Geweldige vakantie die perfect geregeld was.

Tijdens de voorbereiding was er al een prettig contact met Rob. Met onze wensen en zijn advies kwam het reisvoorstel tot stand. En wat een fantastische vakantie hebben wij gehad in Botswana. Alles was perfect geregeld. Zelfs toen onze vlucht vanuit Maun naar Johannesburg,die we zelf geboekt hadden, gecanceld werd tijdens onze vakantie, was één mailtje naar Rob voldoende. Hij regelde voor ons andere vluchten, zodat wij onbezorgd van onze trip konden genieten.

Beste Conny en Leo, Wat fijn dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad in Botswana. Ik vond het erg leuk om jullie safari te hebben mogen organiseren. Natuurlijk ben ik met plezier tijdens de safari bijgesprongen om jullie terugreis in goede banen te leiden, zodat jullie onbezorgd konden genieten. Hartelijk bedankt voor jullie review! Groeten, Rob

Persoonlijk en flexibel!

Een onvergetelijke ervaring in Zuid-Afrika en eSwatini gehad door de hulp van Rob! Goede adviezen, tips en tops gekregen een echte Afrika-deskundige!!

Beste Kees, Superleuk dat jullie een onvergetelijke ervaring hebben opgedaan. Het was een groot plezier om samen jullie roadtrip in Zuid-Afrika en eSwatini te organiseren. Nogmaals bedankt voor jullie vertrouwen. Groeten, Rob

Dit was mijn absolute droomreis! Alles fantastisch geregeld!

De voorpret was groot; er is samen gekeken naar een mooie combinatie van activiteiten tijdens ons verblijf in Kaapstad en omgeving en de safari in het Madikwe Game Reserve. We hadden vertrouwen in Rob vanwege de goede en vlotte communicatie. De reis is super goed verlopen; bij onverwachte omstandigheden t.a.v. ons programma werden we bij tijds op de hoogte gebracht en er werd samen gekeken naar een alternatief. Zowel het hotel in Kaapstad als de lodges in het Madikwe Game Reserve waren fantastisch. Mambulu, 'n Absolute aanrader.

Beste Anja, Super bedankt voor je ondubbelzinnige aanbeveling en mooie woorden. Ik vond het erg leuk om samen met jullie de city trip in Kaapstad en safari in Madikwe Game Reserve te mogen samenstellen. Heel erg bedankt voor jullie flexibiliteit tijdens de onverwachte omstandigheden. Ik ben heel blij dat alles zo goed is verlopen en dat jullie hebben genoten van jullie avontuur. Tot ziens! Groeten, Rob

Onvergetelijk prachtig, één groot feest

Een jarenlange droom is werkelijkheid geworden, onze eerste reis naar Afrika. Het was een feestje om ons door Rob te laten informeren, adviseren en deze reis door hem te laten organiseren. Rob stelt goeie vragen en voelt precies wat deze reis voor ons onvergetelijk zou maken. Zijn schat aan kennis en ervaring deelde hij gul, waardoor we weloverwogen keuzes konden maken. Die hij vervolgens tot in de puntjes organiseerde, met een mooie opbouw gedurende de 10 dagen dat wij in Zambia waren. We wilden graag de natuur van dichtbij beleven en de 3 locaties die Rob voor ons uitzocht, boden precies dat. Met geweldig fijne, ervaren gidsen die ons meenamen naar de mooiste plekjes, op de beste momenten. In alle rust zo dicht bij de dieren kunnen komen, dat hadden we niet kunnen dromen. Elke locatie had haar eigen charme en geen enkele safari was hetzelfde. Het was geweldig.

Beste Linda en Alje, Ook voor mij was het een feestje om samen met jullie deze bijzondere safari in Zambia te mogen organiseren. De gezellige avond bij jullie aan de keukentafel staat nog vers in mijn geheugen. Ik ben heel blij dat de safari aan jullie verwachtingen heeft voldaan en dat het een onvergetelijke ervaring is geworden voor jullie allemaal. Bedankt voor jullie mooie woorden en tot ziens. Groeten, Rob

Vanaf het eerste gesprek een luisterend oor en daardoor wist Rob precies wat onze wensen waren. Dat heeft hij dubbel en dwars waar gemaakt.

