Perfect op maat georganiseerde reis. Voor, tijdens en na de reis was de zorgvuldigheid waarmee Mambulu met onze wensen en ervaringen omging bijzonder groot. Wij raden Mambulu met een gerust hart aan aan eenieder die op een andere, fantastisch manier Afrika wil bezoeken.

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Beste Veronica en Willem-Jan, Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling. Fijn als ook dorpsgenoten onze dienstverlening op prijs stellen. Groeten, Rob

Super geregeld ! Top ervaring!

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Marja en Joop, Fijn dat jullie zo opgeknapt waren na jullie safari in Malawi en Zambia en dat ik daaraan een steentje heb kunnen bijdragen. Groeten, Rob

Geweldige vakantie/safari ! Van begin tot eind goed verzorgd! Mambulu heeft ook presoonlijk de ervaring in deze landen op het gebied van safaris ! Top !

• Ervaring met: Safari in Botswana

Beste Conny, Het was mij een genoegen een exclusieve safari voor jullie te mogen organiseren. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groeten, Rob

Reis en vervoer ter plaatse was prima geregeld. We waren ook erg tevreden over de accomodaties.

• Ervaring met: Safari in Botswana

Beste Fanny, Het was een plezier om een safari te mogen organiseren voor een dorpsgenoot. Fijn dat jullie goede herinneringen koesteren aan jullie reis naar Botswana. Groeten, Rob

Wij bezochten de vakantiebeurs in Antwerpen in januari 2014 om onze reisorganisator van onze voorjaarsreis van 2014 in levende lijve te zien, maar hadden toen reeds in gedachten om in september 2015 naar Zambia te reizen. Tot onze grote verrassing botsten we op Rob die de eerste stand in de rij bezette en wiens site, Mambulu, we reeds op internet geconsulteerd hadden. In het kort hebben we onze reisplannen uit de doeken gedaan en enkele maanden later terug contact genomen om iets concreter uit te werken. Binnen een paar weken, na wat mailuitwisselingen en telefoontjes, had ons plan concrete vorm gekregen en had Rob voor alle reservaties gezorgd. onze foto-safarireis naar Zambia een groot en onvergetelijk succes ! Onze welgemeende en hartelijke dank voor de perfecte organisatie hiervan. Wij hadden al heel wat in ervaring met Afrika-reizen, maar deze reis was écht de max, er is werkelijk geen enkel minpunt te vermelden. Samen met je lokale partner die voor ons vervoer zorgde, heb je er voor ons een topbestemming van gemaakt. Wij zullen niet aarzelen je opnieuw te contacteren voor een volgende reis en je aan te bevelen bij vrienden !

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Miranda en Rob, Wat goed dat we elkaar tegen het lijf zijn gelopen op het Vakantiesalon in 2014. Het was me een genoegen om de fotosafari in Zambia en het verblijf aan Lake Malawi voor jullie te organiseren. Ik kijk ernaar uit jullie in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Groeten, Rob

Op reis zonder zorgen, goede informatie vooraf, leuk en afwisselend programma (natuur en cultuur). Goed advies en uitwerking van onze eigen wens om onze oude woon- & werkplek in Zambia nog een keer te bezoeken.

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi

Beste Alida en Henk, Wat een belevenis om jullie oude woon & werkplek in Nyanje weer te bezoeken na al die jaren. Fijn dat ik heb kunnen bijdragen. Groeten, Rob

Mijn vriendin Mildred en ikzelf hebben al behoorlijk wat safarireizen gemaakt naar Oost- en Zuidelijk Afrika met diverse reisagentschappen. Altijd tot volle tevredenheid, maar wij kunnen niet anders zeggen dan dat de Mambulu-safari's ons toch nog verrast hebben. Werkelijk boven verwachting, qua tijdsduur en verzorging onderweg. Rob Sijm heeft het talent om goed te luisteren wat de wensen van zijn klanten zijn en heeft er gevoel voor om dit te vertalen naar de realiteit en staat altijd klaar om aanvullend raad en advies te geven. Wij kunnen niet anders dan Mambulu een 10 geven!

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi

Beste Marian en Mildred, Wat een mooie woorden. Het was mij een waar genoegen de safari voor jullie te mogen organiseren. Groeten, Rob

Mambulu Safaris werkt je reis uit tot je volledig tevreden bent en dit kost moeite noch tijd. Ik kan dit reisbureau voor 100% aanbevelen!

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste André, Het was me een genoegen de herpetologische safari naar Zambia te mogen organiseren. Hartelijk bedankt voor de feedback. Groeten, Rob

Alles was perfect, het overtrof onze stoutste verwachtingen.

