Het was een prachtige reis. Alles is gegaan zoals afgesproken, complimenten voor Mambulu. We zijn op 4 verschillende safari's geweest, dat was genieten van alles wat we zagen. Bij allen was de tent of het huisje super in orde. het eten was ruim gevarieerd. We hebben samen genoten van de natuur de rust. Mooie foto's gemaakt

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beste Henny en Leny, Het was mij een groot genoegen deze bijzondere safari in Zuid-Afrika voor jullie te mogen organiseren. Ik ben dan ook heel blij dat alles goed is gegaan en jullie hebben genoten. Bedankt voor jullie mooie woorden. Groeten, Rob

Ik kende Rob al uit de tijd dat wij collega's waren. Vanuit die herinnering heb ik hem het vertrouwen gegeven om onze reis in november 2018 naar Namibie te regelen. Dat vertrouwen heeft hij zeker versterkt. Mijn vrouw en ik hebben een fantastische ervaring gehad en bijna alles was perfect voor elkaar. Datgene dat even niet goed ging is zeer adequaat opgepakt en opgelost. Ik kan Rob en het team van Mambulu! Safaris dan ook van harte aanbevelen. Met de hulp van Rob en het team gaat u een fantastische reis beleven.

• Ervaring met: Safari in Namibië

Beste Marianne en Hans, Wat leuk dat ik je als oud collega mocht helpen bij het realiseren van jullie selfdrive safari in Namibië en dat jullie safari zo'n succes is geworden. Bedankt voor jullie mooie aanbeveling. Groeten, Rob

Je reis is inderdaad wat je er van gehoopt had.

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi|Safari in Tanzania

Beste Lambert, Fijn dat de safari met gids door Zambia en Malawi aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Groeten, Rob

We hebben een fantastische reis naar South Luangwa National park in Zambia gehad. Geregeld en verzorgt door Mambulu Safari. In één woord "Geweldig"!!!! Waanzinnig mooie dieren gezien en kunnen fotograferen. Track & Trail Rivercamp heeft mooie lodges en goede voorzieningen. Zikomo Safaricamp is meer basic maar netjes en de bedden zijn goed. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De gids en spotter brachten ons naar de mooiste plekken om de dieren op hun best te fotograferen. Peter Geraerdts is bij uitstek geschikt om met fotografen op pad te gaan. Rob Sijm, heel hartelijk dank voor het organiseren van deze reis. We komen volgend jaar vast langs voor onze volgende safari!

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Simone en George, Fijn om te lezen dat jullie een geslaagde fotosafari in South Luangwa National Park in Zambia hebben gemaakt. Ik vond het erg leuk jullie te helpen bij het organiseren van jullie eerste safari in Afrika. Ik hoop de volgende safari ook voor jullie te mogen verzorgen. Tot ziens en groeten, Rob

Rob heeft ons uitstekend geholpen met onze reis naar Tanzania. Hij doet zijn uiterste best je wensen in een totaal pakket samen te laten komen en past het aan tot je tevreden bent. Wij hebben de eerste week de Kilimanjaro beklommen. Gevolgd door een week safari door Tarangire, Ngorongoro, Serengeti en Lake Manyara. Het persoonlijke contact met Rob en de adviezen voor onze reis hebben wij als erg prettig ervaren. Rob bedankt voor het samenstellen van onze mooie reis!

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Beste Mathilde en Ruben, Bedankt voor jullie mooie woorden. Ik ben bij dat alles goed is verlopen, zowel tijdens de beklimming van de Kilimanjaro als tijdens de aansluitende safari in Tanzania. Groeten, Rob

Wij hebben echt een droomreis gehad. Rob had alles perfect geregeld en we hadden regelmatig fijn contact. Het was perfect. Dit was een reis om nooit te vergeten!!

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beste Priscilla en Nick, Sommige dromen komen uit! Jullie rondreis in Zuid-Afrika was er zo een. Fijn dat ik heb kunnen helpen bij het realiseren van jullie droom. Groeten, Rob

Tot in de puntjes verzorgde top safari in Tanzania gehad. Zeer goed geregeld door Rob, zeer fijne en snelle communicatie. Zeer zorgvuldig uitgezochte accommodaties van luxe hotel tot tentenkamp in de Serengetti. Betrouwbare en zeer aardige chauffeur met kennis van zaken die ons rondleidde door zijn geliefde Tanzania.

