Goede ervaring en hulpzaam

Bank weer als nieuw

Vandaag, 23 juni 2021, is onze bank gereinigd. We hebben hem ongeveer 5 jaar en hij is nooit schoongemaakt. Nu dus wel door twee hele aardige, vakkundige mannen, die nog niet eerder zo'n vieze bank hadden aangepakt. Het resultaat: een opgefriste bank, die er als nieuw uitziet. Ze hadden eer van hun werk. Ik zie ze graag over een jaar terug om de bank weer schoon te maken. Veel dank, ik ben blij.

Fantastische service!

Aquarius heeft mijn zware en zeer vieze kleed opgehaald en weer schoon en fris terug afgeleverd. Tegen een zeer schappelijke prijs.

Mijn bank was binnen een paar minuten schoon en het resultaat is geweldig !!!

Aardige gasten. Snelle service. Goed resultaat!

Gewoon prima geregeld

Fijne persoonlijke service, goede kwaliteit

Ons tapijt is snel en goed gereinigd, leuke persoonlijke service. Blij met het resultaat!

De allerergste vlek ooit is weg!!

Vorige week trok een kind een knalrode textielstift boven een wit kleed kapot. Ipv van de dop kwam de gehele bovenkant eraf. Alles rood. Verschrikkelijk. Na wat hopeloze pogingen het zelf schoon te maken via google Aquarius gevonden. In 40 minuten was de vlek weg! Het is echt zo geweldig. Secuur, en doorgegaan tot de vlek helemaal weg was, echt vakwerk! Wij zijn blij!

Spik en span

Op mijn kwetsbare veel te dure kleed daar was thee op gevallen, een lelijke groene vlek bleef achter met waterschade van het poetsen. Mike heeft het helemaal eruit gekregen. Ik ben zo blij mijn kleed oogt gloednieuw.:)))

Vriendelijk en heel goed resultaat

Voldeed aan de verwachtingen. Keurig afgehandeld en tapijt is weer als nieuw, heel blij mee!

Goede reiniging

Mijn bank is vandaag snel en goed gereinigd. Fijn ook was het belletje vooraf dat ze iets later waren, dan zit je niet voor niets te wachten!

Fantastisch schoon!

Zeer professioneel, het ziet er weer als nieuw uit. Alle vlekken zijn er uit gekregen. Fijne service, aanrader!

Echt brandschoon en een uitstekende service!

Tapijt dat door een verbouwing erg vies is geworden, is heel snel weer brandschoon gemaakt door Aquarius! Bovendien was de service erg goed: ik belde, Aquarius kwam meteen langs om de situatie op te nemen en nog geen week later was de afspraak zelf. Top service!

Professionele en vriendelijke service met de juiste prijs/kwaliteit-verhouding

Mijn tapijt zat vol vlekken, oa koffie en rode wijnvlekken, maar ziet er na de behandeling van Aquarius weer uit als nieuw. Bovendien waren het aardige mannen die hun vak duidelijk verstaan.

Super tevreden

Keurig op afgesproken tijd. Kleden weer als nieuw!! Heerlijk fris en schoon

Zeer vakkundig schoon gemaakt

Weer als nieuw

Verwachting overtroffen

Omdat het tapijt al 25 oud was en nog nooit gereinigd, was ik benieuwd of dat nog schoon kon worden. Mijn verwachting werd overtroffen. De eigenaar van Aquarius kwam zelf en was zeer servicegericht. Al met al een uitstekende ervaring met dit bedrijf.

Top service en naar w verwachting gereinigd!

Het kleed is een erfstuk van mijn moeder; handgeknoopt, tijdens één van de reizen die mijn ouders gemaakt hebben gekocht. 20 jaar oud en in de loop van de jaren vervuild. Mike van Aqarius heeft het kleed bij mij opgehaald en gereinigd; ik ben meer dan tevreden met het resultaat! Absoluut een aanrader!

Vriendelijke en goede service

‘S morgens een tapijt bij het grofvuil gevonden en ‘s avonds lag hij schoon voor mijn bank. Na contact gezocht te hebben konden de twee professionele heren binnen een paar uur langskomen om het tapijt bij ons thuis te reinigen. Zeer vriendelijk, deskundig, goede prijs/ kwaliteit! We hebben een prachtig kleed voor een goede prijs. Niet twijfelen, deze heren weten wat ze doen.

Tapijt schoon, communicatie kan iets beter

Het bestelproces is duidelijk, met follow-up over de telefoon. Bij aankomst aangegeven waar de meest vervuilde vlekken zaten, en deze werden netjes voorbehandeld. Uurtje later was het hele tapijt (20m2) gedaan en mooi schoon. Enige puntjes voor verbetering: 1) regelmatige update over de aankomsttijd 2) het tapijt was niet droog (genoeg) om opgerold te worden

Goed!

Prettige en vakkundige behandeling.

Netjes geregeld

Vriendelijke mensen, goed gewerkt, uitstekend resultaat.

Wat een top bedrijf!!

Heren van Aquarius zijn ook bij ons geweest en hebben de gordijnen, bank en tapijt slaapkamer een totale make over gegeven. Alles ziet er weer stralend uit en ik kan er weer een tijd mee vooruit. Overigens zijn het zeer aardige mensen en denken goed mee met wat de mogelijkheden zijn voor het beste resultaat. Qua prijs zeer schappelijk en het resultaat verbluffend!!

Het is een wonder!

Ons crèmekleurige tapijt kon na zes jaar wel een opknapbeurt gebruiken :-) Binnen mum van tijd werd de vloer op miraculeuze wijze weer als nieuw, ik wist niet wat ik zag gebeuren Ontzettend blij, ook het kleed dat we als camouflage op de ergste vlekken hadden neergelegd is niet meer nodig. Ook dat nog even laten schoonmaken. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk en snel. Een absolute aanrader!

Onze bank is zo goed als nieuw!

Micheal en Lorenzo hebben geweldig werk geleverd, want onze bank is zo goed als nieuw! Absolute aanrader!