Top mensen wel aanraden

Vakkundig jongens weten van aanpak, Zorgvuldig Ik ben super blij met ze Ik raad ze aan

Een verhuisbedrijf die hun afspraken tot in de puntjes nakomen.

De twee medewerkers (Sander en Vincent) waren vriendelijke en hard werkende mannen. Ze dachten mee en vroegen mij zelf of mijn moeder geen scootmobiel had om mee te nemen. Ik was deze zelf vergeten. Ik kan niet anders zeggen dat het een top bedrijf is met goede medewerkers.

Een eerste indruk maak je maar één keer en die was direct goed.

Het kantoor van AAS Veiligheid is op donderdag 12 december verhuist van Alphen aan den Rijn naar Zoetermeer. Op de afgesproken tijd waren Vincent, Remco en Alexander al aan het inpakken, de verhuislift kwam even later bestuurd door Issan. Het was een top team, alles werd netjes met de lift van de 2e verdieping naar de verhuiswagen gebracht en daar door Vincent en Issan op een voortreffelijke manier ingeladen. Het was een prettig team om mee te werken, maar mijn bijzondere waardering voor Remco op de geweldige manier waarop hij Alexander bij het werk begeleid heeft.

Goede, vriendelijke service

Kleine verhuizing die helemaal naar wens ging. Veel communicatie en op korte termijn tijd

Geweldige service

Met mijn verhuizing naar den haag was ik opzoek naar een partij die mij kon ontzorgen. De mannen van Verhuisbedrijf draagkracht hebben mij hier perfect mee geholpen

Alles goed geregeld, zonder stress

Al mijn spullen zijn zorgvuldig en snel naar de nieuwe locatie gebracht. Echt super tevreden!

Geweldig!

Een bedrijf die doen wat ze zeggen! Zonder zorgen verhuisd naar onze nieuwe huis :)

Prima service en aardig personeel

Verhuisbedrijf Draagkracht heeft de verhuizing volledit voor ons uit handen genomen. Het ging zeer vlot en alles is goed aangekomen.

Overal wordt aan gedacht

Uitstekend geholpen door de vriendelijke verhuizers van verhuisbedrijfdraagkracht. Ik raad ze zeker aan!

Snelle en betrouwbare service

Had met enige spoed een verhuisbedrijf nodig en Draagkracht heeft me keurig geholpen.

Behulpzame mensen en netjes afgehandeld!

Afgelopen weekend verhuisd naar mijn nieuwe appartement, super netjes geholpen. Fijn om te zien dat er zorgzaam met mijn spullen is omgegaan.

Geweldig bedrijf

Goede communicatie en warm bedrijf

Perfect!

Verhuizen is natuurlijk nooit leuk, maar het werd met de aardige mannen van Draagkracht gewoon een hele gezellige dag ;-). Alles heel goed geregeld en besproken van tevoren, duidelijk inzicht in kosten gekregen, prima offerte die lager lag dan concurrentie. Verhuizing zelf met zorg en aandacht uitgevoerd. Alle kunst en andere waardevolle spullen apart ingepakt en veilig vervoerd. Probleem met een piano (niet de juiste lift bij zich) werd een week later zonder gedoe alsnog geregeld. Ben echt ontzettend tevreden en heb Draagkracht dan ook meteen bij anderen aanbevolen!

Heel vriendelijk en zorgzaam

Het team dat bij was geweest Remco(Aad), Damien en Gagi waren top. Ze kwamen aan in een vervelende situatie mijn zoon met beperkingen was in alle staten en Damien wist hem te kalmeren twrqijl de andere jongens hun kantoor belden om te kijken wat ze kunnen doen. Uiteindelijk kwam het allemaal goed door hun ervaring en geduld en tijd. Dit werd enorm gewaardeerd. Ik wil ze heel erg bedanken voor alles wat ze hebben gedaan. Er zijn werkelijk geen wooeden genoeg om deze jongens te bedanken. Dit bedrijf is een aanrader er wordt met alles rekening gehouden. Bedankt voor jullie werk, tijd en geduld Familie Winkel

Toppers!!

We zijn super tevreden. Alles was top geregeld, ze waren fantastisch in meedenken en alles op tijd! Ik beveel hen zeer graag aan!!

Zorgvuldige verhuizers

De vriendelijke heren van draagkracht hebben onze spullen zorgvuldig ingepakt en verhuisd. Toen op de dag van de verhuizing alles wat langer duurde werd er een extra verhuizer ingezet (zonder extra kosten). Alles is prima afgehandeld.

Aanrader voor senioren verhuizing

Echt een aanrader , je kunt zien dat ze heel erg veel ervaring hebben.. vandaag mijn ouders van 89 en 92 verhuist ... echt super gereld tot in de puntjes.

Mensen die hun vak verstaan!

Ik heb dit bedrijf ingehuurd voor mijn oma. Omdat zij nogal wat kostbaar (antiek) meubilair heeft was zij huiverig om de verhuizers hun gang te laten gaan. De mannen van Draagkracht namen die angst echter snel weg. Van tevoren kregen wij te horen welke verhuizers er langs zouden komen. Deze waren erg vriendelijk en respectvol naar mijn oma toe. Alles werd met zorg ingepakt en met beleid naar de nieuwe woning gebracht. Niet geheel onbelangrijk, zij deden dit alles met een glimlach. Bedankt heren!

Super goed

Fijn verhuisbedrijf en ook een leuk verhuisteam. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Goed te woord gestaan aan de telefoon, persoonlijk wensen waren geen punt, en de uiteindelijke verwachtingen zijn zeker waar gemaakt, niet anders dan een verdiende 10!

• Ervaring met: Verhuizen

Echt een top bedrijf professioneel on nog voordelig ook thx

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Verhuizen

Een aantal offertes aangevraagd door Richard vriendelijk te woord gestaan. En de verhuizing verliep vlot.

• Ervaring met: Verhuizen

Service is snel, van goede kwaliteit en vriendelijk. Vakbekwaam personeel. Top!