Super lekker

Wij kregen van S&L Solutions onverwacht een (om wat te compenseren, denk ik) Roosendaolse Wegge. Hebben er 's-avonds een stukje bij de koffie van gegeten. Wat is dat lekker, zeer apart van smaak. Werd overigens zeer op prijs gesteld deze verrassing van S&L Solutions.

Bossche bollen zoals ze in den Bosch smaken

Ik werd 70 en wilde tracteren op Bossche bollen zoals bij Bakker de Groot in den Bosch. Ruimschoots aan vele verwachtingen voldaan, ik had er nl. 20. Unaniem complimenten

Hier proef je nog echt het ambachtelijke brood en vakmanschap. Het zit hem in de kleine dingen die opvallen. O.a. de reuze handige houdertjes onder de gebakjes. Steeds weer nieuwe producten om uit te proberen. En allemaal heerlijk.

• Assortiment

liefste eet ik zoveel mogelijk van jullie worstenbroodjes en heerlijke belegde broodjes

• Assortiment

Heerlijke verse en diverse producten voor de zakelijke lunch! Veel afwisseling mogelijk.

• Assortiment

Je voelt je als klant heerlijk op je gemak en wordt altijd goed geholpen. En vergeet uiteraard niet de heerlijke verse producten. Ga zo door.

• Assortiment

ontzettend lekker brood, sesam bruin brood blijft zelfs na het invriezen lekker vers, met een heerlijke nasmaak!

• Assortiment

Klantvriendelijk, alles kan, zelfs indien op het laatst wordt besteld. Extra pluim voor de dames, wordt telefonisch altijd prima te woord gestaan en de aflevering is tevens heel klantvriendelijk. De keuzes voor de salades zouden uitgebreid mogen worden.

Wij zijn zeer tevreden

• Assortiment

Brood is van grote klasse, maar ook het gebak en het assortiment koeken is niet te versmaden.De winkel oogt sfeervol en het bedrijf is continu in beweging om alles te optimaliseren naar het hoogste niveau.

• Assortiment

Super bedankt voor de service die door de medewerkers van vd Bemd wordt gegeven! Ook als het voorkomt dat er nog "even snel" een lunch naar DHL moet worden gebracht!

• Assortiment

Zeer uitgebreid assortiment. Bijna nooit "nee verkoop". Ruime keuze aan zoetigheden. Snelle service bij bestellingen. (soms zelfs zelfde dag met fototaart!). Terwijl er een bakker om de hoek zit ga ik toch liever naar jullie.