prima service

prima geholpen door ervaren enthousiaste medewwerker

Prima geregeld

Goed grdaan, met prima medewerker die de apparatuur aansluit

Bedankt voor de flexibiliteit, het advies en vooral het resultaat!

HS denkt met je mee.

Wij hebben een Drive thru & in georganiseerd in samenwerking met HS Events. Ze hebben geluisterd naar onze wensen en daar een mooi geheel van gemaakt. Film was top, locatie was mooi ingericht. Goede communicatie, korte lijnen.

Ze nemen alle zorgen van A tot Z uit handen en denken graag mee!

HS-Events is zeer meedenkend en oplossingsgericht. Ze kwamen zelf met allerlei ideeën om onze livestream te verbeteren en waren altijd bereikbaar voor vragen of extra hulp. Ze hebben ons van A tot Z geholpen met zowel streamen, opnemen, break-out rooms verdelen en het complete programma op een nette professionele manier aan en elkaar krijgen. Kortom: professioneel, meedenkend en super coöperatief!

Zeer professioneel en meedenkend.

Gezien ‘het nieuwe normaal’ waarin wij leven, was er een livestream in plaats van een evenement geregeld en HS Event bood zich aan om dit te verzorgen. We zijn door heel het traject begeleid om de stream naar wens in te vullen. Ideaal ook dat HS Events een eigen locatie hebben om dit soort uitzendingen in eigen beheer te houden.

H&S Events heeft vakbewaam personeel en denkt mee met de klant in een hele korte tijd

Super goed georganiseerd, selfsupporting, bedreven personeel, klantgericht. Alles wat je als klant wilt.

Tot in de puntjes geregeld!

HS heeft ons geholpen onze Sinterklaas Drive Inn tot een groot succes te maken. Facilitair, technisch (muziek, verlichting, filmen) en catering hebben zij voor ons uit handen genomen. Fijne communicatie. We zijn heel blij met hun ondersteuning en kijken uit naar een volgend evenement met hen!

Prima ervaring voor onze ALV

Onze ALV is goed verlopen. Professionele omgeving. Goede afspraken. Covid bestendig. Er is uitstekend geïmproviseerd. Vragen van de leden kwamen op slimme manier door. Eerste reacties van de kijkers waren ook positief.

Flexibel en daadkrachtig

HS events heeft ons ondersteund in onze diploma-uitreiking, een drive-in. Het contact in de voorbereiding hebben wij als zeer prettig ervaren. De uitvoering is naar wens verlopen met op de dagen zelf aanpassingen waar nodig bleek te zijn. Complimenten!

HS events regelt het!

Op korte termijn een live stream tot in de puntjes geregeld.

geweldig bedrijf , met goede aanvullende ideeën

brachten voorstellen aan ., die ik zelf vergeten was . daardoor was het een geslaagde samenwerking .

Goed om te lezen, Patrick. Graag tot een volgende keer! Klantenservice HS Events B.V.

Kort en krachtig, daar houden we van ;-) Bedankt voor vertrouwen in HS Events. Wij vonden het ook een geslaagde middag! Klantenservice HS Events B.V.

Fantastisch

Wij hebben voor onze open dag van ons nieuwe pand van ons bedrijf HS events ingehuurd om ons een hoop geregel te besparen en wij kunnen niet anders zeggen dan dat dit fantastisch is verlopen. Ze hebben werkelijk alles uit handen genomen en alles super geregeld van het begin tot het eind. Alles zag er mooi en feestelijk uit en de catering was ook top. Leuke jongens/meiden en er bleef geen glas leeg. Ook de hapjes en het eten waren heerlijk. Alles vers bij een slager vandaan en keurig verzorgd, ook voor de mensen met een allergie. Mochten wij weer een feest willen geven, dan weten wij waar we moeten zijn :-)

Wauw Monique, wat een mooie woorden! Ook wij kijken terug op een geslaagde open dag. Ons team was ook zeer te spreken over de mooie nieuwe locatie en jullie gastvrijheid. Uiteraard staan we bij een volgend feest weer voor jullie klaar ;-) Klantenservice HS Events B.V.

Alles tot in de puntjes geregeld!

Voor een zakelijk event hebben wij de hulp van HS Events ingeroepen. Tent, catering en techniek; zo fijn dat we alles bij één partij konden onderbrengen. Het contact verloopt heel fijn en soepel. Ze denken graag mee. Wij gaan zeker nog een keer gebruik maken van hun diensten!

Wat een fijn bericht Renske, bedankt! Klantenservice HS Events B.V.

van begin tot het eind top!

Ik ben erg te spreken over HS Events! Het contact met Suzanne was van begin tot het eind aangenaam en op locatie ging alles ook goed.

Dat is goed om te lezen, Melanie! We geven het bericht door aan iedereen die zich voor dit evenement heeft ingezet en zijn jullie een volgende keer uiteraard weer graag van dienst. Klantenservice HS Events B.V.

Geweldige service en vriendelijk personeel!

Alle mensen met wie ik gemaild heb en vervolgens de personen bij wie ik de gereserveerde spullen heb opgehaald en teruggebracht...allemaal ontzettend aardig en belangstellend. Ik vind diatheek professioneel en net dat beestje extra. Een aanrader dus!

Bedankt voor deze mooie woorden Ellen! Ik hoop dat jullie op een geslaagde avond kunnen terugkijken. Graag tot een volgende keer! Klantenservice HS Events B.V.

Hele fijne ervaring

Een fijne ervaring! De crew was ruim op tijd om op te bouwen. Daarnaast hebben zij flexibel gereageerd toen ik vroeg om een extra tafelrok. Deze zijn zij speciaal voor ons wezen halen. Ook het aanleveren en het opruimen ging super vlot.

Bedankt voor het mooie bericht Melline! Erg fijn dat we snel konden schakelen en dat de samenwerking goed bevallen is. Graag tot de volgende keer! Klantenservice HS Events B.V.

Goed geholpen, installeren en uitleg prima

Dat is goed om te lezen, Koos. Prettige jaarwisseling en graag tot de volgende keer! Klantenservice HS Events B.V.

Was gast op ons eigen feest!!

Tot in detail alles prima geregeld, niets is teveel en alles wat er geregeld moet worden, wordt je uit handen genomen. Er wordt mee gedacht en proactief gehandeld. Kortom helemaal top!!

Wat een mooi compliment Rachel, bedankt! We zijn jullie graag van dienst geweest en kijken uit naar de volgende samenwerking. Klantenservice HS Events B.V.

Keurig geregeld!

Stond klaar op afgesproken tijdstip, makkelijk mee te nemen in een koffer. Borg weer snel teruggekregen na het retourneren.

Bedankt voor de mooie beoordeling, Moniek! Graag tot een volgende keer ;-) Klantenservice HS Events

Hs events heeft ons volledig kunnen ontzorgen. Dat was een groot succes. Overtrof de verwachtingen.

Fantastisch partner die alles tot in de puntjes geregeld had.

Bedankt voor deze mooie woorden, Jan. Ook wij kijken terug op een geslaagd evenement. Tot de volgende keer!

Goed geregeld!

Mijn aanvraag werd snel behandeld en afgehandeld. Betrouwbare levering en behulpzame bezorger!

Fantastische team!

Fantastich team! Van A tot Z top werk!

Over HS | Events | Livestream | Video

HS is een overkoepelende organisatie van: - HS Events, full service evenementenbureau welke zorgt dat u gast bent op uw eigen evenement! - HS Video, creëert prachtige video’s voor bedrijven en organisaties die een mooi verhaal willen vertellen! - HS Livestream, voor al uw online communicatie!