Top bedrijf!

Wij hebben onlangs onze eethoek/keuken van een PVC vloer laten voorzien. Carlo geeft goede adviezen en denkt met je mee. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Ik zou zeggen: niet twijfelen, maar doen!!

• Ervaring met: Parketmogelijkheden en parketkeuze

Aanrader!

Uitstekende service en denkt graag mee in mogelijkheden.

• Ervaring met: Parketmogelijkheden en parketkeuze

Snel en goede service

We belden hem kwam heel snel langs en ook snel een afspraak daarna voor het leggen

• Ervaring met: Traprenovatie

Mooie vloer, vakman

meedenkend, goede communicatie, perfect werk geleverd

Snel en vakkundig

• Ervaring met: Houten vloeren

Erg blij met het advies en onze houten vloer

Carlo weet waarover hij praat. Hij geeft goed advies en is dienstverlenend. Daarnaast professioneel en secuur!

• Ervaring met: Houten vloeren

Aanrader! Zeer betrouwbaar en goede kwaliteit.

Wij hebben een laminaatvloer en plinten besteld bij Reek Pakket. Ook is onze trap door hem gerenoveerd. Carlo denkt mee over alles en neemt hier de tijd voor. Levert echt kwaliteit en is niet tevreden voor het echt goed is.

• Ervaring met: Traprenovatie

Carlo denkt met je mee en komt met mooie en praktische oplossingen. Heeft bij ons de houten vloer gelegd, tegelvloer gelegd, trap gerenoveerd, onderhoud vloer verricht en de houten vloer opgeschuurd. Echt top! 👍

Vakwerk

Carlo is een echte vakman. Daarnaast is het iemand die alles erg netjes en tip top in orde maakt en meedenkt waar nodig.

• Ervaring met: Houten vloeren

Deskundig, goede planning en service, vriendelijk

Onze ruim 30 jaar oude beuken parketvloer ziet er weer prachtig uit, we zijn er ontzettend blij mee! Carlo, heel erg bedankt!

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Schuren en behandelen

Geweldig op alle fronten, een absolute aanrader.

Flexibel, meedenkend, sociaal, een goede prijs en uiteindelijk top gelegd parket. Carlo heeft ons vooraf op locatie bij de groothandel meegekeken naar vloeren en uitstekend advies gegeven over onze keuze voor parket. Vervolgens duurde het enige tijd alvorens onze cementdekvloer droog was. Ondertussen is Carlo - in plaats van simpelweg te zeggen "we wachten tot de officiële droogtijd is verlopen" - meerdere malen op eigen initiatief de vochtigheid komen meten. Toen onze vloer eenmaal droog was heeft hij zijn planning zodanig weten te schuiven dat hij nagenoeg direct de vloer heeft kunnen leggen. Vlak vooraf aan het leggen hebben we thuis nog een aanvullend last minute advies gekregen over de wijze waarop we het parket zelf eigenlijk wilden leggen. Gelukkig! Want het ligt nu zonder twijfel veel mooier dan wat wij oorspronkelijk voor ogen hadden. Het leggen zelf ging verder ook zeer vlot en Carlo is daarbij een erg prettig persoon om over de vloer te hebben. Bij onduidelijkheden werd er samen gekeken naar de beste oplossing en we zijn ook goed op de hoogte gehouden van de (verwachtte) voortgang. Kortom; op alle fronten een zeer positieve ervaring.

Mooie kwaliteit vloer en erg netjes gelegd!

Zeer vakkundig en vriendelijk.

Geen commentaar of aanbevelingen. Hebben het contact als prettig ervaren en zijn zeer tevreden over het geleverde werk.

Flexibel!

Carlo heeft 10 haar geleden ons parket gelegd, 2 weken geleden gebeld en hij was zo flexibel om het onderhoud meteen uit te voeren

• Ervaring met: Schuren en behandelen

Vloer uitstekend behandeld: schuren en opnieuw in de lak zetten. Communicatie kan wat beter (sneller)

• Ervaring met: Schuren en behandelen

Voor de 2de keer een parket vloer laten leggen, 17 jaar geleden en vorig jaar. Beide keren super tevreden over zowel de vloeren als het advies, werkmethode, service en nazorg. Een parketvloer laten leggen is een hele ingreep. Maar door de kundigheid en rust van Carlo is het 100% meegevallen, en een prachtig resultaat! Klein puntje: stofvrijschuren kan denk ik niet.

• Ervaring met: Houten vloeren

In ons huis lag een verouderde houten vloer. Hier wilden we graag iets aan doen. Na contact te hebben gehad hebben we gekeken naar onze wensen en mogelijkheden. Met een eerlijk en goed advies hebben we de beste keuze kunnen maken, we zijn super blij en 100% tevreden met het prachtige resultaat!

• Ervaring met: Schuren en behandelen

Fijne samenwerking! We zijn blij met onze nieuwe vloer!

• Ervaring met: Houten vloeren

korte onderhoudsvraag gesteld per whatsapp, kreeg meteen antwoord. fijn

• Ervaring met: Onderhoud

Zeer blij met onze houten vloer, vakkundig gelegd en vooraf goed advies. In eerste instantie twijfelde ik nog over 2 verschillende kleuren. Hij heeft toen 2 verschillende voorbeelden gebracht en deze een paar dagen laten liggen tot dat ik het zeker wist.

• Ervaring met: Houten vloeren

Kwaliteit is natuurlijk afwachten, maar gezien de communicatie en wat er geleverd is heb ik er veel vertrouwen in.

• Ervaring met: Onderhoud

De vloer is als nieuw. En tegen prima kosten!

• Ervaring met: Schuren en behandelen

Wij zijn tevreden over het schuren van ons parket, en over de kleur van de lak. Alleen het lakken metname van de verwarmingsroosters waren we niet blij. rondom de latje zaten de druipers van de lak, en ook het hout waar de latjes opliggen zat vol lak. Ik heb alles los moeten halen , en latje voor latje moeten afsteken en moeten schuren. Erg veel werk, . Ook zit er op verschillende plekken op de muren lak. Jammer.

Over Reek Parket

Voor al uw parket, laminaat, houten vloeren, vloer onderhoud en traprenovatie De reden dat mensen zo van hout houden, is waarschijnlijk omdat het leeft. Het biedt warmte en geborgenheid; fijn om bij thuis te komen. Juist omdat hout ‘ademt’, uitzet en krimpt, is het leggen van parket en houten vloeren specialistisch werk. Reek Parket in Veldhoven zorgt dat uw vloer er mooi bij ligt en biedt een bijna onbeperkte keus uit houtsoorten, de mooiste legpatronen en fraaie afwerkingen.