Geweldige mensen ze nemen alle tijd voor je, hier ben je echt nog klant.

We hebben hier een grafmonument laten maken waar ik zelf aan wilde mozaïeken. Ze hebben samen met ons gekeken hoe dat het mooiste zou worden, zelfs goede lijm daarvoor naar me opgestuurd en ze zijn naar het kerkhof gekomen om samen met mij te kijken hoe ik het graag wilde hebben. We zijn echt heel blij met het eind resultaat en raden daarom Natuurlijk Graniet graag bij iedereen aan. Echt een geweldig bedrijf, waar de klant nog koning is.

Meedenkend klantvriendelijk

Ik.zocht een steen voor op het graf van mijn overleden man...we zijn samen tot een prachtig monument gekomen ik ben erg blij dat ik natuurlijk graniet heb gevonden

• Ervaring met: Grafwerk

• Ervaring met: Vensterbanken

Snelle levering! Jammer genoeg weinig voorbeelden!

• Ervaring met: Vensterbanken

Natuurlijk Graniet heeft op locatie de inbouwmaten voor een nieuwe inductiekookplaat vergroot. Duidelijke informatie vooraf; snel geholpen en vakwerk!

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Aanrechtbladen