Er wordt meteen klachtgericht gewerkt op het lichaam. Daarbij wordt ook empathisch meegeleefd, wat ik heel belangrijk vindt aan een goede behandelaar. Ik heb er veel baat bij gehad. Verder lid van een goede vereniging als de VNT. Er mag van mij veel meer worden samengewerkt met de reguliere gezondheidszorg. Ik beveel deze kliniek aan bij mijn huisarts , dokter Nimpen van huisartsenpraktijk Batau te Nieuwegein.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Keurige ontvangst op tijd geholpen, aandacht voor de klachten, snelle werking. Nu voor diverse klachten geholpen alles door acupuncuur, cupping, samen met kruidentherapie zeer snel resultaat. Kan Hwa Xin zeker bij iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

heel professioneel, vriendelijk en effectief

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ik kom al zeker vijf jaar met nek en rugklachten bij Hwa Sheng en ben altijd weer met verlichte klachten vertrokken. Persoonlijk betrokken en altijd vriendelijk!

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ik ben heel tevreden, mijn klachten aan mijn schouder en armen waren na een paar behandelingen sterk verminderd. Na een paar weken was ik pijnvrij. Ik kom nog regelmatig voor "onderhoud", zodat ik klachten kan voorkomen. Deskundige en klantgerichte aanpak! Zeker aan te bevelen.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ik voel me veel beter dan voor de therapie, meer energie, minder pijn.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Hwa Xin weet meteen mijn klacht en gelijk goed behandelt na zo lang wacten en van alles geprobeert bij de huisarts en ziekenhuis gelukkig ik voel mij beter dankzij Hwa Xin

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Ik ben wat meer gewend om te praten en dat er gevraagd wordt of er nog nieuws is tav de gezondheid. Verder praat de assistent/stagiaire nooit, soms weet ik niet eens wie de naalden uit mijn rug haalt. Een vriendelijk praatje hoe gaat het? dat soort dingen vind ik fijner voor de sfeer.

Altijd heel behulpzaam

• Ervaring met: Tuina Massage

Erg vriendelijke en patiënt gerichte en professionele behandelingen. Er wordt goed naar jouw klachten/ervaring geluisterd. Bij het maken van afspraken is deze praktijk erg flexibel.

• Ervaring met: Anders

In een korte tijd duidelijke vermindering van de klachten.

• Ervaring met: Kruiden Therapie

Uitstekende klantbenadering. Duidelijkheid in behandeling.

• Behandeling

Erg vriendelijke en Professionele behandeld !

Erg goed geholpen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deskundige zorg

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

ontspannen sfeer. vriendelijk, en neemt voor iedereen de tijd.

• Ervaring met: Anders

Ik heb een aantal acupuncturisten bezocht. De Chinese acupuncturisten zijn beter dan de Nederlandse. Aanvankelijk had ik niet gedacht, dat de heer Hwa Xin de benodigde expertise in huis had. Later bleek dit niet te kloppen. Ik heb de indruk, dat de heer Hwa Xin alle aspecten van de acupunctuur beheerst. Een bezoek aan hem kan ik iedereen aanraden.

• Ervaring met: Acupunctuur & Moxa

Mijn lichaam reageert in ieder geval heel goed op acupunctuur, cupping tegen lage rug klachten en hooikoorts. Behandelingen zijn adequaat, geen wachttijden, flexibele tijden.

Rijnlaan 54

3522 BP Utrecht