Positief verbinden en ontmoeten!

Een avond met groen licht: samenwerken en verbinden! Dit is in alle opzichten positief verlopen.

Beste Ans, Bedankt voor de mooie review en feedback en leuk dat we jullie welkom hebben mogen heten in onze evenementen locatie HAL60! Mocht u in de toekomst hulp nodig hebben bij een nieuw evenement, dan staan we voor u klaar! Team HS,

heel goed geregeld, helemaal top!

Het was allemaal dik in orde. kwaliteit van geluid en verbinding zijn essentieel bij een meeting. Als dat werkt loopt alles op rolletjes

Beste Wouter, Een mooie review! Bedankt! We helpen jullie graag wanneer dit nodig is bij meetings in de toekomst! Team HS,

Geweldige service, denken goed mee!

Nadat wij met veel minder personen kwamen dan verwacht, 100 ipv 200, werd er super goed op geanticipeerd. De zaal werd anders ingericht, leuk met tafels waardoor ondanks de kleine groep het toch "vol" was. Verder goede kwaliteit van de hapjes, vriendelijke medewerkers en fijn ontvangst.

Beste Els, Bedankt voor de mooie review en de keuze voor HS/HAL60! Wij helpen jullie in de toekomst graag vaker bij jullie events! Team HS,

Flexibel, snel en deskundig

We zijn zeer tevreden over deskundigheid, snelheid en flexibiliteit van HS.

Beste Hugo, Bedankt voor de mooie review en het kiezen voor HS! Mochten jullie in de toekomst hulp nodig hebben bij jullie evenementen, dan staan we voor jullie klaar! Team HS,

Speedy, accurate and supportive

Very happy with the delivery and installation of the event products we rented/purchased. Very thankful they were flexible close to delivery with add ons and resulted in a very successful event! Would definitely recommend and hire again!

Dear Rickard, Thank you for the wonderful review! We're glad the event was a succes! We look forward to work with you again in the future! Team HS,

Snelle reactie, goede service

Voor ons evenement schakelden wij HS in voor ondersteuning in geluid en wat kleine aanvullende ondersteuning. Wij zijn erg tevreden over de support en de reactiesnelheid van HS.

Beste Sylvia, Bedankt voor het mooie cijfer! Mochten we jullie in de toekomst ergens mee kunnen helpen dan staan we zeker voor jullie klaar! Team HS,

Goede dienstverlening en compleet ontzorgd

De samenwerking met HS events is zeer prettig op alle fronten.

Beste Michel, Bedankt dat u opnieuw voor HS Events heeft gekozen en de mooie review! De samenwerking is namens ons ook erg goed bevallen! Team HS,

Goed georganiseerd

Ruime ervaring. Prettig contact. Goede en verzorgde uitvoering.

Beste Wendy, Opnieuw bedankt voor de mooie samenwerking. Fijn dat het bedrijfsfeest naar wens is verlopen! De offertes kunnen wij gespecificeerd aanleveren en zullen dit in het vervolg ook voor u doen! Bedankt voor de feedback! Team HS,

Snelle actie en de juiste apparatuur!

Op zeer korte termijn presentatie apparatuur kunnen regelen. Tijdig bezorgd en geïnstalleerd. Een zeer prettige samenwerking!

Beste Ans, Bedankt voor de mooie review. De samenwerking is namens ons ook zeker als prettig ervaren! Mocht u nogmaals apparatuur nodig hebben, dan horen we het graag! Team HS,

Aanrader

Gifjes gemaakt bij HS events, een leuke ervaring met goede begeleiding! Prettige communicatie en een professionele werkhouding, maar toch heel persoonlijk.

Beste Elle, Het was erg leuk jullie te mogen ontvangen voor de GIF'jes. Jullie ideeën wat betreft de GIF'jes waren zeker gaaf! Bedankt voor de mooie review en we ontvangen jullie graag weer zodra jullie iets nodig hebben wat betreft GIF'jes, events of video's! Team HS,

Wederom super geregeld!

voor de 5e keer een bedrijfsevenement door HS laten verzorgen, na 4x bij ons op de locatie nu een keer gekozen voor hun locatie Hal 60. ook nu weer alles perfect geregeld, en alles met een lach uitgevoerd. Femke en collega's bedankt voor deze geweldige avond.