Beste Rianne en Ger, Fijn om te lezen dat jullie familie safari in Zuid-Afrika zo goed is verlopen. Doordat jullie precies wisten wat jullie wilden doen kon ik een passende safari ontwerpen. Het was een plezier om de safari samen met jullie te organiseren. Bedankt voor jullie mooie woorden en geniet van jullie mooie familie. Groeten, Rob

Uitstekend georganiseerd

Persoonlijk contact. Snel en adequaat gereageerd op aanvragen en gewenste aanpassingen. De reis zelf was boven verwachting. Goede organisatie, waarbij alle transfers, accommodaties en activiteiten klopten.

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor je positieve terugkoppeling. Ik ben heel blij dat jullie Wildlife safari in Zambia zo goed is verlopen. Boven verwachting zelfs, hoe mooi kan het zijn! Het was een groot plezier om de safari samen met jullie te ontwerpen en om deze uit te voeren. Groeten, Rob

Een prachtige droomvakantie

Onze vakantie naar Zambia was perfect verzorgd door Rob van Mambulu Safaris. Zodoende konden we heerlijk genieten van deze mooie reis.

Beste Anke en René, Wat super dat jullie zo hebben genoten van jullie zorgeloze vakantie in Zambia. Ik vond het een plezier om samen met jullie de safari te mogen samenstellen. Bedankt voor jullie mooie woorden. Groeten, Rob

Dit bedrijf geeft service met een grote S

Leuk gesprek gevoerd met Rob hetgeen wij wilden, zowel bij hem thuis als bij ons. Problemen met onze visums gehad, maar hij heeft ons daarmee geweldig geholpen.

Beste Liesbeth en Johan, Hartelijk bedankt voor jullie review. Ik vond het een groot plezier om jullie te ontmoeten en om jullie safari in Tanzania te mogen samenstellen. Gelukkig konden we het issue met jullie visumaanvraag snel oplossen en konden jullie zonder problemen het land binnen. Fijn dat jullie mijn grote S hebben gewaardeerd! Groeten, Rob

Geweldige mooie reis !

Wij zijn meerdere keren naar zuidelijk Afrika geweest en wilde graag weer naar Nambië, nu naar een gebied dat we nog niet bezocht hadden. Daar heeft Rob van Mambulu ons super goed meegeholpen. Hij heeft met zijn enthousiasme , betrokkenheid en expertise voor ons een waanzinnige mooie reis samengesteld, avontuurlijk en alles zeer goed geregeld. De 6 daagse trip door Damaraland en Kaokoland met (eigen )4x4 met gids en slapen in onze daktenten midden in de bush, waar we woestijn olifanten en leeuwen hebben gespot en heel veel andere mooie dieren, was de kers op de taart Wat een geweldige ervaring! Rob bedankt voor deze mooie reis, we zijn nog lang niet klaar met Afrika!! Tot de volgende keer. Hartelijke groeten, Els,Vincent, Erik en Claudia

Beste Els, Vincent, Claudia en Erik, Wat leuk om zo’n enthousiaste review te mogen ontvangen. Hartelijk bedankt! Ik vond het superleuk om deze speciale safari in Namibië voor jullie samen te stellen. Altijd fijn om te lezen dat de ideeën en plannen zo goed hebben uitgepakt. Met plezier kijk ik terug op de zomeravond bij jullie thuis in Soest waar we de laatste puntjes op de ‘i’ hebben gezet. Dat dat uiteindelijk zou leiden tot woestijn olifanten én leeuwen hadden we niet durven dromen. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst nogmaals een safari voor jullie te mogen organiseren. Bedankt voor jullie vertrouwen. Groeten, Rob

Fantastische selfdrive door Botswana obv waardevolle adviezen van Mambulu

Botswana stond bovenaan ons wensenlijstje van vakantiebestemmingen, nadat we al een paar keer in zuidelijk Afrika op vakantie waren geweest. Met behulp van Rob van Mambulu hebben we een geweldige rondreis op basis van selfdrive uitgestippeld. Ook tijdens de reis, toen door omstandigheden het reisschema moest worden aangepast, stond Rob ons met raad en daad terzijde om alles in goede banen te leiden.

