Goed advies. Snelle service.

Goed advies. Snelle service

Geweldige service en ontzettend vriendelijke monteur

Dit bedrijf kiest ervoor om mensen vooruit te helpen en om service te bieden. Wat een verademing in de huidige tijd. Wij gaan nergens anders meer heen voor witgoed.

In 1 woord “ Professioneel”

Zeer nette en bekwame vakman en alles netjes uitgelegd en de storing super netjes en goed opgelost.

Klantvriendelijk

Prettig en vakkundig. Bovendien klantvriendelijk

Top bedrijf!

Nette en goede service

super vaklieden

Vriendelijke en vakkundige serviceverleners

Goede service, door vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel.

Mijn jaren oude koelkast werd gechecked op temperatuur instelling en ik kreeg goed advies hoe die zelf te meten. Een foutje in de instelling van de wasmachine werd snel opgespoord en verholpen.

In winkel: prima service en klantgericht

Onderzoek naar geluidsoverlast koelkast? Kevin informeerde ons dat het geluid mogelijk te maken had met een knopje in de ijskast. Helaas, het geluid is er nóg, misschien heeft het te maken met het fornuis/oven...... Het hinderlijke is er nog steeds ! Overigens had hij een vriendelijke service( ook bij onderzoek lawaai van wasmachine). Het leveren van een nieuwe koelkast ging heel efficiënt, misschien iets té gehaast, maar wel correct !!

Snelle service met een uitgebreide toelichting

De chefmonteur kwam zelf langs. In no time was onze inductieplaat met een nieuwe print hersteld. Kunnen we weer roerbakken.

Goed geholpen met advies

Goede hulp bij het uitzoeken van de juiste keuze met alternatieven

Snelle reactie en goede en vriendelijke service.

we hebben alleen maar goede ervaringen. Worden altijd netjes te woord gestaan en bij reparatie ook snel geholpen.

Goede service vriendelijk!

Geachte heer/mevrouw, Sinds jaar en dag maken ik, en mijn omgeving gebruik van uw diensten. Al onze witgoedapparatuur komt altijd van u vandaan. We hadden nu een minuscuul euvel aan onze wasdroger. Het slotje van de deur functioneerde niet goed meer. Over de service en vriendelijkheid van uw medewerker geen enkele opmerking. De hoogte van de rekening viel wel tegen. Uw medewerker was nog geen 2 minuten doende met het losdraaien van een schroefje en het opnieuw vastdraaien van een schroefje van een onderdeeltje dat vervangen werd. Euro 82,48- We vonden het erg duur temeer daar we over enkele maanden een nieuwe (condens) droger moeten aanschaffen omdat in ons nieuwe huis geen uitgang naar buiten gaat. Met vriendelijke groet, Marianne van Dooren Haakakker 33 5731 EZ Mierlo

Soepel en meedenkend bij het maken van een afspraak en daarna snelle, acurate deskundige reparatie.

Zie boven

Goede service en vriendelijk personeel!

parfait, je recommande ce magasin. c'était un peu compliqué pour moi de comprendre comment commander à l'étranger, les professionnels m'ont aidé malgré la barrière de la langue. très contente de mon achat, Merci.

Super vriendelijk personeel en goede service!!!!!

Gewoon eerlijk over de producten

Heel goed

Heel goed

Netjes behandeld, afspraak over tijdig installeren nagekomen,

Ivm slijtage en leeftijd was er een apparaat in onze keuken kapot. Eerst naar De Weijer toegegaan, in het verleden al regelmatig geweest en altijd goed. Ook nu weer. Woensdag geweest en op donderdag konden we weer goed vooruit. Top

Deskundige, klantvriendelijke medewerkers.

De 2 medewerkers hebben snel een deskundig het rubber van de vrieskast vervangen en daarbij ook extra uitleg en toelichting gegeven.

uitermate tevreden

snel ingepland tussendoor. oplossing en reparatie ter plekke

Snelle en correcte service

Goed service - afgesproken tijd word nagekomen - vriendelijk en correct personeel.

Servicegevoelige medewerker Kevin

Positieve ervaring opgedaan met Kevin.

Fijn geholpen, er werd tijd voor mij genomen, heel fijn!

Goede uitlegezondheid Nemen de tijd Installeren afwasmachine super met nogmaals uitleg Vriendelijk personeel Behulpzaam

Fijne winkel met klantvriendelijke mensen, en service gericht.
  • Welk cijfer geeft u onze reparatie en technische dienst

• Welk cijfer geeft u onze bezorg en installatiedienst
  • Welk cijfer geeft u onze reparatie en technische dienst N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? > 10 jaar

Komt afspraken na: tijd, prijs en kwaliteit
  • Welk cijfer geeft u onze reparatie en technische dienst

Over Witgoedspecialist van de Weijer