Vriendelijk, deskundig en snel geholpen!

Deze week kwam SPM ons helpen met twee wespennesten in de tuin. Ik belde op vrijdagmiddag en op dinsdagochtend werd het probleem al vakkundig opgelost door dezelfde vriendelijke medewerker die twee jaar eerder ook bij ons was geweest. Hij legde precies uit wat hij ging doen en beantwoordde geduldig al onze vragen. SPM geeft zelfs kosteloze garantie voor nazorg als er nog wespen actief blijven, maar dat is wederom niet nodig gebleken.

Positief

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, kwamen keurig op de afgesproken tijd.

• Soort ongedierte Wespen

Adequaat gehandeld door een vriendelijke vakman

Vriendelijke man die op een vakkundige wijze ons van een wespennest heeft afgeholpen

Prima en snel

Na mijn telefoontje had ik twee dagen later al een afspraak. Het was snel voor elkaar en het was een vriendelijke meneer.

• Soort ongedierte Wespen

Snel en goede service en meteen goed

• Soort ongedierte Wespen

Het uitgevoerde werk heeft tot het gewenste resultaat geleid

Het was een fluitje van een cent om de wespen te bestrijden

• Soort ongedierte Wespen

Ik werd de ochtend van de afspraak keurig gebeld hoe laat hij bij mij zou zijn. Prettig persoon gaf duidelijke uitleg en nam de tijd.

Snel en effectief

wespennest verwijderd. Denken mee in afspraak.

• Soort ongedierte Wespen

Ze doen wat ze moeten doen

Zondag gebeld, waren gewoon bereikbaar en afspraak was snel gemaakt. Wespennest naar tevredenheid verwijderd.

Vriendelijk , snelle service

Super behulpzaam ,informatief en eerlijk

Nick is heel behulpzaam en heeft veel leerzame informatie verstrekt. Gelijk bij het eerste contact aangegeven dat Het verhelpen van de overlast van de houtmieren langere tijd nodig zal hebben. In de toekomst zal ik hem zeker weer bellen als het nodig is.

• Resultaat
  • Soort ongedierte N.v.t.

Wespennest binnen een uur ontruimd

Superservice! De wespen waren snel opgeruimd. Aanrader!

• Soort ongedierte Wespen

Snelle reactie en vriendelijke man die langs kwam

Snel, vriendelijk. Komen afspraken na.

• Soort ongedierte Wespen

Buitengewoon blij met snelle service

Doen wat ze beloven

• Soort ongedierte Wespen

Vlot gekomen, perfect afgewerkt.

Hoornaarsnest in spouw ontdekt net boven de achterdeur, volgende dag konden ze komen en na een korte behandeling was probleem opgelost.

• Soort ongedierte Wespen

Vlotte en kundige service.

Afspraak maken was vlot geregeld. De ongediertebestrijder was keurig op tijd en legde goed uit waarom hij op deze manier het wespennest bestreed.

Goede en snelle service

Dezelfde dag al langs gekomen. Top. En Nick was erg duidelijk. Heel fijn Wespen zijn nog niet allemaal weg dus nog afwachten

• Resultaat N.v.t.

Snel en professioneel

Goede snelle professionele afhandeling

Super!!!

Super tevreden!! Nu maar open dat de wespen wegblijven!!

Snelle service en adequaat

Direct na aanmelding via website, is contact gezocht en een afspraak op zeer korte termijn gemaakt. Ik had last van een wespennest is ook meteen verdwenen.

• Soort ongedierte Wespen

Ben tevreden goede uitleg van jullie medewerker

Ik ben tevreden hoop dat die wespen niet terug komen. Tot nu toe niet. Groet Elisabeth

Snel en effectief

Zeer prettig dat ik meteen reactie kreeg op mijn aanvraag formulier, op een zondag

• Soort ongedierte Wespen

Waar ik last van had is opgelost

Alles opgelost

• Soort ongedierte Wespen

De Bestrijder kwam, zag en versloeg de wespen voorgoed.

De Bestrijder was vriendelijk en uitermate deskundig. We hebben geen enkele wesp meer. Compliment

• Soort ongedierte Wespen

Wespen nest op korte termijn verdelgd

Na het constateren van een (beginnend) wespen nest in de spouwmuur gebeld met de wespen man. Nog diezelfde week kon een afspraak ingepland worden. Mede op verzoek belde de verdeler van tevoren om de verwachte aankomsttijd door te geven. Netjes op tijd, in het afgesproken tijdvak, heeft SPM het nest bespoten met het talk/insecticide middel. Geen last meer gehad van wespen (en dat is met onze eigen katten en de jonge kinderen van de buren wel zo fijn). Ik kon gemakkelijk met PIN betalen (€65).

Gildelaan 75

5081PJ Hilvarenbeek

Over SPM ongediertebestrijding

Bij SPM Ongediertebestrijding begrijpen we dat ongedierte problemen kan veroorzaken, en hierdoor snel en effectief moet worden aangepakt. Met jarenlange ervaring zijn wij gespecialiseerd in de bestrijding van wespen, houtworm, boktor, schimmel en zwam. Ons toegewijde team van professionals staat klaar om uw ongedierteproblemen op te lossen en uw omgeving weer veilig en gezond te maken. Wat ons onderscheidt? Naast onze expertise bieden wij klantgerichte oplossingen en een service die gericht is op kwaliteit. We streven ernaar om snel en discreet te handelen, zodat u zich weer comfortabel kunt voelen in uw eigen ruimte. Kies voor SPM Ongediertebestrijding en laat ons uw ongedierteproblemen effectief en duurzaam oplossen. Neem vandaag nog contact met ons op voor een snelle en professionele service!