Fit For Free ''Rotterdam-Maashaven'' heeft een onvriendelijke manager.

De manager van de Maashaven-locatie, is een hele onredelijke en nogal bemoeizuchtige jonge-dame die zich zelf graag hoort praten. En communiceert duidelijk erg moeilijk met mannen. Ze is erg veel met haar telefoon bezig en met hoe anderen haar vinden. Ver van professioneel en een echte bitch. Gelukkig zijn de overige medewerkers op de Maashaven te Rotterdam Zuid: wel erg vriendelijk en zeer professioneel. De meeste mensen die hier trainen zijn erg op zich zelf. Behalve de gevorderden gelukkig.

Verschrikkelijk

Had mijn contract verlengd en een dag later mocht ik niet meer sporten omdat ik te weinig betaald had want de contributie was verhoogd met ongeveer 35 procent. Hier ging ik niet mee akkoord en heb mijn contract opgezegd. Ben nu al 5 maanden bezig om mijn resterende contributie terug te krijgen, maar dit for free geeft geen gehoor. Heb zelfs een incassobureau ingeschakeld maar zelfs daar geven ze geen gehoor aan. Wat een asiosaal bedrijf. Heeft lak aan alles.

• Club: Fit For Free Zwijndrecht

Waardeloze organisatie

Het Shared abonnement heb je, zeker in Corona tijd, niks aan want je mag maar 2(?!) keer in de maand met dezelfde persoon komen trainen. De kleine lettertjes zijn pas zichtbaar wanneer je al betaald hebt. Dat doet een concurrent sportschool stukken beter. Per 1 juli, de dag dat het abonnement in ging, meteen opgezegd. Diverse telefoontjes en emails later, wachten we nog steeds op de restitutie van 376 euro. In een email van 16 juli heeft Fit for Free bevestigd dat we het geld uiterlijk 31 juli terug hebben. Wanneer we het daadwerkelijk niet terug hebben op 31 juli, gaan we vervolgstappen ondernemen. Een zeer malafide organisatie, dat Fit for Free.

zeer slecht

Eind april hebben mijn echtgenote en ik het abonnement opgezegd en verzocht om restitutie van het teveel betaald abonnementsgeld (in totaal circa 200 euro. Na verschillende mailtjes waarop niet gereageerd wordt tot op de dag van vandaag niets vernomen.

Al 4 maanden aan het wachten op restitutie abonnementsgeld

Begin maart heb ik een jaarabonnement afgesloten voor de sportschool. Binnen de 14-dagen periode besloot ik om mijn abonnement te herroepen. Sindsdien ben ik aan het wachten op de meer dan 200 euro die ik tegoed heb. - in maart kreeg ik te horen dat de betaling bij de juiste afdeling lag - in april kreeg ik te horen dat er een storing in het systeem was - in mei kreeg ik te horen dat de restituties pas worden uitgevoerd als de sportscholen weer open zijn, de ingebrekestelling hebben jullie ontvangen Toen heb ik uiteindelijk de maand juni maar afgewacht. Inmiddels is het eind juli en heb ik mijn geld nog niet terug. Toen ik begin juli belde gaven jullie aan hoe 'druk het systeem wel niet is'. Sinds vorige week wordt er niet meer gereageerd op Facebook berichten en ook telefonisch zijn jullie onbereikbaar: ik kom in een wachtrij te staan en na een half uur wordt de verbinding gewoon verbroken. Staan jullie op omvallen? Gaan jullie failliet? Ik zou graag mijn geld terug willen voor die tijd...

Prima sportschool

Prima sportschool, goede faciliteiten en vriendelijk personeel. Zeer schoon en prima maatregelen tijdens deze corona crisis.

• Club: Fit For Free Den Haag Mariahoeve

Gezellig, open en professioneel

In FFF Veenendaal waar ik het meeste vertoef is het gewoon weer super gezellig, vriendelijk personeel en ze gaan goed om met alle Corona perikelen. Ik lees veel negatieve beoordelingen van anderen over lange wachttijden en vertraagt betalingsverkeer. Lieve mensen, alle sectoren hebben een klap gehad in deze tijden, vertraging hoort er helaas bij. Gaan we deze bedrijven nu ook nog eens een trap nageven met een negatieve beoordeling??

• Club: Fit For Free Veenendaal

Betaalt mijn geld niet terug!!!!

