The experience was super great for us! Nice, personal, and professional. Only slightly unfortunate thing being a Dane, the Netherlands nature of the business still surfaced with some documents being Dutch, however, things were well explained in English, when we asked for it. Looking forward to our next travels!

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Dear Christine and Simon, Thank you very much for your great review and feedback. It was my pleasure helping you organizing your road trip in South Africa. I am glad we managed to translate our documents for you. I will continue working on documents in English. Kind regards, Rob

Zoals steeds een onberispelijke service van Rob gekregen, zowel voor als tijdens de reis. Ingevolge vluchtvertraging op zeer korte termijn oplossingen uitgewerkt om alsnog een vlotte reis te kunnen garanderen. Topklasse ! Zeer persoonlijk contact, rekening gehouden met specifieke wensen. Rob denkt met de klant mee. Geen loze beloften, alles wordt daadwerkelijk waarheid !!

• Ervaring met: Safari in Namibië

Beste Karine en Marc, Het was een groot plezier om na jullie safari in Uganda ook jullie safari in Namibië te mogen organiseren. Fijn dat jullie hebben genoten van het avontuur en dat alles zo goed is verlopen. Ik hoop jullie in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Groeten, Rob

Rob doet zijn uiterste best om een reis op uw persoonlijke wensen samen te stellen. Wij hebben meerdere keren gevraagd om wijzigingen aan ons schema aan te brengen en dit is steeds correct gebeurd. Alles op de reis zelf is verlopen zoals het hoort. Het is een aanrader om met Mambulu samen te werken.

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beste heer Himpens, Ik ben blij dat onze persoonlijke aanpak en ons maatwerk u hebben aangesproken. Hartelijk bedankt voor uw aanbeveling. Het was een plezier om met u samen uw reis in Zuid-Afrika samen te stellen. Met vriendelijke groeten, Rob

Een mooie uitgestippelde reis met veel variatie ( zowel avontuur, als bezoek aan Vic Falls ), organisatie was top! Zowel vooraf als tijdens de reis was de communicatie goed! Zoals jullie organisatie het zegt, de reizen op maat wordt en feit!

• Ervaring met: Safari in Botswana

Beste Eline, Tom, Laura en Bob, Jullie hebben een mooie maatwerk safari gemaakt in Botswana. Het was een plezier om met jullie samen te werken om jullie plannen te verwezenlijken. Groeten, Rob

Prima geregelde reis door Mambulu. Alles geregeld zoals vooraf besproken.

• Ervaring met: Safari in Namibië

Beste Bart, Karin, Beau en Sjuul, Fijn dat jullie selfdrive safari in Namibië zo goed is verlopen. Het was een genoegen om bij jullie thuis de reis nog eens helemaal door te spreken. Tot een volgende keer. Groeten, Rob

Wij hebben een onvergetelijke reis gemaakt. Alles was prima geregeld en al onze wensen zijn uitgekomen.

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste mevrouw Blans, Wat fijn dat u en uw dochter een onvergetelijke reis hebben gemaakt in Zambia en dat ik daaraan een bijdrage heb mogen leveren. Groeten, Rob

Onze veel te korte Namibie safari was dankzij Mambulu! Safaris een fantastische kennismaking met Namibie en smaakte zeker naar meer. Wij komen terug naar Namibie en bij Mambulu! Safaris

• Reisaanbod N.v.t.
  • Ervaring met: Safari in Namibië

Beste Deborah, Ik ben blij dat jullie 'kennismaking' safari in Namibië zo goed is bevallen. Zo goed zelfs dat jullie hieraan een vervolg gaan geven. Ik houd mij van harte aanbevolen om jullie dan weer te mogen helpen, Groeten, Rob

Rob luistert goed naar onze wensen. Regelt alles perfect. Is goed bereikbaar bj calamiteiten. Voelt heel erg betrokken.

• Ervaring met: Safari in Namibië

Beste Leonore en Jelle, Fijn dat jullie zo hebben genoten van de selfdrive safari in Namibië en dat alles zo goed is verlopen. Groeten, Rob

Rob hield rekening met onze verlangens om een avontuurlijke reis te beleven in zambia.De verblijven, onze auto waren geregeld,maar voor de rest waren we op onszelf aangewezen en dat was een fantastische ervaring.

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste mevrouw Mullie, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Ik ben blij dat ik heb kunnen bijdragen aan uw fantastische ervaring. Groeten, Rob

A dream family holiday with the youngest member age 5 and the oldest 72. Perfect organisation from start to finish. Not cheap but worth the money.

