Een mooi product, binnen 1/2 dag alles geregeld, en alles netjes opgeleverd. Erg blij mee! Gr. Frenky

• Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Op basis van eerdere ervaring hebben wij een nieuwe voordeur laten plaatsen. Nu ook weer dik tevreden.

• Ervaring met: Voordeuren-OPMAAT.nl

Zeer duidelijke en bekwame uitleg over de mogelijkheden. De adviezen allemaal ter harte genomen en resulteerde in een heel mooi eindresultaat waar we erg tevreden over zijn. Het geheel werd gemonteerd door 2 vakbekwame monteurs.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Een veilig gevoel, dat heb ik nu met mijn nieuwe voordeur. Geplaatst door vakbekwame jongens, netjes en snel.

• Ervaring met: Voordeuren-OPMAAT.nl

Heel tevreden met mijn nieuwe tuindeuren. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Vriendelijk personeel zowel op kantoor als bij het uitvoerende werk. Voor volgend jaar staan de garagedeuren op de nominatie om door jullie vervangen te worden, maar dat wisten jullie al!

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

De deuren zijn mooi gemaakt en vlot en netjes in een ochtend geplaatst. De monteurs zijn goed op elkaar ingespeeld. Wat ik jammer vind, is dat mij de deurstoppers expliciet telefonisch werden aanbevolen, maar overbodig bleken omdat ze de grond niet raken. De grond is wel verzakt, maar daar had ik op geattendeerd kunnen worden en dan had ik de kosten niet gehad.

• Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Serieus punt van aandacht betreft de mate van overleg en de gehanteerde communicatiestijl daarbij t.a.v. aflevering; die komt absoluut niet klantvriendelijk over. Vakkundige monteurs die prettig in de omgang waren. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Het eindresultaat is voortreffelijk.

• Kennis en Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

In alle opzichten een tevreden klant.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Wij zijn zeer tevreden met de door Tuindeuren-opmaat geplaatste tuindeuren en achterdeur. De monteurs zijn vriendelijke vakbekwame jongens en het resultaat is formidabel wij zijn erg blij met de deuren en bevelen het bedrijf zeker aan.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Prachtige terrasdeuren gekregen waar we erg blij mee zijn. De monteurs zijn echte vakmannen en Henk heeft ons in de voorbespreking alle info gegeven die we nodig hadden (of nog niet wisten). Een fijn bedrijf dat staat voor kwaliteit.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Prima werk geleverd, snel en vakkundig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De deuren zien er prima uit maar maar mis toch de extra sevice. De afwerking binnen was niet gedaan. Zit nu met een onafgewerke garage. En dat had ik graag laten doen voor een extra bedrag. En de deurstoppers pasten niet, de weg liep te schuin af. Maar kom dan met een oplossing. Jullie zijn de experts en nu moet ik helaas op zoek naar oplossingen. Verder had ik niet verwacht dat je na 4 jaar al weer moet gaan schilderen.

• Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Geachte Heer Arts, Het is heel jammer dat u geen positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Uw reactie op Klantenvertellen.nl geeft ons in ieder geval wel de kans om hier iets aan te doen. In de aankooporder staat duidelijk vermeld dan de afwerking aan de binnenkant niet standaard bij het plaatsen van de deuren is inbegrepen. Als u de afwerking wel had gewild dan had u dat kunnen aangeven tijdens het inmeten van de garagedeuren. De deurvastzetters zijn in overleg met u toch geplaatst. Er is u verteld dat de uitslag van deze stoppen max. 17 cm zijn en dat de stiften het misschien net niet zullen halen tot de grond door het sterk aflopend pad voor uw deuren. Het overschilderen van de deuren na 4 jaar is een advies. Met vriendelijke groet, Management HPV-Timmerwerken

Wij zijn zeer tevreden, en willen jullie komend jaar ook een offerte laten maken voor openslaande tuindeuren in een bestaand raam , dus tot ziens.

• Betrouwbaarheid

Goed geregeld en prettige mensen om mee te werken. De geleverde garagedeuren zijn een aanwinst voor ons huis! Prima ervaring en zeer aan te bevelen.

• Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

De garagedeuren werden door de monteurs keurig gemonteerd. De deuren voelen solide aan en hang en sluitwerk is fraai. Zou ze zeker aanraden.

• Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Wij hebben een 4seizoenen pui in onze nieuwe aanbouw laten zetten. We zijn er erg blij mee. De voorbereidingen van de aannemer en het leveren/monteren van de pui gingen in goed overleg en resulteerde dan ook in een mooi stukje vakwerk. Ik kan tuindeuren-opmaat een ieder aanraden.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Zeer tevreden over hoe tuindeuren opmaat het project heeft aangepakt en uitgevoerd. Prettig in de voorbereiding: ruimte voor overleg en wijziging / aanpassing. Keurig volgens afspraak; ook na de 10 weken productie tijd weer conform afspraak contact. Strak op de afgesproken datum om 7.00 voor de deur en in een halve dag de klus geklaard. Nette monteurs die keurig hebben gewerkt. Kortom zeer tevreden.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

De aanbetalingen waren wat onduidelijk. Het is een goed vakkundig bedrijf met vriendelijke monteurs. Goed materiaal en goed afgemonteerd.

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Er was enige onduidelijkheid over het te metselen muurtje en de daarbijbehorende communicatie, maar is uiteindelijk goed gekomen! Heel prettig bedrijf en mooi eindresultaat!

• Ervaring met: Tuindeuren-OPMAAT.nl

Afgelopen week hebben de monteurs een 4 seizoenen-pui gemonteerd en een nieuwe voordeur ingehangen. Hier zijn wij dik tevreden mee. Gelijk alle deuren voorzien van één en dezelfde sleutel. Reeds al positieve reacties gehad van familie en buren.

• Monteurs
  • Prijs / Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Voordeuren-OPMAAT.nl

Het duurt lang van opdracht tot levering maar de deuren zien er top uit! Keurige monteurs met verstand van zaken.

• Ervaring met: Garagedeuren-OPMAAT.nl

Goede, duidelijke en uitgebreide offerte. Communicatie per mail wat summier. Wel fijne en flexibele instelling en vriendelijke en vakkundige monteurs, alles ging snel en netjes! We zijn erg tevreden!!

Over HPV-Timmerwerken

Al meer dan 20 jaar ligt onze kracht en kennis in het maken van houten deuren en kozijnen. In de loop der jaren hebben wij vele mooie projecten mogen realiseren. Variërend van relatief eenvoudige tot complexere verbouwingen. www.tuindeuren-opmaat.nl www.garagedeuren-opmaat.nl www.voordeuren-opmaat.nl