Contact met Buro voor muziek verliep goed en de avond zelf was super!

2 goede stand up comedians geboekt bij Buro voor muziek nl. Vincent Geers en Johan van Gulik. Was een heerlijke avond lachen!!

Prima band, kreeg het gezelschap niet op gang en materialen kapot/half

er was iets met het geluid, waardoor de letterlijk tegen de DJ hadden gezegd 'maak jij het maar af, wij hebben er geen zin meer in' terwijl de klant expliciet had gevraagd of de band af kon sluiten. Ze zijn dus om 01u gestopt en vervolgens om 02u gaan afbouwen. Graag zou ik hier nog over willen vernemen.

Geweldig georganiseerd

Via Buro voor Muziek hebben we entertainment geboekt voor ons kerstfeest. Alles was perfect geregeld. De band was fantastisch en ook de overige artiesten werden goed bezocht. Er kwamen alleen maar complimenten en enthousiaste reacties van alle collega's. Bedankt!

Zoals altijd top

Men begrijpt wat we willen. Tevens altijd leuk contact en men denkt mee. Zeer prettig om mee te werken.

Fijn persoon aan de telefoon gehad met duidelijke uitleg en toen daardoor ook band geboekt

Door het fijne contact aan de telefoon en goede uitleg over welke band goed bij ons zou passen waren we al vrij snel van overtuigd dat we die bewuste band wilde op onze 12,5 jarig huwelijksfeest.

Top geregeld

In 1 woord top

Een fantastische band

De band is gewoon goed. Helaas hadden wij weinig publiek, maar dat doet niets af aan het optreden.

Super feest!

De Perfect Showband heeft tijdens onze bruiloft gezorgd voor een knallende afsluiting van de mooie dag! De band voelt perfect aan waarmee ze het aanwezige publiek kunnen vermaken. Conclusie: top band met super muzikanten en spectaculair licht en geluid!

Snel en goed geholpen door Macha!

Op elke vraag goed en snel antwoord gekregen!

Geweldig goeie band

De Service van het buro is super, Band heeft zijn naam perfect echt eer aan gedaan ! Jammer dat ze bij het in ontvangst nemen van de envelop niet bij de seremonimeester hebben aangegeven dat ze met een mannetje minder waren en wij daar dus wel het geld voor in de envelop hebben gedaan

leuke en interactieve band.

Aardige mannen, Techniek dik voor elkaar en leuke set lijsten. qua zang toch een misser hier en daar, wellicht puntje van aandacht, al begrijp ik dat een hele avond zingen ook best zwaar is. ze hebben van onze avond een leuk feest weten te maken en dat is waar het om gaat!

geweldig

wat een mooie avond en iedereen in de benen krijgen

Een bevestiging over de mail hadden wij prettig gevonden omdat het al zo lang vaststond . Maar alles is goed gekomen . Super avond gehad m.m.v. Take 2 music fantastisch en hebben veel complimenten gehad over de muziek. Dus alle lof voor Take 2. Groetjes Henk en Jacolien

Millennium super super band

Wat een super band ze spelen zeer gevarieerd en leuke acts erbij.

Wij hadden millennium showband tijdens ons huwelijk op 4 oktober. Het was voor ons een geweldige avond. Alles was vooraf al goed geregeld, de band had zelf het contact met de locatie om te zorgen dat alles op de juiste manier gedaan werd. Ook beplaade verzoeken van ons waren geen probleem en werden mee genomen in het programma. En wat een feest hebben wij gehad. Vanaf het eerste moment stond de dansvloer vol en deze is ook niet meer leeg geweest totdat het feest te einde was, buro voor muziek en millennium showband nogmaals bedankt voor het mogelijk maken van deze onvergetelijke avond.

Enthousiast

Erg vriendelijk, meedenkend en enthousiast. Fijn om mee te werken en ook erg flexibel!

Geen verdere toevoegingen, alles was top!

goed geregeld en een zeer goede band toppie

zeer goed

heel goed

Duidelijk contract

Het contact met jullie was prettig, de muziek top!

Het contact met Mascha heb ik als zeer prettig ervaren, ze begreep precies wat mijn bedoeling was. De muziek was top, er kwamen zelfs mensen uit een andere zaal even kijken omdat het zo gezellig klonk. Ik had gehoopt dat er meer mensen gingen dansen, helaas dit gebeurde niet, maar dat lag zeker niet aan de muziek. Wij hebben een top avond gehad!

Ronduit geweldig!

Van dit bureau gaan we zeker nog eens gebruik maken. We hebben via Buro van Muziek de Zandkunstenaar geboekt. Alles was in de puntjes geregeld. Het optreden van de Zandkunstenaar was een succes en is door veel van onze deelnemers bezocht.

Leuke enthousiaste band leden en goede muziek.

De band kijkt goed naar wat het publiek leuk vind en de zangeres is echt goed1

goede samenwerking

Goede samenwerking

Het was echt supee

Iedereen bleef maar dansen! Aan het eind van alle gasten complimenten gehad over hoe goed Kroepin was.

Ben uiterst tevreden

Weet wat voor de buurt goed is