Beste Mark, Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Team Klantgeluk
Beste Dirk, Bedankt voor je mooie review. Hier maak je ons erg blij mee! :-) Team Klantgeluk
Beste Johan, Bedankt voor je review en vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over onze communicatie. Het klopt inderdaad dat wij in het verleden service en monitoring als losse dienst a 2,99 per maand aanboden. Destijds heeft u ervoor gekozen om hiervan geen gebruik te maken.Inmiddels hebben wij ervoor gekozen om deze service alleen aan te bieden aan klanten die ook een energiecontract hebben. Uiteraard zijn wij vrij in het aanpassen van producten&diensten en de hierbij behorende voorwaarden. Indien u destijds direct gekozen had voor deze service dan hadden we uiteraard u lopende overeenkomst gerespecteerd. U kunt overigens service en monitoring bij diverse andere bedrijven als losse dienst afnemen mocht u hierin interesse hebben. Uiteraard wensen we je nog veel plezier toe met je zon-installatie. Als hierover vragen zijn helpen we je graag. Met vriendelijke groet, Pure Energie
Beste Wim, Bedankt voor je (begrijpelijke) reactie. We vinden het erg vervelend voor je dat je in november de compensatie van € 190,- niet hebt ontvangen. Helaas moeten wij bij een nieuwe aanmelding ook rekening te houden met verschillende wetten en regels, waaronder de wettelijke bedenktijd. We mogen een nieuw contract pas na de wettelijke bedenktijd in laten gaan. Je bent destijds na je aanmelding ook gelijk geïnformeerd over de ingangsdatum van je nieuwe contract. Een eerdere ingangsdatum was op dat moment helaas ook niet mogelijk. Gelukkig heb je de compensatie in december wel ontvangen. Groetjes Vera Team Klantgeluk
Beste Roland, U geeft aan geen antwoord van ons te ontvangen. Wij hebben echter nu al meerdere malen per mail contact gehad! Zoals reeds een paar keer per mail aan u aangegeven is dit niet een nieuwe tactiek van Pure Energie. Wij hebben een fout gemaakt, wij hebben onze excuses hiervoor aangeboden en zijn op dit moment bezig met de vorige leverancier om alles te herstellen. Nogmaals onze oprechte excuses. Zodra wij nader bericht hebben, zullen wij dit direct met u kortsluiten. Wij wensen u een voorspoedig 2023! Groet, Pim
Beste Krystian, We vinden het erg jammer dat we deze indruk bij je hebben achtergelaten. In de 4 jaar dat je klant bij ons bent geweest lijkt er nooit iets mis te zijn gegaan. We begrijpen dat je baalt van de verlaagde terugleververgoeding. We hebben onze terugleververgoeding onlangs weer verhoogd naar € 15 ct per kWh. Vergeleken met andere leveranciers in de markt en gezien de huidige marktsituatie is dit een redelijk teruglevertarief. We zetten ons altijd voor 100% in om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Hopelijk kunnen we je daar in de toekomst nog eens van overtuigen. Bedankt voor de jaren dat je klant bij ons bent geweest!! Groetjes Vera Team Klantgeluk
Beste Duncan, Bedankt voor je review. We vinden het erg spijtig dat je zo ontevreden bent. In onze mailconversaties hebben we je uitgelegd dat je elektriciteitsverbruik extreem hoog is. Veel hoger dan vooraf ingeschat. Dit was gedurende het jaar ook terug te zien in de energierapporten die we elke maand hebben gestuurd. Daarin was inderdaad ook te zien dat je teruglevering had, maar óók dat de kosten voor je verbruik veel hoger lagen. We willen je graag helpen en hebben per mail tips gegeven die je hopelijk kunnen helpen achterhalen waar het hoge verbruik vandaan komt. Groetjes Vera Team Klantgeluk
Hi Bjarne, Bedankt voor je review, dit waarderen we enorm. We zijn momenteel aan het onderzoeken of we dynamische prijzen in de toekomst kunnen aanbieden. Hopelijk zien we je dus nog een keer terug! :) Groetjes Vera Team Klantgeluk
Beste T, We vinden het spijtig om te horen dat je geen prettige ervaring hebt met ons! Bij een aanmelding voor een contract kijken wij altijd naar het gemiddelde historische verbruik wat wij doorkrijgen vanuit de netbeheerder. Wanneer deze meer dan €50,- afwijkt van het doorgegeven termijnbedrag passen wij deze aan. Dit doen we omdat het historische verbruik vaak realistisch is en we willen voorkomen dat je moet bijbetalen op je jaarafrekening! Vaak hebben we wel mogelijkheden om je termijnbedrag te bespreken of op een later punt bij te stellen, wanneer blijkt dat je verbruik inderdaad lager is. Als we hierin niet duidelijk genoeg zijn geweest naar jou toe, bieden we natuurlijk onze excuses aan! Ik wil je daarnaast ook bedanken voor je feedback over de app. Met vriendelijke groet, Kees Team Klantgeluk
Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd