9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Door het feit dat wij als VvE zeer recentelijk een contract zijn aangegaan met A.S, lifttechniek is beoordeling nog prematuur. Doch echter in de opstart fase liep alles gesmeerd en de gemaakte afspraken werden goed opgevolgd.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Niets voor niets een van onze Co-makers!
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Modernisering
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Monteur was alleen vergeten de lift te resetten waardoor de lift niet meer deed. Via de telefoon opgelost.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind het bedrijf een goed functionerend bedrijf, houd zich zeer goed aan de afspraken, en levert perfect werk. mede door de in mijn ogen bekwame Pascal.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Reparaties
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na een melding bij storing wordt de telefoon meteen opgepakt en wordt een monteur direct gestuurd. Een nadeel heeft het systeem wel en dat is dat het object de Callenburght in Oost-Brabant ligt en de reistijd van de monteur ongeveer 1 uur duurt. Vooral in de winter is dit een probleem als je b.v. even de brievenbus wil gaan legen en de lift valt uit. Vaak heb je dan geen jas aan. Dan duurt 1 uur lang bij deze koude.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij (VvE Residence Lambertus) doen nu ruim 6 jaar zaken met AS lift. Zij namen het onderhoud over van Otis en dat scheelde ons 50% minder in de onderhoudkosten. In 2013 heeft AS ,lift een nieuwe frequentie geregelde besturing geplaatst. Deze werkt perfect.\, geen schokken meer op de stopplaatsen. Het stroomverbruik werd met ruim 40 % gereduceerd. Wij kunnen het iedereen aanbevelen en U mag het ook komen inzien bij ons. Jo Eyck 045 5311236
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Modernisering
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vakkundige monteurs, Afspraken stipt uitgevoerd. Prettig dat de onderhouds beurten met een jaaroverzicht worden aangekondigt.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige samenwerking Korte lijnen Goede monteurs Liften vakkundig gemoderniseerd
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als VvE-beheerder heb ik inmiddels verschillende VvE's die overgestapt zijn naar A.S. Lifttechniek. Tot op heden wordt zonder uitzondering de uitstekende communicatie genoemd. Daarbij zijn de prijzen voor onderhoud zeer concurrerend en acceptabel opgebouwd. Groot onderhoud hebben we nog niet veel ervaring mee, maar we hebben er vertrouwen in dat ook hier op een integere manier mee omgegaan wordt.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

- Goed en gedegen bedrijf die meedenken met de klant. - Advisering bij modernisering heeft ook zijn hoge verwachtingen waar gemaakt
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Steeds oor voor opmerkingen
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het door mij ingevulde oordeel spreekt voor zich
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Afspraak = afspraak Kortom: goed
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijke aandacht
  • Vakkundigheid
  • Ervaring met: Onderhoud

Filter op taal