Snel met overstappen

Tot nu toe verloopt alles soepel. We zijn pas over gestapt en kunnen dus verder nog niet veel beoordelen. De overstap verliep heel soepel.

Groen groener groenst

Ik ben 3 dagen klant van Pure-Energie, beetje vroeg om mijn beoordeling te schrijven, zou je denken, maar ik ben in 2018 ook klant geweest; een jaartje bij een andere provider en erg blij dat ik weer terug bij Pure-Energie ben. Overzichtelijke website, goede prijzen, ook voor teruglevering van de stroom van de zonnepanelen. En de groenste leverancier van Nederland volgens mij.

Duidelijke taal en daadkrachtige aanpak

Ik ben goed op de hoogte gebracht, in duidelijke taal en cijfers uitgelegd waar pure energie voor staat en hoe ze te werk gaan.

ik ben vriendelijk en correct geholpen

Ik had een fout gemaakt waardoor alleen mijn gas bij jullie was en niet mijn elektra, toen ik erover belde fijn geholpen en het is nu ok

Nu ook mijn vakantiewoning voorzien van pure energie. Super!

Flexibel in de afstemming over de overgangsdatum. Verder niets gemerkt van de overgang naar Pure Energie. Precies zoals het hoort!

Binnen een week overgestapt. Geweldig!!!

1 telefoontje, 2 mailtjes, een brief in de bus. En overgestapt in minder dan een week. Geweldig toch

Alles ok

Aanvragen en overstappen leverde geen problemen op. Wel wat kleine onduidelijkheden. Digitaal zitten er wat foutjes in de ervaring. Email layouts, meterstanden link waar ik maar 1 teller kan invoeren zodat ik moest zoeken naar een andere formulier waar wel 2 tellers in kunnen. Dat soort dingen.

het opstarten van het contract ging heel goed en behulpzaam personeel.

ik ben heel goed geholpen om bij u klant te mogen worden. en u bedrijf heeft ook heel goed geholpen met Enexisop dit moment ben ik heel tevreden als het in de toekomst ook positief blijft dan zal niet meer over hoeven stappen.

goede service

Duidelijke, snelle, probleemloze overstap . Alles wordt geregeld!

Overstap ging super goed en zeker een aanrader

Zowel bij de aanvraag als de verder gang van zaken geen enkel probleem ondervonden

net

Prima verlopen

Prima verlopen overstap

Contact en overstappen was positief

Voor de ervaring is het nog te vroeg maar ik hoor alleen maar positieve reacties over pure Energie en dat wat ze beloven waar wordt gemaakt en geen van die valse beloftes wat ze bij essent en eneco beloven dus dat is de reden dat ik ben overgestapt

Behulpzaam in de overgang, aardige mensen en scherpe tarieven

De overstap ging soepel en de communicatie voorafgaand was helder en goed. Medewerkers zijn behulpzaam en staan je goed te woord. Ze hadden 5 sterren van ons gekregen als de klantenservice later dan 17.00 en/of in het weekend telefonisch bereikbaar zouden zijn.

Goede en snelle service

De verschillende medewerkers van de klantenservice reageren snel en goed bij het afsluiten van een nieuw contract.

Probleemloze overstap!

Probleemloze overstap!

Geen gedoe

Alles gegaan zoals gezegd. Nog geen rekening gezien, dus nog wel de vraag of het goed gaat qua meterstanden, maar ik verwacht geen problemen.

Onbekend

Ik kan nog niet iets over de ervaring schrijven, omdat ik pas klant bent

super relaxd

makkelijk snel duidelijk ben erg tevreden

Makkelijke snelle overstap

Klantenservice is vriendelijk en duidelijk. Overstap was simpel en kostte vrij weinig tijd. Levering kon snel. Hopelijk blijft alles zo soepel na de overstap

Vriendelijk en meewerkend en adviserend.

Ik heb niets gemerkt van een overgang van Essent naar Pure Energie. Alles is naar tevredenheid geregeld.

Uitstekende ervaring door vriendelijk en professionele medewerkers.

Zie bovenstaande tekst ;-)

Alles goed geregeld, vriendelijk personeel.

Goede service na overleg dat we voor doorgeven meterstanden met vakantie waren. Netjes opgelost.

Prima aanbod, heldere afspraken en overstap en ook belangrijk, wat we willen:groene stroom.

Goede informatie, heldere afspraken. Ook de nieuwsbrief is prettig en zet ons weer aan het denken over bijvoorbeeld de aanschaf van zonnepanelen. Nooit bij stilgestaan dat we dit ook kunnen gebruiken voor een later aan te schaffen elektrische auto...

Alles direct en snel geregeld.

alles online geregeld. Documenten werden netjes thuis afgeleverd en had er verder geen omkijken naar.

Over Pure-energie

We zijn een energiebedrijf met een missie: de Nederlandse energiemarkt verduurzamen. Dat doen we door windmolens en zonnepanelen te bouwen in Nederland. We maken schone energie, lokaal opgewekt en wij verkopen niet meer dan we opwekken. Jij kiest je eigen energiebron dus je weet altijd waar jouw stroom vandaan komt. En als klant help je om onze missie waar te maken. Wij investeren 90% van onze winst in nieuwe duurzame energieprojecten in Nederland. De overige 10% gaat via het Pure Energie Fonds naar duurzame initiatieven in heel Nederland. Duizenden Nederlanders gingen je al voor. Doe je mee?