Filters

4

dat je moet betalen omdat je teruglevert vind ik schandalig

Ik moest een leverancier kiezen. Helaas vragen heel veel leveranciers nu een vergoeding voor het terugleveren bij een jaarcontract. Ik vind dat schandalig en niet passsend.

  • Aanbevelen? Nee
5

Beter niet kunnen overstappen

Ik dacht goedkoper uit te zijn. Maar na een maand kreeg ik al het advies om mijn maandbedrag aan te passen. Resultaat ik betaal net zoveel als bij mijn oude leverancier

  • Aanbevelen? Nee
10

voldoet aan de verwachting

Pure Energie is naar voren gekomen bij diverse energie vergelijkers. Alles is verlopen zoals besproken Goede ervaring!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ben tevreden

Aanmelding loopt vlekkeloos. Goede prijs, aanpassen termijnbedrag snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Meedenkendbedrijf

Tevreden over de manier hoe ze met de klant omgaan.uitstekende service wanneer je een vraag hebt,meteen of iets wachtend een medewerker aan de lijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe goede ervaring ook de klantenservice werkt goed

Tot nu toe goede ervaring ook met de telefonische klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer fijne klantenservice

Overstappen heel makkelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede, duurzame energieleverancier

Ik neem alleen stroom af bij Pure Energie, maar daar ben ik erg tevreden over. Ze scoren goed op het gebied van duurzaamheid en lijken goede projecten op te zetten om hier meer in te investeren. Aanmeldproces was ook eenvoudig en de overstap van de vorige energieleverancier verliep vlekkeloos. Hou er wel rekening mee dat ze geen spoedaanvragen kunnen afhandelen, wat relevant kan zijn bij een verhuizing als je laat bent met je aanvraag. Verder werkt de app voor het inzien van je verbruik prima. De gegevens laden soms wat traag en ik had graag een dark mode in de app gezien, maar dat zijn kleine dingetjes. Klantenservice was tot nu toe ook steeds goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ben nieuw. Maar lijkt wel dat alles in orde is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Klantvriendelijkheid en persoonlijk contact vond ik het meest belangrijke.

  • Aanbevelen? Ja
8

ben te vrede tot nu toe

mijn ervaring is tot heden goed maar ik ben er ook nog maar kort dus zal ik naar het vervolg van de tijd moeten kijken

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles perfect geregeld

Prettige app, duidelijke communicatie. Prima! Alles rond de wijziging van energieleverancier naar Pure Energie is foutloos verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Teleurgesteld

Mijn juiste Standaard jaarverbruik opgegeven en daarop een voorschot ontvangen, waaff er na ik besloten heb om over te stappen. Vervolgens was het advies om mijn voorschot met 31 euro per maand te verhogen om met de jaarafrekening niet bij hoeven te betalen. Voel me een beetje opgelicht.

  • Aanbevelen? Nee
6

Weinig informatie in de app

In de app kan je niet echt zien wat je maandelijks financieel kwijt bent en wat je ontvangt aan teruglevering of wat dit je kost. Zeer beperkte info. Jammer in deze digitale tijd. Verder prima tevreden. Een energiebedrijf op afstand zonder gevoel van binding.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer tevreden

Tot op heden zeer tevreden. Persoonlijk moet ik opletten om mijn nieuwe elektrische auto alleen overdag moet opladen zodat ik mijn zonnepanelen beter kan benutten.

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel maar niet altijd even duidelijk

Heb enkel tarief contract afgesloten, bleek niet goed te zijn verwerkt. Krijg nog steeds overzichten met enkel- en dubbel tarief gegevens. Onduidelijk wel contract ik nu heb.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles is goed gegaan

Alles is goed gegaan. Iets vlugger met de verbruik data zou mooi zijn .

  • Aanbevelen? Ja
6

Aanmelden ging uitstekend!

Ervaring met app is wat minder: in mijn optiek kan dit veel overzichtelijker. Het bedrag wat je verbruikt hebt tijdens het doorgeven van de meterstanden is bij mij iig niet te zien. Of ik doe iets verkeerd, dan verneem ik dit graag. Helaas had mijn vorige energieleverancier dat beter op orde. Simpel, en overzichtelijk. Ik vind dit toch wel een dingetje waar meer aandacht aangeschoten mag worden. De klant wil duidelijkheid in zijn/haar verbruik. Kortom, door de app 3 sterren, voor nu. En nog 'ja' bij aanbevelen....

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Uitstekend telefonisch geholpen bij een vraag waarom het maandbedrag hoger bleek, ondanks de aanwezigheid van zonnepanelen. Als complete leek hiervoor gebeld, bleek dat ( door onbekende oorzaak) de zonnepanelen uitgeschakeld bleken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Na wikken en wegen hebben wij gekozen voor Pure Energie geen spijt van oor Pure

Pure Energie doet wat het zegt probleemloze overstap.

  • Aanbevelen? Ja
10

probleemloos overstap

Overstappen zo als het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel prettig, vriendelijk en duidelijk. Blij dat we overgestapt zijn.

Bijzonder om met een van uw medewerkers contact te hebben gehad. De vriendelijke, duidelijke en behulpzame manier om ons even te helpen, vinden wij verrassend. Zijn heel blij met onze overstap. Persoonlijk geholpen te worden via telefoon , dat was extra! Ook het duidelijke overzicht van de eerste maand ziet er prima en duidelijk uit! Dus pluspunten!! Met vriendelijke groet, Jac Verhaag

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer tevreden

Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Per 1 april probleemloos overgestapt naar een jaarcontract zonder bijbetaling op teruglevering door mijn zonnepanelen wanneer het weer meezit. Ik krijg maandelijks een duidelijk overzicht, prettig want dan heb ik ook de tools om mijn jaarafrekening na te kunnen kijken. Ik ben niet voor de meest goedkope aanbieder gegaan, ik vond het kunnen afsluiten van tenminste een jaarcontract erg belangrijk. Net als het belang dat Pure Energie aan duurzaamheid hecht. Want dan wist ik een beetje waar ik aan toe was en dat is belangrijk voor mijn nacht- en gemoedsrust. Pure energie bood de zekerheid die ik zocht en ik ben tot nu toe zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos

Wat een ellende

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede snelle afhandeling bij de aanvraag. Verbruiksinzicht is prima.

Correcte afhandeling bij aanvraag. Goed verbruiksinzicht. Zeer korte ervaring.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.