Uiterst tevreden

Een paar dagen geleden zijn bij ons door Nico de shutters geplaatst. Wij zijn er erg blij mee. De shutters staan prachtig in de woonkamer. Een kleine klus om te plaatsen was het niet. Er moest ruimte blijven voor de openslaande schuifdeur en ook moest rekening worden gehouden met ventielen van ons ventilatiesysteem. Met rust, geduld en vakmanschap heeft Nico dat opgelost. Goed gedaan. Wij gaan ervan genieten.

• Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Raamdecoratie, shutters etc.
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.

Prettig geholpen en tevreden over de montage.

• Bezochte showroom Krimpen aan den IJssel
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.

prachtig zonnescherm en prima client support

Na duidelijke uitleg en toelichting door verkoopadviseur Bas een Brustor zonnescherm aangekocht. Helaas was de levertijd buiten de schuld van Paul&Paul wat langer dan gebruikelijk als gevolg van de algemene transportproblemen en Corona. De montage verliep verder vlekkeloos en het zonnescherm is mooi opgehangen en functioneert uitstekend. De afwerking van het elektriciteitskabel liet helaas te wensen over en was niet conform afspraak. Dit euvel is vakkundig en echt fantastisch fraai opgelost door Nico van Paul&Paul.

• Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? ook de afwerking in één keer volledig goed.

Klantrelatie in orde

Medewerker Sanne van Paul & Paul heeft contact met ons opgenomen. Ze heeft de gang van zaken toegelicht en wat ons betreft is de kou uit de lucht. Er zijn naar tevredenheid concrete afspraken gemaakt over plaatsing van het scherm.

• Gekocht product Zonwering & Rolluiken, Horren
  • Bezochte showroom Bergschenhoek

Beste Erwin, Mijn collega gaat u vandaag bellen helaas zijn door corona en algemene transport en materiaalproblemen de levertijden langer dan normaal. Wij doen ons best om iedereen zo snel mogelijk van dienst te zijn en alles helder te communiceren. Excuses voor het ongemak . Met vriendelijke groet, Joop Paul

WARME DOUCHE

Begin 2018 lieten wij ons bestaande knikarmscherm (4x2.5m) voorzien van nieuw doek van bijna € 600 door de fa. Paul & Paul uit Bergschenhoek. Wat gebeurde er deze zomer….. het doek liet op een aantal plekken los van de stiknaden en aangezien de garantie verlopen was van 2 jaar besloot ik toch te reageren. ….. en met succes, want er werd door het tonen van enkele foto’s direct een nieuw doek besteld en is vorige week vervangen. Kijk er gaat heel veel fout in dit land, maar gelukkig zijn er ook bedrijven, zoals Paul&Paul, die hun verantwoordelijkheid nemen, dus EEN WARME DOUCHE VOOR PAUL&PAUL UIT BERGSCHENHOEK!

• Advies & Verkoop N.v.t.
  • Offerte op tijd en duidelijk N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bezochte showroom Euroline Nieuwerbrug

Top monteur Mario en zoon

Binnen twee dagen geregeld motor plaatsen,werkt snel en netjes

• Gekocht product Overig
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.

VAN ADVIES TOT EN MET REALISATIE: TOP!

Goed en duidelijk advies in de showroom, goed advies bij de opmeting, met name mbt de constructie van de ophanging ivm ‘weinig muur’ boven het zonnescherm (bungalow) en tenslotte, een vakkundige plaatsing door twee vriendelijke monteurs. Ook de voortgang informatie over het leveringsproces is prima gegaan. Het betreft een knikarm zonnescherm van 5,5 m breed met een uitval van 3,5 meter.

Supergoede service!

Het bezoek van de monteurs betrof een aantal zaken. 1. De vervanging van de plisséhordeur. Vorige was meer dan 10 jaar oud. 2. Nazien van het automatische zonnescherm. Ook al meer dan 10 jaar oud. Deze gesmeerd. 3. Rollertje vervangen van een rolgordijn. Alles nog van prima kwaliteit en ooit aangeschaft bij Paul en Paul. Na alle jaren is de geleverde service op topniveau. De heren werkte keurig en zorgvuldig, ruimde verpakkingsmateriaal op en namen dit mee. Uiterst vriendelijk en correct. Onze complimenten!

• Offerte op tijd en duidelijk
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen? N.v.t.
  • Ontvangen dienst Reparatie, Onderhoud

Tevreden

Happy flow

• Bezochte showroom Krimpen aan den IJssel

Hele plezierige firma om zaken mee te doen.

Via de reclame op radio Rijnmond in Bergschenhoek terecht gekomen en daar een goed advies gekregen voor 2 zonneschermen. Afspraak gemaakt voor het opmeten en offerte ontvangen. Prijs is altijd even slikken maar was ongeveer hetzelfde als 3 weken canarische eilanden en dat zat er toch niet in, en dat duurt trouwens maar 3 weken en zonneschermen heb je jaren plezier van (open we) Montage ging vlot en professioneel gedaan door 2 aardige monteurs.