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Beste Petra, Super dat jullie privé safari in Tanzania zo goed is verlopen. Hartelijk bedankt voor je mooie woorden en tot ziens. Groeten, Rob

Voor de 2e x naar Zambia..... Had vorig jaar fotosafari gemaakt in het wondermooie South Luangwa park, en kon er niet genoeg van krijgen... Wederom een prachtige ervaring! Het was een hartelijk weerzien met Victoria (van Zikomo camp) en Peter& Chichi (van Track & Trail), zodat ik mij weer onmiddelijk thuis voelde, vermits ik alleen reis! Heerlijke momenten met leeuwen ,luipaarden, buffels, (baby)giraffen, grote kuddes olifanten, ...en talrijke vogels. Bedankt Rob, om dit alles weer perfect te organiseren voor mij. Zambia heeft mijn hart veroverd, en hoop in de toekomst nog weer te keren!

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Linda, Fijn dat ook uw tweede fotosafari in South Luangwa National Park in Zambia zo goed is bevallen. Zambia is inderdaad een land om verlieft op te worden. Ik hoop u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Groeten, Rob

Mambulu heeft alles voor ons geregeld inclusief nationale vluchten, alle transfers. Alles is perfect verlopen. Wij verbleven op 4 verschillende locaties, allemaal top! Een echte aanrader.

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Irma en Patrick, Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn over jullie maatwerk safari in Zambia, inclusief fotosafari in South Luangwa National Park. Ik vond het erg leuk om jullie safari te mogen organiseren. Bedankt voor de review. Groeten, Rob

Rob, denkt mee en is erg behulpzaam. Ook tijdens de reis hadden wij hem even nodig, en heeft hij ons goed geholpen. Alles goed en netjes geregeld. Welkomst pakket in Namibie is ook erg leuk gedaan/gemaakt.

• Ervaring met: Safari in Botswana|Safari in Namibië

Beste Figan, Bedankt voor je review. Fijn dat jullie onze services hebben gewaardeerd. Het was me een genoegen om jullie selfdrive safari in Namibië en Botswana te hebben mogen organiseren. Groeten, Rob

3e keer dat we met Mambulu een reis hebben samengesteld en geboekt. Groot voordeel is da het maatwerk is en je dus precies datgene boekt wat je wilt, gekoppeld aan deskundig advies.

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Beste Janet en Wil, Wat fijn dat jullie weer zo tevreden zijn over onze maatwerk safari in Tanzania. Het was zelfs al de vierde safari die wij voor jullie mochten organiseren :-). We hopen dat er nog velen volgen. Groeten, Rob

Afgelopen zomervakantie zijn we samen met onze 2 kinderen, van 12 en 14 jaar, op Safari geweest. Wat een geweldige ervaring!!! Nadat Rob, vorig jaar, bij ons thuis al onze wensen had doorgenomen, adviseerde hij ons om naar Tanzania te gaan. Wij wilde nl. veel wilde dieren, de migratie, avontuur en dat op een relaxte manier....en dat is gelukt! Bij aankomst op de luchthaven stond onze fanatastische gids/chauffeur op ons te wachten en hij heeft ons 11 dagen lang rondgereden en ons van alles verteld over Tanzania en uiteraard over alle dieren die daar leven. Het slapen in verschillende tenten in de Serengeti was een enorme ervaring maar ook de lodges waren super. Alles bij elkaar was het een vakantie om nooit meer te vergeten!!! Mambulu!Safari's/Rob Sijm... Super bedankt!!

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Beste Danny, Marielle, Sarah en Mats, Graag gedaan! Ik vond het erg leuk om jullie te mogen adviseren en om een maatwerk safari in noord Tanzania voor jullie te ontwerpen. Mooi om samen tot de safari te komen zoals jullie voor ogen hadden. Tot ziens. Groeten, Rob

Wat belangrijk was voor ons is dat Rob ook op momenten dat het allemaal niet optimaal verloopt (wij hadden problemen met de huurauto) er voor je is en alles goed heeft afgerond. Verder zat de reis zeer goed in elkaar en waren de accommodaties schitterend.

