Slechte Fit for Free

Oplichters! voor niks moet ik 32,69 euro betalen,

• Club: N.v.t.

• Club: Fit For Free Rotterdam Blijdorp

Niet lezen afspraken.

Afspraken uit het kontrakt zijn niet nagekomen, Begin en einddatum waren vermeld met één bedrag. Kort lopend abonnement voor de plm 5 weken. De administratie leest het kontrakt niet, en schrift oneigenlijk af.

• Locatie
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Club: Fit For Free Roermond

Vriendelijk maar huisregels worden niet uitgevoerd

Op een zaterdag zit het personeel meestal hun slaap in te halen. Er wordt veel zonder handdoek gesport, iedereen belt, gewichten slingeren over tussen de apparaten door. Petjes worden alleen gecontroleerd als het niet hun vriendjes betreffen of andere bekenden zijn. Deze klacht reeds diverse malen door gegeven. Ze staan erbij en kijken ernaar. Muziek staat ook regelmatig keihard. En er is één WC voor alle mannenlijke sporters. Die ook nooit wordt schoon gemaakt. Kortom het kost niet veel, maar je moet er ook niks van verwachten.

• Club: Fit For Free Rotterdam De Kuip

Meestal vriendelijk personeel en prijsvechter

De ervaring wisselt nogal per locatie - Amsterdam Zuid: volgestouwd met apparaten die nogal eens onvoldoende werken; aftandse lockers en strenge regels. Matige hygiene. Verder goed bezocht en vriendelijke mensen. Bergen op Zoom: plezierige locatie. Veenendaal (meest bezocht) aardig personeel wat verouderde toestellen (overal) en niet voldoende ruimte geven aan sommige apparaten zoals het rugtoestel. Goede hygiene. Zeist: goede locatie (dicht bij de snelweg) vriendelijk personeel en top vanwege het initiatief van de gratis douches. Had ook tijdenlang een aanbevelingen en tips bakje staan! Ik heb een voordeel uren abonnement en dat trekt alles recht. Het is een prijsvechter onder alle fitness organisaties.

• Locatie N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Club: N.v.t.

Fijne sportschool

Goede sportschool met voldoende apparatuur om fijn te trainen. De sfeer en de hygiëne zijn zonder meer goed. Enkele weken geleden is er een nieuwe menager in dienst gekomen en sindsdien wordt er niet meer op getreden tegen het dragen van petjes, hoody's en andere hoofddeksels die tegen de huisregelementen ingaan. ook zie ik steeds meer mensen rechtstreeks op hun sportschoenen van buiten gaan sporten. IK hoop dat de huisregels in het vervolg weer gehandhaafd zullen worden en dat deze teloorgang gestopt zal worden.

• Club: Fit For Free Amsterdam Buikslotermeerplein

Moderne apparatuur, heel schoon,goede sfeer en vriendelijke personeel.

Goede ervaring.

• Club: Fit For Free Amsterdam Osdorp

Dramatische sportschool

Na 9 (!) euro te hebben betaald om een keer te kijken of deze sportschool, die dichterbij huis is, voldoet aan de verwachtingen troffen wij een weinig bijzondere ruimte. Klap op de vuurpijl was het apart moeten betalen voor een warme douche. Hier komen wij nooit meer.

• Club: Fit For Free Ridderkerk Reyerparc

Grote variëteit van sporters

Wat mij het meeste opvalt (en wat ik zelf het leukste vind), is de grote variëteit van mensen die er bij Fit for Free komen sporten. Van fanatieke jonge sporters tot wat oudere mensen die even voor de dagelijkse beweging komen. Een heerlijke mix dus! Daarbij is het personeel super vriendelijk, is er een ruime openingstijd, de apparatuur perfect, de kleedruimtes e.d. schoon en abonnement betaalbaar. Wat wil je nog meer?! Het enige minpuntje wat ik zou kunnen verzinnen is dat je soms wel advies zou willen over de werking van een apparaat en dat er niet echt veel personeel aanwezig is

• Club: Fit For Free Leiden Lammenschans

Uitstekend!!!!

