Helder en duidelijk

Zoals vermeld

Goede voorlichting

Na overleg met Jos goed geholpen

Tot op heden ben ik tevreden

Via de Consumentenbond collectief bij Pure Energie uitgekomen. De overstap was heel simpel en gemakkelijk. Tot nu toe ben ik tevreden met de geleverde service en de communicatie. Ik hoop dit gevoel vast te houden tot einde van mijn contract. Ga zo door dan hou je tevreden klanten die gegarandeerd groene stroom verbruiken.

vakkundig

we zijn met de vve bij Pure na goede ervaringen nu ook prive

Recent overgestapt naar Pure Energie, alles perfect en snel geregeld

Voel mij als bestaande klant misleid door de eenmalige korting!

Enige tijd geleden kreeg ik van Pure Energie een aanbod om te gaan verlengen. Toen ik dat aanbod bekeek werd mij een eenmalige korting van € 105 aangeboden. Vandaag had ik besloten om daar gebruik van te gaan maken. Ik klik weer op de link in de e-mail om te gaan verlengen. Wat schetst mijn verbazing. De eenmalige korting was aangepast naar € 85. Een foutje dacht ik, dus ik bel even met de klantservice. Hier kreeg ik een vaag verhaal te horen dat de korting ook is gekoppeld aan de verlaging van de energie tarieven. De energietarieven bleken met 1,5 cent per kWh gedaald te zijn, waardoor dus ook de eenmalige korting naar beneden (met € 20) was bijgesteld. Staat wat mij betreft absoluut niet in verhouding! Ik bedank voor de verlenging als er zo met klanten wordt omgegaan bij Pure Energie!

Beste Marco, Per maand kunnen aanbiedingen van leveranciers meerdere malen gewijzigd worden. Tarieven, kortingen, looptijden kunnen dus veranderen in, soms, korte tijd. Soms zijn deze wijzigingen gunstig, soms zijn deze minder gunstig. Dit heeft vaak te maken met de ontwikkelingen op de energiemarkt waarop leveranciers deze beslissingen op moeten nemen. Ook wij. Aanbiedingen zijn zo lang geldig als dat ze zichtbaar zijn. Helaas is in jouw geval de korting van de aanbieding verlaagd, echter zijn de tarieven ook verlaagd, zoals je zelf al aangeeft. Het kan, uiteraard, ook zo ineens de andere kant op gaan. Als je inlogt zie je altijd het meest actuele aanbod. Zo kun je het altijd scherp in de gaten blijven houden. Het juiste moment pakken blijft altijd een beetje een gokje.

Geen problemen gehad met overstap

Snelle overstap zonder problemen

Vlotte afwikkeling in overdracht

Neutraal

Slechts 2 maanden ervaring.

Snel en klantgericht

Pure Energie gewoon doen!

pima uitleg super

prima uitleg over hoe alles werkt duidelijk in alles .nog niet eerder zo'n mooie samenvatting gehad .

Echt Behulpzaam!

Ik heb de medewekers bij Pure Energie als erg behulpzaam ervaren. Jullie organisatie is volgens mij niet heel groot en log als zo als veel andere. Dat merk je aan de medewerkers op de klantenservice die daardoor mee kunnen denken en niet gebonden zijn aan hinderlijke protocollen. Ik gun jullie gouden bergen en groei en hoop dat jullie je huidige manier van helpen kunnen vasthouden in dat proces.

Hi Martijn, Heel erg bedankt voor je hartverwarmende review! We zijn inmiddels al meer dan 10 jaar actief als energieleverancier en enorm gegroeid in deze jaren, maar ondanks dat blijven we altijd ons uiterste best doen om onze medewerkers kundig op te leiden zodat we de beste service kunnen blijven bieden. Dat vinden we heel belangrijk. Heel fijn dat het wordt opgemerkt, dankjewel 🙏 Groetjes Lisa Team Klantgeluk

Goed, groen en goedkoop

Ivm verhuizing naar serviceflat moest ik zelf alleen stroomleverancier zoeken,,Kwam al gauw uit bij Pure Energie, Alles snel geregeld,

Geen gedoe als je zonnohebt

Goede service uitleg etcetc

Ben goed geholpen door jullie bij overzetten naar jullie

Klantvriendelijk en duurzaam

Goede ondersteuning via mail bij aanvullende vragen e.g. over inschatten van verbruik, goed contact telefonisch, snelle en gemakkelijke aanmelding.

