Het enige wat ik mis is een (trap)lift in het gebouw

• Persoonlijk advies N.v.t.

Alles is zeer prettig verlopen, ook het gesprek tijdens ondertekening. Enige verbeterpunt is de klant iets te drinken aan te bieden. Zit zelf in de sales, maar wellicht verder verdiepen in de klant en kijken waar je hen verder mee van dienst kan zijn: Testament, enz.

• Persoonlijk advies

Op de dag van tekenen van de hypotheekakte en akte van levering werden we heel gastvrij ontvangen totdat de notaris kwam. Wat een leuke vrouw en ook goede uitleg over wat je precies tekent. Je weet waarvoor je komt maar toch werd er meer informatie gegeven. Het voelde persoonlijk en oprecht en geen lopende band notaris wat je misschien zou verwachten bij een lage prijs. Ook het voortraject heb ik als positief ervaren. Via email werd ik goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ik zou weer voor Raak Notarissen kiezen en ze zeker aanbevelen.

• Persoonlijk advies

Wij werden vriendelijk ontvangen. Alles werd duidelijk uitgelegd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Paar kleine foutjes, de heer staat er in de mail terwijl het mevrouw moet zijn.

Direct en zakelijk

• Persoonlijk advies N.v.t.

Keurig ontvangen en alles duidelijk en helder. Toch mis ik een kopje koffie. Ook al is alles goedkoper, dat zou er toch vanaf moeten kunnen?

• Persoonlijk advies

Ik ben heel goed geholpen.

Vriendelijk en snel geholpen

• Persoonlijk advies

Geen kopje koffie en niet de communicatie die je verwacht bij een notaris, maar in verhouding met de prijs prima. De kwaliteit van de notaris zelf is uitstekend en daar ging het ons ook om. Wij zijn erg tevreden.

• Persoonlijk advies

Bij verkoop van mijn huis zeer vriendelijk geholpen,echt wel een aanrader dit kantoor!

• Persoonlijk advies

Goede en persoonlijke benadering. Heel klantvriendelijk.

• Persoonlijk advies

Ik heb er verder niks aan toe te voegen, alles is gewoon goed verlopen en ik ben 100% tevreden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jammer dat wij verkeerd zijn geïnformeerd over de definitieve aflosnota. Dit heeft ons 2 weken vertraging gegeven.

2 sterren: slechter dan verwacht

Mijn ervaring is dat Raak notarissen in hun communicatie in elke vorm erg nors ,stug en defensief overkomen. Op een simpele vraag voor aparte afspraken word niet ingegaan zo krijg je gewoon 1 afspraak. Gerechtelijke uitspraken wordt niets mee gedaan Raak notarissen houd stug vol aan eigen werkwijze met en een gerechtelijke uitspraak veranderd hier niets aan. Zij doen het zo als zij willen. Tijdens de beslissing van verdeling overwaarde waren kopers hierbij aanwezig dit vind ik zeer ongepast en erg onprofecioneel dit soort zaken zijn privé zo dient hier ook naar gehandeld te worden.

Prima geregeld

• Persoonlijk advies N.v.t.

Hele prettige ervaring, alles verliep soepel. Echt een aanrader, gezien de lage tarieven.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Door een fout van de notaris heeft de overdracht van ons huis later plaatsgevonden. Geen flexibiliteit vanuit jullie om er toch voor te zorgen dat de overdracht op 1 maart kon plaatsvinden. Wij allemaal (koper en verkoper) moesten ons naar jullie schikken. Advies voortaan alle koopaktes goed doornemen op overdracht datum en op tijd inplannen in jullie agenda. De latere overdracht betekende ook extra kosten voor ons.

• Deskundigheid N.v.t.

helemaal goed geregeld!

• Persoonlijk advies

Tijdens de overdracht een zeer attente en vriendelijke notaris gehad. Wat betreft de eigendomsakte enzv. Heeft ons financieel adviseur er een fijne samenwerking uit weten te halen.

• Persoonlijk advies

Het ging allemaal erg vlot, ook omdat wij geen persoonlijk advies en deskundigheid nodig hadden. Erg prettig kantoor.

• Deskundigheid N.v.t.

prima, snel

Hulweg 2

2291 BX Wateringen

Over Raak Notarissen

Bij ons regel jij jouw zaken eenvoudig online. Onze diensten zijn goedkoop, omdat wij jou standaard akten bieden. Als digitaal kantoor zijn we hét notariskantoor voor heel Nederland. Voor iedereen die voor gemak kiest, voor veiligheid en vooral voor betrouwbaarheid. Want van een online notaris mag je als klant nog steeds 100% betrouwbaarheid verwachten. Gekoppeld aan 100% efficiency.