Helemaal geweldig

Wat een feest maakt Edwin er van. Kids lachend en blij op de dansvloer. De sfeer zat er gelijk goed in!

Fantastisch.

Wij hebben Blijwin ingehuurd voor het zomerfeest van school. Iedereen (ouders en kinderen) vond het top. Voor herhaling vatbaar.

Erg leuk

De kinderen hebben een geweldige tijd gehad.

FANTASTISCH

Betrouwbaar, enthousiast, weet wat bij kinderen speelt en welke muziek zij leuk vinden! Kortom. Heb je een feest te vieren, dan is dit de dj die je zoekt!

Geweldig feestje!!!

Geweldig feestje! We waren echt super blij mee! Keuze van muziek, spelletjes, alles top 👍😁!!

Goede afspraken, snel antwoord bij vragen, vriendelijk en bovenal succesvol resultaat!

De kleuterdisco was fantastisch! Edwin weet precies hoe hij de sfeer er met de kleintjes van 4/5/6 in krijgt.

Super Edwin.

Fantastisch!! Doe zo verder. Goed bezig. Ook Adam zoekt Eva vonden we leuk.

Flexibel en enthousiast

Hele fijne DJ die de kids goed aanvoelt.

Geweldig! Jong en oud stonden werden naar de dansvloer gezogen!

Ik gaf een barmitswa feest. Familie en vrienden van zeer jong tot zeer oud waren aanwezig. Ik had vooraf playlists gestuurd en een draaiboek. Mede dankzij de professionaliteit van de DJ verliep alles exact zoals gepland. De gasten werden allemaal naar de vloer gezogen! Kinderen deden enthousiast mee met de battles en ook de Hora was een succes!

We hebben een superleuke middag gehad met de disco. Kinderen van gr 1 t/m gr 8 hebben genoten!
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Topper van een gozer heb 4 kids op alle feesten welkom om te draaien!!
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Het was super!!! Kinderen waren enthousiast en er werd zelfs complimenten gegeven door ouders en eigenaar van het café.
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Wat een feest, begin tot het einde fantastisch🎉🎉🎉🎉
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Dj Blijwin bouwde de avond super goed op qua muziek , dansjes , meezingen en spelletjes. Hij kreeg nagenoeg alle kids de dansvloer op en hebben van meerdere kinderen achteraf te horen gekregen dat dit "het leukste feestje ever" was!
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

We hadden werkelijk een geweldig feest dankzij Blijwin. Het onder controle houden van 30 kinderen gaat hem supergoed af en iedereen doet lekker mee door de spelletjes. Ontzettend bedankt!
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Dit was echt een fantastisch kinderfeestje. Super leuke sfeer. Erwin heeft moeiteloos 30 kids vermaakt. Nu een week na het feestje praten de kinderen er nog over. Dank je wel Erwin. Het was echt top! Een echte aanrader.
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Wij hebben een hartstikke leuke wintermiddag gehad met ongeveer 100 personen, waarvan een gedeelte een verstandelijke handicap heeft. Iedereen heeft erg genoten van de leuke muziek en de gezellige sfeer.
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Niet alleen de kinderen hebben een fantastische middag gehad, maar de volwassene ook :)
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Heel leuk orgineel feestje en wordt goed gekeken naar gedrag en sfeer kids!
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Alle kinderen hebben het hele feest staan dansen. Onze zoon (en zijn vriendjes) vonden het het leukste feestje ooit!
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Blijwin heeft bij ons regelmatig zijn kunsten vertoont. Perfecte muziek keuze en zeer vriendelijk tegen de kids. Alles wat er wordt aangevraagd is mogelijk, en anders mogelijk gemaakt door deze man. De beste ervaring die we tot nu toe hebben mogen meemaken qua kinder DJ....... en kindervriend !! Chapeau !!
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Een geweldige kinderdj die goed weet in te gaan op de sfeer! Iemand die gebruik maakt van de leuke oude hits voor kids, maar ook zeker in het heden bezig is met zijn muziekkeuze.
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

weet dat de jeugd tegenwoordig meer van boef en lil kleine is. En daar speelde je goed op in. Maar de echte kleintjes gingen altijd lekker dansen op kinderen voor kinderen, dd company en k3 enzo. dat kon iets meer had ik het gevoel. vdr verlichting top. veel complimenten van ouders sfeer was gezellig. gewoon een gezellige middag dus! en dat heb ik ook ervaren
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

De kinderen hebben een super leuk feest gehad. Echt een aanrader voor een kinderfeestje ze kunnen heerlijk dansen en lachen en spelletjes doen.
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Vlot contact met Edwin gehad en transparant qua tarieven. Had hem op voorhand een playlist gestuurd en die heeft leuk verwerkt in het feestje. Hij betrekt zowel de kids als de ouders goed en laagdrempelig bij het feest. Kids waren door het dolle heen toen de bellenblaasmachine aanging. De opzet van de photobooth waarbij je direct je foto's mee kunt nemen was ook een hit. We zien hem graag terug volgend jaar :)

Over Blijwin

Filter op Taal