Top kwaliteit met een perfecte service aan huis

Dat een langere schroef ineens de oplossing bleek om een openstaande koelkast deur te doen sluiten. Geweldig tevreden.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Veertig jaar

Beste Frank, Bedankt voor uw mooie review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

super persoonlijke en directe professionele afhandeling

een bebrijf waar men gewoon de telefoon opneemt en probleem of vraag oplost ipv door verwijst. Heel fijn.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? enkele dagen / nieuwe klant

Beste Paul, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Daar doen we het natuurlijk voor! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Zeer goed geholpen

Ik ben zeer goed geholpen door deskundig personeel. Na 1 jaar ging mijn stoomstrijkijzer kapot en ze stuurde het meteen op. Na een paar weken kreeg ik bericht dat ik een nieuw strijkijzer mocht uitzoeken.

• Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Al heel veeljaren hoeveel weet ik niet precies.

Beste Betsy, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Levering en inbouw vaatwasser was prima geregeld

Uw medewerkers hebben het apparaat prima ingebouwd. Het was zeker geen makkelijke klus door de plaats van inbouw.

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 35 jaar en 5 Mieles voor ons zelf...

Beste Hans, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over onze geleverde service. Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Goed advies en service en snelle levering

Aan de telefoon goed advies gekregen over de keuze voor de juiste vaatwasser. Daarna snel geleverd en snel en keurig ingebouwd.

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? nieuwe klant

Beste Eva, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Fijne aardige medewerkers die voor een snelle en goede installatie zorgen.

Fijne ervaring in de winkel en een top installatie. Belletje voorafgaande aan installatie dat ze onderweg zijn is perfect. Klant weet waar die aan toe is.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Via ouders al lang

Beste Gijs, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de geleverde service. Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Wasmachine werkt tot volle tevredenheid

Alles goed uitgelegd en machine doet het goed.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Ongeveer 20 jaar

Beste, Bedankt voor uw mooie review. Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Fijn geholpen

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nog niet

Beste Hanneke, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Goede voorlichting en installatie

Alles naar wens verlopen

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? . ?

Beste José, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Netjes vriendelijke jongens die de oven brachten, en de verpakking mee genomen

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 jaar bijna

Beste Carin, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de geleverde service. We wensen u veel plezier toe met uw nieuwe oven! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Zeer

Zeer tevreden over advies en afhandeling aankoop combi oven.

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuw

Beste Wim, Bedankt voor uw mooie review en lovende woorden. We wensen u veel bak-plezier toe! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Goed advies van verkoper en alles is keurig geïnstalleerd

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 30

Beste Cor, Bedankt voor uw mooie review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Perfect!

Precies op tijd KlantVriendelijk Service gericht Alles werd keurig netjes in orde gemaakt En er werd geen rotzooi achter gelaten. Zeer tevreden zijn wij

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Aantal jaren

Beste Miranda, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Zoals ik graag had verwacht! Onze bijzondere waardering gaat uit naar verkoopmedewerker de heer Patrick Eltrod. Hij heeft ons zo goed geholpen, kennis van zake, erg vriendelijk en denkt mee met de klant.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 4 jaar

Beste Miranda, Bedankt voor uw mooie review en complimenten voor Patrick. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de geleverde service! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Snel en netjes

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 20 jaar

Beste Jan, Bedankt voor uw review en lovende woorden. Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

zeer vlotte levering

Verrassend snelle levering. Omdat de wasmachine achter een deur stond werd deze ook nog uit de hengels gehaald en na plaatsing van der machine ook weer teruggehangen. De monteur legde goed uit en liet de machine een kwartier voorwassen. Ik kocht deze Inventum wasmachine omdat deze goedkoop was en tot mijn verrassing ook nog eens een echt Nederlands produkt bleek te zijn, Hopelijk doet die het nog goed ook.

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? eerste keer

Beste Theresa, Bedankt voor uw positieve review en lovende woorden. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de geleverde service. Wij wensen u veel was-plezier toe! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Snelle en goede service

Waar een andere leverancier onze wasmachine niet door het trappenhuis kon krijgen, bleek dat voor jullie een fluitje van een cent! Grote klasse! Fijn dat onze nieuwe wasmachine er zo snel was! Dank!

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 15 jaar

Beste Paul, Bedankt voor uw mooie review. Voor onze bezorging is geen klus te klein, dat is weer gebleken. We zijn blij om te horen u tevreden bent over de geleverde service. Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Elke keer als ik kom wordt ik goed geholpen en merk ik dat ik als klant de koning ben.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Ongeveer 20jaar

Beste Rosalie, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Vriendelijk, behulpzaam en een deskundig advies

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 3 jaar

Beste Ton, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

De monteur heeft prima gewerkt. Na het verwijderen van de oude kraan, wat heel moeilijk ging,maar toch uiteindelijk lukte ging de rest van de montage erg snel. Maar de afvoer bleef lekken, helaas. Na 2 keer terug komen om het euvel te bekijken is het helemaal goed gekomen. Prima werk.

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Al enkele jaren.

Beste Dick, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat alles goed is gekomen en u tevreden bent over de geleverde service. Dat vernemen we graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Goed advies en service

Goed advies in de winkel en binnen 2 dagen netjes bezorgd en geplaatst.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10 jaar

Beste Lieke, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Heb wel advies nodig gehad op omstreeks 5 jan.24 dit i.v.m. onduidelijkheid over de mogelijke storing van de koel/vries combinatie. en maatvoering nieuwe kasten. kosten E 69,- Na onderzoek van gewijzigde maatvoeringen van de koel/vries combinaties heb ik 4-3-24 bij v.d.Weijer alsnog een nieuwe gekocht n.l een Liebherr totale prijs E 778,95 Ik had eigenlijk verwacht dat de eerste advieskosten in ons voordeel zouden worden verrekend na aankoop.

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? vele jaren

Beste, Bedankt voor uw review. Normaal gesproken worden inderdaad deze kosten verrekend bij de aankoop van een nieuw apparaat. Inmiddels hebben wij deze review voorgelegd bij de desbetreffende afdeling. Mijn collega heeft contact met u opgenomen en is u tegemoet gekomen hierin. We zijn blij dat we dit probleem hebben kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Zeer goede service..vriendelijk personeel

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Een jaar of 7

Beste Rita, Bedankt voor uw mooie review. Daar doen we het natuurlijk voor! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

goed geregeld.prima

goed geregeld . prima gedaan

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 25

Beste, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

HEEL GOED

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? ONGEVEER 50 jaar

Beste Piet, Bedankt voor uw lovende woorden. Wat fijn om te vernemen! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Over Witgoedspecialist van de Weijer

Witgoedspecialist Van de Weijer al meer dan 45 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! Onze adviezen gaan verder dan de keuze voor een product alleen. U bent immers pas écht tevreden met de voor uw wensen meest geschikte oplossing. Witgoedspecialist Van de Weijer is ruim 45 jaar geleden opgericht door Leo van de Weijer, inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in witgoed en inbouw apparatuur. Van de Weijer is een familiebedrijf met 2 vestigingen; in Geldrop en Veldhoven. Sinds jaar en dag staat service en klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, dit waarborgen wij door onze eigen bezorg en installatiedienst en eigen technische dienst. En ook onze ervaren verkopers.