prima geholpen

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Netjes, goed behandeld en geholpen!

Bij Leeseman in Uithoorn ben ik netjes en goed behandeld door Camilla. Tijdens de behandeling een ontspannen sfeer. De behandeling ging precies volgens het afgesproken plan. Dik tevreden en echt een tand prothetische praktijk om aan te bevelen!

Perfecte organisatie

Wat mij het meest opviel is dat als je eenmaal een afspraak hebt deze reeks van afspraken op de minuut worden afgehandeld. Daarnaast is kennis en kunde van deze organisatie alom aanwezig. waardoor je het gevoel hebt dat je als klant goed behandeld wordt. Ook de nabehandeling wordt in goed overleg afgesproken. Kortom een perfecte organisatie

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

ben zeer blij met mijn nieuwe prothese "Top"

Een tevreden klant, ben op een fijne manier geholpen vakkundige mensen, goede afspraken volgens duidelijk stappenplan. Prothese zit als gegoten, zonder knellende pijntjes, nogmaals dank.

Heel goed.

Vanaf de eerste tot de laatste afspraak in een woord GOED.

geweldig!

veel aandacht en advies en heel vriendelijk!

bij mijn eigen tandarts kon ik pas eind februari terecht en bij jullie binnen een week vriendelijke mensen goed geholpen zou het iedereen aanraden om naar jullie toe tegaan dikke pluim vriendelijke groeten van Netty v/d Graaf

Keurig en goed geholpen echt een aanrader

Snel geholpen en op tijd en vriendelijk

Ontzettend goed geholpen. Je kunt al je eventuele wensen kenbaar maken . Erg vriendelijk en enthousiaste mensen . Een echte aanrader alles in 1keer goed. Fantastisch chapeau!

Klantvriendelijk

Eerste gebitsprothese is vakkundig aangemeten en de begeleiding is uitstekend. Goede begeleiding en luisterend oor bij eventuele problemen. Zeer klantvriendelijk.

Het cijfer dat ik geef is een 9

Door de corona pandemie de afspraak een keer verzet. Daarna alles keurig op afspraak. Vriendelijk en heel Vakkundig; er wordt aandacht aan je besteed.

Zeer goede behandeling

1. Vriendelijk personeel. 2. Deskundig personeel. 3. Hele goede nazorg. 4. Zeer goede service.

Goed luisterend en zeer vriendelijk geduldig geholpen.

Begin 2019 kwam ik voor een onder en boven plaatje voor al mijn kiezen. Ik had een paar specifieke wensen en die zijn helemaal naar mijn zin ingewilligd. En ik kreeg een gebit dat beter gelukt was dan de 3 vorige gebitten. Maar helaas kwam er iedere 6 weken weer een scheurtje in de plaatjes en moest dat gerepareerd. De reparaties zijn altijd vriendelijk en snel gedaan. Na een jaar heeft Mr Leeseman mij aangboden om nog een keer helemaal overnieuw een gebit voor mij te maken van een extra sterk materiaal met boven en onder een metaalversteviging stripje erin.Het gebit ziet er prachtig uit en lijkt ook goed, alleen ging ik vlak daarna 2 weken op vakantie en heb nu griepverschijnselen waardoor ik het nu niet sociaal vind om de paar plekjes die nog wat pijn veroorzaken te laten weg slijpen. Maar ik heb er alle vertouwen in dat dit goed komt.

Geen lange wachttijden met afspraak en heel vriendelijk en leuk binnenkomen en behandeling was prettig :-)

Bijzonder goede ervaring.

Behandeling verloopt soepel en vlekkeloos. Mevrouw Leeseman is een van de beste Tandprotheticus van Nederland. Grote complimenten voor haar. Zeker aanrader.

Eerlijk en alles loopt zoals afgesproken is.

Ik heb vanaf de eerste behandeling tot de laatste behandeling, het prima ervaren, wat het is om een nieuw kunstgebit te nemen. Ik heb het gebit nu een maand en het zit vanaf de eerste dag perfect. Alleen maar lof over Leeseman, een aanrader als je een ander/nieuw gebit wil. Top.... Erik

Geweldig geholpen

Er word Uitgebreid de tijd genomen om een mooi en goede prothese te maken.

Bij mondzorg Middenmeer implantaten laten zetten in ondergebit. Helaas tot 4x toe één implantaat eruit, maar verzekerd dat het goed zou komen. Daarna bij Rik van de Linden in Schagen het gebit geplaatst naar volle tevredenheid.

Prima service en deskundig personeel.

Prima behandeling.

Uitstekende, zeer deskundige, klantvriendelijke behandeling: een 10!!! Vakmensen, gehele team!.

Ondanks mijn angst voor tandartsen heb ik toch de allergrootste waardering voor de heer Leeseman en zijn gehele Team, inclusief ook implantaat specialist Rene die later bij het team is gekomen. Vier zaken wil ik noemen: deskundigheid, efficientie, klantvriendelijkheid en vooral ook het geduld dat zij konden opbrengen met mijn zeer vele bezoeken. Ook ten aanzien van de verzekeringskant, niets anders dan lof. Echt TOP, vakmensen en ik kan Leeseman Tandprothetische Praktijk Uithoorn dan ook sterk aanbevelen, cijfer 10!!!

Uiterst tevreden,

Mijn dank aan Leonie voor de fijne en goede behandeling. Perfect passend gebit, zonder ongemakken.

Afspraken op tijd , goed personeel

Alles was volgens afspraak en het eindresultaat van de prothese is erg mooi en zit prima. Bedankt Leonie.

Vakmanschap is meesterschap

Tja het zal moeilijk worden een puntje van kritiek te vinden bij Praktijk Leeseman. Superaardige mensen waar je volledig op je gemak bent en nooit te beroerd zijn om je iets uit te leggen. Afspraken zijn stipt, en hun vakmanschap zie je terug in alles wat ze doen. Kortom als U nog op zoek bent en twijfelt, dit is echt een fantastisch adres!

Mijn ervaring is prima. Ik ga nooit naar een ander.

• Persoonlijke aandacht
  • Afspraken nakomen
  • Vestiging: Uithoorn

Ik heb heel goede ervaringen en ik kom hier al jaren.

• Persoonlijke aandacht
  • Afspraken nakomen