Kort en krachtig, daar houden we van ;-) Bedankt voor vertrouwen in HS Events. Wij vonden het ook een geslaagde middag! Klantenservice HS Events B.V.

Wij hebben voor onze open dag van ons nieuwe pand van ons bedrijf HS events ingehuurd om ons een hoop geregel te besparen en wij kunnen niet anders zeggen dan dat dit fantastisch is verlopen. Ze hebben werkelijk alles uit handen genomen en alles super geregeld van het begin tot het eind. Alles zag er mooi en feestelijk uit en de catering was ook top. Leuke jongens/meiden en er bleef geen glas leeg. Ook de hapjes en het eten waren heerlijk. Alles vers bij een slager vandaan en keurig verzorgd, ook voor de mensen met een allergie. Mochten wij weer een feest willen geven, dan weten wij waar we moeten zijn :-)

Wauw Monique, wat een mooie woorden! Ook wij kijken terug op een geslaagde open dag. Ons team was ook zeer te spreken over de mooie nieuwe locatie en jullie gastvrijheid. Uiteraard staan we bij een volgend feest weer voor jullie klaar ;-) Klantenservice HS Events B.V.

Alles tot in de puntjes geregeld!

Voor een zakelijk event hebben wij de hulp van HS Events ingeroepen. Tent, catering en techniek; zo fijn dat we alles bij één partij konden onderbrengen. Het contact verloopt heel fijn en soepel. Ze denken graag mee. Wij gaan zeker nog een keer gebruik maken van hun diensten!

Wat een fijn bericht Renske, bedankt! Klantenservice HS Events B.V.

van begin tot het eind top!

Ik ben erg te spreken over HS Events! Het contact met Suzanne was van begin tot het eind aangenaam en op locatie ging alles ook goed.

Dat is goed om te lezen, Melanie! We geven het bericht door aan iedereen die zich voor dit evenement heeft ingezet en zijn jullie een volgende keer uiteraard weer graag van dienst. Klantenservice HS Events B.V.

Geweldige service en vriendelijk personeel!

Alle mensen met wie ik gemaild heb en vervolgens de personen bij wie ik de gereserveerde spullen heb opgehaald en teruggebracht...allemaal ontzettend aardig en belangstellend. Ik vind diatheek professioneel en net dat beestje extra. Een aanrader dus!

Bedankt voor deze mooie woorden Ellen! Ik hoop dat jullie op een geslaagde avond kunnen terugkijken. Graag tot een volgende keer! Klantenservice HS Events B.V.

Hele fijne ervaring

Een fijne ervaring! De crew was ruim op tijd om op te bouwen. Daarnaast hebben zij flexibel gereageerd toen ik vroeg om een extra tafelrok. Deze zijn zij speciaal voor ons wezen halen. Ook het aanleveren en het opruimen ging super vlot.

Bedankt voor het mooie bericht Melline! Erg fijn dat we snel konden schakelen en dat de samenwerking goed bevallen is. Graag tot de volgende keer! Klantenservice HS Events B.V.

Goed geholpen, installeren en uitleg prima

Dat is goed om te lezen, Koos. Prettige jaarwisseling en graag tot de volgende keer! Klantenservice HS Events B.V.

Was gast op ons eigen feest!!

Tot in detail alles prima geregeld, niets is teveel en alles wat er geregeld moet worden, wordt je uit handen genomen. Er wordt mee gedacht en proactief gehandeld. Kortom helemaal top!!

Wat een mooi compliment Rachel, bedankt! We zijn jullie graag van dienst geweest en kijken uit naar de volgende samenwerking. Klantenservice HS Events B.V.

Keurig geregeld!

Stond klaar op afgesproken tijdstip, makkelijk mee te nemen in een koffer. Borg weer snel teruggekregen na het retourneren.

Bedankt voor de mooie beoordeling, Moniek! Graag tot een volgende keer ;-) Klantenservice HS Events

Hs events heeft ons volledig kunnen ontzorgen. Dat was een groot succes. Overtrof de verwachtingen.

Fantastisch partner die alles tot in de puntjes geregeld had.

Bedankt voor deze mooie woorden, Jan. Ook wij kijken terug op een geslaagd evenement. Tot de volgende keer!

Goed geregeld!

Mijn aanvraag werd snel behandeld en afgehandeld. Betrouwbare levering en behulpzame bezorger!

Fantastische team!

Fantastich team! Van A tot Z top werk!

Mooi bedrijf met klantvriendelijke werknemers met goede communicatieve vaardigheden ! Top geregeld a

Mooie website, makkelijk de benodigde spullen uit te zoeken en goede uitleg over apparatuur en prijzen. Facturatie ook top in orde !

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Armand. Fijn om te lezen en graag tot de volgende keer! Klantenservice HS Events B.V.