• Bezochte showroom Bergschenhoek

Prima geholpen: vriendelijke en vakbekwame mensen

Ik wilde graag een aantal horren in een bestaande woning (40 jaar oud). Bij de verkoop ben ik goed geadviseerd over de mogelijkheden van de plissé horren en bij het inmeten is vooraf zorgvuldig gekeken hoe de montage het beste kon gebeuren en waar kleine aanpassingen nodig waren. Zonder problemen konden de horren daarna geplaatst worden. Alles werkt prima, ik ben er heel tevreden over. Op alle onderdelen (verkoop, inmeten, montage) hele vriendelijke en vakbekwame mensen.

Amateurs

Ik vraag om een onderhoudsbeurt voor 3 rolluiken. Komen er 2 man en trekken een rubber eruit en smeren de U profielen wat geen enekele zin heeft. Dit had ik ook zelf kunnen bedenken. 70,25 standaard tarief voor 30 minuten is € 140,50 per uur! Ook geen E-mail adres beschikbaar om een reactie te sturen dus dan maar via dit revieuw

• Bezochte showroom N.v.t.

Beste heer van Vliet, Ik heb u zojuist gesproken aan de telefoon. Ik begrijp dat uw verwachtingen over een onderhoudsbeurt anders zijn dan is gecommuniceerd dat ga ik met mijn collega bespreken. Een rolluik is geen auto er zijn niet veel onderdelen die gesmeerd of onderhouden dienen te worden. Wat betreft het tarief wij rekenen voor een bezoek <30 minuten met 2 monteurs inclusief voorrijkosten een vast tarief van € 85,- incl. btw eventuele extra kosten worden eerst overlegd. Dit bedrag is marktconform. Voor alle vragen en klachten kunt u altijd mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Giorgio van der Zande

Al 11 jaar plissedeur en horren van Paul & Paul

Inmiddels als 11 jaar schermen van Paul & Paul. Werkt nog steeds erg goed. We worden heel erg goed en vriendelijk behandeld. Ook de monteuren zijn erg aardig.

• Ontvangen dienst Montage nieuw product, Onderhoud
  • Bezochte showroom Bergschenhoek

lijkt zo mooi bedrijf de mogelijkheden en vooral klantbenadering laat zeer te wensen over!

We gingen kijken voor een deur Veel mogelijkheden we hadden praktis al een keuze gemaakt. Tot we te horen kregen dat het assortiment was veranderd wij nog een keer langs bleek onze keuze ineens niet meer mogelijk. Toen aangegeven wat onze andere voorkeuren waren. Toen begon de ellende pas in afwachting van hun mail naar huis. Week later nog geen reactie over de mogelijkheden. Zelf gebeld naar anderhalve week nog geen antwoord mogelijk. Paar dagen later weet zelf gebeld had tussendoor ook gemaild na me telefoontje eind van de dag gebeld. Kreeg ik een offerte voor de deur die onze 2 keus 55was. Kreeg ineens allerlei kosten doorberekend ze hadden te weinig man uur gerekend nu viel de prijs hoger uit evenals de deur. Toen ik zei dat ze me niet eerst een prijs konden doorgeven ongv die 1600 lager lag uitgaand van de duurste prijs we hadden een prijs voorgeschoteld gekregen van ongv 4000 @5000 +- Toen ik aangaf dat dit belachelijk was kreeg ik te horen dat die ondanks dat die het fout had berekenen me de prijs moest doorbereken. Uiteindelijk verbrak de verbinding per ongeluk ik nog gemaild of ik de volgende gebeld kon worden en zelf gebeld de volgende dag maar uiteraard geen reactie meer. Wat een kak behandeling zoals ze met klanten omgaan. Had meer verwacht van Paul & Paul

• Offerte op tijd en duidelijk
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen? N.v.t.
  • Gekocht product Kozijn, Deur of Schuifpui
  • Wat kunnen wij verbeteren? Afspraken nakomen & klantenservice

Beste Michelle, Heel vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. In het begin geven wij altijd een prijsindicatie, omdat al onze producten maatwerk zijn kan de prijs variëren. Na het inmeten bij u op locatie geven wij een definitieve prijs op. Mijn collega heeft meerdere keren contact met u gehad via telefoon mail en in de showroom. Mochten we u verder kunnen helpen horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Joop Paul

Prima service en aftersales

De firma Paul & Paul heeft bij ons tweemaal twee schermen geïnstalleerd, beide keren is dat zonder noemenswaardige heisa gebeurd. De laatste keer is tevens een afstandsbediening op de telefoon geleverd (voor alle vier de schermen). Toen deze ontregeld was, is er iemand langs geweest om de zaak te herstellen, zonder hiervoor kosten in rekening te brengen. Prima zaak dus

• Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? zou het niet weten

Goede afspraken. Op tijd geleverd. Goede montage. Gewoon alles perfect.

