Filters

10

fijne energiemaatschappij die natuurlijke Energie levert

De overstap naar Pure Energie ging makkelijk, de beprijzing van de producten zijn duidelijk. De app van Pure Energie is prima en geeft je een goed inzicht in je verbruik. Ik ben dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Robert, Wat fijn om te horen dat je de overstap als makkelijk hebt ervaren. Wij doen inderdaad erg ons best om zo open en transparant mogelijk te zijn met betrekking tot onze tarieven. Fijn dat je dit is opgevallen! Welkom bij Pure Energie! We hopen natuurlijk dat je lang klant blijft bij de groenste energieleverancier, Pure Energie! ☘️ Met Vriendelijke Groet, Thijmen

9

Lekker warm en goed geregeld

Zonder problemen overgestapt naar Pure Energie. Aantrekkelijke tarieven, jaar vast en zeer overzichtelijke app. Hier zitten we voorlopig goed. Dankje Pure Energie!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Fijn dat je tevreden bent met de overstap en hoe de app eruit ziet! We doen altijd erg ons best om op basis van feedback onze dienstverlening, dus ook onze app te verbeteren. Welkom bij Pure Energie! ☘️ Met Vriendelijke Groet, Thijmen

2

Het lukt maar niet om de administratie op de rails te krijgen.

IIk wil dat U incasseert, maar dat doet U. U zegt rekeningen te sturen, maar die krijg ik niet. Het eerste wat ik zie is een "eerste herinnering". Als ik dat aan de orde stel gebeurt er ....... niets.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste GCW, Helaas is onze doorlooptijd op onze mail op dit moment langer dan je van ons normaal mag verwachten. Excuses hiervoor. Zoals ook op onze website staat is onze doorlooptijd op de mail op dit moment vijf werkdagen. Ik zie dat je mail gisteren (7-11-2023) is opgepakt en is doorgestuurd naar een andere afdeling. Er is op 27-10-2023 een bericht gestuurd dat wij helaas niet van je rekening konden incasseren door een blokkade en pas een paar dagen later is een herinnering verstuurd. De facturen worden altijd gedurende de maand opgemaakt. Deze kan je terugvinden in je Pure Energie omgeving bij het kopje facturen. Mocht je deze graag per mail ontvangen kunnen wij dat natuurlijk voor je regelen! Wij zijn nu vanuit onze kant aan het kijken waarom wij worden geblokkeerd door je bank. Laten we hopen dat wij hierover iets te horen krijgen en dat we dit snel kunnen oplossen zodat de automatische incasso vanaf november weer kan worden ingevoerd! Zodra we iets horen, laten we je dit zo snel mogelijk weten. Wie weet kan jouw bank er ook wat over zeggen waarom wij worden geblokkeerd. Je kan ze altijd proberen te bellen. Mocht je verder nog vragen hebben, wil ik je adviseren om ons te bellen. We zijn bereikbaar op werkdagen van 8:00 - 20:00 op het telefoonnummer 088 - 1013000. Met Vriendelijke Groet, Thijmen

1

Klantenservice en communicatie ondermaats

Verhogen termijnbedrag met 100% zonder opgave van reden. Zijn niet geïnteresseerd in nieuwe klanten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Excuses dat dit anders is dan dat je van ons verwachtte. We kijken altijd graag met je mee om te kijken wat de reden is van de verhoging van het termijnbedrag. Een verhoging heeft de intentie juist te voorkomen dat je na een jaar moet bijbetalen. We waarderen onze bestaande klanten, maar natuurlijk ook onze nieuwe klanten. Hier maken we geen onderscheid in. Mocht je meer uitleg willen over je situatie en wat we voor je kunnen doen, kan je ons op werkdagen van 8:00 - 20:00 bellen op het telefoonnummer 088 - 1013000.

4

zonder overleg een veel te hoog voorschot ingesteld

zonder overleg heeft u een hoog voorschot ingesteld. als u had overlegd had ik u kunnen vertellen dat het huis althans voorlopig weinig zal worden gebruikt, zodat het energieverbruik laag zal zijn.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Henk, Na jouw aanmelding hebben wij de verbruiksgegevens ontvangen vanuit de netbeheerder voor dit adres. Deze standen zijn gebaseerd op het gemiddelde historische verbruik van de afgelopen 3-5 jaar bij een bestaande woning of geschat verbruik in het geval van een nieuwbouw. Op basis van dit verbruik bepalen we jouw termijnbedrag, omdat dit vaak een realistisch verbruik is. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen en denken we graag met je mee! Zou je contact met ons willen opnemen over je voorschot, zodat we dit samen kunnen uitzoeken? We zijn elke werkdag van 08:00 tot 20:00 bereikbaar op 088-1013000. Met energieke groet, Kees 🍀

7

Uitstekend

Via Independer bij jullie gekomen ,krijg maandelijks mijn verbruik om bij te houden .

