Snel, correct, vriendelijk

Prettige dienstverlening, duidelijke communicatie, snelle response.

Matig

Op zeer laatste moment ben ik op Deloitte gesteld dat ik 4500€ moest betalen anders ging niets door. Ik moest plotsklaps van alles regelen om dat voor elkaar te krijgen. Ik eenmaal bij de notaris was die man zo gemaakt aardig en deed een poging om iets uit leggen wat hij eigenlijk niet kon uitleggen. Ik vroeg bij de mijlpaal in mijn leven of hij een foto wilde maken en daar deed hij moeilijk over want de tijd. Niet klantgericht of vriendelijk. Was zeer ongemakkelijke gesprek .

Overall nice experience.

Overall had a nice experience throughout the process. Communication can be better if I had get acknowledgement emails whenever I send somethings like documents, payments etc.

• Would you recommend us? Yes

alle afspraken 200% correct als afgesproken

u

Professionele houding

Kwalitatieve diensten

We zijn vriendelijk en goed geholpen.

Op alle vragen een snelle terugkoppeling gekregen en het was een vriendelijke en kordate overdracht.

Heldere communicatie en uitstekende dienstverlening

Voor de aankoop van mijn nieuwe huis, heb ik gebruik gemaakt van Raak notarissen. De communicatie verliep per mail en was helder. De ontvangst op het kantoor was vriendelijk en het transport van mijn nieuwe huis verliep probleemloos.

ik moet zelf achter een deel van mijn geld aan.

ik moet zelf achter een deel van mijn geld aan.

Goed geregeld

Onprofessioneel

De documenten die ons tevoren waren toegestuurd waren niet correct. De aflossingsvrije hypotheek en de overbruggingshypotheek moesten samen worden afgelost hetgeen niet de bedoeling was. Gelukkig is door het ingrijpen van onze hypotheek adviseur dit voorkomen. Op kantoor werden we opgehaald door ene Joep. Achternaam en functie bleef ons onbekend. De kosten van het doorhalen van de overbruggingshypotheek en een oude hypotheek uit 1984 (de laatste was ons niet bekend en wij werden daar ook niet van te voren op de hoogte van gesteld ) à € 347,10 is niet gespecificeerd. Wij raden het notaris kantoor Raak dan ook de naam te veranderen in Mis

Beste Ed, Graag wil ik een en ander toch even nader toelichten naar aanleiding van uw review. Wij hebben u geen incorrecte documenten toegestuurd. Uw bank heeft een onjuiste aflosnota opgesteld aan de hand van een fout in hun administratieve systeem (Stater). Er bleek een fout in de website te zitten waar wij de aflosnota opvragen. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Zodra duidelijk was dat de aflosnota niet gedeeltelijk maar geheel was opgemaakt, hebben wij onmiddellijk contact opgenomen met deze bank om ervoor te zorgen dat de juiste (gedeeltelijke) aflosnota zou worden opgesteld en aan ons gestuurd zou worden. Deze is tijdig binnengekomen dankzij de inspanning van mijn collega’s Esther en Demi. Verder heeft mijn collega Demi u duidelijk schriftelijk uitgelegd dat er twee hypotheken geroyeerd dienden te worden, omdat u naast uw overbruggingshypotheek nog een reeds afgeloste hypothecaire inschrijving bleek te hebben die nog niet uit het kadaster was gehaald. Deze inschrijving blijft dan gewoon bestaan en moet nog worden doorgehaald in het Kadaster door middel van een door ons op te maken volmacht en royementsakte. Al onze kosten met betrekking tot doorhalingen van hypotheken en dergelijke staan duidelijk gespecificeerd op onze website. Joep (mr. Çagatay Eyüp Ertem) is waarnemend kandidaat-notaris voor mr P.H. Bols. Ten tijde van het versturen van het concept van de akte van levering was helaas nog niet bekend wie de waarneming voor deze notaris zou krijgen. Bedankt voor uw creativiteit in het vinden van een passende nieuwe naam voor ons kantoor, maar RAAK past beter bij ons. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Wendy Hazelzet Notarieel jurist/ teammanager

Keer op keer weer goed geholpen!

Dit is mijn 3e keer bij Raak Notarissen. Ik wordt er elke keer weer goed geholpen. Ze zijn dan ook erg vriendelijk.

Duidelijk, kort en zakelijk.

Duidelijke uitleg en op een prettige manier korte en zakelijke afhandeling.

Gewoon goed!

Ze doen hun werk heel nauwkeurig. Het voelt binnen heel fijn en niet zo 'truttig en stijf' zoals bij andere notarissen. Daarom GEWOON goed!

Uitstekend afgewikkeld

Zeer professioneel geholpen.

Alles was goed en tijdig geregeld!

Alles was goed en tijdig geregeld!

Zeer vriendelijk en duidelijk

Mn ervaring is super Een vriendelijke notaris Duidelijke uitleg Een aanrader

Professioneel en duidelijk

Snel en goed geholpen, duidelijke uitleg en voor een redelijke prijs.

Fijn contact!

Fijne communicatie en dachten goed mee in oplossingen!

Goede service. Eenvoudig online te regelen

Communicatie verloopt soepel. Prijs kwaliteit verhouding is zeer hoog.

Prima kantoor met goede tarieven

Goed bereikbaar per e-mail. Direct duidelijk antwoord op vragen, laten tijdig weten welke stukken ze nog nodig hebben. Vriendelijke medewerkers.

Helemaal goed

Heel vriendelijk geholpen !!!

Duidelijk en vriendelijk

De procedure is duidelijk en snel. Medewerkers zijn heel aardig en behulpzam

Zeer professioneel

Ze denken goed mee en zijn zeer klantgericht. Goede advisering!

Uitermate tevreden, nemen alle tijd voor je

Wij hadden (behoorlijk) wat problemen bij de koop van ons huis en werden met raad en daad bijgestaan door de zeer professionele begeleiding van Raak Notarissen Niets was te veel..... Uiteindelijk drie dagen en heel wat telefoontjes (tijd) vanuit Raak Notarissen later hebben we uiteindelijk kunnen tekenen De notaris stelde zelfs haar weekendje weg uit om alles voor ons voor het weekend te regelen. Wij zouden graag een zesde ster willen toevoegen voor betrokkenheid en oplossend meedenken Wij komen hier zeker terug om onze testamenten te regelen

Fijne begeleiding, snelle service, duidelijke uitleg

Over Raak Notarissen

Nieuwe tijden geven nieuwe mogelijkheden. Samenwerken als het mogelijk is. Elkaar vertrouwen geven. De dingen niet moeilijker maken als dat niet nodig is. Dit zijn de uitgangspunten van Raak Notarissen. Raak Notarissen zorgt ervoor dat aktes die eenvoudig zijn, op jouw moment online opgesteld kunnen worden. Met behulp van de nieuwste technieken en inzichten komen we tot een efficiënte samenwerking. Dat zie je terug in de scherpe all-in prijs!