Fijne service!

HS events was altijd goed te bereiken en heeft fijn meegedacht. De levering kon zelfs al een dagje eerder worden gebracht, wat voor beiden partijen beter uitkwam. Een aanrader!

Inderdaad heel fijn dat we de planning iets konden aanpassen. Bedankt voor de goede samenwerking en uiteraard ook deze mooie beoordeling! Klantenservice HS Events B.V.

Goede service, goede set

Wij hebben een karaokeset gehuurd bij HS-events. Wat ons wel opviel was het grote prijsverschil tussen de basisset met/zonder beeld/geluid. Uiteindelijk gekozen voor de basisset en die is prima bevallen. Goede service ook ondanks de last-minute aanvraag.

Bedankt voor de feedback, Kim. Indien je beeld en geluid erbij wilt huren, komen er inderdaad extra materiaalkosten bij de basisset. Fijn dat de basisset in ieder geval goed is bevallen! Klantenservice HS Events B.V.

Top service. Keurige levering volgens afspraak.

Fijn dat de service goed is bevallen, Femke. Graag tot de volgende keer! Klantenservice HS Events B.V.

goede service, mooie spullen en deskundig personeel (goeie prijs kwaliteitsverhouding ook !!)

Snel met reageren, doortastend met meedenken en goeie spullen om te huren

Bedankt voor het compliment, Edwin. Fijn dat onze service en de spullen zijn bevallen. In de toekomst zijn we je uiteraard graag weer van dienst. Klantenservice HS Events B.V.

Professioneel, en gezellig!

Gezellig. Goede samenwerking met opbouwen. En mooi feest

Uitstekende service voor een goede prijs

HS events schakelt snel, de offerte is helder, prijs-kwaliteit verhouding is top.

Goeie service!

Beleefd en vriendelijk personeel

Uitstekend!

We hebben een dag van te voren een set geregeld voor een groot toernooi. Alles werd compleet aangeleverd. Genoeg keuze uit de liedjes en prima kwaliteit speakers, laptops, statieven en voldoende kabels. Zeker de moeite waard!

Op tijd en volgens afspraak en een goede kwaliteit en

Helemaal top!

Service is top!!

Een telefoontje en geregeld! Levering en ophalen op de afgesproken tijd. Wel vooraf betalen, maar dat snap ik wel. Als je de master keys wilt hebben, ter plekke de borg voldoen.

Voor alles is een eerste keer, zo ook de fijne samenwerking met HS Events, Helemaal top!

Intern heb ik de verantwoording gekregen voor het organiseren van ons bedrijfsfeest. Via Google ben ik op de website terecht gekomen van HS Events en al snel was ik zeer onder de indruk van de mogelijkheden. Mede door de heldere offerte, duidelijke uitleg tijdens de telefoongesprekken en de locatiebezichtiging, hebben we uiteindelijk gekozen voor dit bedrijf. De voorbereidingen, uitvoering en nazorg werden top geregeld door het Team. Voor het volgende bedrijfsfeest hoop ik weer een beroep op jullie te mogen doen!

Snelle en complete service

Vanaf moment van aanvraag tot het moment dat de spullen weer opgehaald werden, was de assistentie en service goed. Bij vragen werd er snel en duidelijk gecommuniceerd, wat enorm scheelt in de voorbereidingen.

Veenderveld 88 90

2371TX Roelofarendsveen

Over HS Events | HAL60

HS Events is een full-service evenementenbureau gevestigd in Roelofarendsveen. Ons gepassioneerde team faciliteert uw evenement op maat! U kunt precies uw wensen aangeven in een persoonlijk gesprek en HS Events stelt een evenement op maat samen. HS Events verzorgt het gehele evenement: van catering, decoratie en meubilair tot licht, video en geluid. Om het zo eenvoudig mogelijk te maken heeft u voor uw evenement één aanspreekpunt en één factuur! HS Events organiseert (bedrijfs)evenementen op iedere locatie en heeft zelf ook een evenementenlocatie HAL60 beschikbaar (50-850 personen)! HAL60 is een flexibele evenementenlocatie waardoor er evenementen van verschillende groepsgrootten gefaciliteerd kunnen worden. HAL60 is inzetbaar voor diverse doeleinden, zoals bedrijfsevenementen, zakelijke-, culturele- en particuliere evenementen. HAL60 biedt tot 1000m2 oppervlakte dat volledig naar eigen wens is in te vullen. Hierdoor is HAL60 voor ieder evenement geschikt. Verder beschikt HAL60 over de juiste materialen om uw evenement compleet te maken: volledige bar, meubilair, alle technische facetten, garderobe en aankleding. HAL60 is inzetbaar voor groepen tot wel 850 personen.