Beste Patricia en Ronald, Hartelijk bedankt voor jullie mooie review. Ik vond het erg leuk om jullie selfdrive safari in Botswana te mogen verzorgen. Fijn dat jullie mijn raad en daad, vooraf en tijdens de safari, hebben gewaardeerd en dat jullie safari goed is verlopen. Groeten, Rob

super, fijn contact, goed geluisterd naar onze wensen.

Onze ervaring met Mambulu, was erg goed, wij vonden het persoonlijk contact erg fijn, er werd goed naar onze wensen geluisterd en een erg goede voorlichting over hoe de reis zou gaan verlopen. De geregelde transfers van het vliegveld naar het hotel was ook erg fijn.

Beste Geertrude, Super bedankt voor je mooie woorden! Fijn dat jullie mijn persoonlijke aanpak hebben gewaardeerd. Ik vond het erg leuk om jullie roadtrip in Zuid-Afrika te mogen organiseren. Nog beter om te horen en lezen dat alles zo goed is verlopen. Tot ziens! Groeten, Rob

geweldig!

Al 3 jaar geleden hebben we onze wensen aangegeven en met Rob plannen gemaakt om naar Namibie te gaan. Door Corona moesten we de reis een aantal jaren uitstellen. En dit jaar was het zover! We zouden in oktober gaan, maar door persoonlijke omstandigheden moesten we vervroegen. Rob heeft alles in het werk gesteld om dat voor ons mogelijk te maken! En het is gelukt! Zo hebben we een geweldig mooie reis gemaakt, prachtige landschappen en wildlife gezien en hebben we op prima en mooie accomodaties verbleven. Rob heeft zich erg ingezet om ervoor te zorgen dat we een zorgeloze vakantie konden hebben. Dank daarvoor!

Beste Eja, Ik vond het een voorrecht om jullie te mogen helpen bij het vervroegen van de safari! Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie hebben genoten van een onvergetelijk 4wd avontuur in Namibië. Door Corona moesten jullie even wachten, maar gelukkig is dat de moeite waard geweest. Tot ziens! Groeten, Rob

het was een top ervaring!

Rob Sijm van Mambulu safaris heeft ons verrast met superlatieven op onze reis door Namibie en Botswana. Alles was tot in de puntjes verzorgd en we hebben geen enkel probleem gehad bij onze safari van 4 weken. 3.500 km gereist met een jeep. We zijn begonnen in Windhoek en via Etosha, de Caprivi strip, Chobe, Victoria falls en de Okavanga Delta, Maun weer terug naar Windhoek. We hebben in onvergetelijk mooie lodges gelogeerd en ook erg avontuurlijk gecampeerd op campsite midden in game parken. Onze route was zorgvuldig uitgestippeld zodat we de ritten prima op een dag konden rijden. Verder was het een spectaculaire route met alle highlights die je kon bedenken. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Rob nog erg bedankt voor deze geweldige reis!

Beste Gabrielle, Heel graag gedaan! Wat fijn dat jullie hebben genoten van jullie vlekkeloze safari in Namibië, Botswana en Zimbabwe. Ik vond het erg leuk om jullie safari, na enige vertraging, alsnog te mogen verzorgen. En helemaal leuk dat we alweer in gesprek zijn over een volgende safari in Botswana. Heel erg bedankt voor jullie vertrouwen en tot snel. Groeten, Rob

Weeral een zorgeloze vakantie in Afrika

Als je geen zin hebt om het allemaal zelf uit te zoeken en je wil zorgeloos en zonder stress Afrika ontdekken, dan is Rob Sijm van Mambulu een uitstekende partner. Na vorig jaar Botswana hebben we dit jaar het zuiden van Tanzania ontdekt en chimpansees gespot in Mahale aan het Tanganyikameer. Onvergetelijke ervaring, far from the madding crowd

Beste Kristin, Hartelijk bedankt voor je aanbeveling. Ik vond het erg leuk om, na jullie avontuur in Botswana, nu een safari in Tanzania en Burundi te mogen verzorgen. Heel fijn dat jullie hebben genoten en dat alles goed is verlopen. Op naar de volgende safari far from the madding crowd! Groeten, Rob

Onvergetelijke en geweldige vakantie!