Beste Dammie, Bedankt voor de mooie review. Het was zeker leuk jullie ook een keer bij ons te mogen ontvangen! We zien jullie graag weer op jullie volgende evenement! Bij jullie of bij ons! Team HS,

Professioneel, je kunt op ze rekenen, flexibel.

Afgelopen jaar hebben we 5 webinars van de https://psoriasispatientennederland.nl door HS-events laten verzorgen. Dat ging soepel, op enkele kleine hikjes na. De webinars zagen er zeer professioneel uit en zijn ook na publicatie van de registratie goed bekeken. Ook komend jaar willen wij dat voortzetten.

Beste Jim, Bedankt voor de mooie review! Mooi dat de Webinars vaak zijn bekeken. We zijn jullie ook dit jaar weer graag van dienst! Team HS,

All-round tegek!

HS is een fijn, divers bedrijf. Niets is te gek, en ze zijn niet te beroerd om een stapje bij te zetten. Altijd hoge kwaliteit, snel, betrouwbaar maar vooral met erg leuke mensen. Zowel voor livestreams als events een echte aanrader!

Beste Arthur, Bedankt voor je mooie review! Hopelijk kunnen we je nog vaker van dienst zijn bij het faciliteren van de livestreams! Team HS,

HS Events heeft aan een half woord genoeg

HS weet overal een feestje van te maken. Een lege nieuwbouwwoning wordt in een handomdraai omgetoverd tot een sfeervolle locatie waar onze gasten vriendelijk zijn verwelkomd met een warm kopje koffie of thee met wat lekkers.

Beste L, Bedankt voor je mooie review! Wij maken graag overal een feestje van! Team HS,

Prima contact / levereing

Stoelen en afzetkoorden / palen besteld conform afspraak geleverd en opgehaald.

Beste Robert, Bedankt voor je mooie review! Hopelijk kunnen we je nog vaker van dienst zijn met onze stoelen, afzetkoorden en palen! Team HS,

Goede service, er wordt met je meegedacht.

Fijn personeel die snel schakelt als dat nodig is.

Goed geregeld

Goed overleg vooraf, duidelijkheid tijdens de bijeenkomst

Super fijne locatie

Wij hebben twee hele fijne draaidagen gehad in de studio van HS Events. Voor herhaling vatbaar!

prima service

prima geholpen door ervaren enthousiaste medewwerker

Prima geregeld

Goed grdaan, met prima medewerker die de apparatuur aansluit

Bedankt voor de flexibiliteit, het advies en vooral het resultaat!

HS denkt met je mee.

Wij hebben een Drive thru & in georganiseerd in samenwerking met HS Events. Ze hebben geluisterd naar onze wensen en daar een mooi geheel van gemaakt. Film was top, locatie was mooi ingericht. Goede communicatie, korte lijnen.

Ze nemen alle zorgen van A tot Z uit handen en denken graag mee!

HS-Events is zeer meedenkend en oplossingsgericht. Ze kwamen zelf met allerlei ideeën om onze livestream te verbeteren en waren altijd bereikbaar voor vragen of extra hulp. Ze hebben ons van A tot Z geholpen met zowel streamen, opnemen, break-out rooms verdelen en het complete programma op een nette professionele manier aan en elkaar krijgen. Kortom: professioneel, meedenkend en super coöperatief!

Zeer professioneel en meedenkend.

Gezien ‘het nieuwe normaal’ waarin wij leven, was er een livestream in plaats van een evenement geregeld en HS Event bood zich aan om dit te verzorgen. We zijn door heel het traject begeleid om de stream naar wens in te vullen. Ideaal ook dat HS Events een eigen locatie hebben om dit soort uitzendingen in eigen beheer te houden.

H&S Events heeft vakbewaam personeel en denkt mee met de klant in een hele korte tijd

Super goed georganiseerd, selfsupporting, bedreven personeel, klantgericht. Alles wat je als klant wilt.

Over HS | Events | Livestream | Video

HS is een overkoepelende organisatie van: - HS Events, full service evenementenbureau welke zorgt dat u gast bent op uw eigen evenement! - HS Video, creëert prachtige video’s voor bedrijven en organisaties die een mooi verhaal willen vertellen! - HS Livestream, voor al uw online communicatie!