Goeie service!

Beleefd en vriendelijk personeel

Uitstekend!

We hebben een dag van te voren een set geregeld voor een groot toernooi. Alles werd compleet aangeleverd. Genoeg keuze uit de liedjes en prima kwaliteit speakers, laptops, statieven en voldoende kabels. Zeker de moeite waard!

Op tijd en volgens afspraak en een goede kwaliteit en

Helemaal top!

Service is top!!

Een telefoontje en geregeld! Levering en ophalen op de afgesproken tijd. Wel vooraf betalen, maar dat snap ik wel. Als je de master keys wilt hebben, ter plekke de borg voldoen.

Voor alles is een eerste keer, zo ook de fijne samenwerking met HS Events, Helemaal top!

Intern heb ik de verantwoording gekregen voor het organiseren van ons bedrijfsfeest. Via Google ben ik op de website terecht gekomen van HS Events en al snel was ik zeer onder de indruk van de mogelijkheden. Mede door de heldere offerte, duidelijke uitleg tijdens de telefoongesprekken en de locatiebezichtiging, hebben we uiteindelijk gekozen voor dit bedrijf. De voorbereidingen, uitvoering en nazorg werden top geregeld door het Team. Voor het volgende bedrijfsfeest hoop ik weer een beroep op jullie te mogen doen!

Snelle en complete service

Vanaf moment van aanvraag tot het moment dat de spullen weer opgehaald werden, was de assistentie en service goed. Bij vragen werd er snel en duidelijk gecommuniceerd, wat enorm scheelt in de voorbereidingen.

Super service en alle spullen worden netjes aangeleverd!

Heel fijn geholpen bij het huren van spullen voor een surprise party. Ze denken echt met je mee, helemaal super.

Super vriendelijk personeel en hele goede service!

Materiaal gehuurd voor eens actie op de dam, de chauffeur heeft ons heel aardig geholpen met spullen in elkaar zetten en de opstelling. Ook het boeken van de materialen verliep goed en hierbij werden we goed geholpen door Suzanne!

• Kwaliteit

Super goede en snelle serivce!

• Kwaliteit

Alles op tijd afgeleverd met juiste info.

• Kwaliteit

Goede ervaring gehad met HS Events. Was in dit geval alleen jammer dat er niet geleverd kon worden wanneer de factuur nog niet voldaan was (dit was niet mogelijk i.v.m. de logheid van ons bedrijf) waardoor er bij levering vanaf een prive-rekening gepint moets worden. Aan de andere kant snap ik deze eis wel vanuit HS Events.

• Kwaliteit

Superfijn geregeld, opdrachtgever was blij met het resultaat!

• Kwaliteit

Vanaf het eerste contact een zeer goede verstandhouding en zeer flexibel gebleken in de constante aanpassingen. Alle gevraagde informatie werd steeds aangeleverd. Medewerkers waren ook tijdens het opbouwen en het event zeer hulpvaardig.

• Kwaliteit

Jullie waren geweldig!!!!!!! Voor de korte tijd. Een goede job geleverd. Wel prijzig maar ik betaald voor jullie kwaliteit. Dit is wat iedereen zei over de prijs. Ik was tevreden.Ik zal reclame voor jullie maken.

• Kwaliteit

I.v.m mijn vakantie ten tijde van het openingsfeest oordeel ik zelf op het intake gesprek en de daaropvolgende mail wisselingen, verder heb ik natuurlijk navraag gedaan hoe e.e.a. verlopen was en een ieder was zeer tevreden. Hartelijk dank daarvoor. Met vriendelijke groet Hannie van Emous, PostNL

• Kwaliteit

In een korte tijd zijn we gekomen tot een feestelijke aankleding van ons opleverfeestje. Zowel wij als de bewoners waren zeer tevreden.

• Kwaliteit

Door snelle communicatie van beide kanten was het mogelijk om dit in korte tijd te realiseren. Wij vonden het een gezellige middag en kijken uit de verdere samenwerking!

De wensen van de klant worden ook meegenomen in het geheel. En HS events weet overal een oplossing voor. Alles is prima geregeld TOP.

• Kwaliteit

Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat onze diensten zo goed aansloten bij uw wensen!

Mede dankzij jullie hebben we met de muziekvereniging een heel geslaagd evenement gehad!

• Kwaliteit

Wendy, bedankt dat we mochten ondersteunen bij dit leuke evenement!

Dank voor jullie ondersteuning tijdens het event voor J&J

• Kwaliteit

Graag gedaan. Bedankt voor het vertrouwen, ook wij vonden het een geslaagd evenement! m.v.g. Klantenservice HS Events B.V.

2 sterren: slechter dan verwacht

Wij hebben LED bollen gehuurd, deze werden vervolgens met de verkeerde aansturing geleverd of het deed het niet. Want we konden ze totaal niet aansturen, waardoor een deel van hun functie verloren ging. We kregen namelijk een paneel met de mogelijkheid daarop 8 bollen aan te sturen terwijl we er 20 hadden. De technische lijn kon ook weinig voor ons betekenen en er was dus uiteindelijk geen oplossing behalve ze op automatisch zetten. Dat was jammer, zeker voor als je kijkt hoeveel je er voor betaald.

• Kwaliteit

Beste Koen, De ledbollen hebben wij geleverd met de juiste materialen, samen met onze storingsdienst is de juiste montage mogelijkheid telefonisch besproken om alles werkend te krijgen (gezien uw eigen tafel hierbij aangesloten werd). Onze technicus heeft begrepen dat zijn advies voldoende was om de show naar wens te draaien. We vinden het dan ook jammer dat u niet meer gebeld heeft met verdere vragen, welke wij graag met u behandeld hadden. Intern zullen wij de handleiding welke meegeleverd wordt extra aandacht geven om het gebruikers gemak nog meer te bevorderen. m.v.g. Klantenservice HS Events B.V.

• Kwaliteit

In principe waren wij erg tevreden. Wel vond ik het niet goed gecommuniceerd dat de stiften en magneten ook gehuurd waren. Doordat de stiften uiteindelijk niet gebruikt zijn was dit geen probleem, maar wanneer wij ze wel gebruikt hadden was de kans groot geweest dat wij een groot deel weg gegooid zouden hebben.

• Kwaliteit

Beste Veerle, Bedankt voor het invullen van het formulier. Al onze materialen zijn inderdaad verhuur (tenzij anders afgesproken). Bij verhuur dienen inderdaad alle materialen geretourneerd te worden. Dit staat tevens aangegeven op onze offertes. Vervelend dat hier onduidelijkheden in zijn ontstaan. Telefonisch hebben wij al even contact gehad en samen hebben wij dit misverstand besproken. Tot de volgende keer! m.v.g. Klantenservice HS Events B.V.

Over HS | Events | Livestream | Video

HS is een overkoepelende organisatie van: - HS Events, full service evenementenbureau welke zorgt dat u gast bent op uw eigen evenement! - HS Video, creëert prachtige video’s voor bedrijven en organisaties die een mooi verhaal willen vertellen! - HS Livestream, voor al uw online communicatie!