We hebben in 2019 gesproken met Rob op de beurs bijzondere reizen. Hij heeft in overleg met ons een mooie route uitgestippeld naar Namibië, Botswana en Zimbabwe. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en voor de accommodaties hebben we een combinatie gemaakt van lodges en campings. Dat is ons uitstekend bevallen. Helaas gooide Covid roet in het eten en hebben we de reis 2,5 jaar uit moeten stellen. Maar wat hebben we genoten!! Het was in het begin wel even wennen om in een 4x4 auto te rijden, maar na een tijdje ging dat prima. In ons eigen tempo naar de volgende locatie rijden en alles bekijken. We hebben bijna dagelijks wel, wat wij noemden, wauw-momenten gehad. De natuur, de weidsheid, de dieren en de vriendelijke mensen. Natuurlijk ligt het aan jezelf hoeveel je gaat zien, maar de route en de accommodaties waren door Rob perfect geregeld. Van basic campings tot wat luxere lodges, het was een mooie afwisseling. Mocht je naar Afrika willen gaan dan bevelen we Mambulu! Safaris zeer zeker aan. Je kan je voorkeuren aangeven en Rob geeft ook advies waar en wat je het beste kan doen. Dus gewoon doen! Rob, bedankt voor de mooie reis die je voor ons gemaakt hebt.

Beste Karin en Kees, Hartelijk bedankt voor het vertrouwen in mijn organisatie en dat jullie de reeds in 2019 geboekte safari 2,5 jaar (!) hebben uitgesteld naar dit jaar. Het wachten is beloond getuige jullie mooie woorden. Het was een groot plezier om jullie safari te mogen verzorgen. Ik ben blij dat alles naar wens is verlopen. Fijn dat jullie ons aanbevelen aan mogelijke andere reizigers. Daar wordt een mens vrolijk van:-) Groeten, Rob

Wederom een prachtige en goed verzorgde reis!

Voor de 2e keer hebben wij een reis geboekt bij Rob. Deze keer verbleven we in Zuid-Afrika en maakten we een mooie reis van Kaapstad naar Addo Elephant National Park, om daarna op Rob zijn aanraden via Port Elizabeth en Johannesburg terug te vliegen. Hierdoor hadden we ineens 2 keer zoveel tijd om over dit stuk te doen, waardoor de reis heel erg relaxed aan heeft gevoeld. Rob heeft heel goed naar onze wensen geluisterd en heeft dit alles, ondanks de relatief korte tijd tussen het eerste contact en de vertrekdatum, tot een mooi (digitaal)reisontwerp samengebracht. Niets is te gek en Rob sleutelt net zo lang aan de reis tot je 110% tevreden bent! De locaties waar we verbleven waren goed verzorgd en mooi gelegen. Met name de eigenaren van de Kombuys Estate en Stannards Guest Lodge waren zeer vriendelijk en hebben voor een paar hele mooie herinneringen gezorgd (aanraders!!). Dit was onze eerste Afrika reis met onze zoon (toen 1.5 jaar oud) en we hebben er met z'n drieën enorm van genoten. De game drives in zowel Botlierskop Game Reserve als in Addo Elephant Park hebben ook op hem een enorme indruk gemaakt. Rob, wederom bedankt voor deze mooie reis en tot ziens!

