Super gegaan !

Duur-zaam hoeft niet duur-der te zijn ! Top service ! zie mijn tweet: https://twitter.com/MeyerinkR/status/1125404383011909632

Goede service en zeer vriendelijk personeel

Telefonisch goed bereikbaar als iets niet helemaal duidelijk is. Verder veel gewoon via de website te regelen.

Probleemloze overschrijving naar Pure energie

Nog weinig ervaring opgedaan. Ik denk aan de overstap naar Pure Energie goed te hebben gedaan. Bij Zoetermeer, aan de A12, vielen mij de windturbines van Pure Energie op. Dat gaf een goed gevoel.

De overstap ging makkelijk en zonder problemen. Het leuke is dat je een eigen windmolen kan kiezen.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben pas over gestapt en dat ging goed en standen werden netjes overgenomen, en de rest wordt afwachten.

Prima maatschappij
  • Overstapproces

Heel goed contact, vlot en deskundig geholpen. Alles kon eenvoudig online geregeld worden.
  • Overstapproces

Wij zijn als nieuwe klant (niet overstap-) begonnen bij Pure Energie. Alles is tot nu toe snel en soepel verlopen!
  • Overstapproces N.v.t.

super. overzichtelijk. komen afspraken na
  • Overstapproces

De overstap was niet helemaal duidelijk of jullie mijn huidige leverancier goed hadden kunnen stop zetten. Ik had graag een bericht gehad als het opzeggen was gelukt.
  • Overstapproces

Overstap was probleemloos. Wel vind ik wonderlijk dat mij op website een veel lager maandbedrag wordt voorgeschoteld dan waar ik uiteindelijk voor wordt aangeslagen. Natuurlijk krijg ik eind van verbruikjaar weer hoop geld terug, maar liever had ik dat maandelijks verrekend gezien zoals voorgespiegeld. Voel me toch wat genomen....

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Snel en makkelijk
  • Overstapproces

De overstap op 10 april van Essent naar Pure Energie is goed verlopen, hoewel ik wel moest bellen dat het per 10 april zou gebeuren, terwijl in de welkomstbrief 11 mei stond.
  • Overstapproces

Gewoon een probleemloze overstap en een zeer vriendelijke en ervaren klantenservice.
  • Overstapproces

Tot dusver (!) maar dat moet nog blijken NADAT je klant bent ( leer t de ervaring helaas) is de communicatie,bereikbaarheid,informatie,verwerking van gegevens etc naar volle tevredenheid. Hoop dat ook zo blijft al de tijd NA dat je contract in is gegaan,en gedurende je daadwerkelijke contract ( bij mij 5 jaar).. het gehele gedoe tot aan aanvang contract ( 5 april j.l) is iig naar volle tevredenheid verlopen,mocht dat gedurende contract tijd ook zo blijven kwa breikbaarheid communicatie verwerking gegevens jaarrekeningen etc,dan verdienen julllie een dikke pluim! Niet de goedkoopste,maar een gedegen acurate administrie en communicatie is me best een paar cent per KHW en KUUB waard! dus de tijd zal het leren..en mocht dat zo blijven heb je aan mij geen kind,mocht dat anders worden,heb je aan mij een kwaaie die de wegen intussen helaas weet te vinden,via geschilencommisie en dat soort nodeloos energie en tijd verspillend gedoe,mijn hobby niet is,en hoop van mijn nieuwe leverancier ook niet..als het goed is we beiden wel wat zinnigers te doen hebben,..dus tot dusver ben ik intens gelukkig..een energie bedrijf..zonder nodeloos gedoe....en goede communicatie is goud waard,en voor de rest is groen genoeg.
  • Overstapproces

Een prima service alles makkelijk te regelen via de site prima 👍👍👍
  • Overstapproces

Alles zeer snel en eenvoudig geregeld
  • Overstapproces

Overstapproces was totaal eenvoudig. En hadden we eens vragen dan worden deze altijd snel en heel uitgebreid via e-mail beantwoord.
  • Overstapproces

Erg vriendelijk geholpen door medewerkster bij overstap die door mijn schuld niet goed begon.
  • Overstapproces

Het overstappen is allemaal goed en vlotjes verlopen
  • Overstapproces

In alle opzichten is het een naadloze overstap geweest. De informatie op de website over het overstapproces is overzichtelijk en simpel. Ik heb zelf bijna niets hoeven doen. Ik werd gedurende het proces ook goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Erg tevreden al met al.
  • Overstapproces

De hele overstap is vlekkeloos verlopen
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Helder, klantvriendelijk, écht groen, maar bovenal: eerlijk.
  • Overstapproces

Wij kregen pas laat te horen dat we de sleutel van onze nieuwbouwwoning kregen. Na telefonisch contact met de serviceafdeling is alles optijd geregeld en hadden wij optijd stroom. Heel vriendelijk te woordt gestaan door een van hun werknemers.

Over Pure-energie

Filter op Taal