• Ervaring met: Safari in Botswana

Beste Chiel, Bedankt voor je waardering. Ik ben blij dat ik vanuit Nederland heb kunnen helpen om de plooien tijdens jullie selfdrive safari in Botswana glad te strijken. Fijn dat de safari verder helemaal naar wens was. Groeten, Rob

Fijne organisatie om samen te komen tot een mooie safari door Namibië. Als je die kant op wilt beveel ik Mambulu aan om je reis mee samen te stellen.

• Ervaring met: Safari in Namibië

Beste Nicole, Het was ook voor mij een plezier om samen jullie maatwerk selfdrive safari in Namibië te organiseren. Bedankt voor je aanbeveling. Groeten, Rob

We hebben een volledig ‘zorgeloze’ vakantie gehad: vanaf het moment dat we ons melden op de luchthaven Victoria Falls totdat we weer afgeleverd werden in Maun, zijn we volledig ‘verzorgd’. Elke transfer was tot in de puntjes geregeld en de ene lodge was nog mooier dan de andere. En tenslotte: we hebben prachtige natuur gezien... en daar ging het natuurlijk om!!!!! Een onvergetelijke ervaring die ik iedereen aan kan raden.

• Ervaring met: Safari in Botswana

Beste Rinse, Heel erg bedankt voor de review op jullie familie safari in Victoria Falls en Botswana. Ik ben blij dat jullie onze 'zorgeloze reisbeleving' hebben gewaardeerd. Het was een plezier om de safari voor jullie te mogen organiseren. Groeten, Rob

Drie jaar geleden wensten wij ons te informeren op de vakantiebeurs in Antwerpen voor een familiale safarireis naar Afrika. Uiteindelijk kwamen we terecht bij Mambulu Safaris. Ondanks het feit dat we pas drie jaar later wensten te vertrekken i.v.m. de leeftijd van onze kleinkinderen, werden we jaarlijks op de hoogte gehouden van de mogelijkheden . Vorig jaar werden onze plannen concreet en hebben we kunnen rekenen op de kennis en de uitstekende service van Rob om ons een geweldige reis te bezorgen. Op zijn voorstel kozen we voor een week safari’s in Zambia en één week beach vakantie in Lake Malawi. Organisatorisch verliep alles perfect en er werd met al onze wensen rekening gehouden. We willen vooral benadrukken dat de communicatie met Rob en de snelle opvolging op al onze vragen en wensen ongekend waren. Ook tijdens en na de reis werd niet nagelaten ons te informeren. Beste Rob, hartelijk dank voor deze onvergetelijke reis.

• Ervaring met: Safari in Zambia|Safari in Malawi

Beste heer van Sintruyen, Het was me een groot genoegen dat ik uw speciale familie safari in Zambia en Malawi mocht organiseren. Ik ben blij dat de reis volledig heeft voldaan aan uw verwachtingen en dat het een onvergetelijke herinnering voor u allen is geworden. Met vriendelijke groeten, Rob

Mambulu heeft ons zeer vakkundig en persoonlijk geadviseerd en een reis naar Namibië en Botswana samengesteld die aan al onze wensen voldeed. Mede daardoor is deze reis tot een onvergetelijke ervaring geworden !

• Ervaring met: Safari in Botswana|Safari in Namibië

Beste Elly en Raimond, Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling. Ik vond het erg leuk om jullie ervaringen te horen onder het genot van een koel drankje bij jullie in de tuin. Groeten, Rob

Er werd perfect ingegaan op de vraag om meer zuiderlijk Namibië aan te doen binnen een beperkte tijd. Alles goed tot in de puntjes voorbereid en in orde. Telefonisch contact met Rob verliep steeds vlot, hartelijk en niet opdringerig. Men laat je zelf de uiteindelijke beslissing zelf nemen met voldoende tijd tot nadenken en onderlinge afstemming.

• Ervaring met: Safari in Namibië

Beste Josephine, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Het was mij wederom een groot genoegen deze safari voor jullie te mogen organiseren na jullie safari in Zambia. De volgende keer naar het noorden van Namibië :-) Groeten, Rob

Mambulu Safari’s heeft het prima voor ons geregeld. De Service was top en de communicatie was heel fijn. Bij vragen (via de mail) krijg je vrijwel direct antwoord!

