kan alleen maar zeggen,dat de monteurs die geweest zijn,een visitekaartje zijn voor uw bedrijf,alles perfect verlopen!

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

zeer vakkundig. je kan zien dat dit echt hun vakgebied is. zeer professioneel geplaatst en erg netjes.

• Ervaring met: Voordeuren-OPMAAT.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mooie tuindeuren, jammer van de schroefgaten in de onderdorpels

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Vakkundig gemonteerd, echter de glaslatten zijn gespleten.Punt van aandacht.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Zeer tevreden, zowel met geleverde kwaliteit van tuindeuren+kozijn , alswel met de installatie van de combinatie. Monteurs kwamen 07:00 het pad oprijden en verlieten om 14:30 de woning keurig opgeruimd achter.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Aangenaam verrast m.b.t. de snelheid en deskundigheid van werken door uw medewerkers. Goed uitgerust qua kennis, ervaring en tooling. Leveren de werkplek weer mooi schoon op, kortom een very Handy koppel. helemaal top.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Netjes en snel gewerkt. Niks op aan te merken

• Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Mooi eind resultaat, goede samenwerking in onze verbouwing. Een aanrader.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Super en echt goed vakmanschap. Aanrader!

• Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Zeer tevreden met mijn tuindeuren, top kwaliteit en vakkundig geplaatst, een echte aanrader!

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Na ongeveer 6 weken kunnen we denk ik al een goed oordeel geven. De deuren zijn geweldig. Sterk, goed geverfd en met perfecte sloten, hangwerk en beveiligingen. De installatie was prima, snel en leuke monteurs. De diverse buren reageren ook positief en wellicht gaat hier nog extra business uit volgen. Kortom prima garagedeuren !!!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het raam was waarschijnlijk te krap ingemeten, zodat de monteur het kozijn moest bijwerken. Jammer dat hij bij de montage een stukje van een gevelsteen heeft afgebroken en geen kunststof strip om het kozijn heeft aangebracht, wat hij wel heeft gedaan bij tuindeuren. Ik heb het daarom zelf maar afgekit.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Geachte Heer Schabracq, Het is heel jammer dat u geen positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Uw reactie op Klantenvertellen.nl geeft ons in ieder geval wel de kans om hier iets aan te doen. U heeft zelf de aanbouw gemaakt met daarin de uitsparingen voor de kozijnen van de tuindeuren. Echter waren de sparingen verre van haaks, de monteurs hebben u daarop geattendeerd en dat laten zien doormiddel van een lange waterpas. Daarom is er bij de tuindeuren-set renovatie band toegepast. Het raamkozijn is, zoals u zelf al zegt, pas gemaakt in de niet haakse sparing, en heeft dan ook geen afdichtingsband nodig. Afkitten was niet nodig geweest. Met vriendelijke groet, Management HPV-Timmerwerken

Een keurig bedrijf. Alles liep volgens afspraak en het eindresultaat mag er zijn.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Overal een 10 voor geven is té, maar ik ben erg tevreden over het geheel van informatie op internet, de inmeting en het meedenken over oplossingen en het plaatsen van de tuindeuren.

Over HPV-Timmerwerken

Al meer dan 20 jaar ligt onze kracht en kennis in het maken van houten deuren en kozijnen. In de loop der jaren hebben wij vele mooie projecten mogen realiseren. Variërend van relatief eenvoudige tot complexere verbouwingen. www.tuindeuren-opmaat.nl www.garagedeuren-opmaat.nl www.voordeuren-opmaat.nl