Wegens de Corona en dat ik in de risico groep zit heb ik mijn abonnement opgezegd op 10 Juni 2020. Nu meer dan 1 maand later heb ik mijn geld Nog niet terug (ik heb 2 jaar vooruitbetaald). Ik heb de klantendienst gebeld maar zij zeggen gewoon dat zij niet wet wanneer het geld teruggestort worden. Dat is een open deur antwoord. Zij willen zelf geen indicatie geven wanneer het geld te verwachten is

• Club: Fit For Free Helmond

Zeeeer slechte klantenservice

mijn man had binnen 2 weken zijn abonnement veranderd in maandelijks opzegbaar, formulier getekent in filiaal Barendrecht, maar nu wil hij dus opzeggen je raadt het al de opzegging gaat gewoon in na een jaar!!!!!!! Mijn dochter gaat intern stage lopen in een plaats waar binnen 30 km geen FFF is en kan haar abonnement ook pas na een jaar oozeggen!!!! Terwijl mij door de klantenservice in het verleden is verteld dat als er geen filiaal binnen 30 km zit je gewoon kan opzeggen. Ik betaal helemaal niks meer aan ze! Ze moeten maar eens zorgen dat de klantenservice een keer hun werk goed gaan uitvoeren!!!!!! NOOIT MEER NAAR FFF!!!!!!!

• Club: Fit For Free Barendrecht

Zeer slechte en onbetrouwbare klantenservice

Op 3 april 2020 is (na een maand opzegtermijn) mijn abonnement beëindigd.. Tot op heden (07-07-2020) krijg ik -ondanks herhaald aandringen- mijn teveel betaalde abonnementsgeld à €261,37 niet terug; het duurt allemaal wat langer is het standaard antwoord van de klantenservice!

Zeer slecht

Ze zijn telefonisch zeer slecht te bereiken.

• Club: N.v.t.

FFF gaat niet netjes met zijn klanten om

FFF schrijft extra geld af van je rekening zonder bericht over een prijsverhoging. Als je schriftelijke protesteert dat dit wettelijk gezien niet mag, reageert men niet. Ook na vele brieven en klachten geen reactie. Tijdens coronatijd geen enkel bericht ontvangen over sluiting, buitenlessen of weer opengaan.

Goede sportschool/klantenservice

Toppers... Ja hoor... stond je 50min in de wacht (1 juli) je bent net aan de beurt en je bent niet eens klaar met je verhaal wordt de verbinding verbroken.. erg frustrerend nadat je 50min hebt gewacht. Tot mijn verbazing kreeg ik paar minuten later een mail als onderwerp “Sorry verbinding verbrak“ In de mail hebben ze eigenlijk al mijn vragen beantwoordt zonder veel informatie te kunnen doorgeven. zeer fijne klantenservice!

Heerlijke sportschool

het is ruim opgezet, fijne apparaten, doe maar normaal dan doe je gek genoeg, fijne sfeer en top prijs!

Fijne club

Fijne club, netjes en verzorgd. Vriendelijk personeel. Wat mij betreft mag de club al vanaf 6 uur open :-)

• Club: Fit For Free Breda Haagse Beemden

Prima sportschool

Fijne sportschool. Aardige medewerkers en de mensen die er komen zijn ook fijn. Niet dat dat iets is waar fff controle op heeft, maar wilde het erbij zeggen. Sfeer is dus goed. Heel schone omgeving. Enige wat ik jammer vind is dat de muziek bij de groepslessen ontzettend hard staat dus volg ik die liever niet. En de sauna is ook niet heel super. Dat de douchjes geld kost snap ik ergens wel, maar als je elke keer na het sporten wilt douchen ben je op gegeven moment wel wat er aan kwijt. Over het algemeen is de sportschool goed.

