Wat was het een super fuif met dank aan een geweldige DJ!

Wat heb je er een super feest van gemaakt! Top!

Fijne samenwerking en de kinderen vonden het heel erg leuk

De communicatie per mail verliep prima en ze waren erg flexibel. Het was de eerste keer dat wij een kinderdisco deden tijdens onze najaarsmarkt maar de kinderen vonden het erg leuk en we kregen veel positieve reacties. Wij waren erg druk op het moment dat zij op moesten bouwen, maar ook hierbij was het erg fijn want dit ging lekker vanzelf. Zeker aan te raden om jouw evenement op te leuken voor kinderen!

Super leuke goed verzorgde disco

Het feestje van mijn 11 jarige dochter is er eentje geweest waar al haar vriendjes en vriendinnetjes nog lang over na hebben gepraat! Wat was het een tof feestje. Super goede en leuke dj! Communicatie was top! De kinderen hebben genoten!

Wat een feest!

Voor de kinderen was het hun eerste discofeest en ze zullen de ervaring nooit vergeten. Anderhalf uur pret, dansen en lol met een fantastische DJ. Wat een energie!

Geweldige disco voor de Kids!!

Blijwin heeft voor onze sportvereniging de jaarlijkse kinderdisco verzorgd. Van het begin tot het eind hebben de Kids genoten en stonden ze allemaal op de dansvloer. Wat een energie had de dj! En wat een leuk contact met de Kids.. In een woord geweldig! We gaan jullie volgend jaar zeker weer benaderen!

Mijn complimenten.

De DJ kon de kids boeien terwijl verderop de kermis was. Dat is heel knap. Mijn complimenten.

Feestelijk en beregezellig

We waren 25 jaar getrouwd. Ik heb een kleine kinderopvang. Dus moest er een feestje komen. Wat een super disco met leuke liedjes en spelletjes. Ook waren de kids dol op de glitterstickers. Toppie hoor

Het was helemaal geweldig, de kinderen hebben enorm genoten!

Een mooi feest voor onze collega die met pensioen ging, een onvergetelijk afscheid!

Top eindfeest van groep acht!

Blijwin heeft in 2019 het eindfeest van groep acht verzorgd. Vanaf het eerste moment was het een groot feest. De kinderen vonden het superleuk. Blijwin voelt de kinderen goed aan (qua muziek en sfeer) en speelt hier adequaat op in. Een aanrader!

Steeds weer een super feest met Blijwin

Feestjes lopen als een trein omdat Edwin precies aanvoelt wat wanneer en hoe. 5 x Blijwin ingehuurd en 5 x een GROOT succes

Edwin is een top DJ!

Wij hebben hem binnen 3 weken 2 keer ingezet omdat hij zo onwijs goed is. Dank edwin! X c

Superleuk!

Lotte heeft het fantastisch gedaan! Energiek en grappig en helemaal aangepast op de groep kinderen.

Een groot feest!

Op onze school hebben wij Blijwin uitgenodigd voor het jaarlijkse zomerfeest en het afscheid voor groep 8. We hebben van alle ouders, leerlingen en leerkrachten heel veel enthousiaste reacties ontvangen! Van 4 tot 12 jaar, Blijwin weet iedere leeftijdsdoelgroep te vermaken!

Alle kinderen vonden het GEWELDIG !!! En wij ook...

Waanzinnig leuke dag op school georganiseerd. Knap dat jullie van groep 1 tot groep 8 weten te boeien! Compliment ook voor de organisatie, de opbouw, het hele feestje en daarna het weer rustig inpakken. Eigenlijk wordt alles ons uit handen genomen en dat is best wel prettig... Hartelijk dank voor alles, zeker namens "de regelaars" van de Ouderraad op school en uiteraard ook namens de kids!

Helemaal geweldig

Wat een feest maakt Edwin er van. Kids lachend en blij op de dansvloer. De sfeer zat er gelijk goed in!

Fantastisch.

Wij hebben Blijwin ingehuurd voor het zomerfeest van school. Iedereen (ouders en kinderen) vond het top. Voor herhaling vatbaar.

Erg leuk

De kinderen hebben een geweldige tijd gehad.

FANTASTISCH

Betrouwbaar, enthousiast, weet wat bij kinderen speelt en welke muziek zij leuk vinden! Kortom. Heb je een feest te vieren, dan is dit de dj die je zoekt!

Geweldig feestje!!!

Geweldig feestje! We waren echt super blij mee! Keuze van muziek, spelletjes, alles top 👍😁!!

Goede afspraken, snel antwoord bij vragen, vriendelijk en bovenal succesvol resultaat!

De kleuterdisco was fantastisch! Edwin weet precies hoe hij de sfeer er met de kleintjes van 4/5/6 in krijgt.

Super Edwin.

Fantastisch!! Doe zo verder. Goed bezig. Ook Adam zoekt Eva vonden we leuk.

Flexibel en enthousiast

Hele fijne DJ die de kids goed aanvoelt.

Geweldig! Jong en oud stonden werden naar de dansvloer gezogen!

Ik gaf een barmitswa feest. Familie en vrienden van zeer jong tot zeer oud waren aanwezig. Ik had vooraf playlists gestuurd en een draaiboek. Mede dankzij de professionaliteit van de DJ verliep alles exact zoals gepland. De gasten werden allemaal naar de vloer gezogen! Kinderen deden enthousiast mee met de battles en ook de Hora was een succes!

We hebben een superleuke middag gehad met de disco. Kinderen van gr 1 t/m gr 8 hebben genoten!

• Muziekkeuze DJ
  • Inspelen op sfeer door DJ
  • Service en klantvriendelijkheid DJ

Topper van een gozer heb 4 kids op alle feesten welkom om te draaien!!

• Muziekkeuze DJ
  • Inspelen op sfeer door DJ