoedelijk, ruime keuze uit apparaten, goed betaalbaar

• Club: Fit For Free Utrecht Leidsche Rijn

Zeer slechte klantenservice

Na een onaangekondigde abonnementsverhoging van ruim 15%, een bericht gestuurd, geen reactie, gebeld met de een zeer onvriendelijke helpdesk die alleen maar meldde dat er (in het algemeen) brieven uitgestuurd waren, en een tweede officiele klacht waarop wederom geen reactie is gekomen. Ze houden zich zelf niet aan hun algemene voorwaarden en vervolgens een waardeloze klantenservice.

• Club: Fit For Free Eindhoven Mecklenburgstraat

tv die aan de apparaten is gekoppeld doet het niet

Al weken doen de tv's het niet, erg vervelend.

• Club: Fit For Free Utrecht Kanaleneiland

O Geweldig om te sporten bij Fit For Free

Bij F4F ontspan ik mij tijdens het sporten, de faciliteiten die ze daar hebben vind ik zeer goed

• Club: Fit For Free Amsterdam Osdorp

Zeer slecht

Sinds 2011 al lid en in 2019 werd het abonnementsgeld met meer dan 20 % verhoogd en nu in 2020 nogmaals. Dit werd ook niet gecommuniceerd. Klantenservice gebeld en de zeer onvriendelijke dame (naam bekend) zei dat er een brief (!) verstuurd was. Pertinente leugen! Vroeg om een leidinggevende te spreken maar dat was niet mogelijk. Mail gestuurd op 13 februari en wacht nog steeds op antwoord. Zo gaan ze met klanten om die al 9 jaar lid zijn. Schandalig. Klantenservice kunnen ze beter opheffen. Heeft totaal geen nut als men niet wil meedenken of excuses maken.

Slechte

Geachte.heel erg slecht gedraage door die nuwe manager van de lijnbaangracht lokatie fit for free.niet vrindelijk agrisife ongedulidige

• Club: Fit For Free Amsterdam Lijnbaansgracht

Bedroevend.....

Jaaaren lid geweest totdat FitforFree ineens besluit om eenzijdig de voorwaarden binnen een lopend contract te wijzigen, en de prijzen exorbitant te verhogen. Hieronder lees je er meer over in andere reviews. Ik heb direct na de aangekondigde wijzigingen opgezegd, maar doordat de klantenservice veel te laat reageert, hebben ze me nog een extra maand aangesmeerd tegen het hogere tarief, waarvoor ze drie keer een incasso hebben gedaan ondanks dat ik de incassomachtiging heb ingetrokken (per mail). Ga je zo om met iemand die al 10 jaar lid is.....? Nu maar hopen dat ze het door mij teveel betaalde abonnementsgeld tot juni, netjes terugstorten..... Denk goed na voordat je hier een abonnement afsluit voor langere tijd, dat is voor FfF dus niets waard. Bij mij is afspraak gewoon afspraak. Bij FfF dus blijkbaar niet..... jammer maar er zijn ook clubs met goed management....gelukkig!

• Club: Fit For Free Den Haag De Uithof

Slecht! Ik wil contract opzeggen als ik verhuis waar geen vestiging bestaat!

Ik voel me opgelicht! Ik heb een lidmaatschap van 1 jaar dat eindigt in september, maar moet onverwacht verhuizen naar een andere stad die geen Fit For Free heeft. De sportschool biedt helemaal geen optie om het abonnement te annuleren, dus ik ben nu gedwongen om de resterende 140 euro (7 maanden) te betalen en 50 minuten (!!!) te reizen telkens als ik naar de sportschool wil gaan. Sorry maar dat kan echt niet. Het is heel sluw van Fit For Free om mensen te dwingen aan zo'n contract gebonden te zijn wanneer het ZO lastig is om een sportschool te bereiken, en dat nog voor de komende 7 maanden!! Volgens de wet is dit niet toegestaan! Ik heb geprobeerd te bellen, maar ik sta elke keer langer dan 30 minuten in de wachtrij. Klantenservice is verschrikkelijk. Als ik dit had geweten, zou ik Fit For Free nooit hebben gekozen. Ik wil de optie hebben het contract op te zeggen als ik ergens verhuis waar geen vestiging bestaat! 140 euro verspild.

• Club: Fit For Free Den Haag Loosduinseweg

Slechte communicatie met hoofdkantoor

Sinds er een verandering was in de abonnementen is er door FFF geld van mijn rekening af geschreven. Het zal wel kloppen maar zou het fijn vinden als ik een uitleg kreeg over dit bedrag. Een rekening is toch wel het minste.

• Club: Fit For Free Helmond

Rot bedrijf

Abonnement opgezegd en nog steeds geld er van afgetrokken, schandalig oplichters!!! Basic fit 10 keer beter ben inmiddels al bij basic fit!

• Club: N.v.t.