  • Aanbevelen? Ja
9

Nog maar korte ervaring; wel al duidelijk: een heldere site> Prima!

De site is overzichtelijk en helder. Het overstappen verliep soepel. Wij zijn dan ook zeer tevreden, ook al is onze ervaring nog maar kort.

  • Aanbevelen? Ja
10

PURE ENERGIE

Het woord zegt het al … ik ben nog maar net bij jullie… dus kan nog niet teveel over de energie/ kosten zeggen. Maar het idee is goed … alle mensen zouden puur moeten zijn … alles is snel geregeld en dat is heel fijn. Groetjes, Patrick… dank aan team Pure Energie

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima maar weinig inzicht

Het oversluiten ging prima en gemakkelijk, ik vind het wel jammer dat het inzien van extra gegevens over het verbruik van apparaten (PEM) extra kost. Ik zou dit graag als standaard service zien.

  • Aanbevelen? Ja
7

Tot nu toe oke

Kan pas een beoordeling geven als ik langere tijd klant ben van Pure Energie en niet na een maand. Maar tot nu toe verloopt het prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlekkeloze overstap

Overstap soepel en snel geregeld. Telefonisch contact gewoon goed en Keurig tarief.

  • Aanbevelen? Ja
1

Fuck de spam mail

Als je mijn mail besmeurtmet vragenlijsten, krijg je altijd een laag oordeel. Ik heb mijn mail voor belangrijke zaken nodig.

  • Aanbevelen? Nee
7

Verbruik

Zou graag in de app dagelijks mijn verbruikskosten in willen zien

  • Aanbevelen? Ja
10

Overstap eenvoudig en probleemloos geregeld

Overstap: eenvoudig en probleemloos Keuze: rapportcijfer 10 bij consumentenbond (groenste) Bekend door nieuw project samen met ECL in Leur

  • Aanbevelen? Ja
9

na wat opstartproblemen ging alles goed.

Omdat mijn meter op het nieuwe adres niet was geregistreerd bij Stedin, waren er wat problemen met het vaststellen van het het maandtarief. Toen dat probleem was opgelost ging alles eigenlijk wel goed de afgelopen 2 maanden

  • Aanbevelen? Ja
9

prettig gesprek en zeer klantvriendelijk

In eerste instantie niet gelukt. Contact opgenomen en duidelijk en geduldig geholpen. Het werkt perfect nu.

  • Aanbevelen? Ja
9

-

-

  • Aanbevelen? Ja
10

Overstap zonder problemen

Klanten service ook gewoon telefonisch snel te bereiken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top klantenservice!

Mocht je contact willen opnemen met Pure Energie dan kun je gewoon even bellen en word je uiterst vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. En dat zonder dat je eerst moet zoeken naar een verstopt telefoonnummer, ellenlang in de wacht staat of eerst verplicht moet chatten met een robot. Wat een verademing, zo kan het ook!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed tot nu toe

Ook de verhuizing liep vlekkeloos

  • Aanbevelen? Ja
10

Hulpvaardig, kundig en bereikbaar.

Ik vind Pure Energie een fantastische energieleverancier. Ik heb ook de energiemeter en zonnepanelen via hen. Ik ben zeer tevreden. Altijd snel bereikbaar zonder veel wachttijden. Erg kundige en aardige mensen die goed helpen en informatie geven. Overzichten en schriftelijke communicatie ook prima in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aanmelden een makkie.

Na het advies van de Consumentenbond melde ik mij aan bij Pur Energie. Dit kon zéér makkelijk gebeuren. Na deze aanmelding is eigenlijk alles vanzelf verlopen. Inmiddels heb ik mijn eerste overzicht betreffende het gebruik van gas en (groene stroom) ontvangen. Het overzicht voor gebruik is duidelijk en helder. Ik ben zeer tevreden over het verloop bij Pure Energie. Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke berichten en de intentie om schone energie te leveren

Goed en duidelijk voor een normale prijs. Goede communicatie en het sponsorschap van FC Twente sprak mij ook erg aan als sportliefhebber.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkele aan melden prima overzicht

Makkelijk aan melden prima overzicht van gebruik en klantvriendelijkheid dus gewoon helderheid

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super

  • Aanbevelen? Ja

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.