Fit for free Zoetermeer Rokkeveen de beste fit for free die er is!!! Vriendelijke werknemers, altijd schone apparaten en zeer goede apparaten!

• Club: Fit For Free Zoetermeer Rokkeveen

De regels zijn dat abonnement op vaste datum word afgeschreven bij mij word er onregelmatige datums afgeschreven soms de 27e soms de 1e soms de 7e dat is nogal irritant moet ik zegen ,Over de sportschool zelf geef ik een 9, hygiëne zeer goed/fitnessapparatuur heel goed bijhoudend zoals de gigantische ruime sportschool word goed onderhouden ,

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte Fit for Free, heel vaak zijn toestellen stuk het is er erg vies wordt niet goed schoon gemaakt er zijn niet genoeg gewichtsplakken en stangen. Maar er ligt wel nieuw tapijt dat wel

• Sfeer

Wij hebben jaren bij Basic Fit in Deventer gesport en zijn nu een jaar bij Fit for Free (wij zijn mijn vrouw en ik, 60 jaar). We zijn zeer tevreden! Vooral vanwege het personeel en de sfeer. Personeel is vriendelijk, ze kennen ons, zitten nooit op hun telefoon te kijken, sfeer in de ruimte is prettig. Muziek staat niet te hard. In vergelijking met Basic Fit een verademing. Apparatuur is wel wat gedateerd, de ruimtes zijn niet echt zo mooi als bij Basic Fit maar bejegening en sfeer zijn veel en veel beter.
  • Sfeer

Prettige sportschool. Ga meermaals per week sporten en wordt ook altijd vriendelijk begroet en geholpen zou ik daarom vragen.
  • Sfeer

Veel azijnzeikers hierro, Ik heb er goede ervaring mee. Jammer dat mensen onder mij wat negatief zijn. Als ze denken dat ze perfect willen geholpen worden met een big smile, moet je maar naar een hotel gaan. Niet de sportschool. Anyway, goede service, apparatuur etc. Van mij krijgen jullie wel een 10.

2 sterren: slechter dan verwacht

Wij hadden een 2-jarig contract afgesloten en besloten eerder te stoppen. Wij kregen netjes een mail met het terugbetalen van de genoten korting. Kort hierna bleven de dreig- sms'jes en mails komen , maar na een telefoontje met F4F werd ons verzekerd dat wij deze konden negeren. Dit hebben wij gedaan op 12 mei 2018 totdat wij dreigmails begonnen te krijgen van Flanderijn namens F4F of wij even 70 euro de man konden lappen. Het mooie was dat de bedragen in de dreigbrieven zo willekeurig als wat waren. De ene keer moesten we 50 euro betalen, andere keer 30. Echt te hilarisch voor woorden! Ik schrijf nu deze recensie nadat wij WEER een mail hebben ontvangen van Flanderijn waarin vermeldt wordt dat wij voor 11 maart 2019 moeten betalen, en anders er een rechtzaak komt. Net contact gehad met Flanderijn en ook zij snappen niks van de openstaande schuld en nemen voor de zoveelste keer contact op met F4F. Even afwachten dus, maar even voor de duidelijkheid, dit loopt al vanaf 12 mei 2018 tot 8 maart 2019. Ik heb wel iets beters in mijn weekend te doen dan opgelicht te worden door dit 'bedrijf'. Ik raad niemand aan om ook maar een contract af te sluiten bij Fit4Free. Wanneer je er sport is het allemaal leuk en aardig, totdat je er klaar mee bent door wat voor reden dan ook. Dan komt het gezeik en de dreigementen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik begrijp niet waarom ze me bedriegen, ik zal altijd negatieve beoordelingen achterlaten over je fitnessclub. geschikte beoordelingen zullen overal worden achtergelaten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben gister gaan trainen bij de Fit For Free in uithof bij de Jaap Edenweg. Vervolgens komt genaamd Micheal van bulk naar me toe, dat ik mijn handoek niet bij me heb, terwijl we een handoek gebruikte voor 2 personen. Ik werd met een bedreigde en arrogante manier behandeld, Dit kan ik eerst volgende keer niet accepteren. Ik ben dit van Fit For Free niet gewenst om zo te behandeld te worden. Wanneer ik naar de sportschool ga om te sporten. Ik was een keer om 22:52 aan het omkleden komt Remco van daar ook naar me toe als jullie niet binnen 10 seconden binnen zijn doen wij de deur dicht en mogen jullie uitzoeken wat jullie willen ( dit is toch absoluut niet normaal ) ? Want de sportschool sluit officieel om 23:00. Elke keer proberen ze om 22:50 de sportschool te sluiten hierbij heb ik ook meerdere getuigen die bij aanwezig waren. Ik vind dat Tamara mij wel heel goed behandeld daar, die begrijpt me ook heel goed en snapt Remco de manier ook niet hoe hij me heeft behandeld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

At first, i was very motivated and happy in his gym since i join in January. I really liked the whole concept of the gym, however, at the end "somedoby" started annoyed me. There is a cleaning lady (with color) in the morning who asked me and Not in a very friendly way to leave the room i was attending to make my abs session at 7.45am because the floor it was not fully dried (I make a point here: the gym opens at 7.00am. So by then every area must be ready to be taken in order to exercise) in addition to this, i realized that often people (girls) also use this room for their sessions in the morning while the floor is still a bit wet and not fully dried.. so why just Me get a complain for this? Besides this, the same day the same lady came again to me (while training, in front of people) to again make a complain, this time she asked me to put back on place the bodypump benches when i wasnt yet finished at all. Personally i think i just behavie in the normal way, and i Should not being bothered by anyone while I am training. Thats what people goes to the gym to, to workout and not to be disturbed by anyone for things like this, that in my case i find it very annoying.
  • Algemene indruk N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Openingstijden N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Fitnessapparatuur N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Sfeer N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Had een abonnement afgesloten voor een jaar direct jaar betaald werd beloofd dat het 2018 tot zomer alles mooi en netjes zou gemaakt worden en de fitnes apparaturen vernieuwd zouden worden! De situatie maart 2019 De machines zijn bijna overleden altijd is er iets kapot door ouderdom vloeren niet aan te zien mail gestuurd geen reacties terug voor wanneer er vernieuwing zou plaats vinden. Helaas tot op heden een armzalige fitnes school geen aanrader fit for free in Leidschenveen (oud fit 4 you) !! Door dit ben ik maar denk 2 maanden bijenkast gegaan de rest is een gedwongen sponsoring geweest! En hele motivatie verpest.
  • Sfeer

De sfeer is bijzonder goed. Er is geen patsergedoe bij de gewichten. Het spinnen is altijd erg leuk, omdat je na verloop van tijd met een vast groepje bezig bent. Lockers en hygiëne zijn ook in orde. Het personeel is meer dan vriendelijk. Conclusie: sporten voor een schappelijke prijs in een aangename omgeving!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klantenservice is een drama. Ondeskundig persoon die gemaakte afspraken niet nakomt waardoor je te maken krijgt met onverwachte kosten
  • Sfeer

Eerst bij basic getraind maar fit is in z'n geheel veel fijner
  • Sfeer

Over het algemeen een goede sportschool. Enige wat ik echt mis is eten/drinken. Alleen koffie/thee en water vind ik aan de karige kant. Zou natuurlijk geweldig zijn als er ook (gezonde) drankjes en repen te krijgen zouden zijn.

Over Fit For Free

Bij Fit For Free geloven we in een gezonde leefstijl voor iedereen. We begrijpen goed dat je wilt sporten op de manier die bij jou past en daarom vinden we het belangrijk om een sportschool te zijn waar iedereen zich thuis kan voelen. Zowel tijdens het sporten, als na het sporten. Loop dus gerust eens binnen in een van onze clubs en ervaar het zelf. ** De enquête is zuiver bedoeld om de klanttevredenheid te meten. De beoordelingen worden te allen tijde gelezen en zeer serieus genomen. Indien nodig wordt jouw beoordeling doorgestuurd en opgepakt door de betreffende afdeling/club **

Over Fit For Free

Filter op Taal