Klantvriendelijkheid, goed advies bij aankoop, afspraken duidelijk en worden nagekomen. Installeren volgens afspraak en

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? +/- 6 jaar

hele goede uitleg, en vriendelijke monteur

wij zijn heel goed geholpen door de verkoper en de monteur. Alles duidelijk uitgelegd en netjes geinstalleerd.

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? phoe al heel lang, wij kwamen al op de Wielewaal

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 25 jaar

Op tijd geleverd hele vriendelijke mensen top.

Werd heel goed geholpen en kreeg goed advies .

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Sinds kort.

Duidelijke uitleg over het product

Levering volgens afspraak

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Heel lang

Beste Truus, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Goedkope

Goedkope

• Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste keer

Beste Mojgan, Bedankt voor uw positieve review. Dat vernemen we graag. Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Vertrouwd en altijd correct en prima service

Zijn al jaren klant omdat de service, de kwaliteit altijd puik is. Misschien iets duurder, maar op langere termijn goedkoper, zeker weten.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 20 jaar

Beste Peter, Bedankt voor uw review en lovende woorden! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Daar doen we het natuurlijk voor! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Ik heb al wat meerdere aankopen gedaan en altijd staat klantvriendelijk bovenaan.Ook goede uitleg en ook goede Service ook dat heb ik al ervaren.Nu samen met mijn vriendin dezelfde koelkast gekocht en het was weer top. Tot de volgende keer maar weer :)

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 7 jaar

Beste Angelien, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de geleverde service. Daar doen we het natuurlijk voor. We zien u graag weer terug in onze winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Klantvriendelijk en goede service

• Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 30 jaar

Beste Gerda, Bedankt voor uw mooie review en lovende woorden! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Netjes geinstalleerd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Aantal jaar

Beste Nathalie, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Deskundige en vriendelijke voorlichting. De installateurs verstaan hun vak goed!

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? meer dan 40 jaar

Beste Joh, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over de geleverde service! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Ontzettend goed geholpen

Goede ontvangst, goede uitleg en goede service!

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste keer

Beste Dianne, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Opnieuw prima service

Zoals we gewend zijn van Van de Weijer: prima service, afspraken kloppen, deskundige monteurs die op correcte en rustige wijze de werkwijze van apparatuur/ storing uitleggen.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? meer dan 30 jaar

Beste, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Goede en vlotte service

Goede en vlotte service

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Tig jaren

Beste Stephan, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Professional, knowledgeable team

At marker price, with good installation services (30 min to replace fridge and microwave)

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 month

Dear Oleg, Thank you for your kind words. We're happy to hear that you're satisfied with our service! Kind regards, Team Van de Weijer

Gewoon goed

Nette behandeling in de winkel. Correcte aflevering.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 25 - 30 jaar

Beste, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Goed advies en vriendelijke medewerkers.

Vriendelijke medewerker en goede bezorgservice. Geen spectaculaire prijzen. Ik hoop dat service en garantie goed zijn mocht ik deze nodig hebben.

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuwe klant

Beste Stanley, Bedankt voor uw review en lovende woorden! We streven ernaar om de beste service te leveren, ook na aankoop en bij eventuele reparaties. We wensen u veel plezier toe met uw aangekochte apparatuur! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

prima service en advies

Goed geholpen en fijn te woord gestaan.

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? heel lang

Beste Hans, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

geweldige service

helaas viel onze nieuwe vaatwasser al snel helemaal uit gelukkig na eerst wat pogingen om hem te repareren is hij uiteindelijk vervangen

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10

Beste Koos, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de geleverde service en dat de problemen rondom de vaatwasser verholpen zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Je word goed geadviseerd en de service is super goed

super goede service en je word goed geholpen Het witgoed iis van goede kwaliteot

• Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10 jaar

Beste Astrid, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Daar doen we het uiteraard voor! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Fijne winkel

Ik heb verschillende keukenapparaten gekocht o.a. koelkast, inductie fornuis, afzuigkap en afwasmachine. Over alle producten goede en nuttige informatie gekregen. De leveringen keurig op tijd en de installatie netjes en door vriendelijke mensen gedaan die ook alle verpakkingen weer meenamen. Prettige winkel, vriendelijke mensen. Top!

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? n.v.t.

Beste Marjan, Bedankt voor uw mooie review. Dat vernemen we graag! We wensen u veel plezier toe met uw nieuwe keukenapparatuur. Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Zeer deskundig advies gegeven.

Zeer deskundig advies gekregen omtrent het gekochte product en vriendelijk personeel.

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Best lang weet ik niet precies meer

Beste David, Bedankt voor uw review en lovende woorden! Dat vernemen we natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Ben zeer tevreden

Ben er heel blij mee ze waren heel vriendelijk toen ze het brachten ze hebben de diepvries netjes binnen gezet

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Ik was nog geen klant via een groenboek ben ik bij hun gekomen en was heel goed

Beste Marie, Bedankt voor uw review en lovende woorden. Dat vernemen we natuurlijk graag. We wensen u veel vriesplezier toe! Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

Als altijd perfect geregeld

Ik ben al zeker 20 jaar klant. Eerst voor reparaties aan oude apparatuur, later voor de aanschaf van nieuwe apparaten. Goede service, vriendelijk en deskundig. Bij vragen snel telefonische reactie.

• Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 20 jaar

klantvriendelijkheid en expertise

ik werd direct ontvangen en kreeg een uitgebreide uitleg over de verschillende opties. ook bij het maken van een afspraak voor levering werd meegedacht en snel geschakeld. zo had ik in mijn situatie binnen dezelfde dag een nieuwe droger en werd deze behalve bezorgd ook naar boven getild en geïnstalleerd. Hiermee volledig ontzorgt. gewoon topwerk!

• Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? sinds kort

Beste Tarik, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij om te horen dat u goed bent geholpen in de winkel en tevreden bent over de geleverde service. Met vriendelijke groet, Het team van Van de Weijer

De Hoogakker 29 5661NG Geldrop

Over Witgoedspecialist van de Weijer

Witgoedspecialist Van de Weijer al meer dan 45 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! Onze adviezen gaan verder dan de keuze voor een product alleen. U bent immers pas écht tevreden met de voor uw wensen meest geschikte oplossing. Witgoedspecialist Van de Weijer is ruim 45 jaar geleden opgericht door Leo van de Weijer, inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in witgoed en inbouw apparatuur. Van de Weijer is een familiebedrijf met 2 vestigingen; in Geldrop en Veldhoven. Sinds jaar en dag staat service en klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, dit waarborgen wij door onze eigen bezorg en installatiedienst en eigen technische dienst. En ook onze ervaren verkopers.