Onpersoonlijk, niet flexibel, niet klantvriendelijk

Dinsdag 4 februari zag ik dat er € 50.39 van mijn rekening was afgeschreven door Fit For Free. Ik wist dat er een verrekening zou komen, maar schrok van het bedrag. In de toegestuurde mail heb ik gelezen dat de verandering de periodieke betaling zou zijn, namelijk 4 weken in plaats van een maand. Ook las ik dat het bedrag € 14,99 per 4 weken zou worden. Ik betaalde dit ongeveer per maand, dus vond het goed. Natuurlijk zag ik staan speciale actie voor jou, maar ik ben tevreden met wat ik heb en dacht dat de verandering alleen de periodieke betaling zou zijn, dus stopte met lezen en nam verder geen actie. Dinsdag heb ik gelijk gebeld, want in mijn Fit For Free was voor mij niet duidelijk wat ik nu voor abonnement had en waarom de verhoging zo veel was. De medewerkster vond het allemaal ook vervelend en stelde voor het contract te beëindigen. Voordat ik dat zou doen wilde ik eerst weten wat ik nu precies voor abonnent had gekregen. Woensdag, nadat ik de mail over de wijziging geheel had gelezen werd het een en ander mij duidelijk. Wederom heb ik gebeld, want ik snapte niet waarom in mijn Fit For Free niet het abonnement was aangepast in Fit Smart, zoals in de aanbieding stond. Ik had mijn abonnement zelf moeten wijzigen, nu had ik mijn oude abonnement, zonder de voordelen van de Fit Smart abonnement, maar wel tegen een hogere prijs, namelijk € 276 in plaats van € €260 voor een Fit Smart abonnement, tegenover € 190 voor mijn oude abonnement. Ik vroeg of dat niet alsnog gewijzigd kon worden en het antwoord was nee. De actie is voorbij. Ik vind het bijzonder teleurstellend dat dit niet kan, en een prijsstijging van meer dan 45% is belachelijk. Een klein beetje flexibiliteit van Fit For Free zou ik op zijn plaats hebben gevonden. Ook Fit For Free heeft hierin niet zijn best gedaan, een mailtje vlak voor het verstrijken van de actieperiode had aangezet tot het opnieuw lezen van het bericht en teleurstellingen en onbegrip voorkomen.

• Club: Fit For Free Rotterdam De Kuip

Zeer matig!

Matig! Niet schoon, Savonds te druk nauwelijks meer groepslessen geen gratis buikspierkwartier meer materialen soms incompleet matjes vies

• Club: Fit For Free Leiden Lammenschans

Zeer slechte communicatie

Zonder berichtgeving veranderd FFF de voorwaarden. Mijn dochter en ik zijn al jaren lid en betaalde een daluren tarief van de € 107,- en €98,-(omdat ik haar als lid heb aangebracht) per jaar. Het wordt nu pas € 19,99per 4 weken. Wat een grote verschil! Nu zou ik 2xe46 euro moeten bijbetalen omdat de voorwaarden veranderd zijn, terwijl ik al betaald heb tot juli! Zonder enig berichtgeving vooraf, veranderen zij de voorwaarden, moet ik midden in het jaar bijbetalen en verdubbelen zij het abonnementsgeld! De crosstrainers deden het regelmatig niet. En de hygiëne liet te wensen over. Veel personeel verloop en vaak niemand achter de balie. De telefonische klantenservice reageert asociaal en per mail heb ik in het verleden geen reactie terug ontvangen. Kortom: zeer slecht.

• Club: Fit For Free Middelburg

Wat een slechte en waardeloze communicatie bij Fit For Free.

Bedenk u voordat u een contract afsluit bij Fit For Free!! Wat mij is overkomen....... Nadat ik mijn contact bij Fit For Free heb moeten opzeggen ben ik altijd netjes mijn fin. verplichten nagekomen, totdat ik mijn contact heb opgezegd. Ik kreeg een aanmaning van € 2,89 ???? wat ik al heel vreemd vond terwijl ik alles al had betaald. Vervolgens heb ik via hun site de vraag gesteld waar deze € 2,89 betrekking op hebben? Ik ben nog steeds het wachten op een schriftelijke reactie? Vervolgens ontvang ik na ca. 1 mond. weer een aanmaning met € 10,- extra kosten er bovenop, maar nog steeds geen reactie ontvangen van Fit For Free over de kosten van € 2,89. Zelf denk dacht ik...... dan maar bellen! Om Fit For Free aan de telefoon te krijgen word je doorverbonden met een Callcenter waar ik na ruim 23 min. een dame aan te lijn kreeg. Zij vertelde mij in nog minder dan 2 min. dat ik het openstaande bedrag van € 12,89 moest betalen en dat ik hier niet onderuit kom. Mijn antwoord op de vraag waar in eerste instantie de € 2,89 betrekking op hadden kon zij mij niet vertellen?? Mijn conclusie was dan ook, sluit geen contract af met Fit For Free, je bespaard je een hele hoop negatieve energie die je beter kunt gebruiken om elders te gaan sporten!