• Ervaring met: Safari in Zambia

Dear Mrs. Crompton, Thank you very much for your review. It was an absolute pleasure to organize the safari to South Luangwa National Park for your great family. Kind regards, Rob

Door het persoonlijke contact is de reis die we ontworpen hebben voor 99% geslaagd. De onderdelen die wij hadden aangedragen waren de minste.

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beste familie van der Wal, Fijn dat u nu alle vier de Tafelberg heeft kunnen beklimmen en dat alles zo goed is verlopen. Het was mij een genoegen uw reis te mogen verzorgen. Groeten, Rob

Als wij een reis willen boeken bij Mambulu reizen, hebben wij altijd persoonlijk contact met Rob. Hij geeft heel goed advies en weet wat wij willen op zo'n mooie reis. Het is dan ook altijd super goed geregeld. De lodge's zijn ook op die fantastische plekjes gelegen....je voelt je één met de natuur. Geweldig. Wij zijn dik tevreden en zullen zeker, als wij weer een grote reis gaan maken door Afrika, de reis boeken bij Mambulu. Geweldig! Laatst zijn we in Botswana geweest. Prachtige mooie lodges...adembenemend. Vanuit je lodge kon je het wild zien en genieten zoals Rob het ons verteld had. Geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Reisaanbod
  • Ervaring met: Safari in Botswana|Safari in Zambia|Safari in Malawi|Safari in Namibië|Safari in Tanzania|Safari in Zuid-Afrika

Beste Dineke en Co, Hartelijk bedankt voor jullie warme woorden. Het is altijd een plezier om een safari voor jullie te mogen organiseren. Tot de volgende keer. Groeten, Rob

Mambulu is een organisatie die naar je luistert en met je meedenkt. Ze weten waar ze over praten omdat ze er zelf vaak geweest zijn. Op deze manier is het zeer prettig om zaken met ze te doen

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Tanzania

Beste heer Brandenburg, Toen wij zelf deze safari maakten in 2015 dacht ik al dat deze reis op uw lijf was geschreven. Fijn dat ik uw safari heb mogen organiseren. Groeten, Rob

Rob Sijm heeft goed naar onze verwachtingen geluisterd. Daardoor heeft hij een pracht van een safari opgesteld. Ook toen ik 1 bepaald camp wilde waar hij geen ervaring mee had heeft hij zijn uiterste best gedaan om contact te zoeken met deze organisatie. Hij heeft dit exclusief camp dan ook kunnen inpassen in onze reis. Zeer vriendelijke man, staat steeds klaar om je vragen te beantwoorden. Ik raad Mambulu! aan voor al mijn vrienden en verwanten die naar Afrika willen reizen.

• Ervaring met: Safari in Botswana|Safari in Zambia

Beste Carolien en Roeland, Het was een heel bijzondere safari die jullie hebben gemaakt naar de Victoria watervallen en Botswana. Het was mij een genoegen deze te mogen organiseren. Groeten en tot snel, Rob

Een heel persoonlijke benadering waar in diverse gesprekken onze wensen werden geïnventariseerd. Rob denkt mee en neemt de tijd, en na een aantal aanpassingen was er echt een reis op maat samengesteld, waar we volop van hebben genoten.

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi

Beste Merina en Peter, Het was een groot plezier om deze bijzondere reis in Malawi en Zambia voor jullie te organiseren. Bedankt voor de mooie beoordeling. Groeten, Rob

Uganda is een echte aanrader als safari voor Chimpansee en Gorilla. Professionele Mambulu contacten zowel tijdens de voorbereiding als ter plaatse in Uganda (problemen met de chauffeurs werden opgelost tot onze volledige tevredenheid!).

• Ervaring met: Safari in Uganda

Beste André, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Ik ben blij dat we de problemen met de gids/chauffeur adequaat en snel hebben kunnen oplossen, naar uw volle tevredenheid. Met vriendelijke groeten, Rob

Gewoon erg goed geregeld door Mambulu. We hadden wensen voor het gehele gezin met kinderen van klein tot groot. Sloot helemaal aan bij hetgeen we hadden afgesproken. Alles tot in de puntjes geregeld. We hebben een geweldige reis gehad en melden ons zeker weer bij Mambulu mochten we nog een keer een dergelijke reis willen maken.