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi

Beste Marianne, Het bezoek aan Katete zullen jullie je nog lang herinneren. Fijn dat alles zo goed is verlopen. Groeten, Rob

Bij Mambulu krijg je van Rob Sijm een heel persoonlijk reisadvies en wordt er voor gezorgd dat er aan alle verwachtingen ruimschoots wordt voldaan. We hebben een fantastische reis gehad met vele momenten om altijd te blijven herinneren.

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Beste Els en Tom, Wat mooi dat ik een steentje heb kunnen bijdragen aan momenten die jullie je altijd blijven herinneren. Hopelijk volgen voor jullie nog vele van dergelijke momenten. Groeten, Rob

Botswana reis was perfect georganiseerd, alles vlekkeloos verlopen, voor herhaling vatbaar. Uganda ter plaatse enkele problemen, maar door tussenkomst Mambulu snel opgelost

• Ervaring met: Safari in Botswana|Safari in Uganda

Beste Ingrid en Filip, Na 2 succesvolle safari's hoop ik u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Groeten, Rob

De mobile kampeersafari was perfect geregeld. Een fantastische gids en 2 man die zorgden voor het kamp en het eten. Alles was dik in orde. We hebben mede dankzij Mambulu een geweldige reis gehad.

• Ervaring met: Safari in Botswana

Beste Cora en Ben, Ik ben blij dat ik heb kunnen bijdragen aan jullie geweldige mobiele kampeer safari. Groeten, Rob

Geweldige ervaring met Mambulu safaris. Wij hebben super goed advies gekregen , mooie en avontuurlijke locaties geweest , deze locaties zagen er tip top uit. Kortom zeker een aanrader om bij jullie nogmaals een vakantie te boeken!!

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beste Monique en Ronald, Bedankt voor jullie woorden. Met genoegen kom ik weer naar jullie toe om een volgende reis te bespreken. Groeten, Rob

Prettig voorgesprek thuis. Volgens wens een duidelijk aanbod zowel financieel als mogelijkheden. De reis en verblijf waren perfect geregeld. Een echte aanrader!

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Bernadette en Bert, Ik denk nog met veel plezier terug aan de koffie bij jullie aan de keukentafel. Fijn dat de safari zo goed is verlopen. Groeten, Rob

Rob van Mambulu! Safaris heeft een perfecte safari in Zambia samengesteld die in de praktijk ook helemaal klopte. Het waren fantastische weken daar met mooie lodges en veel wildlife. Hele mooie foto's kunnen maken.

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Marga en Henk, Het was een genoegen om jullie safari naar Zambia te mogen verzorgen. En wat een mooie foto's. Groeten, Rob

Uitstekende reis. Prachtige ervaring met heel veel dieren en indrukwekkende natuur. De mix van waterlodge en bushlodges was erg goed. Waarschijnlijk zo verwend, dat de laatste lodge iets tegenviel!

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Elma en Roeland, Nogmaals bedankt dat we jullie mooie video over de safari naar Zambia hebben mogen bekijken. Groeten, Rob

Wij hadden een geweldige ervaring. Mambulu maakte dit de perfecte trip, met persoonlijke wensen verwerkt in een schema dat aan alle eisen voldeed. Niets had beter gekund - van hulp tot accommodaties to safari.

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Margriet en Kees, Fijn dat jullie reis in Zambia zo goed is verlopen, inclusief de Book Bus en de safari in South Luangwa. Groeten, Rob

De gehele reis perfect voorbereid en in goed overleg georganiseerd en ook tijdens de reis goed bereikbaar en hulpvaardig / deskundig.

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Hedie en René, Ik ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren aan jullie succesvolle 'back to Zambia' safari. Fijn om binnenkort weer even bij te praten. Groeten, Rob

Wij hebben een uitermate goede ervaring met Mambulu Safaris. Rob Sijm geeft een goed advies en luistert naar wat je wensen zijn rekening houdend met het budget. Onze reis was perfect en we boeken zeker weer bij Mambulu Safaris

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Beste Janet en Wil, Bedankt voor jullie enthousiaste terugkoppeling. Ik hoop dat we samen nog veel safari's naar Afrika mogen ontwerpen bij jullie thuis aan de eettafel. Groeten, Rob

Eikenlaan 5

2121TK Bennebroek

Over Mambulu! Safaris

Dé Reisspecialist voor Afrika sinds 2010! Uw safari, zorgeloos en 100% persoonlijk, naar de mooiste plekken in oost en zuidelijk Afrika. Dát is waar Mambulu! Safaris With A Difference al sinds 2010 voor staat.