Ik kan niet anders dan positief zijn over Henny. Een gezellige vent die een super feest kan bouwen. Het feit dat ik bijna 8 jaar na dato hier nog een recensie over schrijf zegt genoeg!

• Service en communicatie rondom feest

Voldeed geheel aan de verwachtingen!

• Service en communicatie rondom feest

Alle feesten waar wij waren en deze dj stond was het echt feest.

• Service en communicatie rondom feest

Was een heerlijke gezellig muziek avond! Voor ieder wat wils!!

• Service en communicatie rondom feest

Henny Ook dankzij jouw is het een topfeest geworden.bedankt.

• Service en communicatie rondom feest

Wij kunnen terug kijken op een zeer geslaagd feest, mede mogelijk door de de muziek. De reacties van zowel de gasten als van ons is erg , gezellige, leuke en passende muziek. Te weinig tijd om al de favoriete nummers en verzoekjes te laten horen, dus zeker voor herhaling vatbaar . Een zeer positief punt op deze avond was zeker wel dat iedereen die niet wilde of kon dansen toch gezellig kon blijven praten. Met één woord fantastisch .

• Service en communicatie rondom feest

De contacten voor- en achteraf met Henny verliepen uitstekend. Henny heeft van onze 25 jarige bruiloft een ware happening gemaakt waarbij we ook samen met DJ Spiegelbol zijn terug gegaan naar de heerlijke Eighties. Henny speelde goed in op de gasten en ook de nodige verzoekjes werden natuurlijk gedraaid. Het was voor ons een avond om nooit meer te vergeten. Henny is de gastheer, dj, entertainer, presentator om met of zonder zijn drive-in show van ieder feest of gebeurtenis een happening te maken.

• Service en communicatie rondom feest

Een geweldige DJ die weet wat er nodig is voor een feestje.

• Service en communicatie rondom feest

Het was eerst even zoeken naar de juiste muziek, maar dat was ook mijn eigen fout. Gelukkig heb ik familie die wist wat gezellige muziek is voor ons feest dus is dat heel goed opgepakt door de Henny. Het was een topfeest.

Geweldige avond gehad....

• Service en communicatie rondom feest

De DJ heeft niet voor niets een jarenlange en diverse malen bekroonde shows verzorgd. En ondanks dat hij uit de regio Delft komt. Draait hij tot voorbij Zwolle en Eindhoven. En alles in stijl en redelijk geprijsd. Klasse Hennie

• Service en communicatie rondom feest

Henny weet overal een feest van te maken, afspraken komt hij altijd na en past ook zijn eigen outfit aan op het thema van het feest. Bij ons op de vereniging komt alleen Henny nog maar als we wat te vieren hebben.

• Service en communicatie rondom feest

Henny verzorgt zeer gezellige avonden. Het vooraf maken van de afspraken verloopt prima.

• Service en communicatie rondom feest

Hij weet de juiste snaar te raken, om zo een goede sfeer te creëren. Fijn persoon en goede dj!

• Service en communicatie rondom feest

Ik heb mijn verjaardag gevierd met DJ Henny de Keijzer en zijn drive-in show. Het was een superfeest met de juiste sfeer en de juiste muziek, precies zoals ik persoonlijk met Henny besproken had. Hij is echt een klasse dj die aanvoelt hoe je een goed feest kan maken. Binnenkort is mijn vrouw jarig en dan zal ik hem zeker benaderen. Midnight Star is een echte aanrader, voor jongeren en oudere jongeren. Klasse!!

• Service en communicatie rondom feest

Mijn bruiloft en 12,5 jarig bruiloft zijn mede dankzij midnight star beide een onvergetelijk feest geweest.

• Service en communicatie rondom feest

Ik ken Henny en Midnight Star al heel lang. Top dat hij die vele jaren iets unieks doet op welk feest dan ook. Ook ons trouwen toen was een groot feest. Een entertainer en een mens die weet wat een feesten en muziek inhoud. Altijd boeken !!!!

• Service en communicatie rondom feest

Midnight Star heeft op ons trouwfeest gedraaid, Het is een top feest geworden om nooit meer te vergeten.

• Service en communicatie rondom feest

DJ Henny de Keijzer heeft op onze bruiloft gedraaid. Dit was een schitterend en swingend huwelijksfeest om nooit meer te vergeten. Al onze gasten hadden alleen maar lovende woorden voor deze drive-in show. Wij zullen hem natuurlijk aanbevelen aan een ieder die op zoek is naar de juiste dj, de juiste drive-in show met de juiste swingende muzikale invulling. Henny bedankt voor ons geweldige huwelijksfeest!!! :-)

• Service en communicatie rondom feest

Prima feest geweest en goede afspraken met elkaar gemaakt.

• Service en communicatie rondom feest

Henny heeft op onze bruiloft gedraaid. Je mag al je wensen doorgeven en een top 10. Alle nummers van de top 10 worden ook echt gedraaid. De dansvloer is niet leeg geweest. Als het wat rustiger op de dansvloer werd, voelde Henny dit goed aan en draaide bepaalde nummers waardoor iedereen weer de dansvloer op ging. Was echt een knalfeest!!