• Club: Fit For Free Amersfoort

slechte resututie afhandeling

je zegt volgens het jaarabbonement je abbonement op. 4 weken na beeindiging in een klacht komt F4F met de melding :" Op dit moment zijn de restituties binnen onze administratie helaas nog vertraagd. Waarvoor onze excuses. Wij kunnen je hiervoor nog geen exacte tijdsindicatie geven. Onder voorbehoud is de verwachting dat de betalingsprocessen vanaf heropening van onze clubs weer van start zullen gaan." of wel je mag wachten tot ze al t geld ophebben eer ze terugbetalen

• Club: Fit For Free Heerlen

Zeer slecht bij opzeggen wegens gezondheid

Maanden geleden mijn hals in bovenbeen gebroken. Meteen doorgegeven en werd bevroren. Betekent gewoon afschrijven en later als je weer kunt sporten wordt dat vergoed. Ik heb 6 maanden betaald en nu kan ik niet meer sporten. Moet eerst een grote trap op en een grote trap naar beneden naar de kleedkamer. Diverse mails gestuurd , gebeld, ziekenhuisverklaring, ook van de huisarts en formulier dat het bevroren was. Niets helpt. Ze lezen de bijlagen niet . Manager heeft ze gebeld meteen opgezegd. Ze doen niets. Ik heb €72 teruggevraagd, vorige week stond er €1.93 op mijn rekening. Hoe komen ze aan dit bedrag. Geen mail of verklaring erbij. Ik schrik van alle klachten die ik heb gelezen. Het is goed om zoveel mogelijk mensen te waarschuwen voor fit for free. Jammer dat een bedrijf zo met mensen omgaat. Ze vragen wel om ze te steunen vanwege Corona. Hoe durven ze. Sportschool in Utrecht waar ik was zijn heel vriendelijk en gezellig

• Club: Fit For Free Utrecht Leidsche Rijn

Cheape sportschool met een sechte organisatie

Al een tijdje heb ik een abonnement bij Fit for fee, maar ik heb besloten mijn abonnement op te zeggen. De sauna in mijn sportschool is al weken buiten gebruik, en uit niets blijkt dat het management van FFF het repareren van de vloer als prioriteit ziet. Zelfs de WC beneden is al weken defect, en er lijkt niets te gebeuren. Dit gebeurt alleen bij shabby sportscholen, wat FFF kennelijk is.

• Club: Fit For Free Amsterdam Looiersgracht

Onbetrouwbare organisatie

De spelregels veranderen tijdens het spel dat kunnen ze wel bij Fit for free maar vervolgens het e.e.a. netjes afhandelen ho maar. Als je vooruit hebt betaald moet je eindeloos achter de verschuldigde restitutie aan kachelen. Ze beloven van alles maar komen verder geen enkele belofte na. Je zou toch gaan denken dat ze een liquiditeit probleem hebben onderhand. Een 50% verhoging presenteren als een verbetering omdat je dan ook 's avonds mag trainen terwijl je dat nooit doet en er ook niet om hebt gevraagd, je moet het gore lef maar hebben!

• Club: Fit For Free Leeuwarden

Verouderde/ kapotte apparaten Leidschenveen

Apparaten zijn aan vervanging toe alles is oud en vaak kapot

• Club: Fit For Free Den Haag Leidschenveen

Fijne sportschool!

Relaxt, gemoedelijk, ruime keuze uit apparaten, goed betaalbaar

Zeer slechte klantenservice

Na een onaangekondigde abonnementsverhoging van ruim 15%, een bericht gestuurd, geen reactie, gebeld met de een zeer onvriendelijke helpdesk die alleen maar meldde dat er (in het algemeen) brieven uitgestuurd waren, en een tweede officiele klacht waarop wederom geen reactie is gekomen. Ze houden zich zelf niet aan hun algemene voorwaarden en vervolgens een waardeloze klantenservice.

• Club: Fit For Free Eindhoven Mecklenburgstraat

tv die aan de apparaten is gekoppeld doet het niet

Al weken doen de tv's het niet, erg vervelend.

• Club: Fit For Free Utrecht Kanaleneiland

O Geweldig om te sporten bij Fit For Free

Bij F4F ontspan ik mij tijdens het sporten, de faciliteiten die ze daar hebben vind ik zeer goed

• Club: Fit For Free Amsterdam Osdorp

Over Fit For Free

Bij Fit For Free geloven we in een gezonde leefstijl voor iedereen. We begrijpen goed dat je wilt sporten op de manier die bij jou past en daarom vinden we het belangrijk om een sportschool te zijn waar iedereen zich thuis kan voelen. Zowel tijdens het sporten, als na het sporten. Loop dus gerust eens binnen in een van onze clubs en ervaar het zelf. ** De enquête is zuiver bedoeld om de klanttevredenheid te meten. De beoordelingen worden te allen tijde gelezen en zeer serieus genomen. Indien nodig wordt jouw beoordeling doorgestuurd en opgepakt door de betreffende afdeling/club **