• Gekocht product Kozijn, Deur of Schuifpui, Zonwering & Rolluiken, Horren
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? Niets. Gewoon zo doorgaan.

Goed geïnformeerd en keurige montage

Bij Euroline / PAUL & Paul buitenjalouziën besteld. Wilco is op locatie geweest en heeft alles toegelicht/uitgelegd en ingemeten. De rail is bijpassend bij de kozijnen geleverd. De bak en lamellen een andere kleur. Het geheel is netjes op tijd geleverd volgens afspraak en heel netjes gemonteerd. Ook prettig dat er op de dag zelf goed overlegd was hoe de electra weggewerkt zou worden. Montageplaats was netjes opgeruimd.

• Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.

slechte ervaring met repareren rolluik en te hoge rekening

Paul & Paul had vier bezoeken nodig om 1 rolluik te repareren. Telefonisch word ik goed geholpen. Maar dan. Eerste bezoek: diagnose wordt gesteld. Tweede bezoek: kabel in screen wordt vervangen i.p.v. kabel in rolluik. Derde bezoek: ‘We moeten ook vier nieuwe lamellen bestellen.’ Vierde bezoek: ‘Nee hoor, we hebben de lamellen niet bij ons en trouwens, ze zijn ook niet nodig.’ Dan de nota: toch € 117 voor niet-geplaatste lamellen in rekening gebracht. Na mijn telefoontje wordt de nota aangepast. De reactie is in de trant van ‘sorry, maar kan gebeuren’. Klantbehoud of leren van fouten lijkt niet belangrijk.

• Bezochte showroom N.v.t.
  • Wat kunnen wij verbeteren? communicatie, afstemming binnen bedrijf, reageren op fouten.

Super service en goede montage

Ik werd goed geholpen. Er werd goed meegedacht over het plaatsen van de horren en welke het beste zouden passen. Wij zijn heel tevreden!

• Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? Wij zijn over alles tevreden.

Rolluik gerepareerd

Rolluik maakte veel geluid en ging soms heel stroef. Paul en Paul gevraagd of zij dit konden repareren en dat kon, werd een indicatie gegeven wat ongeveer de kosten waren. Toen hebben ze het gerepareerd en dat ging keurig en heel efficient en deed het weer helemaal goed. Vervolgens kregen we paar dagen later de rekening en bedrag was vele malen lager dan wat ze in 1e instantie zeiden en dat dat is echt heel keurig/eerlijk.

• Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.

Wij zijn erg tevreden met de plaatsing van onze nieuwe kozijnen en screens en inzet van het team.

De plaatsing is geheel volgens planning verlopen. Het team heeft goed werk geleverd bij de plaatsing van de kozijnen en screens op de bovenetage. Er is heel netjes gewerkt en alles is keurig afgewerkt. Vriendelijke ploeg monteurs.

• Gekocht product Kozijn, Deur of Schuifpui, Zonwering & Rolluiken

Top samenwerking!

Ik werk nu al een half jaar samen met Paul en Paul. Ik werk ik de meubelbranche en kan samen met Paul en Paul hun gordijnafdeling een complete inrichting aanbieden. Super mooie stoffen en hoogwaardig kwaliteit.

• Ontvangen dienst Overig
  • Gekocht product Overig
  • Wat kunnen wij verbeteren? Tot nu toe niets

Zeer klantvriendelijk en servicegericht, mooie producten

Wij zijn zeer tevreden over Paul&Paul. In ons geval ging het om de aanschaf van screens als buitenzonwering. Stuk voor stuk prachtige producten. Het contact met de medewerkers van zowel de binnen- als de buitendienst verliep buitengewoon plezierig. Deskundig, klantvriendelijk en servicegericht. De plaatsing van de screens werd keurig uitgevoerd, alles in goed overleg en volgens de gemaakte afspraken.

Unieke gordijnen, fijne mensen

Een bedrijf die het echt belangrijk vind dat de klant tevreden is en hier ook extra aandacht aan besteed. Mooie unieke collectie. Eerlijk advies.

• Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Raamdecoratie, shutters etc.
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.

Goede service en prachtige materialen

Wij hebben alle raambekleding (vouwgordijnen, schutters, hanggordijnen), horren en het zonnescherm door Paul & Paul laten verzorgen en zijn zeer tevreden. Vriendelijke mensen en mooie materialen. Ook de after service is perfect.

Weg en Bos 107

2661DM Bergschenhoek

Over Paul & Paul

Paul & Paul is uw adres voor kozijnen, zonwering en overkappingen. Wij bieden vele soorten zonwering aan voor zowel bedrijven als particulieren. Van advies op maat tot het monteren van de zonwering, wij verzorgen het traject van begin tot eind.