Groene energie voor een lage prijs, met een goede service, wat wil je nog meer?

Nu ruim 2 maanden klant bij Pure Energie. Ik was een "slaper", zal nog altijd bij mijn eerste leverancier. Wakker geworden nadat die mij eind vorig jaar in een markt met dalende prijzen een aanbod deden dat duurder was dan wat ik had. Overstap ging soepel, alles goed geregeld door Pure Energie. Prijs is goed. App werkt prettig. Of ze hun statements (alleen groen, en alleen uit NL, niet meer verkopen dan wat ze zelf opwekken) allemaal echt waarmaken kan ik niet beoordelen. Maar daar vertrouw ik dan maar op. Het komt in ieder geval goed over, ziet er betrouwbaar uit.

Beste Jan, We zijn vereerd dat je, na jarenlang bij dezelfde leverancier te hebben gezeten, voor Pure Energie hebt gekozen! Goed dat je je vragen uitspreekt m.b.t. onze statements. Wij vinden het alleen maar mooi om te zien dat onze klanten met een kritisch oog naar de energiemarkt kijken. Toch hopen wij, door eerlijk en transparant te zijn, dat dit uiteindelijk niet meer nodig is. Wist je bijvoorbeeld dat wij volgens onafhankelijk onderzoek van De Consumentenbond, Natuur&Milieu en WISE al 9 jaar op rij zijn verkozen tot de groenste energieleverancier met een 10 voor duurzaamheid? Meer hierover vind je in het duurzaamheidsrapport: https://pure-energie.nl/groene-stroom/groenste-energieleverancier/ We streven er daarnaast naar om de beste service te kunnen bieden aan al onze klanten, zodat je (hopelijk) nooit meer hoeft over te stappen 😉 Groetjes Lisa, Team Klantgeluk

Wij zitten er pas bij.

Als de prijzen maar Aantrekkelijk blijven.

Het is Puur

Denken portemonnee en milieu

Ik ben blij met pure energie

Er valt altijd iets te verbeteren, daarom vul ik 4 sterren in. Als jullie meer sterren aanbieden, kom je makkelijker op een 9!

prima energieleverancier

vanaf het begin bij Pure Energie tot nu toe hebben wij niet te klagen over Pure Energie. We krijgen elke dag stroom en gas en daardoor worden we voorzien van wat bij eerste levensbehoefte hoort. Wat in het begin andere leveranciers nog wel eens schreven is dat het voorschotbedrag te laag was. Bij Pure Energie zijn ze wel zo slim te bedenken dat het wel goed zit. Immers als het volop zomer is worden de huidige tekort meer dan goedgemaakt.

Prima tot nu toe

Bij overstappen met Gaslicht werd een bedrag van 120 per maand geboden, en toen ik overstapte stond er 136. Dat riep wel wat irritatie op, maar al met al kwam ik toch goedkoper uit.

Alles top geregeld, geen gedoe.

Wordt goed op de hoogte gehouden van alle veranderingen. Tot nu toe geen spijt.

Sinds januari pas nieuwe klant

Sinds januari pas nieuwe klant vandaar cijfer 6 kan nog niet echte mening geven in zo'n korte tijd

Zit er nu 2 maanden bij en bevalt prima

Overstap snel geregeld, geen rare dingen. App is duidelijk en correct. Zit mooi onder m'n ingeschatte budget, zonder absurde gegevens zoals bij de eneco. Wat een baggerbedrijf is dat. Blij dat ik overgestapt ben. Dus tot nu toe heel tevreden. Benieuwd wat de jaarafrekening volgend jaar januari gaat brengen.

Hengelosestraat 569 7521 AG Enschede

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?