goede service

perfect

Prima geregeld en duidelijke uitleg

Goede begeleiding met alle gegevens.

Prima service en niet te duur.

Jammer dat de wachttijd zo lang is. Verder ging alles snel en netjes en niet zo eng formeel. Halve ster minder is de info van te voren over parkeer gelegenheid.

Goede service, erg populair

Door de populariteit van Raak Notarissen hebben ze een enorme werkdruk. Advies om proactief in de communicatie te zijn en de planning. Service en handeling is professioneel.

deze mensen hebben kennis van zaken goede service en vriendelijk personeel

deze mensen hebben kennis van zaken goede service en vriendelijk personeel

Goede uitleg en een goed gevoel

Het gaf ons een goed, ontspannen gevoel, en het werd duidelijk uitgelegd. Lekker gewoon.. Bedankt .. Ed en Monique

Duidelijk, snel en relaxt

Raak werkt snel. De documenten krijg je netjes bijtijds per mail toegestuurd. De prijs is zeer goed t.o.v. andere notarissen. Geen fratsen

Vriendelijke mensen, voelden ons zeer welkom. Gezellige notaris.

Bijzonder netjes geholpen.

Nette ontvangst. Vriendelijke geholpen met duidelijke uitleg waar nodig is

Plezierig en proffesioneel

Snelle en goede afwikkeling

Professioneel & helder in communicatie

Raak Notarissen heeft ons goed geholpen met de hypotheek- en leveringsakte van ons nieuwe huis. De ontvangst was prima, alles is goed uitgelegd en er was ruimte voor eventuele vragen. Al met al zijn we prima geholpen en was het een positieve ervaring.

Zeer goede service, vriendelijk en gemoedelijk.

In 1 woord fantastische service. Prima uitleg, zeer vriendelijk en gemoedelijk. Een prima ervaring met dit notariskantoor.

Slecht

Ik had een spaarpolid en die moest verrekend worden met de schuld. Ik had oude bank gebeld en hoorde ik dat de notaris hoef alleen dat moest aanvinken met het eind nota. Toen ik notaris belde hoorde ik € 180,-- moest ik extra betalen voor de extra kosten. Toen ik vroeg wat zijn dat " extra kosten" kon zij mij niet vertellen wat het was. Ik heb het zelf geregeld en hierdoor € 180,-- bespaard. Ik vind dat heel erg vervelend. Ik had mijn oude bank belde vonden zij dat schandalig ik hoorde dat de notaris moest alleen dat aanvinken op de eind nota

Dank u voor uw reactie. Jammer dat u gisteren niets heeft gezegd tijdens passeren dan had ik u kunnen uitleggen en laten zien dat het meer dan een vinkje plaatsen is. Verder rekenen wij lage tarieven voor gestandaardiseerde werkzaamheden. Werkzaamheden die niet gestandaardiseerd zijn kosten extra. Vergelijk het met een apk keuring die weinig kost maar als u een reparatie wenst moet u extra betalen. Op onze site staan juist alle extra kosten vermeld om verkeerde verwachtingen te voorkomen. Was de verdere afwikkeling dan zo slecht, de dienstverlening slecht en uw akte vol met fouten dat u ons daarom een 1 geeft? Dat past niet in het beeld dat ik heb van de gang van zaken. Graag zou ik met u daarover in contact komen.

Goed en je voelt je er welkom

Vriendelijke personeel, snel geholpen

Ik heb het als goed ervaren, het duurde maar 10 minuten en erg duidelijke uitleg.

Heerlijke koffie. Vriendelijk personeel. Goed geregeld

Goed geregeld

Alles werd duidelijk uitgelegd. En kon vrijblijvend vragen stellen die ook werden voorzien van een een goed onderbouwd antwoord.

Ideaal dat je veel online kunt regelen/invullen. Leuke mensen.

Zaken via internet is van deze tijd, Raak heeft daar heel mooi op ingespeeld. Toch is het menselijk aspect nog steeds aanwezig. Kom je ergens niet uit en/of heb je vragen dan word je netjes en vakkundig te woord gestaan door een jong team. Bij het tekenen van de akte zijn we ontvangen door een zeer vriendelijke notaris die zich helemaal inleefde in de situatie. Ondanks het feit dat ik onverwachts in een rolstoel kwam is dit prima en professioneel opgelost door mij in een nette kamer te ontvangen op de begane grond. Kortom een goede ervaring en een leuk professioneel team.

Keurig ontvangen en geholpen

Prima geholpen netjes volgens afspraak.

Goede service goed contact met de mensen

vriendelijk geholpen

zeer tevreden

Ik kreeg wat ik verwachten en wenste

Ik zou niet weten wat er nog beter kan.

Goede service voor een goede prijs

Ik vond het proces erg goed gaan, de contacten die via mail liepen vond ik prettig en ondanks dat er toch een bijzondere constructie liep met de hypotheekverstrekker hield dat de notaris niet tegen om dit dossier met mij te doen. Dit alles voor de laagste prijs die ik kon vinden. Keurig!

alles duidelijk,kort en bondig besproken

Zeer vriendelijk.

Prima service tegen een goede prijs

Raak Notarissen heeft de overdracht van de door mij gekochte garage efficient verzorgd. Ik zou een volgende keer weer een transactie door ze laten uitvoeren.

Over Raak Notarissen

Bij ons regel jij jouw zaken eenvoudig online. Onze diensten zijn goedkoop, omdat wij jou standaard akten bieden. Als digitaal kantoor zijn we hét notariskantoor voor heel Nederland. Voor iedereen die voor gemak kiest, voor veiligheid en vooral voor betrouwbaarheid. Want van een online notaris mag je als klant nog steeds 100% betrouwbaarheid verwachten. Gekoppeld aan 100% efficiency.