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beste Yvonne, Bedankt voor je mooie woorden. Ik ben blij dat jullie roadtrip in Zuid-Afrika goed is verlopen. Tot ziens. Groeten, Rob

We had an excellent trip. Mambulu planned exactly the tour we wanted, considering locations to visit, distances to drive and accommodations. We are really satisfied of the service provided. Only I would have liked to have more details on the cost of the various components of the trip (car rental, lodges, organised tours) to better trade-off quality vs. price, instead we only had one global figure.

• Ervaring met: Safari in Namibië

Dear Mrs and Mr Racca, Thank you very much for your review. I am very happy your trip went so well and that you have had a great experience. I am looking forward arranging another tailor made safari for your in the future. Kind regards, Rob Sijm

Rob heeft alles perfect geregeld, zowel de vluchten (waarvan 2 maanden voor ik vertrok ze besloten om niet te vliegen in het weerkeren naar huis, zodat er oplossing moest gezocht worden), waarvoor dank!! Heerlijke vakantie gehad zonder zorgen, mede door de wetenschap dat Rob de eigenaars persoonlijk kende van de logde!

• Ervaring met: Safari in Zambia

Beste Linda, Heel erg bedankt voor de mooie woorden. Fijn dat u zonder zorgen heeft kunnen genieten van uw privé fotosafari in Zambia. Ik hoop u ook volgend jaar weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Rob

Wij gingen niet voor Safari naar Zuid Afrika. Voor onze reis naar Zuid-Afrika hadden wij een heel aantal wensen. Op basis hiervan heeft Mambulu Safaris een hele mooie rondreis met verrassende guesthouses en hotels samengesteld. Ook prima reisafstanden met de auto.

• Reisaanbod N.v.t.
  • Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beste mevrouw de Winter, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat leuk dat u onze persoonlijke aanpak om tot een maatwerk rondreis te komen zo waardeert. Het was mij een genoegen uw reis in Zuid-Afrika te mogen organiseren. Met vriendelijke groeten, Rob Sijm

Het safarigedeelte van onze vakantie naar de Selous en Mikumi parken in Tanzania was erg goed georganiseerd door Mambulu. De persoonlijke communicatie was prima. Zeker zullen we Mambulu weer raadplegen als we in de toekomst weer een reis naar deze regio overwegen!

• Ervaring met: Safari in Tanzania

Beste heer van de Staak, Fijn dat u even tijd heeft kunnen maken voor uw review. Ik ben blij dat uw safari in zuid Tanzania zo goed is bevallen. Ik hoop u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Rob Sijm

We hebben met ons gezin( 5 volwassenen) een georganiseerde reis op maat gemaakt in Zuid-Afrika. We hadden een gids/chauffeur, die ons veel over cultuur, bevolking, land en gewoonten konden vertellen. Het was een onvergetelijke ervaring en alles was goed verzorgd, zodat wij konden genieten van omgeving en bezienswaardigheden.Toppi

• Ervaring met: Safari in Zuid-Afrika

Beste Marjolein, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Ik ben blij dat jullie een onvergetelijke ervaring hebben opgedaan tijdens jullie rondreis in Zuid-Afrika. Groeten, Rob

Fantastische reis op maat samen kunnen stellen. Zelf een optimale auto uitgezocht. Extra dagen overnachten in de parken ingebouwd. We wilden veel. Door te sparren met Rob van Mambula hebben we een reis van 5.700 kilometer kunnen maken, zonder dat de afstanden ons te veel werden. Rob heeft ons - ondanks onze eigen ervaringen - nog veel tips mee kunnen geven.

• Ervaring met: Safari in Botswana|Safari in Namibië

Beste Richard, Hartelijk bedankt voor je review. Ik ben blij dat we samen een mooie selfdrive safari in Namibië en Botswana hebben gerealiseerd. Het was me een genoegen. Groeten, Rob

Over Mambulu! Safaris

Dé Reisspecialist voor Afrika sinds 2010! Uw safari, zorgeloos en 100% persoonlijk, naar de mooiste plekken in oost en zuidelijk Afrika. Dát is waar Mambulu! Safaris With A Difference al sinds 2010 voor staat.