Tot nu toe geen klachten

Ben pas een maand klant dus ik nog geen goede beoordeling gevrn

Vlekkeloos geregeld

Prettige overstap

Na telefonische contact en advies overgestapt naar Pure Energie. Alles op tijd en goed verlopen.

Supereenvoudige overstap met prima tarieven

Overgestapt naar duurzame aanbieder met lokale groene energie en flexibele tarieven. In 1 telefoontje geregeld en verder ontzorgt door kundige medewerkster aan de telefoon. Top.

Duidelijk en direkt.

Positief.

Goede Klantenservice...app is minder

Aanmelden ging heel soepel en klantenservice is goed. De app is iets minder. Geen overzicht van alle kosten inclusief vaste kosten.

werkt prima en goedkoop

weinig te melden, ze zijn groen en goed geprijsd

nog weinig ervaring

nog weinig ervaring ben net klant

Geen andere optie

Toen een poos terug Radar pure energie als meest groene keuze opwierp, raadde ik mijn ouders aan om de overstap naar pure energie te maken. Toen bleek dat we ook nog minder hoefden te betalen als dat we voorheen deden. Nu ik op mijzelf woon l, is er dan ook geen andere optie dan pure energie.

Ik ben nog maar net klant geworden

MAar de eerste indruk is heel goed

Wij zijn al 4 jaar klant bij Pure Energie en zijn nog steeds tevreden. Vandaag voor het eerst telefonisch contact opgenomen omdat ik wat vragen had omtrent het verleng aanbod. Ik heb duidelijk en snel antwoord gekregen op mijn vragen, ook was er de tijd om even te sparren. Erg fijn. De app gebruik ik meerdere keren per week, werkt altijd en is overzichtelijk. Vandaag het contract weer met een jaar verlengd en ik blijf dat zeker doen zolang Pure Energie blijft doen wat ze doen.

Wat een mooie review en fijn om te lezen dat je al 4 jaar tevreden klant bij ons bent, Stefan! Daar doen we het voor 😄 Groetjes Lisa

Duurzaam en groen

Echte duurzame en groene energie bij een prettige Nederlandse energie-maatschappij.

Duidelijke en heldere communicatie!

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Bij ons is tot nu toe alles naar wens verlopen

bij ons is tot nu toe alles naar wens verlopen

Ik ben vanaf jan. 2024 klant bij Pure Energie en ik ben tevreden als klant.

De manier dat je goed wordt geïnformeerd en de mogelijkheden van communiceren gaf bij mij de doorslag. Ik ga ervan uit, dat ik een goede keuze heb gemaakt.

Hartelijk dan voor dit mooie cijfer en voor je vertrouwen Nico. 🙏🍀 Groetjes Lisa

Opzich positief...

Nou het aanmelden ging niet helemaal en dat lag deels aan mij, maar denk dat er meer leveranciers groen willen zijn, maar dan weet ik ook niet altijd de verschillen, maar had ook een beetje met de uitstraling te maken en misschien nog iets anders wat voor jullie niet helemaal telt.

Klantgericht

Heb er vrijwel niets voor hoeven doen. Alles werd geaccepteerd en geregeld. Fijn dat de stroom 100% groen is. En de prijs behoorlijk laag.

Groen,groener, groenst.

Dit is mijn eerste jaarcontract en dat was snel en goed geregeld. Ze hebben een goed overzicht op de app en op hun site die makkelijk te begrijpen is. Op naar het volgende jaar en mischien wel jaren.

Helder en duidelijk

Zoals vermeld

Goede voorlichting

Na overleg met Jos goed geholpen

Tot op heden ben ik tevreden

Via de Consumentenbond collectief bij Pure Energie uitgekomen. De overstap was heel simpel en gemakkelijk. Tot nu toe ben ik tevreden met de geleverde service en de communicatie. Ik hoop dit gevoel vast te houden tot einde van mijn contract. Ga zo door dan hou je tevreden klanten die gegarandeerd groene stroom verbruiken.

vakkundig

we zijn met de vve bij Pure na goede ervaringen nu ook prive

Recent overgestapt naar Pure Energie, alles perfect en snel geregeld

Voel mij als bestaande klant misleid door de eenmalige korting!

Enige tijd geleden kreeg ik van Pure Energie een aanbod om te gaan verlengen. Toen ik dat aanbod bekeek werd mij een eenmalige korting van € 105 aangeboden. Vandaag had ik besloten om daar gebruik van te gaan maken. Ik klik weer op de link in de e-mail om te gaan verlengen. Wat schetst mijn verbazing. De eenmalige korting was aangepast naar € 85. Een foutje dacht ik, dus ik bel even met de klantservice. Hier kreeg ik een vaag verhaal te horen dat de korting ook is gekoppeld aan de verlaging van de energie tarieven. De energietarieven bleken met 1,5 cent per kWh gedaald te zijn, waardoor dus ook de eenmalige korting naar beneden (met € 20) was bijgesteld. Staat wat mij betreft absoluut niet in verhouding! Ik bedank voor de verlenging als er zo met klanten wordt omgegaan bij Pure Energie!

Beste Marco, Per maand kunnen aanbiedingen van leveranciers meerdere malen gewijzigd worden. Tarieven, kortingen, looptijden kunnen dus veranderen in, soms, korte tijd. Soms zijn deze wijzigingen gunstig, soms zijn deze minder gunstig. Dit heeft vaak te maken met de ontwikkelingen op de energiemarkt waarop leveranciers deze beslissingen op moeten nemen. Ook wij. Aanbiedingen zijn zo lang geldig als dat ze zichtbaar zijn. Helaas is in jouw geval de korting van de aanbieding verlaagd, echter zijn de tarieven ook verlaagd, zoals je zelf al aangeeft. Het kan, uiteraard, ook zo ineens de andere kant op gaan. Als je inlogt zie je altijd het meest actuele aanbod. Zo kun je het altijd scherp in de gaten blijven houden. Het juiste moment pakken blijft altijd een beetje een gokje.

Geen problemen gehad met overstap

Snelle overstap zonder problemen

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?