Top avond

Gezellige jonge enthousiaste groep, bruist van energie. Sociaal en Netjes in omgang. Zeker aan te bevelen! Succes samen

Prima service!

Ik heb goed contact gehad met Macha en de band naar tevredenheid kunnen boeken!

Het was Top

Zie onderstaande reactie; Goedemorgen Om eerlijk te zijn weet ik niet precies wie er tot de feestcommissie behoort. Dus ik stuur het vast naar jullie maar zegt het voort, zegt het voort……… Bedankt voor de organisatie van het super gezellige personeelfeest. Het was erg gezellig, super goed verzorgd en de band was top!

Super bijdrage!

Met dank aan Macha van Buro voor Muziek hebben wij een super optreden gehad van illusionist Peter Vogel. Het zorgde direct voor de goede sfeer, precies zoals we het bedacht hebben. Macha heeft prima met ons meegedacht en ons geadviseerd. Dank!

• Vriendelijkheid personeel

Super geregeld, snel goed en duidelijk

Prima geregeld en duidelijk

Het was weer top!

Millennium was weer vanouds en gegarandeerd een topfeest.

• Vriendelijkheid personeel

Super vriendelijk en professioneel personeel!!!

Mijn ervaring met BVM was echt uitstekend! De begeleiding van begin tot eind was erg professioneel. Acts zoals Der Übergeile Holländer zijn ook echt aan te raden!

Heel erg tevreden!!

Al meer dan 30 jaar verzorgd BVM onze feestavonden. Voor de reguliere personeelsfeesten en ook voor ons 25 jarig en nu ons 40 jarig bestaan. Mede door BVM kunnen wij terugkijken op een PERFECT georganiseerd jubileum feest.

• Vriendelijkheid personeel

Al heel wat jaren, goede ervaring mee

Denken mee, en verkopen geen onzin.

Perfect geregeld!!!

Goede ervaringen met buro voor muziek. Het buro denkt goed mee over de wensen van de klant. Goede en duidelijke communicatie.

• Vriendelijkheid personeel

Band was heel goed, veel spectacle door led wall en verlichting. Geluid was niet te hard, daar kreeg vorig jaar opmerkingen over. Een aantal bezoekers vonden de pauze van de band te lang duren.

Vol energie en plezier: 7 Days Music

7 Days Music heeft op onze bruiloft een knallende avond verzorgd, een echte feest band precies zoals wij onze avond wilden invullen. De bandleden zijn jong en stralen energie uit. We zijn heel erg blij met onze keuze. een aanrader voor iedereen die van feest houd!

• Vriendelijkheid personeel

Enorm genoten van de band op onze bruiloft. We kregen goede adviezen. Communicatie verliep goed. Bij vragen snelle reacties (telefonisch/Whatsapp).

• Vriendelijkheid personeel

Goed geregeld en snel in antwoorden

Het was een goed optreden van Orlando. Hij was netjes op tijd aanwezig. En bouwde zijn optreden netjes op door rustig te beginnen en met een klapper af te sluiten. Goed geregeld! Wie weet tot een volgende keer. Groet Jeroen en Sharon

goed overleg, heel tevreden

goede zorg. omboeken in begin van het jaar van zaterdag naar zondag 16 juli werd vlot uitgevoerd

• Vriendelijkheid personeel

Snelle reacties met een goed en eerlijk advies

Het contact met Wilco verliep zowel via mail als telefoon heel goed. Hij was snel in reageren en dacht goed mee binnen de mogelijkheden. Alle opties werden duidelijk besproken waarbij hij goed meedacht met de voors en tegens.

• Vriendelijkheid personeel

Vol energie, met goede communicatie en supermooie muziek een topprestatie gehad!

Een band (7 days music) waar van alles mee te overleggen viel! Tussendoor werd de muziek opgepakt en aan afspraken werd voldaan. Om 18:00 startte de eerste set, om 18:15 stond vrijwel iedereen op de dansvloer! Iedereen vroeg hoe we aan deze band kwamen, super goede keuze en veel enthousiasme. Bedankt!

• Vriendelijkheid personeel

Mama Jo speelde op onze bruiloft. We hebben enorm genoten van de muziek die ze hebben gemaakt. Er was een fijne afstemming vooraf en tijdens de avond stemde de band af op de sfeer en behoefte van de gasten. Wat kunnen de mannen geweldig muziek maken! Prachtige solo's en ze hebben een hele fijne sfeer neergezet! Voor een andere gelegenheid zouden we ze zo weer boeken!

Top en snel geregeld!

Professioneel en binnen een paar dagen het optreden van Jaman geregeld.

• Vriendelijkheid personeel

Geweldige band op onze bruiloft

Met veel plezier kijken we terug op de millennium showband! Leuke band op onze bruiloft. Prettige start van de boeking gehad met Wilco. Echter op het laatst niet altijd meer reactie mogen ontvangen. Dat is jammer. Uiteindelijk met de band op de dag zelf geregeld

Fijn geregeld!

ook dit jaar bij ons personeelsfeest was alles weer super geregeld. Mooie avond met band, dj en twee gezellige artiesten! Op naar ons kerstfeest, uiteraard ook weer bij Buro Voor Muziek!

profecioneel

goed, maar iets te overdone

• Hebben wij je goed geholpen met de juiste live muziek? N.v.t.
  • Bereikbaarheid (email-tel-app) N.v.t.
  • Vriendelijkheid personeel N.v.t.

Niks op aan te merken

Alle contacten en de hulp waren goed

Meer dan prima!

De communicatie verliep soepel, snel en zeer vriendelijk, verder geen op- / aanmerkingen. Wij hadden Perfect Showband geboekt en waren hier zeer tevreden over. We kunnen iedereen aanraden te boeken via Buro voor Muziek

• Vriendelijkheid personeel

Allemaal super goed geregeld!

Goed ondersteuning en advies in het voortraject tot perfecte uitvoering op het evenement zelf!