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beste Eva en Paul, Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. Ik vond het erg leuk om voor een oud collega zo'n geslaagde reis te organiseren. Tot de volgende keer. Groeten, Rob

Rob Sijm van Mambulu Safaris heeft deze geweldige reis voor ons geregeld. Alles was tot in de puntjes verzorgd..we hebben met volle teugen genoten van de safaris en de prachtig gelegen accomodaties...top!

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi

Beste Trees en Teun, Bedankt voor jullie tijd en beoordeling. Ik ben blij dat jullie hebben genoten van de safari. Groeten, Rob

Zeer tevreden over de informatie en de reis die is georganiseerd door Mambulu Safaris.

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi

Beste Janet en Wil, Bedankt voor jullie beoordeling. Ik vond het erg leuk dat ik wederom een safari mocht organiseren voor jullie. Groeten, Rob

Onze huwelijksreis naar Zambia en Malawi was er een om nooit te vergeten. Van in het begin tot het einde zijn we op een professionele en vriendelijke manier begeleid geweest door Rob. Hij heeft een reis opgesteld binnen ons budget en volledig binnen onze verwachtingen met nog een aantal aangename verrassingen tijdens de reis zelf. Maatwerk is inderdaad de correcte omschrijving voor de manier waarop Rob de reis met ons heeft samengesteld. Een luisterend oor, ongenuanceerde informatie over reizen in Afrika en zijn ervaring hierin hebben deze reis tot een prachtig success gemaakt. Wij kunnen iedereen aanraden om met Mambulu in zee te gaan voor een overgetelijke Afrika reis. Voor ieder wat wils.

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi

Beste Marieke en Maarten, Fijn dat jullie huwelijksreis in Zambia en Malawi naar wens is geweest en dat jullie deze nooit zullen vergeten. Het was een plezier om de maatwerk safari voor jullie organiseren. Ik wens jullie nog vele mooie jaren. Groeten, Rob

Alles snel en tiptop geregeld door Rob. Ook over de service ter plaatse geen enkel minpunt te bedenken. We konden zorgeloos genieten van deze droomreis dankzij de zeer persoonlijke en professionele aanpak van Rob. Bij een volgende Afrika-reis kiezen we zonder twijfel terug voor Mambulu !!

• Ervaring met: Safari in Uganda

Beste Karine en Marc, Fijn dat jullie droomreis zo goed is verlopen en dat ik daaraan een steentje heb kunnen bijdragen. Tot een volgende keer. Groeten, Rob

Een safari zoals je in de films van de jaren 30 ziet. Midden in de natuur, zonder buren, met alle luxe, comfort en verzorging die je kunt bedenken. Een topper.

• Reisaanbod N.v.t.
  • Ervaring met: Safari in Tanzania

Beste Erna en Bert, Mooi dat jullie zelfs jouw geboortehuis in Dar-es-Salaam nog hebben kunnen vinden na al die jaren. Groeten, Rob

Vanaf eerste kontakt een super goed gevoel. geeft vertrouwen bij aangaan overeenkomst. Reis van begin tot eind perfect geregeld. heel veel tijd voor persoonlijke aandacht en wensen. de belofte wordt voor 100 % waar gemaakt.

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Beste Piet, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Het was een plezier om de safari voor jullie te mogen organiseren. Groeten, Rob

Rob heeft een goed gevoel om te plannen waar mensen behoefte aan hebben. Zo wordt je droomreis een prachtige ervaring.

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi

Beste Yvette en Boudewijn, De combinatie Vic Falls, South Luangwa en Lake Malawi paste prima bij jullie wensen. Fijn dat alles zo goed is bevallen. Groeten, Rob

Wij waren aangenaam verrast over de hele lijn van onze reis. Zeker voor herhaling vatbaar. De locaties super. De safari ongelooflijk. Vriendelijk ontvangen. De tussenvluchten goed verlopen. Nergens super lang moeten wachten. Prachtig weertje. Eten zeer lekker. Gewoon genieten en bediend worden. Vooral zeer vriendelijk personeel en overal warm onthaald.

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Josephine en Luc, Het was ook een heel mooie safari en leuk dat we elkaar troffen op het vliegveld van Lusaka. Groeten, Rob

Eikenlaan 5 2121TK Bennebroek

Over Mambulu! Safaris

Dé Reisspecialist voor Afrika sinds 2010! Uw safari, zorgeloos en 100% persoonlijk, naar de mooiste plekken in oost en zuidelijk Afrika. Dát is waar Mambulu! Safaris With A Difference al sinds 2010 voor staat.