Beste Evelien, Robbert en Jesse, Fijn dat ook jullie tweede door Mambulu! Safaris georganiseerde safari een succes is geworden. Heel erg leuk dat jullie weer bij mij aanklopten voor een roadtrip in Zuid-Afrika, nu in iets gewijzigde gezinssamenstelling;-). Door samen goed af te stemmen wat jullie exact wilden (en vooral ook niet wilden) hebben jullie een mooie reis gemaakt. Bedankt weer voor jullie vertrouwen! Groeten, Rob

topreis voor de hele familie

Rob was vanaf het eerst contact via mail de perfecte reispartner. Onze vragen werden vlot beantwoord en aan al onze eisen werd zo goed als mogelijk rekening gehouden. Op de reis hadden we een probleem met een vlucht die geannuleerd werd en dat heeft hij vanop afstand snel opgelost, zelfs al was Rob op dat moment zelf op reis :-) Alles was tot in de puntjes geregeld. Bedankt en zeker tot de volgende!!!

Beste Patrick, Bedankt voor je mooie woorden. Ik vond het erg leuk om jullie familie safari in Botswana te mogen organiseren. Gelukkig hebben we de vertraging door de geannuleerde vlucht vanuit Johannesburg goed kunnen opvangen, waardoor jullie de safari in Botswana 1 dag later konden starten. Tot de volgende!!! Groeten, Rob

Zeer goed georganiseerde en een prachtige reis.

Reisagent besprak eerst goed wat je wilde en sloot daar de reis op aan. Slechts 1 kleine wijziging hierop gedaan. Tijdens de reis goede en inhoudelijke informatie gekregen. Gidsen waren deskundig en lieten veel zien. Kortom een prachtige reis door de natuur en veel wild gezien.

Beste heer Godschalk, Hartelijk bedankt voor de terugkoppeling op uw safari in Zimbabwe en Botswana. Ik vond het ook heel prettig om uw uitgebreide feedback te horen tijdens ons telefoongesprek. Het was mij een genoegen uw safari te mogen organiseren. Groeten, Rob

Prachtige reis en kundige service!

De aanloop naar onze reis was niet zo lang maar erg prettig! Rob is heel klantgericht en pro-actief. Hij dacht goed mee met zijn brede Afrika kennis. Omdat wij veel vrijheid wilden heeft Mambulu alleen onze auto en de accomodaties geboekt, maar het aantal dagen op bepaalde plekken was precies goed icm de mogelijke activiteiten op de verschillende plekken. Ook was Rob erg flexibel en snel met het regelen van een extra dag en nacht toen onze terug vlucht werd geannuleerd. Kortom, goede kundige service!

Beste Daphne, Wat leuk dat jullie zo hebben genoten van jullie roadtrip in Zuid-Afrika. Ik vond het heel plezierig om de reis met jullie en voor jullie samen te stellen en te organiseren. Gelukkig konden we snel een oplossing vinden voor de omgeboekte vluchten. Fijn dat jullie mijn aanpak hebben gewaardeerd. Groeten, Rob

Prachtige reis gemaakt en de service was heel klantgericht

Persoonlijke, warme en eerlijke benadering met oog voor eigen wensen

Vanaf de eerste ontmoeting tijdens de Verre Reizen beurs in Antwerpen tot ons door covid uitgestelde vertrek in september 2022 i.p.v. 2021 hebben wij uitstekende begeleiding gehad bij het voorbereiden van onze reis. Er was alle tijd en begrip voor onze onzekerheden en vragen. We gingen voor het eerst een zelfstandige reis in Namibië en Botswana maken. De uitgestippelde self drive reis heeft aan alle verwachtingen voldaan. Wij bevelen Mambulu! Safaris dan ook van harte aan voor reizigers die een vergelijkbare reis overwegen te maken.

Beste Mirella en Ruud, Hartelijk bedankt voor jullie review en mooie woorden. Fijn dat jullie mijn ontwerp voor en begeleiding van jullie safari in Namibië en Botswana zo waarderen. Ik vond het erg leuk om jullie in Maun te ontmoeten. Met plezier kijk ik terug op ons gezamenlijk diner en alle verhalen die over tafel gingen. Ik wou dat ik dat met al onze gasten kon doen. Groeten, Rob

Over Mambulu! Safaris

Dé Reisspecialist voor Afrika sinds 2010! Uw safari, zorgeloos en 100% persoonlijk, naar de mooiste plekken in oost en zuidelijk Afrika. Dát is waar Mambulu! Safaris With A Difference al sinds 2010 voor staat.