Tot in de puntjes geregeld!

HS heeft ons geholpen onze Sinterklaas Drive Inn tot een groot succes te maken. Facilitair, technisch (muziek, verlichting, filmen) en catering hebben zij voor ons uit handen genomen. Fijne communicatie. We zijn heel blij met hun ondersteuning en kijken uit naar een volgend evenement met hen!

Prima ervaring voor onze ALV

Onze ALV is goed verlopen. Professionele omgeving. Goede afspraken. Covid bestendig. Er is uitstekend geïmproviseerd. Vragen van de leden kwamen op slimme manier door. Eerste reacties van de kijkers waren ook positief.

Flexibel en daadkrachtig

HS events heeft ons ondersteund in onze diploma-uitreiking, een drive-in. Het contact in de voorbereiding hebben wij als zeer prettig ervaren. De uitvoering is naar wens verlopen met op de dagen zelf aanpassingen waar nodig bleek te zijn. Complimenten!

HS events regelt het!

Op korte termijn een live stream tot in de puntjes geregeld.

geweldig bedrijf , met goede aanvullende ideeën

brachten voorstellen aan ., die ik zelf vergeten was . daardoor was het een geslaagde samenwerking .

Wij hebben voor onze open dag van ons nieuwe pand van ons bedrijf HS events ingehuurd om ons een hoop geregel te besparen en wij kunnen niet anders zeggen dan dat dit fantastisch is verlopen. Ze hebben werkelijk alles uit handen genomen en alles super geregeld van het begin tot het eind. Alles zag er mooi en feestelijk uit en de catering was ook top. Leuke jongens/meiden en er bleef geen glas leeg. Ook de hapjes en het eten waren heerlijk. Alles vers bij een slager vandaan en keurig verzorgd, ook voor de mensen met een allergie. Mochten wij weer een feest willen geven, dan weten wij waar we moeten zijn :-)

Alles tot in de puntjes geregeld!

Voor een zakelijk event hebben wij de hulp van HS Events ingeroepen. Tent, catering en techniek; zo fijn dat we alles bij één partij konden onderbrengen. Het contact verloopt heel fijn en soepel. Ze denken graag mee. Wij gaan zeker nog een keer gebruik maken van hun diensten!

van begin tot het eind top!

Ik ben erg te spreken over HS Events! Het contact met Suzanne was van begin tot het eind aangenaam en op locatie ging alles ook goed.

Geweldige service en vriendelijk personeel!

Alle mensen met wie ik gemaild heb en vervolgens de personen bij wie ik de gereserveerde spullen heb opgehaald en teruggebracht...allemaal ontzettend aardig en belangstellend. Ik vind diatheek professioneel en net dat beestje extra. Een aanrader dus!

Hele fijne ervaring

Een fijne ervaring! De crew was ruim op tijd om op te bouwen. Daarnaast hebben zij flexibel gereageerd toen ik vroeg om een extra tafelrok. Deze zijn zij speciaal voor ons wezen halen. Ook het aanleveren en het opruimen ging super vlot.

Goed geholpen, installeren en uitleg prima

Was gast op ons eigen feest!!

Tot in detail alles prima geregeld, niets is teveel en alles wat er geregeld moet worden, wordt je uit handen genomen. Er wordt mee gedacht en proactief gehandeld. Kortom helemaal top!!

Keurig geregeld!

Stond klaar op afgesproken tijdstip, makkelijk mee te nemen in een koffer. Borg weer snel teruggekregen na het retourneren.

Hs events heeft ons volledig kunnen ontzorgen. Dat was een groot succes. Overtrof de verwachtingen.

Fantastisch partner die alles tot in de puntjes geregeld had.

Goed geregeld!

Mijn aanvraag werd snel behandeld en afgehandeld. Betrouwbare levering en behulpzame bezorger!

Fantastische team!

Fantastich team! Van A tot Z top werk!

Mooi bedrijf met klantvriendelijke werknemers met goede communicatieve vaardigheden ! Top geregeld a

Mooie website, makkelijk de benodigde spullen uit te zoeken en goede uitleg over apparatuur en prijzen. Facturatie ook top in orde !

Fijne service!

HS events was altijd goed te bereiken en heeft fijn meegedacht. De levering kon zelfs al een dagje eerder worden gebracht, wat voor beiden partijen beter uitkwam. Een aanrader!

Goede service, goede set

Wij hebben een karaokeset gehuurd bij HS-events. Wat ons wel opviel was het grote prijsverschil tussen de basisset met/zonder beeld/geluid. Uiteindelijk gekozen voor de basisset en die is prima bevallen. Goede service ook ondanks de last-minute aanvraag.

Top service. Keurige levering volgens afspraak.

goede service, mooie spullen en deskundig personeel (goeie prijs kwaliteitsverhouding ook !!)

Snel met reageren, doortastend met meedenken en goeie spullen om te huren

Professioneel, en gezellig!

Gezellig. Goede samenwerking met opbouwen. En mooi feest

Uitstekende service voor een goede prijs

HS events schakelt snel, de offerte is helder, prijs-kwaliteit verhouding is top.

Veenderveld 88 90

2371TX Roelofarendsveen

Over HS Events | HAL60

HS Events is een full-service evenementenbureau gevestigd in Roelofarendsveen. Ons gepassioneerde team faciliteert uw evenement op maat! U kunt precies uw wensen aangeven in een persoonlijk gesprek en HS Events stelt een evenement op maat samen. HS Events verzorgt het gehele evenement: van catering, decoratie en meubilair tot licht, video en geluid. Om het zo eenvoudig mogelijk te maken heeft u voor uw evenement één aanspreekpunt en één factuur! HS Events organiseert (bedrijfs)evenementen op iedere locatie en heeft zelf ook een evenementenlocatie HAL60 beschikbaar (50-850 personen)! HAL60 is een flexibele evenementenlocatie waardoor er evenementen van verschillende groepsgrootten gefaciliteerd kunnen worden. HAL60 is inzetbaar voor diverse doeleinden, zoals bedrijfsevenementen, zakelijke-, culturele- en particuliere evenementen. HAL60 biedt tot 1000m2 oppervlakte dat volledig naar eigen wens is in te vullen. Hierdoor is HAL60 voor ieder evenement geschikt. Verder beschikt HAL60 over de juiste materialen om uw evenement compleet te maken: volledige bar, meubilair, alle technische facetten, garderobe en aankleding. HAL60 is inzetbaar voor groepen tot wel 850 personen.