Slechtste klantenservice van Nederland

Ik heb contact gehad met de klantenservice van fit for free, ik ben zeer slecht geholpen. Keer op keer zou er contact met mij opgenomen worden, wat keer op keer niet gebeurd. In het geval van deze kwestie staat Fit for free op basis van de Nederlandse wet niet in hun recht. Vervolgstappen richting de rechter worden momenteel ondernomen.

Ok

Everything is ok, only sauna is missing!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Fit For Free Middelburggaat sinds een paar maanden zwaar achteruit!!!

Wij sporten nu ruim 2 jaar bij Fit For Free tot voor kort altijd prima maar sinds enkele maanden gaat het zeer zwaar achteruit. Vorige week een hele week onacceptabel veel geluids overlast gehad omdat ze boven de sportschool met een jekker(s) de hele week bezig waren en dat je elkaar niet verstaanbaar kon maken dus ruim boven de toegestane decibel. Ook is het niet meer zo schoon als voorheen en ook veel verloop van personeel wat niet ten goede komt Ja het is zelfs zo ik ging s'morgens op de crostainer er staan er 3 naast elkaar en geen van 3 deden het. Heb ik zelf de stekkers er maar in en uit getrokken. En dan de prijs op een smerige manier met bijna 50% verhogen terwijl je in nov. een stilzwijgend 2 jarig contract hebt betaald via automatisch incasso. Ik denk dat we maar eens juridische stappen gaan ondernemen of Trosrader erbij halen.

• Club: Fit For Free Middelburg

Geen service

Out of the blue de brief over de prijsverhoging ontvangen en de mededeling dat mijn daluren abonnement afgeschaft wordt. Ik heb inmiddels 2 mails gestuurd naar de klantenservice bij het hoofdkantoor en op beide geen reactie ontvangen - ronduit slecht. Mijn club in Leeuwarden heeft dan wel een likje verf gekregen en sommige van de apparaten zijn vervangen maar de douches zijn met 50% gereduceerd, de hygiëne laat te wensen over, de spinningfietsen zijn oeroud... niks wat een soortgelijke prijsverhoging goed praat. En de service... daar moet je eigenlijk geld voor krijgen en niet meer betalen. Ik overweeg serieus naar een andere sportschool over te stappen.

• Club: Fit For Free Leeuwarden

Nette club en vriendelijk personeel

De club wordt altijd goed netjes en schoongehouden door het personeel. Het personeel is ook altijd vriendelijk en behulpzaam, waardoor er een gezellige sfeer hangt. De kwaliteit van de groepslessen is super!

• Club: Fit For Free Heerlen

Goede Studio maar weinig apparatuur

Het studio is oke de mederwerkers zijn somehow vriendelijk. De apparatuur is in goede staat maar veel te weinig. Er is een rotary torso maschine voor het hele studio. Soms chillen ook mensen gewoon op de apparatuur zonder te trainen dat maakt het moeilijk een volledig programma af te ronden.

• Club: Fit For Free Amsterdam Karspeldreef

Fijne club, vriendelijk personeel.

Ik sport sinds 2012 bij F4F Rotterdam de Kuip en vind het een hele fijne club. De openingstijden zijn ruim, de sportschool zelf is ook ruim ingericht waardoor je meer dan voldoende toestellen tot je beschikking hebt. Ik ben erg gevoelig voor sfeer en die is bij deze vestiging altijd goed wat al begint met het personeel dat je altijd hartelijk begroet bij binnenkomst. Ben onlangs na een break weer begonnen met sporten en werd goed op weg geholpen door een trainer met een fijn en haalbaar trainingsschema en goede uitleg over de apparaten en hoe deze te gebruiken i.v.m. mijn rugklachten. Wat ik verder heel fijn vind, is dat het personeel ook regelmatig vraagt hoe het sporten gegaan is en altijd openstaan voor een praatje., In vergelijking met de andere vestigingen vind ik het groepslessen aanbod heel divers en tof dat er verschillende danslessen zijn. Deze vestiging wordt goed schoon gehouden, de kleedkamer is ruim met veel kluisjes, 2 toiletten en douches. Ik heb overigens een maandabonnement, dan ben je wat duurder uit maar voor wat je krijgt, vind ik het een prima prijs.

• Club: Fit For Free Rotterdam De Kuip

Over Fit For Free

Bij Fit For Free geloven we in een gezonde leefstijl voor iedereen. We begrijpen goed dat je wilt sporten op de manier die bij jou past en daarom vinden we het belangrijk om een sportschool te zijn waar iedereen zich thuis kan voelen. Zowel tijdens het sporten, als na het sporten. Loop dus gerust eens binnen in een van onze clubs en ervaar het zelf. ** De enquête is zuiver bedoeld om de klanttevredenheid te meten. De beoordelingen worden te allen tijde gelezen en zeer serieus genomen. Indien nodig wordt jouw beoordeling doorgestuurd en opgepakt door de betreffende afdeling/club **